| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POVEČANJE PREPOZNAVNOSTI BLAGOVNE ZNAMKE BANDIDOS S POMOČJO SOCIALNIH MEDIJEV
Rok Nemec, 2010, diplomsko delo

Opis: Tradicionalni mediji (TV, radio, časopisi, revije) s pojavom interneta in socialnih medijev niso več tako vsemogočni, kakor so bili še nedavno, in na mnogih področjih prepuščajo mesto vse bolj "nalezljivim" socialnim medijem, ki so omrežili domala ves svet. V nasprotju s klasičnimi mediji, ki nam nudijo le enosmerno informacijo, nam t. i. splet druge generacije omogoča interaktivnost odzivanja, kar je ena izmed njegovih bistvenih prednosti. Ljudje namreč radi izražamo svoje mnenje in prisluhnemo drugim somišljenikom, kar nam socialni mediji, ki so kot virtualna igrišča različnih informacij, tudi dopuščajo. Pojem socialni mediji je zelo širok in vsebuje mnoge podskupine, ki pa jih avtorji različno navajajo. Najbolj pogosta in splošna pa je naslednja delitev: socialna omrežja (Facebook, MySpace, Netlog, Linkedin itd.), mikroblogi (Twitter), forumi, blogi, delitvene strani multimedijskih datotek (YouTube, Flicker itd.), družbeni zaznamki (Deli.cio.us), glasovalne strani (Digg, Reditt), preglejevalne strani (Yelp), forumi in virtualni svetovi (Second Life). V diplomski nalogi sem najprej v teoriji predstavil socialne medije ter nato temeljito opisal Facebook in njegova orodja komuniciranja, ki jih nudi uporabnikom. Preučil sem katere so glavne koristi in nevarnosti socialnih medijev za podjetja in blagovne znamke. Nato sem definiral še pomen blagovne znamke, napisal nekaj o prepoznavnosti le-te ter navedel orodja, ki pripomorejo k povečanju prepoznavnosti znamk. V praktičnem delu pa sem se osredotočil predvsem na analizo spletnega komuniciranja blagovne znamke Bandidos na socialnih medijih. Z rezultati anketnega vprašalnika pa sem potrdil tudi glavno hipotezo diplomske naloge, in sicer da komuniciranje blagovne znamke Bandidos na socialnih medijih vpliva na povečanje prepoznavnosti le-te. Na podlagi rezultatov omenjene ankete pa sem na koncu pripravil še nadaljnji načrt aktivnosti komuniciranja Bandidosa na teh medijih.
Ključne besede: socialni mediji, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, Bandidos
Objavljeno: 31.01.2011; Ogledov: 2176; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (6,06 MB)

2.
Položaj in prepoznavnost blagovne znamke Fruc na slovenskem trgu
Leonela Domitrovič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Proučili bomo različne marketinške teorije, ki govorijo o pomenu blagovne znamke za podjetje, njenem položaju, prepoznavnosti in pozicioniranju. V nadaljevanju predstavljamo metode in tehnike, ki pomagajo pri raziskavi in posledično pri podajanju predlogov. Predstavljeni so nekateri osnovni modeli, ki pomagajo razumeti opredelitev blagovne znamke in njen položaj, prepoznavnost in pozicioniranje na trgu. Naša tematika se nanaša na panogo sadnih brezalkoholnih pijač. Osredotočili se bomo na blagovno znamko sadnih sokov Fruc, ki je blagovna znamka v lasti podjetja Fructal, d.o.o. Zanimalo nas je, kako se potrošniki odzivajo na blagovno znamko na trgu. Za uspeh blagovne znamke sta ključna dober položaj in prepoznavnost na zasičenem trgu sadnih pijač v Sloveniji. Z raziskavo bomo dobili jasnejšo sliko stanja v panogi sadnih pijač v Sloveniji in videli, kakšen je položaj blagovne znamke Fruc glede na preostalo konkurenco. Primerjali bomo ugotovitve raziskave z ugotovitvami zadnje raziskave podjetja Fructal d.o.o., kar nam bo dalo jasnejšo sliko stanja na trgu sadnih pijač v zadnjem letu. Ovrednotili bomo odziv uporabnikov na blagovno znamko Fruc, njene dejavnike, različne okuse, oglaševanje ter oceno priljubljenosti in pozicije. Na podlagi ugotovitev raziskave bomo podali predloge, kaj lahko podjetje stori, da bi še dodatno izboljšalo položaj in prepoznavnost blagovne znamke Fruc. Iz pregleda in primerjave stanja je razvidno povečanje uporabe sadnih pijač med potrošniki. Ugotovili smo, da se blagovna znamka Fruc učinkovito prebija v ospredje v panogi sadnih pijač in da so se dejavniki za izbiro Fruca v zadnjem letu precej spremenili.
Ključne besede: blagovna znamka pozicioniranje položaj blagovne znamke prepoznavnost blagovne znamke
Objavljeno: 25.05.2018; Ogledov: 448; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici