1. Analiza in primerjava alternativnih načinov uporabniškega overjanjaJakob Smolič, 2024, magistrsko delo Opis: Besedilna gesla in druge tradicionalne metode overjanja uporabnikov postajajo zastarele v dobi hitrega tehnološkega napredka in vse večjih groženj na področju kibernetske varnosti. Da bi bolje razumeli, kako lahko različne alternativne tehnike overjanja uporabnikov izboljšajo varnost in uporabnost, smo se odločili, da jih v magistrskem delu analiziramo ter primerjamo. Študija se začne s sistematičnim pregledom literature ter zastavitvijo raziskovalnih vprašanj. Nato smo različne načine overjanja uporabnikov, ki smo jih pridobili s sistematičnim pregledom literature, analizirali ter jih primerjali. Magistrsko delo vsebuje tudi opis izgradnje demo okolja, kjer smo implementirali biometrično overjanje na podlagi prstnega odtisa. V zaključku pa smo odgovorili na vnaprej zastavljena raziskovalna vprašanja ter podali svoje ugotovitve, ki smo jih pridobili v času študije. Ključne besede: uporabniško overjanje, alternativno uporabniško overjanje, preverjanje pristnosti, kibernetska varnost Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 19
Celotno besedilo (2,39 MB) |
2. |
3. Dostop do tajnih podatkov v zvezi NATO in EU ter v izbranih tujih zakonodajahJanez Žirovnik, 2005, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Ključne besede: tajni podatki, varnostno preverjanje, NATO, Evropska unija, EU, Združene države Amerike, Slovenija, zakonodaja, mednarodni sporazumi Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 192; Prenosov: 10
Celotno besedilo (228,67 KB) |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Izobraževanje na daljavo v osnovnih šolahDaša Horvatinović, 2023, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga zajema področje izobraževanja na daljavo v osnovnih šolah. Raziskuje, kako je potekal učni proces med pandemijo virusa COVID-19. Osredotoča se predvsem na morebitne težave pri izobraževanju na daljavo. Raziskali bomo, ali so učitelji imeli kakšne težave pri izvedbi izobraževanja na daljavo, in če je odgovor pritrdilen, kakšne. Raziskali bomo, ali so šole učencem, ki ustrezne opreme za izobraževanje na daljavo niso imeli, to zagotovile. Poleg omenjenega pa bomo raziskali še, kako so učitelji motivirali učence za opravljanje šolskih obveznosti in aktivno sodelovanje pri učnih urah, kako so potekala preverjanja ter ocenjevanja znanja, katere programe so učitelji uporabljali za izobraževanje na daljavo, kako so preverjali sprotno delo učencev kot so, na primer domače naloge oziroma druge obveznosti. Glavni namen diplomskega dela je raziskati, kako je potekalo izobraževanje na daljavo v osnovnih šolah ter ugotoviti, kje so se pojavljale težave pri izvedbi tega. V okviru diplomskega dela bomo izvedli anonimno anketo med učitelji osnovnih šol Gorenjske regije. Ključne besede: izobraževanje na daljavo, motivacija, učne težave, preverjanje znanja, osnovna šola Objavljeno v DKUM: 20.12.2023; Ogledov: 478; Prenosov: 46
Celotno besedilo (724,87 KB) |