| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Presoja skladnosti s standardom ISO/IEC 27001 v manjšemproizvodnem podjetju
Andraž Pirnat, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je bila izvedena presoja skladnosti s standardom ISO/IEC 27001:2013 v manjšem proizvodnem podjetju BVG, d. o. o. Zaradi same narave in velikosti podjetja upravljanje informacijske varnosti do sedaj ni bilo na prvem mestu, vendar se vodstvo podjetja vse bolj zaveda strateškega pomena tega področja. V prvem delu diplomskega dela so podane teoretične osnove s področja informacijske varnosti. Sledijo predstavitev okolja, torej samega podjetja BVG, d.o.o., popis njihovih poslovnih procesov in trenutne informacijske podpore. V empiričnem delu so podani rezultati analize skladnosti s standardom ISO/IEC 27001:2013, ki so bili pridobljeni s pomočjo metodološkega orodja, izdelanega v okolju Excel, dosegljivega na spletu. Na koncu diplomskega dela so ponujene rešitve, ki bi lahko pripomogle k izboljšanju stanja na področju informacijske varnosti.
Ključne besede: informacijski sistem, varnost, sistem za upravljanje informacijske varnosti, standard ISO/IEC 27001:2013, skladnost, presoja
Objavljeno: 15.10.2019; Ogledov: 384; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

2.
Planiranje razvoja izbranega podjetja
Anja Leskovar, 2018, magistrsko delo

Opis: Strateški management je v današnjem svetu eden izmed glavnih dejavnikov uspeha podjetja. Okolje v katerem deluje, je nepredvidljivo in polno sprememb, ki se jim je podjetje primorano nenehno in hitro prilagajati. Od vodilnih v podjetju se pričakuje, da bodo poznavanju in pravilni uporabi elementom strateškega managementa namenili veliko pozornosti, saj bodo le tako razvijali strategije, ki bodo podjetju zagotavljale dolgoročno rast in razvoj.
Ključne besede: strateški management, strategije, analiza zunanjega okolja, analiza notranjega okolja, celovita presoja podjetja
Objavljeno: 17.01.2019; Ogledov: 524; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

3.
Identifikacija pomanjkljive kode na osnovi mejnih vrednosti programskih metrik
Tina Beranič, 2018, doktorska disertacija

Opis: Programske metrike so pomemben element procesov zagotavljanja in kontrole kakovosti programskih rešitev. Za njihovo učinkovito uporabo potrebujemo mejne vrednosti, s katerimi lahko med drugim zaznamo tudi pomanjkljivo kodo. Da identificiramo resnično pomanjkljive programske entitete, je potrebno mejne vrednosti programskih metrik določiti na reprezentativen in zanesljiv način. Na osnovi sistematičnega pregleda literature ter primerjave obstoječih pristopov določanja mejnih vrednosti smo izbrano metodo izračuna, ki temelji na statistični analizi in primerjalnih podatkih, nadgradili in uporabili nad 400 projekti v štirih objektnih programskih jezikih. Za devet izbranih metrik smo analizirali sistematično pridobljene mejne vrednosti ter ugotovili, da so odvisne od programskega jezika. Pridobljene mejne vrednosti so osnova v disertaciji predlaganega pristopa k identifikaciji pomanjkljive programske kode. Pristop temelji na kombinaciji programskih metrik, pri čemer je kakovost obravnavanih programskih entitet ovrednotena z uporabo funkcije večine. Z uporabo predlaganega pristopa se število potencialno pomanjkljivih entitet bistveno omeji, zmanjša pa se tudi število lažno pozitivnih rezultatov. Validacijo rezultatov identifikacije smo izvedli s pomočjo potrditvene študije, v sklopu katere je sodelovalo 43 ocenjevalcev, ki so z razvitim orodjem za sodelovanje in podporo presojam ovrednotili 131 entitet v treh različnih programskih jezikih. Strokovne presoje potrjujejo zanesljivost vrednotenja kakovosti razredov na osnovi predlaganega pristopa tako glede natančnosti kot točnosti izvedene identifikacije pomanjkljive programske kode.
Ključne besede: kakovost programske opreme, pomanjkljive programske entitete, metrike programske opreme, primerjalni podatki, porazdelitev metričnih vrednosti, primerjava mejnih vrednosti, strokovna presoja
Objavljeno: 03.01.2019; Ogledov: 834; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (8,61 MB)

4.
Hitra presoja in razvrščanje večjih nesreč z nevarnimi snovmi
Manca Podričnik, 2018, diplomsko delo

Opis: S hitrim razvojem in širjenjem industrije se večajo industrijska območja, na katerih so prisotne nevarne snovi. Kljub sodobnejšim varnostnim ukrepom in napravam so nesreče z nevarnimi snovmi še vedno prisotne. Za širšo družbeno skupnost so pomembne nesreče, ki lahko povzročijo večje posledice ljudem in premoženju, zato državne ocene tveganja vsebujejo scenarije, ki predstavljajo večje tveganje za nastanek nesreče. V diplomskem delu smo podrobneje raziskali metodo RRA (hitra ocena tveganja, ang. Rapid Risk Assesment), s katero lahko hitro in enostavno razvrstimo scenarije po prioriteti in s tem dobimo seznam scenarijev, ki jih je potrebno podrobneje analizirati. Metodo smo uporabili na treh scenarijih iz slovenske državne ocene tveganja (eksplozija, požar, izpust nevarne snovi) in na dveh primerih industrijskih obratov, ki imata večje tveganje za nesrečo. Rezultati kažejo, da lahko z metodo RRA približno ocenimo verjetnost in posledice nesreče. Rezultati, pridobljeni s to metodo, se dokaj ujemajo z državno oceno tveganja. Ocenili smo, da so bili v državni oceni tveganja izbrani relevantni scenariji za podrobno analizo.
Ključne besede: večje nesreče, nevarne snovi, hitra presoja, državna ocena, ocena tveganja
Objavljeno: 05.10.2018; Ogledov: 545; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (3,01 MB)

5.
Eksergijska primerjava sistemov za daljinsko ogrevanje manjšega naselja
Jernej Motaln, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je narejena teoretična primerjava treh potencialnih možnih sistemov za daljinsko ogrevanje, torej kogeneracija z plinskim batnim motorjem, Strilingovim motorjem ter klasičnim pirolitskim zgorevanjem. Z vidika energijske in eksergijske presoje je narejena pavšalna analiza učinkovitosti posameznega postrojenja. Narejena je primerjava, katere rezultat kaže boljši inženirski vidik.
Ključne besede: kogeneracija, eksergija, eksergijska presoja, Stirlingov motor, plinski batni motor, pirolitsko zgorevanje
Objavljeno: 18.09.2018; Ogledov: 422; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

6.
Analiza metod dobaviteljev
Maja Uršič, 2017, diplomsko delo

Opis: V izbranem diplomskem projektu sem analizirala različne načine uporabljenih metod dobaviteljev. Glede na različne metode, ki jih dobavitelji uporabljajo je bistveno, da se odločimo za takšnega dobavitelja, ki ne samo da bo sledil našim zahtevam in željam, ampak tudi, da bo doprinesel podjetju kar največ koristi. V diplomski nalogi želim pojasniti in razložiti izbiro dobaviteljev kot del nabavnega procesa in različne metode, ki jih dobavitelji uporabljajo
Ključne besede: nabava, pomen nabave, postopek nabave, presoja dobaviteljev, izbira dobaviteljev, metode dobaviteljev
Objavljeno: 08.12.2017; Ogledov: 596; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

7.
Državne pomoči za širokopasovna omrežja
Martina Boršić, 2017, diplomsko delo

Opis: Strategija Evropa 2020 ter Evropska digitalna agenda poudarjata pomen širokopasovnega omrežja za spodbujanje konkurenčnosti, zaposlovanja in socialne vključenosti v Evropski uniji ter postavljata ambiciozne cilje za njegov razvoj. Zaradi gospodarskih značilnosti sektorja pa teh ciljev ni mogoče doseči brez podpore javnega financiranja. Države članice so zato pozvane k uporabi javnih sredstev v skladu s pravili Evropske unije o državnih pomočeh in konkurenci. Bistvene pri tovrstnem državnem posredovanju so Smernice Evropske komisije za uporabo pravil o državni pomoči v zvezi s hitro postavitvijo širokopasovnih omrežij (»Broadband Guidelines«). Ustvarjajo določeno stopnjo pravne varnosti za zainteresirane stranke ter zagotavljajo jasen in predvidljiv okvir ključnih meril presoje državnih pomoči za širokopasovna omrežja. S predpisanimi pogoji združljivosti ter podrobno opredeljeno presojo skupnega učinka ukrepa poskuša namreč Evropska komisija čim bolj omejiti tveganje izrinjanja in zamenjave zasebnih naložb, vplivanja na komercialne investicije ter izkrivljanja konkurence.
Ključne besede: državna pomoč, širokopasovno omrežje, izkrivljanje konkurence, presoja združljivosti, Broadband Guidelines, Evropska digitalna agenda
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 774; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (919,08 KB)

8.
KRŠITVE NAČELA VARSTVA ZAUPANJA (načelna prepoved retroaktivnosti) V DAVČNEM PRAVU
Alenka Kaštrun, 2016, diplomsko delo

Opis: Načelo varstva zaupanja v pravo, poenostavljeno rečeno, predvideva, da posameznik, ki je utemeljeno zaupal v veljavno pravo in ravnal v skladu z njim, ne bo zaradi tega ob morebitni kasnejši spremembi prava trpel škodljivih posledic in se mu pravni položaj ne bo poslabšal. Učinkovanje za nazaj je načelno prepovedano tako za zakone kot za druge predpise in se lahko uporabi samo kot redka izjema. V tem diplomskem delu obravnavam načelo varstva zaupanja v pravo oz. načelno prepoved retroaktivnega učinkovanja zakonskih predpisov v davčnem pravu. Predstavila bom pojem retroaktivnosti, njegovo razčlenjenost na pravo in nepravo retroaktivnost, ter primere prezrtosti in kršitve tega načela.
Ključne besede: retroaktivnost, presoja ustavnosti, varstvo zaupanja v pravo, pravna država
Objavljeno: 19.12.2016; Ogledov: 2358; Prenosov: 401
.pdf Celotno besedilo (957,87 KB)

9.
INTEGRACIJA NOTRANJIH PRESOJ PO ISO 9001, ISO/TS 16949 IN ISO 14001
Kristina Bizant, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga je raziskovalno delo s področja sistemov managementa, integracije sistemov managementa in integracije notranjih presoj sistemov managementa. Sestavljena je iz pregleda literature s proučevanega področja ter raziskovalnega dela, kjer je bila izvedena kvantitativna in kvalitativna raziskava. Magistrsko delo je namenjeno vsem organizacijam, ki si želijo izboljšati sisteme managementa in narediti organizacijo bolj prilagodljivo ter prožno. Uporabno je za podjetja, ki imajo vpeljane sisteme managementa in se zanimajo tudi za integracijo sistemov managementa ter integracijo notranjih presoj sistemov managementa. Organizacije imajo lahko vpeljanih več sistemov managementa, ki pripomorejo k učinkovitejšemu vodenju. Za lažje obvladovanje različnih sistemov managementa se pogosto sisteme managementa integrira, kar pomeni, da se jih združi v bolj učinkovit integriran sistem managementa. Organizacije, ki imajo integrirane sisteme managementa, imajo po navadi integrirane ali vsaj delno integrirane tudi notranje presoje sistemov managementa. V raziskovalnem delu magistrske naloge smo s kvantitativno metodo — anketnim vprašalnikom — ugotovili, da integracija sistemov managementa organizacijam prinese veliko prednosti. Spoznali smo cilje integracije sistemov managementa ter elemente, ki jih organizacija pridobi z integracijo. Raziskali smo, koliko podjetij ima integrirane notranje presoje sistemov managementa in do kakšne mere. Ugotovili smo, da integracija notranjih presoj sistemov managementa prinese veliko prednosti za organizacijo, pojavljajo pa se tudi določene ovire. Raziskali smo pomembnost resursov za presojo integriranih sistemov managementa. Ugotovili smo, da ni razlike v prednostih integracije notranjih presoj sistemov managementa glede na velikost podjetja ter da ne obstajajo bistvene razlike v stopnji integracije sistemov managementa glede na velikost podjetja. Spoznali smo, da sta najpogosteje integrirana standarda ISO 9001 in ISO 14001. S kvalitativno metodo — študijo primera — pa smo na primeru podjetja prikazali stopnjo integracije notranjih presoj sistemov managementa glede na tri kriterije: tim presojevalcev, čas presoje ter plan in poročilo presoje. Glede na ugotovitve raziskovalnega dela magistrske naloge in pregleda raziskav tujih avtorjev z raziskovanega področja smo ugotovili, da je za uspešnost, obstoj in rast organizacije na trgu vpeljava ter integracija sistemov managementa in notranjih presoj zelo pomembna.
Ključne besede: ISO 9001, ISO/TS 16949, ISO 14001, Sistemi managementa, Integracija sistemov managementa, Notranja presoja, Integracija notranjih presoj
Objavljeno: 22.11.2016; Ogledov: 1053; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

10.
ANALIZA KAKOVOSTI STORITVE V KLICNEM CENTRU PODJETJA ASSISTANCE CORIS D.O.O.
Jelena Komnenić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V podjetju Assistance CORIS d.o.o. se vsakodnevno izvrši približno 6000 dohodnih klicev in še enkrat toliko izhodnih, v poletni sezoni tudi do 100 % več. V sklopu tega je potrebno konstantno stremeti k najvišji stopnji kakovosti opravljanja storitve. Periodično striktno preverjanje kakovosti je obvezno in nujno potrebno, v kolikor želi podjetje še naprej zadovoljevati potrebe svojih uporabnikov v polnem pomenu besede. Orodje, s katerimi so v podjetju izvajali preverjanje kakovosti, je upoštevalo le splošen del izvajanja storitev. Z novimi kadri in novimi produkti se je razvila tudi potreba po zamenjavi orodja za preverjanje kakovosti. Zavedati se moramo, da je glavna usmeritev klicnega centra sprejemanje klicev, a pred tem se v podjetju odvijejo številni drugi procesi, s pomočjo katerih se sprejem klica sploh lahko udejanji. Na podlagi tega lahko zaključimo, da je v preverjanje kakovosti storitve potrebno vključiti popolnoma vse, od vodstva do vseh oddelke in vseh njihovih aktivnosti v sklopu poslovnih procesov, od same priprave dokumentacije oz. platforme do izvedene končne storitve – opravljenega klica. V podjetju Assistance CORIS d.o.o. so za potrebe zagotavljanja kakovosti zavezani k vsakoletni presoji po ISO standardu. Referenčni standard za njihov sistem vodenja kakovosti je ISO 9001:2008 in so v fazi prehoda na ISO 9001:2015. Kljub močnim aktivnostim se je izkazalo, da se stopnja kakovosti storitev s prihodom novih zaposlenih niža. Visoka stopnja fluktuacije je skupna vsem klicnim centrom. Zaznali so, da je problem nastal zaradi nerednega in necelovitega preverjanja kakovosti. V ta namen smo se skupaj odločili, da začnemo z analizo kakovosti storitev s posnetkom trenutnega stanja. Na podlagi zbranih izsledkov analize bomo izboljšali obstoječi način in orodje preverjanja kakovosti, ki bo temeljil na podrobnejšem pristopu. Težava, na katero smo naleteli, je narava dela, saj je klicni center v stanju neprekinjene pripravljenosti 24/7, kar pomeni, da ni nikakršne možnosti aktivnega sočasnega izobraževanja vseh operaterjev oziroma vpletenih v proces. Druga težava je zavezanost k uporabi globalnega orodja za preverjanje kakovosti, ki ga predpisuje matično podjetje iz Francije, ki ga zaradi razlik v paleti nudenih storitev ni možno v popolnosti upoštevati v podjetju Assistance CORIS d.o.o. Rešitev vidimo v nadgradnji obstoječega načina ter v delni integraciji globalnega orodja, ki ga zahteva principal. Naša naloga je obe komponenti povezati v smiselno celoto in jo sistemsko vpeljati v proces dela.
Ključne besede: Klicni center, kakovost storitve, presoja kakovosti, opredelitev pojma storitev, ISO standardi
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 873; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici