| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Cenovne disparitete v slovenskem gospodarstvu
Egon Žižmond, 1990, strokovni članek

Opis: V slovenskem gospodarstvu so prisotne znatne cenovne disparitete, ki otežujejo tudi vključevanje slovenskega gospodarstva v evropski gospodarski prostor. Članek analizira disparitete proizvajalnih in drobnoprodajnih cen ter razlike med izvoznimi cenami na eni ter direktnimi stroški, lastnimi cenami in proizvajalnimi cenami na drugi strani. Ker je večina disparitet posledica etatističnega ekonomskega sistema in administriranja v ekonomski politiki, bi le reforma ekonomskega sistema in ustreznejša ekonomska politika lahko omogočila oblikovanje normalnejših cenovnih razmerij.
Ključne besede: cene, gibanje cen, Slovenija, proizvajalna cena, produkcijska cena, politika cen, industrijska politika, prodaja na drobno, dinamični model, prodajna cena, prices, price movement, Slovenia, production price, price policy, retail sale, sales price, dynamical model
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 507; Prenosov: 13
URL Povezava na celotno besedilo

2.
Estimation of demand functions for services of public railway passenger transportation
Jani Bekő, 2004, kratki znanstveni prispevek

Opis: The paper deals with the estimation of demand functions for services of publicrailway passenger transportation in the case of Slovenia. Six demand functions were selected and separately interpreted. The aggregate values of demand elasticities reported in this paper suggest that the railway passenger demand is price and income inelastic. Coefficients of income elasticity below unity show that the services of railway passenger transportation in Slovenia can be classified among normal goods. A hypothetical increase in average real fares leads to a percentage decrease in the number of passengers traveling by rail that is smaller than the percentage increase in fares. The estimated price elasticities imply that, in the short run, there is potential for improving revenues of the railway operator by increasing average real fares.
Ključne besede: price elasticity of demand, income elasticity of demand, price policy
Objavljeno: 02.06.2017; Ogledov: 626; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (4,24 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici