| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Barbara Cer, 2021, diplomsko delo

Opis: Naša življenja se iz dneva v dan spreminjajo. Sledimo tehnološkim razvojem in posledično sledimo tudi novim in inovativnim marketinškim pristopom in strategijam. Tradicionalni marketinški pristopi se spreminjajo in le te vztrajno zamenjujejo avtomatizirane oblike sodobnega digitalnega marketinga. Tovrstna oblika marketinga podjetjem prinaša ne le prednosti iz stroškovnega vidika, temveč močno pripomore k prepoznavnosti blagovnih znamk, njihovem boljšem targetiranju, boljši konverziji in boljšem dosegu. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je na enem mestu zbranih veliko uporabnih in koristnih informacij o digitalnem marketingu. Opredelili smo digitalni marketing, njegove prednosti in slabosti, strategije in predstavili oblike digitalnega marketinga. Podrobneje smo predstavili tudi družbeno omrežje Facebook in kako lahko podjetje le to uporabi v svoj prid ter boljše rezultate svojega poslovanja. V praktičnem delu je podrobneje predstavljeno podjetje Cer – Cvet in njihova Facebook stran. Namen eksperimenta, ki je bil izveden v okviru diplomske naloge, je bilo dokazati, da lahko z doslednostjo in konsistentnimi objavami na Facebook strani, podjetje dosega pozitivne rezultate in učinke. Za obdobje enega meseca smo splanirali objave za dotično podjetje, jih redno objavljali na Facebook strani in analizirali dobljene rezultate. Na koncu smo na podlagi pridobljenih rezultatov tudi preverili zastavljeni hipotezi.
Ključne besede: Facebook, družbeno omrežje, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, Cer – Cvet, prepoznavnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 09.12.2021; Ogledov: 331; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

2.
Vpliv družbenih omrežij na prepoznavnost podjetja
Sara Vrečko, 2021, diplomsko delo

Opis: Z digitalizacijo se svet povezuje, družbena omrežja pa so postala najbolj vplivni virtualni prostor, ki se ne uporablja zgolj za mreženje in komuniciranje ljudi, temveč predstavljajo tudi odlično orodje za digitalno komuniciranje podjetij. Poznamo več različnih vrst družbenih omrežij, ki se med seboj razlikujejo predvsem glede na to kakšnim uporabnikom so namenjena in katera je prevladujoča dejavnost, ki se na družbenem omrežju dogaja. Od pojava družbenih omrežij pa do danes, so presegla svoje osnovne namene uporabe, saj so njihove koristi prepoznala številna podjetja, ki so v njih videla potencial za doseganje širšega kroga odjemalcev. Predmet obravnave diplomskega dela je preučevanje vpliva družbenih omrežij na prepoznavnost podjetij na primeru podjetja Granitex d. o. o. V diplomskem delu sem najprej opredelila pojem družbenih omrežij, predstavila najpopularnejša družbena omrežja ter podrobneje obravnavala družbeni omrežji Facebook in Instagram. V nadaljevanju sem se osredotočila na uporabo izbranih družbenih omrežij in predstavila prednosti in slabosti uporabe le teh v poslovne namene. Sledila je predstavitev podjetja ter definiranje ključnih informacij o podjetju, ki so bile koristne pri izvajanju empiričnega dela. V empiričnem delu diplomskega dela sem ugotavljala vpliv družbenega omrežja Facebook na prepoznavnost podjetja. S preverjanjem zastavljenih hipotez sem ugotovila, da omogočajo družbena omrežja podjetjem številne priložnosti za gradnjo in večanje prepoznavnosti. Facebook je eno izmed najbolj popularnih družbenih omrežij in odlično orodje za doseganje večje prepoznavnosti podjetja, ohranjanje stika z obstoječimi uporabniki in pridobivanje novih uporabnikov. S temeljito analizo svoje Facebook strani lahko podjetje namreč pridobi koristne informacije in izboljša svojo komunikacijo. Njihove objave na Facebook strani podjetja so atraktivne, pri čemer imajo največji doseg objave z nagradno igro. Zaradi naraščanja vloge družbenih omrežij v poslovne namene, sem v zadnjem delu diplomskega dela podala nekaj predlogov in smernic, ki bi lahko podjetju pripomogle k boljši komunikaciji na družbenih omrežjih in izboljšanju prepoznavnosti podjetja.
Ključne besede: družbena omrežja, Granitex d. o. o., prepoznavnost podjetja, Facebook, Instagram.
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 494; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

3.
Izdelava ploščic za orodja podjetja EMO – Orodjarna d.o.o. : magistrsko delo
Aleksandra Krivec, 2020, magistrsko delo

Opis: Orodja nas spremljajo že od samega začetka razvoja življenja na Zemlji. Skozi čas so ljudje spoznavali nove materiale in različne obdelovalne postopke. Danes poznamo veliko naprednih postopkov, ki omogočajo izdelavo najrazličnejših orodji. Orodja so v današnjem času zelo pomembna, saj brez njih ne bi bilo izdelkov. Razvoj družbe je vplival na to, da pričakujemo vedno več izdelkov, ki so izdelani hitro, brezhibno in so prilagojeni posameznikovim potrebam. Na trgu je veliko orodjarn, zato je prepoznavnost ključnega pomena za uspešno poslovanje podjetja. V podjetju EMO Orodjarna d.o.o. smo se odločili, da bomo orodja oplemenitili s ploščicami, ki bodo sporočale kje je bilo orodje narejeno. Najprej smo se posvetili dizajnu, nato pa še izdelavi ploščic. Ena izmed zahtev podjetja je bila, da so ploščice narejene v podjetju, zato smo pripravili tri možne postopke izdelave. Odločili smo se za najbolj učinkovit in najcenejši postopek – izrez z laserjem, lakiranje za doseganje temne barve in graviranje z vlaknastim laserjem. Med izdelavo magistrske naloge smo se naučili predvsem razlike med teoretično in realno izdelavo ploščic. Naše ideje in dizajni so lahko dobri, ampak je realizacija takšne ploščice toliko težja. Izdelali smo ploščice, ki izpolnjujejo vse zahteve podjetja, vsa orodja izdelana od januarja 2021 dalje pa bodo imela na odlitku orodja našo ploščico. Spremljali bomo poslovanje podjetja in takrat bomo lahko tudi najbolje opazili ali se nam je zaradi uporabe ploščice povečala prepoznavnost.
Ključne besede: Ploščice, orodjarstvo, dizajn, prepoznavnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 12.01.2021; Ogledov: 524; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

4.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE KOT INSTRUMENT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Maruša Vračko, 2014, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje išče v današnjem okolju različne možnosti marketinškega komuniciranja z okoljem, ki bi pripomoglo k večji prepoznavnosti podjetja. Skozi magistrsko nalogo opisujemo organizacijo prireditve kot instrument marketinškega komuniciranja. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, ali lahko organizacija prireditve v podjetju, kateremu to ni primarna dejavnost, pozitivno vpliva na prepoznavnost in ugled ter s tem omogoča lažje doseganje primarnih ciljev. V teoretičnem delu opisujemo marketinški in menedžmentski vidik organizacije prireditve in ugotavljamo, da je organizacija prireditve kot tudi sponzoriranje različnih prireditev znano orodje marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu opisujemo mariborsko podjetje Expo biro, d. o. o., katerega osnovna dejavnost je izvajanje storitev na področju izposoje montažnih dvoran in šotorov z opremo za različne prireditve. Družba v zadnjem času opaža rast dela na tujih trgih, v Sloveniji pa upad. Zato se je vodstvo odločilo za razširitev dejavnosti, in sicer za samostojno organizacijo prireditev. S to dejavnostjo bi lahko povečala prihodke, hkrati pa bi povečevala prepoznavnost podjetja, ki bi pozitivno vplivala na osnovno dejavnost. Skozi empirični del magistrske naloge opisujemo, kako podjetje Expo biro, d. o. o., organizira prireditev Oktanfest, in ugotavljamo, da le-ta že po prvi organizirani prireditvi pozitivno vpliva na prepoznavnost podjetja. S pomočjo ankete ugotavljamo, da je prepoznavnost eden ključnih dejavnikov za nakup izdelka ali storitve, kar dokazuje, da lahko podjetje z organizacijo prireditve poveča prepoznavnost in s tem dosega boljše poslovne rezultate v primarni dejavnosti.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, organizacija prireditve, marketing, event management, prepoznavnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 09.10.2014; Ogledov: 1379; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

5.
TRŽENJE STROKOVNE LITERATURE ZA IZOBRAŽEVANJE
Pavel Jančič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje trženje strokovne literature, načine promocije in ugotavljanje zadovoljstva strank. Rdeča nit dela je oblikovanje in izdelava najbolj primernih oblik trženja in ugotavljanje prepoznavnosti podjetja. Literatura zaseda pomembno mesto v odnosu posameznika do okolja in podjetja, ki se ukvarjajo s knjigotrštvom morajo slediti filozofiji in praksi marketinga. Slednje, učinkovito trženje je povezano s sedmimi prvinami marketinškega spleta 7P in je poglavitna aktivnost za uspeh pri prodaji in promociji strokovne literature. Teoretičen del diplomskega dela vsebuje bistvo teorije in prakse trženja literature za izobraževanje, marketinški splet in organizacijo marketinga. Namen tržne raziskave je pridobitev koristnih informacij o sami prepoznavnosti knjigarne »Dobra knjiga« s strani kupcev in njihovega zadovoljstva glede ponudbe literature. Zadnji sklop diplomskega dela pa je namenjen analizi raziskav in odgovorom na postavljene hipoteze ter predlaganim metodam za izboljšanje trženja izobraževalne literature.
Ključne besede: - trženje - literatura - marketinški splet - prepoznavnost podjetja - promocija
Objavljeno v DKUM: 08.04.2010; Ogledov: 2265; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (461,24 KB)

6.
Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici