| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KOMUNICIRANJE BLAGOVNE ZNAMKE
Lea Koludrovič, 2009, diplomsko delo

Opis: Kakovosten izdelek oz storitev podjetju še ne zagotavljata ugleda ali uspeha. Potrošniki imajo na izbiro polne police izdelkov, za nakup katerih se odločajo na podlagi različnih kriterijev. Diplomsko delo govori o blagovni znamki, ne samo kot o podjetju. Blagovna znamka so tudi kraji, ljudje, organizacije... Kotler blagovno znamko definira kot obljubo prodajalca, da bo kupcem dosledno ponujal določene lastnosti, koristi in storitve. Pomembna dejavnost vseh blagovnih znamk, ki nekaj štejejo, je komuniciranje z vplivnimi javnostmi. V diplomskem delu obravnavam načine komuniciranja s potrošniki in interno javnostjo, ki sta pravzaprav povezani. Zadovoljni zaposleni namreč ne samo, da delajo bolj kakovostno, so tudi komunikatorji družbe, ki o njej širijo dober glas med spošno javnostjo. Podjetja se vse bolj zavedajo pomena družbene odgovornosti, ki je rešilna bilka za prihodnost vseh nas. Žal pa te namere niso povezane le z zavednostjo, pač pa pogosto tudi z iskanjem koristi (ugleda in posledično dobička). Ko govorimo o komunikaciji blagovne znamke s potrošniki, je v ospredju pet poglavitnih dejavnosti: oglaševanje, neposredno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi ter osebna prodaja, pri čemer je potrebna njihova pravilna kombinacija. Poleg omenjenih orodij je za komunikatorje današnjega časa izjemnega pomena tudi poznavanje novih medijev in s tem novih trendov komuniciranja ter poznavanje potrošnikovih navad, želja, strahov... Potrošniki in njihove navade se skozi obdobja spreminjajo, s tem tudi komuniciranje in upravljanje z njimi. Raziskava v obliki ankete med splošno javnostjo in intervjuja je pripomogla k potrditvi oz nepotrditvi postavljenih hipotez, ter k nadgradnji ugotovitev teoretičnega dela.
Ključne besede: blagovna znamka, komuniciranje, prihologija potrošnikov, orodja komuniciranja, družbena odgovornost, interno komuniciranje, Petrol
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 12935; Prenosov: 817
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici