| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V WELLNESSU ORHIDELIA
Maja Ošlak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Wellness Orhidelia je nov svet termalnih užitkov in najprestižnejši del Term Olimia, kjer boste med popolnim razvajanjem vašega telesa in duha doživeli prebujenje ljubezni. Wellness Orhidelia ponuja storitve, ki so v vse hitrejšem in stresnem življenju postale zelo pomembne. Ravno iz teh razlogov smo se odločili za raziskavo, v kateri smo se osredotočili na zadovoljstvo odjemalcev. V teoretičnem delu smo povzeli spoznanja slovenskih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu smo postavili hipoteze, izbrali ustrezno metodologijo in izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili trenutno stanje zadovoljstva odjemalcev v Wellnessu Orhidelia. Ugotovili smo, da so odjemalci v splošnem zelo zadovoljni vendar pri posameznih vprašanjih prihaja do odstopanj od pričakovanj zato tudi vse postavljene hipoteze niso bile potrjene. Zaradi vse večje zahtevnosti odjemalcev in vse večjih pričakovanj in konkurence na trgu bodo zaposleni morali izboljšati, kar odjemalcem povzroča nezadovoljstvo, da se bodo le ti vračali in postali zvesti odjemalci. Pomembno je, da podjetje prisluhne svojim odjemalcem, njihovim pričakovanjem, predlogom in pritožbam, saj bodo le tako lahko oblikovali ponudbo, ki bo konkurenčna na trgu in bo zadovoljevala potrebe. Zelo pomembno je, da ponudba Wellessa Orhidelia ustreza pričakovanjem njihovih odjemalcev.
Ključne besede: Odjemalec, zadovoljstvo, storitev, stopnje zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, metode merjenja, anketni vprašalnik, Wellness Orhidelia.
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 2106; Prenosov: 298
.pdf Celotno besedilo (1013,03 KB)

2.
METODE DOLOČANJA STANJA NAPOLNJENOSTI BATERIJ
Simon Vučko, 2010, diplomsko delo

Opis: Uvodoma so predstavljene polnilne baterije s poudarkom na litij-ionski LiFePO4 bateriji in najbolj pogoste metode določanja stanja napolnjenosti baterij. Prikazana in izdelana je eksperimentalna shema za določanje karakteristik baterij pri različnih pogojih delovanja. Izdelano je bilo eksperimentalno polnilno-praznilno vezje in eksperimentalna mini temperaturna komora za simuliranje obratovanja baterije pri različnih temperaturah. Prikazani so tudi rezultati meritev s programom LabVIEW, iz katerih je mogoče določati napolnjenost baterij in uspešnost delovanja algoritma. V teoretičnem delu ekonomskega dela diplomskega dela smo se na kratko posvetili tematiki vedenja in zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu je bila s pomočjo spletne ankete izvedena raziskava vedenja in zadovoljstva odjemalcev baterijsko napajanih naprav, katero smo zaključili z analizo dobljenih rezultatov.
Ključne besede: : določanje stanja napolnjenosti baterij, litij-ionska LiFePO4 baterija, galvanostatsko prekinitvena titracijska tehnika, napetost odprtih sponk, gonilnik LabVIEW, vedenje odjemalcev, raziskovanje vedenja odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, uporaba in opustitev izdelka.
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 1852; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (8,72 MB)

3.
LOJALNOST ODJEMALCEV MARCHE RESTAVRACIJ V SLOVENIJI
Polonca Cugmas, 2011, diplomsko delo

Opis: V današnjem času se podjetja vse bolj zavedajo, da je njihov uspeh na trgu odvisen od spoštovanja in lojalnosti odjemalcev, ki si jo zagotavljajo z vrhunskimi izdelki in storitvami. Le odjemalec, ki je nad zaznano kakovostjo izdelka ali storitve navdušen, saj preseže njegova pričakovanja, je zadovoljen odjemalec. Zadovoljen odjemalce se tako odloči za ponovni nakup in priporoča podjetje, saj je manj občutljiv na ponudbo konkurence. Že 5% rast stopnje lojalnosti lahko podvoji dobičkonosnost podjetja, zato so lojalni odjemalci neprecenljiva vrednost za vsako podjetje, sploh na trgu zaostrene konkurence. Lojalnost prinaša številne prednosti in koristi (dobiček iz prodaje, dobiček iz zmanjšanja operativnih stroškov in dobiček iz dajanja priporočil) za njeno doseganje pa se je potrebno ves čas truditi. Treba jo je spremljati z meritvami, redno opravljati podrobne raziskave, ki odkrijejo pomanjkljivosti in vzroke nelojalnosti, skratka podjetje se mora poglobiti v odnose z odjemalci na vseh ravneh vodstva, saj bodo takšni odnosi izgrajeni na zaupanju in bodo vodili k dolgoročnemu odnosu in posledično k večjemu uspehu podjetja. V diplomski nalogi smo na podlagi teoretičnih izhodišč opredelili zadovoljstvo, lojalnost in storitve. Preučili različne komponente lojalnosti (zadovoljstvo, zadržanje in priporočila) ter njihovo medsebojno vplivanje na lojalnost odjemalcev. V empiričnem delu, smo s pomočjo pridobljenih podatkov ankete, ki smo jo izvedli med odjemalci podjetja Marche v Sloveniji, preverjali trenutno stanje pomembnosti in zadovoljstvo odjemalcev s posameznimi elementi ponudbe ter na osnovi tako pridobljenih podatkov izračunali lojalnost s pomočjo indeksa lojalnosti odjemalcev. Ugotovili smo, da ima podjetje Marche v Sloveniji večino zelo zadovoljnih in zadovoljnih odjemalcev, ki se redno vračajo v restavracijo in jo priporočajo svojim prijateljem, sorodnikom in znancem, kar vodi do visoke lojalnosti njihovih odjemalcev. Na lojalnost odjemalcev najbolj vplivajo naslednji elementi ponudbe: svežina izdelkov, preglednost ponudbe ter notranja urejenost objekta. Najmanjši vpliv na lojalnost odjemalcev pa imajo cene, število parkirnih prostorov ter informacije o objektu na poti do njega.
Ključne besede: Zadovoljstvo, pričakovanja, zaznave, nezadovoljstvo, zadržanje odjemalcev, priporočila odjemalcev, lojalnost odjemalcev, indeks lojalnosti odjemalcev, zadovoljstvo in lojalnost, dobičkonosnost, storitve, Marche restavracije.
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 1900; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (4,61 MB)

4.
ORGANIZIRANJE ŠPORTNE PRIREDITVE TER PREVERJANJE ZADOVOLJSTVA UDELEŽENCEV
Gregor Muc, 2011, diplomsko delo

Opis: Prireditev kot del marketinškega komuniciranja ima številne prednosti pred klasičnimi marketinškimi pristopi. Odjemalci so močno vpleteni v proces prireditve in tako bolj dovzetni do sporočil, ki jih sporočamo. Ljubljanski maraton kot največja množična športna prireditev v Sloveniji ima ogromen komunikacijski potencial, ki ga s pridom izkoriščajo različni partnerji in organizatorji sami. V diplomskem delu smo predstavili pet stopenj v organizaciji prireditve, za osnovo smo uporabili Goldbllat-ovo teorijo. Ta predvideva pet stopenj, in sicer: raziskava, razvoj koncepta, načrtovanje, izvedba in nadzor z ovrednotenjem. Z upoštevanjem posebnosti pri vsaki posamezni fazi si zagotovimo trdno osnovo za uspešno prireditev, tudi športno. Izpuščanje oziroma neupoštevanje posameznih stopenj v organizaciji prireditve lahko privede do nasprotnih učinkov od načrtovanih. Z izpeljavo raziskave o zadovoljstvu med udeleženci Ljubljanskega maratona smo opozorili na pomembnost zadnje in hkrati prve stopnje v organizaciji prireditve. Organizator mora nujno upoštevati to stopnjo, saj na ta način pridobi povratno informacijo udeležencev prireditve. Analizirani podatki so osnova za prihodnjo prireditev. Skozi ta proces se lahko prireditev razvija iz leta v leto ter postaja popolnejša, kvalitetnejša in bolj po meri odjemalcev.
Ključne besede: prireditev, organizacija prireditve, športna prireditev, zadovoljstvo odjemalcev, raziskava zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, marketinško komuniciranje.
Objavljeno: 18.05.2011; Ogledov: 2740; Prenosov: 530
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

5.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V PODJETJU VALJI GROUP D.O.O.
Irena Ribič, 2012, diplomsko delo

Opis: V času, ko nas pesti tako gospodarska kot politična kriza, je še toliko pomembneje, da motivacija zadovoljstva ne upada, temveč jo poskušamo stopnjevati oziroma vsaj zadržati na obstoječi ravni. Splošno zadovoljstvo, tako posameznika kot podjetja, je ključnega pomena za uspešno krmiljenje skozi osebno in poslovno življenje. Podjetje mora v danem trenutku še posebej opazovati dogajanje na trgu in se pravočasno odzvati na reakcije odjemalcev. S tem podjetje zaznava potrebe, pričakovanja in želje svojih odjemalcev in lahko s pomočjo analize raziskav vpliva na zadovoljstvo odjemalcev. Za vsako podjetje bi zadovoljstvo odjemalca moralo biti eden najpomembnejših motivov za uspešno poslovanje. V teoretičnem delu smo se dotaknili vedenja in dejavnikov odjemalcev, pričakovanj in potreb, opredelitve ter metode zadovoljstva in vrednote odjemalcev. V nadaljevanju smo preučevali pomen zadovoljstva odjemalcev za podjetje ter spremljanje in merjenje zadovoljstva le teh s pomočjo sistema pritožb in predlogov, ankete o zadovoljstvu odjemalcev, analize izgubljenih odjemalcev in namišljenega nakupovanja. V praktičnem delu smo želeli raziskati zadovoljstvo odjemalcev z anketo in si pred tem zastavili trditve, katere smo v nadaljevanju ovrgli oziroma potrdili. S pomočjo raziskave smo lahko ocenili splošno zadovoljstvo v poslovanju in zadovoljstvo odjemalcev s posameznimi kriteriji v zvezi z izdelki oziroma storitvami podjetja Valji Group d.o.o.
Ključne besede: vedenje in dejavniki odjemalcev, pričakovanja in potrebe odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, spremljanje in merjenje zadovoljstva odjemalcev.
Objavljeno: 14.11.2012; Ogledov: 1110; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (777,71 KB)

6.
UGOTAVLJANJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV S STORITVAMI TERM VIVAT
Mitja Perš, 2015, magistrsko delo

Opis: Podjetja se vedno bolj zavedajo, da je zadovoljni odjemalec eden izmed najpomembnejših dejavnikov uspešnega podjetja. Bolj kot je trg konkurenčen, pomembnejša je raven zadovoljstva odjemalcev. Zadovoljen odjemalec aktivno sodeluje pri marketingu podjetja, torej podjetju pomaga pri doseganju njegovih ciljev, redno spremljanje zadovoljstva odjemalcev pa pomeni način, kako dosegati vedno boljše poslovne rezultate. Zadovoljstvo odjemalcev z izdelki ali storitvami podjetja je ključnega pomena za uspešno sodelovanje med prodajalci in odjemalci, brez katerega ni možnosti za razvoj oz. napredek. Storitev je neotipljiva in spremenljiva, kar je povezano s tveganjem tako pri odjemalcih (gostih), kot tudi za poslovanje turističnih objektov. Storitev in njena kakovostna izvedba je osnova za diferenciacijo, ki vodi k zadovoljstvu odjemalca in posledično v zagotavljanje konkurenčne prednosti. Temelj za oceno kakovosti opravljene storitve je soočanje s storitvijo, pri čemer je najpomembnejši kontakt in odnos zaposlenega do odjemalca, ki neposredno vpliva na raven kakovosti storitve ter končno na zadovoljstvo odjemalca s celotno storitvijo oziroma izdelkom. Dejstvo je da, odjemalci različno ocenjujejo zadovoljstvo, saj so njihova pričakovanja različna, zato je pomembno prepoznati želje in zadovoljiti njihova pričakovanja. Zadovoljen odjemalec se vrača in postaja zvest podjetju, kar pozitivno vpliva na obseg zasedenosti kapacitet oziroma povečanje poslovanja, posledično pa tudi na marketing podjetja. Najboljša reklama za podjetje je prav zadovoljen odjemalec. Zavedati se moramo, da podjetje, ki nima odjemalcev, ne more dlje časa obstajati. Podjetja obstajajo zaradi odjemalcev, njihovih želja in potreb in ne obratno. Prepričan sem, da bo vsak posameznik v magistrski nalogi našel vsaj nekaj koristnih nasvetov in idej, ki mu bodo prišle prav in mu olajšale vsakdanje delo z odjemalci ter dvignile raven zadovoljstva odjemalcev na višjo raven.
Ključne besede: odjemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, zvestoba odjemalcev, koncept kakovosti odjemalcev
Objavljeno: 23.12.2015; Ogledov: 653; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

7.
Primerjava zadovoljstva in zvestobe med odjemalci različnih trgovinskih organizacij
Monika Šmigoc, 2017, magistrsko delo

Opis: Trgovinske organizacije so v današnjem svetu nepogrešljive. Tako kot si mi ne znamo predstavljati nenakupovanja, tako si trgovinske organizacije ne prestavljajo poslovanja brez zadovoljnih odjemalcev, še bolje brez zvestih. Odjemalci so vedno bolj zahtevni, saj nam s pomočjo oglaševanja, pestre ponudbe in inovacij poskušajo približati nove izdelke. Ne smemo pa pozabiti na tiste najnujnejše, ki so pogoj za preživetje. In tako se začne boj med trgovinskimi organizaciji. Konkurenca je vedno močnejša, saj se že zraven obstoječih trgovin odpirajo vedno nove. Torej se odjemalcu pojavi vprašanje »Kam v trgovino?«. Pri tem upošteva svoje izkušnje, občutke in razne dejavnike. Tukaj v ospredje postavimo tudi odjemalčevo zadovoljstvo in zvestobo. V trgovinskih organizacijah se dnevno menja na stotine odjemalcev. Pa vendar, če si trgovinske organizacije želijo, da bi se odjemalci, ki so jih obiskali, vrnili, morajo v to vložiti veliko truda. Poslužujejo se raznih reklamnih akcij, oglaševanja, nudijo popuste, kupone, razpošiljajo reklamne letake, sledijo modnim in svetovnim trendom in še bi lahko naštevali. Vsi želijo ponuditi odjemalcu le najboljše za denar, ki ga je ta pripravljen vložiti. Na podlagi zanimanja, kako sta zadovoljstvo in zvestoba trgovinskim organizacijam povezani, kako močna je ta povezava in kakšna je razlika med odjemalci različnih trgovinskih organizacij, smo se odločili, da z našim magistrskim delom posežemo prav v to področje. Tako smo skozi celotno delo primerjali zvestobo in zadovoljstvo odjemalcev trgovinskih organizacij Mercator, Hofer, Lidl, Spar in Tuš. Izbrali smo organizacije, ki spadajo med prehrambne, so med seboj konkurenčne in imajo po Sloveniji največ prodajaln. Zaradi obsega dela smo v raziskavo vključili po 50 odjemalcev vsake naštete trgovinske organizacije, skupno torej 250 odjemalcev. Rezultati raziskave niso presenetljivi, kajti v vsej napisani študijski literaturi avtorji poudarjajo, da je veliko lažje zadovoljiti svoje odjemalce, kot si pridobiti njihovo zvestobo. Izsledki raziskave so pokazali, da se je večina odjemalcev opredelila za zadovoljne, glede svoje zvestobe pa so ostali neopredeljeni. Čeprav so rezultati pokazali, da anketirani odjemalci v večini nakupujejo v izbrani trgovinski organizaciji 2- do 3-krat tedensko, je razlog za njihov nakup vse prej kot zvestoba. Glavni razlog so kakovostni izdelki in ustrezen odnos zaposlenih, ki sta se izkazala kot dejavnika z največjim vplivom na njihovo zvestobo. Odjemalci so najbolj zadovoljni ravno s kakovostjo in raznolikostjo izdelkov. K raziskavi nas je pritegnilo zanimanje, katere trgovinske organizacije imajo več zvestih ali zadovoljnih odjemalcev. Naša predvidevanja glede zadovoljstva so se izkazala za pravilna, saj imata največ zadovoljnih odjemalcev trgovinski organizaciji Hofer in Lidl. Glede zvestobe smo sklepali napačno, saj ima presenetljivo največ zvestih odjemalcev trgovinska organizacija Tuš, za njo pa Lidl. Kadar govorimo o zvestobi trgovinskim organizacijam, najprej pomislimo na kartice zvestobe. V našem primeru jih ponujajo le trgovinske organizacije Mercator, Spar in Tuš. Vsi imamo v denarnicah kup teh kartic, ki jih nekaj zagotovo redko uporabimo. Postavimo si vprašanje, ali sploh vplivajo na odjemalca, ga spodbudijo k nakupu? Odgovor je preprost, »ne«. Ni bilo presenečenje, da ima kartico zvestobe 96 odstotkov odjemalcev in kot smo predvidevali, te nikakor ne vplivajo na nakup, kar je potrdilo 78 odstotkov imetnikov kartic zvestobe.
Ključne besede: zvestoba odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, trgovinske organizacije
Objavljeno: 19.10.2017; Ogledov: 341; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici