| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Predelava preme pri priklopniku tovornega vozila
Žiga Tajnikar, 2015, diplomsko delo

Opis: Družinsko podjetje Mototon je v okviru svojega poslovanja opravilo predelavo na priklopniku tovornega vozila. Naročniško podjetje je želelo s predelavo na priklopnik dodati funkcijo dvižne preme z namenom zmanjšanja stroškov pri uporabi priklopnika in s tem izboljšati svoje poslovanje pri prevozu tovora. Vsebina diplomskega dela je v prvem delu osredotočena na tehnološko ozadje predelave standardne preme v dvižno, s slikovnim in shematskim prikazom delovanja dvižnega mehanizma. V drugem delu je predstavljeno stroškovno ozadje predelave in kakšno korist lahko naročniško podjetje pričakuje z uporabo dvižnega mehanizma na priklopniku tovornega vozila.
Ključne besede: prema, dviţni mehanizem, priklopnik, tovorno vozilo
Objavljeno v DKUM: 27.10.2015; Ogledov: 1297; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

2.
Tehnologija prevoza izvengabaritnih elementov za potrebe gradnje TEŠ 6
Luka Volk, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na dejanski primer prevoza izvengabaritnih elementov za potrebe gradnje TEŠ 6. Tako so se vse aktivnosti pričele s povpraševanjem. S tem se je pričelo delo za podjetje Comark, d. o. o., ki ima s podjetjem Alstom pogodbo o organiziranju in izvedbi izrednih prevozov. Sledilo je organiziranje, ki je prva faza v procesu izrednih prevozov. V tej fazi je bilo potrebno določiti ustrezno traso poti izrednega prevoza ter izbrati primerno transportno kompozicijo za prevoz izrednega tovora. Prav tako je bilo potrebno na podlagi ugotovitev vložiti vlogo za izdajo dovoljenja za izredne prevoze. Po prejemu dovoljenja je sledila faza izvedbe prevoza, v kateri aktivno sodelujeta tudi vozili za zahtevno spremstvo, ki opozarjata druge udeležence v prometu na prihajajoči izredni tovor. Izredni prevoz se izvaja od deponije do samega gradbišča TEŠ 6. Sledila je še zadnja faza zaključka prevoza, v kateri je poleg razklada izrednega tovora pomembna še podpisana dokumentacija, ki je osnova za obračun opravljene storitve. Pri procesu nas je zmotila predvsem birokracija pri pridobivanju dovoljenja, pa tudi zastoji na sami transportni poti ter kritične točke, ki predstavljajo nevarnost pri izrednem prevozu. S spremembo zakonodaje, manjšimi infrastrukturnimi spremembami, komunikacijo in zmanjšanjem nevarnosti pri kritičnih točkah bi bil sam proces izrednega prevoza uspešno optimiziran.
Ključne besede: izredni prevoz, vlačilec, priklopnik, spremstvo
Objavljeno v DKUM: 12.04.2013; Ogledov: 1988; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (4,58 MB)

3.
ZASNOVA PRIKOLICE ZA PREVOZ JADRALNIH LETAL
Vesna Jurjec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja z zasnovo prikolice za prevoz jadralnih letal, ki bo omogočala nalaganje in razlaganje jadralnega letala kar v prikolici in eni sami osebi. Opisana je sodobna prikolica za prevoz jadralnih letal, njena dosedanja uporaba ter obstoječe omejitve in zahteve, ki jih je pri zasnovi potrebno upoštevati. Sledita razvoj novega principa nalaganja in razlaganja, ki temelji na določanju poti polovice krila, in zasnova modulov, ki bodo tako gibanje krila omogočali. Rezultat nudi možnost izvedbe povsem novega načina uporabe prikolice, ki se lahko z minimalnimi prilagoditvami aplicira na že obstoječih sodobnih prikolicah in odpira možnost razvoja nove prikolice.
Ključne besede: prikolica, priklopnik, jadralno letalo, zasnova, modulna gradnja
Objavljeno v DKUM: 16.12.2011; Ogledov: 3120; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

4.
OBLIKOVANJE PRIKLOPNIKA ZA TRANSPORT JADRALNIH LETAL
Ivan Žižek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno konstruiranje priklopnika za transport jadralnih letal iz kompozitnih materialov, ki ne presega dolžine 24 m, ter skupne mase z vlečnim avtomobilom 1700 kg. Pri transportu jadralnih letal nastopijo težave zaradi nepravilno razporejenega težišča, zaradi česar pride do nevarnih nihanj. S pravilno obliko priklopnika lahko ta nihanja omejimo in celo ustavimo. Konvencionalni priklopniki za transport jadralnih letal so nerodni za nalaganje, zaradi česar večkrat pride do površinskih poškodb. Cilj diplomske naloge je oblikovati transportni priklopnik, ki bo zagotovil varno vožnjo, lažji način nalaganja jadralnega letala in v veliki meri preprečil mehanske poškodbe.
Ključne besede: priklopnik, kompoziti, oblikovanje priklopnika
Objavljeno v DKUM: 06.01.2011; Ogledov: 2448; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici