| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
TRŽENJE STROKOVNE LITERATURE ZA IZOBRAŽEVANJE
Pavel Jančič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje trženje strokovne literature, načine promocije in ugotavljanje zadovoljstva strank. Rdeča nit dela je oblikovanje in izdelava najbolj primernih oblik trženja in ugotavljanje prepoznavnosti podjetja. Literatura zaseda pomembno mesto v odnosu posameznika do okolja in podjetja, ki se ukvarjajo s knjigotrštvom morajo slediti filozofiji in praksi marketinga. Slednje, učinkovito trženje je povezano s sedmimi prvinami marketinškega spleta 7P in je poglavitna aktivnost za uspeh pri prodaji in promociji strokovne literature. Teoretičen del diplomskega dela vsebuje bistvo teorije in prakse trženja literature za izobraževanje, marketinški splet in organizacijo marketinga. Namen tržne raziskave je pridobitev koristnih informacij o sami prepoznavnosti knjigarne »Dobra knjiga« s strani kupcev in njihovega zadovoljstva glede ponudbe literature. Zadnji sklop diplomskega dela pa je namenjen analizi raziskav in odgovorom na postavljene hipoteze ter predlaganim metodam za izboljšanje trženja izobraževalne literature.
Ključne besede: - trženje - literatura - marketinški splet - prepoznavnost podjetja - promocija
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 1858; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (461,24 KB)

3.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE KOT INSTRUMENT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Maruša Vračko, 2014, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje išče v današnjem okolju različne možnosti marketinškega komuniciranja z okoljem, ki bi pripomoglo k večji prepoznavnosti podjetja. Skozi magistrsko nalogo opisujemo organizacijo prireditve kot instrument marketinškega komuniciranja. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, ali lahko organizacija prireditve v podjetju, kateremu to ni primarna dejavnost, pozitivno vpliva na prepoznavnost in ugled ter s tem omogoča lažje doseganje primarnih ciljev. V teoretičnem delu opisujemo marketinški in menedžmentski vidik organizacije prireditve in ugotavljamo, da je organizacija prireditve kot tudi sponzoriranje različnih prireditev znano orodje marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu opisujemo mariborsko podjetje Expo biro, d. o. o., katerega osnovna dejavnost je izvajanje storitev na področju izposoje montažnih dvoran in šotorov z opremo za različne prireditve. Družba v zadnjem času opaža rast dela na tujih trgih, v Sloveniji pa upad. Zato se je vodstvo odločilo za razširitev dejavnosti, in sicer za samostojno organizacijo prireditev. S to dejavnostjo bi lahko povečala prihodke, hkrati pa bi povečevala prepoznavnost podjetja, ki bi pozitivno vplivala na osnovno dejavnost. Skozi empirični del magistrske naloge opisujemo, kako podjetje Expo biro, d. o. o., organizira prireditev Oktanfest, in ugotavljamo, da le-ta že po prvi organizirani prireditvi pozitivno vpliva na prepoznavnost podjetja. S pomočjo ankete ugotavljamo, da je prepoznavnost eden ključnih dejavnikov za nakup izdelka ali storitve, kar dokazuje, da lahko podjetje z organizacijo prireditve poveča prepoznavnost in s tem dosega boljše poslovne rezultate v primarni dejavnosti.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, organizacija prireditve, marketing, event management, prepoznavnost podjetja;
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 905; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici