| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza plavalnega tečaja mlajših otrok z vidika spola in strahu pred vodo
Manja Doberšek, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo želeli ugotoviti, ali prihaja do razlik v napredku plavalnega znanja med dečki in deklicami ter kateri od spolov prvi dan plavalnega tečaja izraža večji strah pred vodo. V raziskavi smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja. Podatke smo zbrali na kvantitativen način, s pomočjo strukturiranega opazovanja. Otroke smo ocenjevali prvi, vmesni in zadnji dan plavalnega tečaja. V ocenjevalni lestvici je bilo zajetih 6 faz prilagajanja na vodo, ki jih mora otrok usvojiti, da se lahko začne učiti plavalnih tehnik. V vzorec so bili vključeni predšolski otroci Vrtca Anice Černejeve Celje. V raziskavi je sodelovalo 21 otrok. Opazovanje in ocenjevanje je potekalo v Celju na zimskem kopališču Golovec v mesecu novembru 2018. Na podlagi dobljenih rezultatov smo ugotovili, da strah pred vodo negativno vpliva na napredek plavalnega znanja otrok, saj so tisti otroci, ki so prvi dan izražali več strahu pred vodo, skozi plavalni tečaj napredovali počasneje kot otroci, ki prvi dan niso izražali strahu pred vodo. Ugotovili smo tudi, da so se vsi otroci, tako deklice kot dečki, prilagodili na vodo, vendar je bilo razvidno, da so dečki nekoliko hitreje usvojili faze prilagajanja na vodo kot deklice.
Ključne besede: napredek, prilagajanje na vodo, predšolski otrok, plavanje, strah
Objavljeno: 18.11.2019; Ogledov: 554; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

2.
PRIMERJAVA ZNANJA PLAVANJA RAZLIČNIH STAROSTNIH SKUPIN MLAJŠIH OTROK
Melita Uštar, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Primerjava znanja plavanja različnih skupin mlajših otrok je v teoretičnem delu na podlagi literature predstavljen razvoj otroka v predšolskem obdobju, s poudarkom na celostnem razvoju otroka, kamor spadajo telesni, čustveni, osebnostni, socialni in gibalni razvoj. S teoretičnega vidika je predstavljeno plavanje kot ena od najpomembnejših gibalnih aktivnosti. Opisan je njegov pomen za otrokov normalen in zdrav razvoj ter izpostavljeno učenje plavanja v predšolskem obdobju, pri čemer je poudarek na fazi prilagajanja na vodo kot prvi in ključni fazi učenja plavanja. Glavni namen diplomske naloge je bil ugotoviti, ali v predšolskem obdobju obstajajo razlike v prilagajanju na vodo med dečki in deklicami ter med otroki, rojenimi v prvi (januar–junij) in drugi polovici koledarskega leta (julij–december). Glede na obe spremenljivki so bile opazovane tri različne generacije otrok (rojene v letih 2006, 2007 in 2008) v treh vrtčevskih letih (2011/2012, 2012/2013 in 2013/2014). V raziskovalnem vzorcu je sodelovalo več kot 130 otrok, ki so se udeležili deseturnega tečaja plavanja. V empiričnem delu naloge so tako predstavljeni rezultati podatkov, pridobljeni z opazovanjem in ocenjevanjem znanja plavanja predšolskih otrok treh generacij, ter interpretacije rezultatov in ugotovitve opazovanja. Z razliko ocen med začetnim in končnim stanjem je bil izračunan napredek v plavalnem znanju. Raziskava je pokazala, da v predšolskem obdobju razlik v prilagajanju na vodo med dečki in deklicami ni ter da obstajajo zanemarljivo majhne razlike med otroki, ki so rojeni v prvi oziroma drugi polovici koledarskega leta. Izstopalo je zgolj nekaj posameznih otrok v vsaki od opazovanih generacij.
Ključne besede: razvoj otroka, gibanje, gibalni razvoj, plavanje, učenje plavanja, prilagajanje na vodo
Objavljeno: 23.07.2014; Ogledov: 1212; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici