SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ TRANSPORTNE PRIKOLICE ZA KOLO
Tomaž Zupanc, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje razvoj transportne prikolice za kolo, namenjene veliki množici kolesarjev, tistim, ki jo bodo uporabljali v vsakodnevne namene, pa tudi kolesarjem z avanturistično žilico za potovanja po širnem svetu. V uvodnih delih diplomskega dela so opisani načini transporta, nato prihodnost transporta z ekološkega pogleda in pa pregled obstoječih izdelkov na trgu. Cilji diplomskega dela so: razviti všečno, ergonomsko sprejemljivo prikolico za kolo, ki bi poleg funkcije transporta imela nalogo proizvesti in shraniti določeno količino energije, potrebne za vzdrževanje delovanja majhnih električnih naprav. To so mobilni telefoni, fotoaparati, navigacijske naprave in razna svetilna telesa.
Ključne besede: transport, ekologija, kolo, kolesarska prikolica, MKE
Objavljeno: 05.07.2010; Ogledov: 2519; Prenosov: 186 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (4,73 MB)

2.
VARIABILNI PRIKLOPNIK ZA TRANSPORT LESA
Andrej Rebernak, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je zasnovati variabilni priklopnik za transport lesa. Prikolica je namenjena za prevoz kratkega lesa kot klasična prikolica in za prevoz dolgega lesa, kjer se del tovora naslanja na prikolico, del lesa pa na vlečno vozilo in v tem primeru je prikolica kot "biling". Za zasnovo takšne prikolice sem se odločil, ker na slovenskem tržišču ni proizvajalca variabilne prikolice, ki bi bila namenjena za prevoz dolgega in kratkega tovora. Zato imajo prevozniki v voznem parku po dve prikolici, kar pa predstavlja velike stroške nabave, registracije in vzdrževanja prikolic. Ob uporabi ene variabilne prikolice, ki ima teleskopsko vlečno rudo in možnost prestavitve prečnikov z ročicami na oplen, se omenjeni stroški prevozniku razpolovijo. Pri konstruiranju prikolice sem upošteval navodila in priporočila proizvajalcev posameznih sklopov, zakonodajo za homologacijo ter priporočila in izkušnje prevoznikov lesa. Z enostavno prestavitvijo oplena iz sedla na zadnji del prikolice in prestavitvijo enega para ročic na sprednji prečnik in vgrajeno teleskopsko vlečno rudo je dosežen pojem "variabilni priklopnik za transport lesa".
Ključne besede: tovorna vozila, gozdarska prikolica, biling
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 2838; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (43,39 MB)

3.
Smernice za pripravo medicinske opreme ob množičnih nesrečah
Jernej Kocbek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali opremo za množične nesreče., ki jo uporabljajo službe NMP. Izvedli smo primerjavo trenutne opreme med službami NMP Maribor in Celje. Primerjavo smo opravili tudi s predlagano vsebino Ministrstva za zdravje RS. Bistvenih razlik v načinu razporeditve posameznih prikolic NMP Celje in NMP Maribor nismo ugotovili. Razlikujeta se le v tem koliko poškodovanih sta sposobni oskrbet. Skupno imata to, da je drobni materjal zložen v zabojnikih, ti pa so lepo označeni z barvami za vsak sektor. Glede na predlagano vsebino Ministrstva ugotavljamo, da je oprema, ki jo imata opisani enoti NMP zgolj osnovna. Če bi želeli vso opisano opremo pripravit, bi potrebovali nekoliko večje prikolice in tudi temu primerno sestavljene. Opremo smo kategorizirali v strukturiran seznam z namenom lažjega preverjanja in priprave opreme za množične nesreče. Uporabili smo miselne vzorce, ki nam omogočajo lažjo razvrstitev. Pregledali smo tudi predpise kateri bi nam lahko bili v pomoč pri sestavi medicinske opreme.
Ključne besede: množične nesreče, medicinski pripomočki, prikolica za množične nesreče.
Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 1590; Prenosov: 274
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

4.
ZASNOVA PRIKOLICE ZA PREVOZ JADRALNIH LETAL
Vesna Jurjec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja z zasnovo prikolice za prevoz jadralnih letal, ki bo omogočala nalaganje in razlaganje jadralnega letala kar v prikolici in eni sami osebi. Opisana je sodobna prikolica za prevoz jadralnih letal, njena dosedanja uporaba ter obstoječe omejitve in zahteve, ki jih je pri zasnovi potrebno upoštevati. Sledita razvoj novega principa nalaganja in razlaganja, ki temelji na določanju poti polovice krila, in zasnova modulov, ki bodo tako gibanje krila omogočali. Rezultat nudi možnost izvedbe povsem novega načina uporabe prikolice, ki se lahko z minimalnimi prilagoditvami aplicira na že obstoječih sodobnih prikolicah in odpira možnost razvoja nove prikolice.
Ključne besede: prikolica, priklopnik, jadralno letalo, zasnova, modulna gradnja
Objavljeno: 16.12.2011; Ogledov: 1872; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

5.
Konstruiranje sinhrona za pogonsko prikolico
Gregor Slemnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V predloženem delu je predstavljeno konstruiranje sinhrona za pogonsko prikolico. Ker je trg vedno bolj zahteven so se v podjetju Struc odločili, da bodo dimenzije plaščev na enoosnem traktorju in pogonski prikolici enake, zato je potrebno spremeniti dimenzije plaščev na enoosnem traktorju. Ker bomo spremenili dimenzije plaščev je bilo potrebno na novo preračunati sinhron in narediti trdnostni preračun valjastih zobnikov. S pomočjo programa AuoCAD sem naredil tehnično in tehnološko dokumentacijo. Na koncu sem sinhron sestavil in naredil opis poteka montaže.
Ključne besede: sinhron, gnana prikolica, trdnostni preračun, enoosni traktor, montaža, zobnik
Objavljeno: 07.11.2013; Ogledov: 1503; Prenosov: 306
.pdf Celotno besedilo (3,01 MB)

6.
Razvoj večnamenske kmetijsko-gozdarske prikolice
David Novak, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj večnamenske kmetijsko-gozdarske prikolice. V uvodu je podan splošen opis projekta, njegov namen ter zgodovina podjetja s katerim smo sodelovali. Na podlagi navedenih zahtev so določene najboljše rešitve za razvoj in nadaljnjo izdelavo. Opisani so procesi izbiranja ter konstruiranja vseh ključnih elementov s sklopi in so za en primer narejene tudi računalniške analize. Prav tako je opravljen plan trajanja aktivnosti in analiza le tega. Opravljen je tudi izračun stroškov. Ker smo prikolico razvijali na podlagi obstoječega izdelka podjetja Farmtech, ni bilo potrebno razviti celotnega stroja temveč samo elemente oz. sklope, kateri pri nadgradnji ne bi zadostili potrebam po vzdržljivosti, funkcionalnosti in varnosti. Zaradi zahtev po uporabi izdelka na najrazličnejših področjih smo se odločili za montažo dvigala, kateri zelo razširi spekter del.
Ključne besede: Razvoj, večnamenska kmetijsko-gozdarska prikolica, konstruiranje, preračun
Objavljeno: 11.12.2014; Ogledov: 1267; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (5,80 MB)

7.
Dimenzioniranje podporne noge za traktorske prikolice
Iztok Drobež, 2014, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je zasnova in konstrukcija nastavljive podporne noge za prikolico starejšega tipa. Na podlagi zahtev in obremenitev se noga konstruira ter preračuna. Na začetku diplomskega dela je predstavljen problem priklapljanja prikolic starejšega tipa. Predstavljene so različne variante nastavljivih nog, ki so sedaj vgrajene v nove prikolice. Po določitvi zahtev sledi dimenzioniranje in konstruiranje nastavljive podporne noge ter posameznih delov le-te. Najpomembnejši deli so dimenzionirani in kontrolirani glede na dopustne napetosti materialov.
Ključne besede: traktorska prikolica, podporna noga, nastavljiva podporna noga, gibalna zveza, navoj, zvar, ohišje, konstrukcija
Objavljeno: 07.03.2014; Ogledov: 1697; Prenosov: 384
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

8.
Konstrukcija avtomobilske tovorne prikolice
Peter Šmigoc, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je zasnovati nov model priklopnega vozila, ki ga izdeluje podjetje TPV Prikolice, d.o.o. Dosedanji model TBH je namenska prikolica za prevoz vozil, ki jo želimo spremeniti v večnamensko prikolico z možnostjo nadgradnje. V prvem delu smo se lotili zasnove vhodnih podatkov, ki jih bomo uporabili pri konstrukciji novega modela. Upoštevali smo zahteve proizvodnje, do katerih smo prišli na osnovi preteklih izkušenj in predvsem pomanjkljivosti dosedanjih modelov. Za osnovo smo se oprli na že obstoječi model prikolice in upoštevali njegove osnovne karakteristike. Pregledali smo dosedanji model ter zabeležili njegove pomanjkljivosti in prednosti. Nato smo se odločili za osnovni koncept, in sicer na podlagi izkušenj v zvezi s prejšnjimi modeli in sedanje prakse, ki se uporablja pri izdelavi prikolic. Cilj naloge je narediti prikolico, katere namen bo prevoz vozil in razsutega tovora ter ki bo imela možnost nadgradnje s ponjavo. Proizvodnja novega modela naj bi bila cenejša, enostavnejša in hitrejša. V drugem delu naloge smo z uporabo računalniških orodij skonstruirali zamišljeni model prikolice. V nadaljevanju smo določili obremenitve, ki bodo delovale na našo konstrukcijo. Na osnovi dobljenih vrednosti smo izvedli analitično in numerično analizo konstrukcije. Po končanih analizah smo ocenili dobljene vrednosti in izbrali najprimernejšo varianto.
Ključne besede: avtomobilska prikolica, nosilnost konstrukcije, trdnostne analize
Objavljeno: 15.10.2014; Ogledov: 1183; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

9.
Rekonstrukcija podvozja prikolice Gravis
Matej Sinic, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava postopek rekonstrukcije podvozja prikolice GRAVIS. GRAVIS je prikolica, ki se uporablja v gradbeništvu za prevoz peska, skal, gramoza in drugih težkih materialov. Rekonstrukcijo smo opravili zaradi potrebe po izboljšanju voznih karakteristik prikolice. Odločili smo se za vgradnjo hidro pogona. Diplomska naloga obravnava preračun obremenitve na priklop, nihajna agregata in pol os, modeliranje in vgradnjo hidro pogona, optimizacijo nosilca nihajnih agregatov in numerično analizo nosilca osi. Z vgradnjo smo dosegli boljšo vožnjo na terenih v gradbeništvu, z optimizacijo pa smo se izognili šibki točki vijačne zveze. Pri tem smo uporabljali CoCreate Modeling 17.0 in Abaqus/ CAE 6.12-1.
Ključne besede: prikolica, rekonstrukcija, podvozje, hidro pogon, optimizacija
Objavljeno: 20.10.2015; Ogledov: 733; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

10.
Konstrukcija prikolice za prevoz večjih obdelovancev
Gregor Nadelsberger, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je dimenzionirati in statično preračunati jekleno konstrukcijo prikolice za prevoz večjih komponent. Prikazan je splošen pristop dimenzioniranja in preračuna konstrukcij. Preračun izvedemo analitično, na podlagi podanih zahtev in obremenitev. S preračunom pridobimo vse potrebne rezultate za dokazovanje ustreznosti konstrukcije. V zadnjem delu diplomskega dela so prikazani rezultati, ki dokazujejo nosilnost in uporabnost konstrukcije prikolice.
Ključne besede: prikolica, jeklene konstrukcije, trdnostni izračun, računalniško modeliranje
Objavljeno: 03.10.2016; Ogledov: 411; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici