SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
POZNAVANJE IN PREPOZNAVNOST KOROŠKE REGIONALNE TELEVIZIJE
Renata Robnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Predstavljeno diplomsko delo opredeljuje pojme izdelek, blagovna znamka, poznavanje, zavedanje, prepoznavnosti in imidž. Televizija je osrednja obravnavana tema. Vsaki televizijski hiši daje pravi pečat televizijska ekipa, ki jo v diplomskem delu prav podrobno predstavimo. V analitičnem delu naloga predstavlja Koroško regionalno televizijo, ter poznavanje in prepoznavnost s strani Korošcev. V analizi so zajete tako občine kjer je občanom omogočen reden tedenski program Koroške regionalne televizije preko lokalnih kabelskih programov, kot tiste občine, kjer lahko občani spremljajo le tedensko informativno oddajo 'Koroški dogodki' preko televizije RTS TV — Tele 59. Izsledki raziskave kažejo sliko poznavanja, zavedanja, prepoznavnosti ter imidža Koroške regionalne televizije. S pomočjo rezultatov ankete so bile tudi sprejete ali ovržene osnovne trditve. Uspešno izpeljana raziskava je pokazala rezultate, ki povedo kaj je gledalcem pri Koroški regionalni televiziji všeč in česa ne marajo. V novi sezoni bo lahko obravnavana medijska hiša s pomočjo opravljene raziskave v svoji programski shemi gledalcem ponudila tisto, kar si želijo in od nje pričakujejo in ne le kot je bilo do danes zanjo tudi značilno, da jim ponudi tisto, kar njeno vodstvo predvideva, da si želijo.
Ključne besede: izdelek, blagovna znamka, televizija, Koroška regionalna televizija, poznavanje, prepoznavnost, zavedanje, imidž
Objavljeno: 08.06.2010; Ogledov: 1549; Prenosov: 553
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

3.
TRŽENJE STROKOVNE LITERATURE ZA IZOBRAŽEVANJE
Pavel Jančič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje trženje strokovne literature, načine promocije in ugotavljanje zadovoljstva strank. Rdeča nit dela je oblikovanje in izdelava najbolj primernih oblik trženja in ugotavljanje prepoznavnosti podjetja. Literatura zaseda pomembno mesto v odnosu posameznika do okolja in podjetja, ki se ukvarjajo s knjigotrštvom morajo slediti filozofiji in praksi marketinga. Slednje, učinkovito trženje je povezano s sedmimi prvinami marketinškega spleta 7P in je poglavitna aktivnost za uspeh pri prodaji in promociji strokovne literature. Teoretičen del diplomskega dela vsebuje bistvo teorije in prakse trženja literature za izobraževanje, marketinški splet in organizacijo marketinga. Namen tržne raziskave je pridobitev koristnih informacij o sami prepoznavnosti knjigarne »Dobra knjiga« s strani kupcev in njihovega zadovoljstva glede ponudbe literature. Zadnji sklop diplomskega dela pa je namenjen analizi raziskav in odgovorom na postavljene hipoteze ter predlaganim metodam za izboljšanje trženja izobraževalne literature.
Ključne besede: - trženje - literatura - marketinški splet - prepoznavnost podjetja - promocija
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 1769; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (461,24 KB)

4.
POVEČANJE PREPOZNAVNOSTI BLAGOVNE ZNAMKE BANDIDOS S POMOČJO SOCIALNIH MEDIJEV
Rok Nemec, 2010, diplomsko delo

Opis: Tradicionalni mediji (TV, radio, časopisi, revije) s pojavom interneta in socialnih medijev niso več tako vsemogočni, kakor so bili še nedavno, in na mnogih področjih prepuščajo mesto vse bolj "nalezljivim" socialnim medijem, ki so omrežili domala ves svet. V nasprotju s klasičnimi mediji, ki nam nudijo le enosmerno informacijo, nam t. i. splet druge generacije omogoča interaktivnost odzivanja, kar je ena izmed njegovih bistvenih prednosti. Ljudje namreč radi izražamo svoje mnenje in prisluhnemo drugim somišljenikom, kar nam socialni mediji, ki so kot virtualna igrišča različnih informacij, tudi dopuščajo. Pojem socialni mediji je zelo širok in vsebuje mnoge podskupine, ki pa jih avtorji različno navajajo. Najbolj pogosta in splošna pa je naslednja delitev: socialna omrežja (Facebook, MySpace, Netlog, Linkedin itd.), mikroblogi (Twitter), forumi, blogi, delitvene strani multimedijskih datotek (YouTube, Flicker itd.), družbeni zaznamki (Deli.cio.us), glasovalne strani (Digg, Reditt), preglejevalne strani (Yelp), forumi in virtualni svetovi (Second Life). V diplomski nalogi sem najprej v teoriji predstavil socialne medije ter nato temeljito opisal Facebook in njegova orodja komuniciranja, ki jih nudi uporabnikom. Preučil sem katere so glavne koristi in nevarnosti socialnih medijev za podjetja in blagovne znamke. Nato sem definiral še pomen blagovne znamke, napisal nekaj o prepoznavnosti le-te ter navedel orodja, ki pripomorejo k povečanju prepoznavnosti znamk. V praktičnem delu pa sem se osredotočil predvsem na analizo spletnega komuniciranja blagovne znamke Bandidos na socialnih medijih. Z rezultati anketnega vprašalnika pa sem potrdil tudi glavno hipotezo diplomske naloge, in sicer da komuniciranje blagovne znamke Bandidos na socialnih medijih vpliva na povečanje prepoznavnosti le-te. Na podlagi rezultatov omenjene ankete pa sem na koncu pripravil še nadaljnji načrt aktivnosti komuniciranja Bandidosa na teh medijih.
Ključne besede: socialni mediji, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, Bandidos
Objavljeno: 31.01.2011; Ogledov: 2101; Prenosov: 400
.pdf Celotno besedilo (6,06 MB)

5.
PRIMOŽ KOZMUS KOT PROMOTOR PREPOZNAVNOSTI REGIJE POSAVJE
Blaž Šunta, 2011, diplomsko delo

Opis: Primož Kozmus, olimpijski in svetovni prvak v metu kladiva, je zaznamoval slovenski vrhunski šport med leti 2007 in 2009. Osvojil je naslov olimpijskega in svetovnega prvaka. Sredi oktobra 2009 je za mnoge nepričakovano oznanil, da končuje svojo športno pot. Glede na to, da je postal eno od prepoznavnih imen regije Posavje, je prav, da njegovo zapuščino (kot športnika in kot blagovne znamke) v nadaljevanju predstavim v diplomski nalogi.
Ključne besede: Posavje, Primož Kozmus, prepoznavnost regije Posavje, vrhunski šport, sponzorji v športu
Objavljeno: 04.04.2011; Ogledov: 1135; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (330,36 KB)

6.
MANAGEMENT RAZVOJA IN PREPOZNAVNOSTI ZNAMKE I'MARIBOR
Marko Mitrovič, 2015, magistrsko delo

Opis: V svetu prevelike količine informacij in pomanjkanja zaupanja v večje institucije je moč sporočanja preproste ideje preko znamke pomembnejše kot kadarkoli prej. Blagovne znamke podjetjem omogočajo, da povečajo učinkovitost marketinških aktivnosti skozi ekonomijo obsega, ustvarjajo vrednost za deležnike ter varujejo tržni položaj s povečanjem vstopnih ovir na trg. To obdobje je z vidika znamk rezervirano za celovite izkustvene znamke, ki potrošnikom zagotavljajo bogate in verodostojne informacije v povezavi s produktom oz. storitvijo, jih inspirirajo in navdušujejo ter jih ves čas aktivno vključujejo v interakcijo na podlagi edinstvenih in obogatenih izkušenj. Blagovna znamka ima ekonomski pomen. Blagovna znamka se obravnava kot premoženje, s katerim podjetje razpolaga ter ga ekonomsko upravlja in izkorišča. Večina vrednosti znamke je neotipljive narave in je vedno bolj pomemben. Dandanes je management razvoja in prepoznavnosti celovitih znamk kompleksen proces in poteka v več razvojnih fazah, ki morajo biti dobro strateško načrtovane in skrbno izpeljane. S pomočjo sodobnih komunikacijskih pristopov pa je potrebno graditi uspešen prijateljski odnos med sodobnimi znamkami in sodobnimi odjemalci. V teoretičnem delu magistrske naloge smo opredelili in pojasnili management razvoja blagovne znamke. Pojasnili smo pomen znamke, njeno simboliko, dejavnike, ki vplivajo na znamko, funkcije znamke in management znamke. Nato smo pojasnili sam proces razvoja nove znamke. Od vizije, organizacijske kulture, ciljev in okolja, v katerem se znamka pojavlja, pa do lojalnosti, zavedanja, pomena in vrednosti znamke za organizacijo ter odjemalca. V naslednjem poglavju smo pojasnili identiteto znamke. Torej ime, logotip in simbolika, slogan, imidž znamke in sam proces identifikacije odjemalca z znamko. V zadnjem poglavju teoretičnega dela smo pojasnili marketinško komuniciranje v procesu razvoja nove znamke. Od oblikovanja učinkovitega komuniciranja, do ciljev in vloge marketinškega komuniciranja. Pojasnili smo tudi orodja marketinškega komuniciranja, kot so oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo. V empiričnem delu smo predstavili teoretičen del v praksi, in sicer z idejo oziroma znamko I'Maribor. Pojasnili smo proces razvoja in prepoznavnosti nove znamke I'Maribor. Prav tako smo pojasnili identiteto znamke I'Maribor in marketinško komuniciranje znamke I'Maribor.
Ključne besede: Management znamke, razvoj znamke, prepoznavnost znamke, I'Maribor znamka, intelektualna lastnina.
Objavljeno: 10.09.2015; Ogledov: 538; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

7.
Zunanje izvajanje logistike v Sloveniji - 3PL in 4PL izvajalci
Barbara Lubej, 2012, diplomsko delo

Opis: V nalogi smo preučili poslovno sodelovanje z zunanjimi izvajalci logistike, v kakšnih primerih se odločiti za outsourcing ter kakšne so prednosti in slabosti zunanjega izvajanja logističnih storitev. Usmerili smo se predvsem na 3PL in 4PL podjetja. Ugotovili smo, kakšne storitve ponujajo oboji in kakšne so razlike med njimi. Raziskali smo slovenski logistični trg. Proučili smo, kakšne storitve ponujajo ponudniki, ki so prisotni na našem trgu, kakšne so razlike med njimi, po katerih storitvah so prepoznavni in kje bi se lahko prepoznavnost podjetij še izboljšala. Prav tako se je naša raziskava usmerila tudi na uporabnike storitev, in sicer v kolikšni meri se storitev poslužujejo in katerih. S to raziskavo smo lahko ocenili stanje logističnega trga v Sloveniji, ugotovili smo, da je tako sama velikost trga kot tudi podjetij problematična za zunanje izvajanje. Glede na trenutno, ne preveč obetajočo krizno situacijo, smo poskusili napovedati tudi nadaljnji razvoj logističnega trga pri nas.
Ključne besede: outsourcing, 3PL, 4PL, prepoznavnost in ponudba logističnih izvajalcev v Sloveniji
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 2109; Prenosov: 359
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

8.
VIŠANJE PREPOZNAVNOSTI PODJETJA FRUCTAL D.D. S POMOČJO SOCIALNIH OMREŽIJ
Andrej Ambrož, 2014, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja sem preučil socialna omrežja v poslovne namene. Socialna omrežja so novodobni medij, ki s pomočjo naprednih aplikacij vsakodnevno privabljajo številne uporabnike. Potencial brezplačnega oglaševanja na socialnih omrežjih pa so podjetja že začela s pridom izkoriščati. Trenutno je na socialnem omrežju Facebook, ki velja za najpopularnejšo socialno omrežje nas svetu, prisotnih že okoli 800 tisoč uporabnikov v Sloveniji. To še posebej odpira nove možnosti oglaševanja vseh podjetij, ki delujejo znotraj in izven meja Slovenije. Podjetje Fructal d.d. je uradno prisotno na treh socialnih omrežjih. Najpopularnejšem socialnem omrežju Facebook, YouTube in Flickr. Svojo prepoznavnost podjetja viša in nameni največ časa na socialnem omrežju Facebook, kjer vsakodnevno obvešča svoje oboževalce z aktualnimi vsebinami. Od 24. novembra leta 2010, ko se je podjetje Fructal pridružilo omrežju Facebook in vse do danes, je skupaj doseglo več kot 29 tisoč oboževalcev, kar ga uvršča med 100 najbolj obiskanih blagovnih znamk v Sloveniji na socialnem omrežju Facebook.
Ključne besede: Socialna omrežja, Facebook, YouTube, prepoznavnost, oglaševanje, oboževalci
Objavljeno: 01.08.2016; Ogledov: 579; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

9.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE KOT INSTRUMENT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Maruša Vračko, 2014, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje išče v današnjem okolju različne možnosti marketinškega komuniciranja z okoljem, ki bi pripomoglo k večji prepoznavnosti podjetja. Skozi magistrsko nalogo opisujemo organizacijo prireditve kot instrument marketinškega komuniciranja. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, ali lahko organizacija prireditve v podjetju, kateremu to ni primarna dejavnost, pozitivno vpliva na prepoznavnost in ugled ter s tem omogoča lažje doseganje primarnih ciljev. V teoretičnem delu opisujemo marketinški in menedžmentski vidik organizacije prireditve in ugotavljamo, da je organizacija prireditve kot tudi sponzoriranje različnih prireditev znano orodje marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu opisujemo mariborsko podjetje Expo biro, d. o. o., katerega osnovna dejavnost je izvajanje storitev na področju izposoje montažnih dvoran in šotorov z opremo za različne prireditve. Družba v zadnjem času opaža rast dela na tujih trgih, v Sloveniji pa upad. Zato se je vodstvo odločilo za razširitev dejavnosti, in sicer za samostojno organizacijo prireditev. S to dejavnostjo bi lahko povečala prihodke, hkrati pa bi povečevala prepoznavnost podjetja, ki bi pozitivno vplivala na osnovno dejavnost. Skozi empirični del magistrske naloge opisujemo, kako podjetje Expo biro, d. o. o., organizira prireditev Oktanfest, in ugotavljamo, da le-ta že po prvi organizirani prireditvi pozitivno vpliva na prepoznavnost podjetja. S pomočjo ankete ugotavljamo, da je prepoznavnost eden ključnih dejavnikov za nakup izdelka ali storitve, kar dokazuje, da lahko podjetje z organizacijo prireditve poveča prepoznavnost in s tem dosega boljše poslovne rezultate v primarni dejavnosti.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, organizacija prireditve, marketing, event management, prepoznavnost podjetja;
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 796; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

10.
Adjoints of solution semigroups and identifiability of delay differential equations in Hilbert spaces
Miklavž Mastinšek, 1994, izvirni znanstveni članek

Opis: The paper deals with semigroups of operators associated with delay differential equation: ▫$dot{x}=Ax(t)+L_1x(t-h)+L_2x_t$▫, where ▫$A$▫ is the infinitesimal generator of an analytic semigroup on a Hilbert space ▫$X$▫ and ▫$L_1$▫, ▫$L_2$▫ are densely defined closed operators in ▫$X$▫ and ▫$L^2(-h,0;X)$▫ respectively. The adjoint semigroup of the solution semigroup of the delay differential equation is characterized. Eigenspaces of the generator of the adjoint semigroup are studied and the identifiability of parameters of the equation is given.
Ključne besede: matematika, analiza, navadne diferencialne enačbe, polgrupe operatorjev, diferencialne enačbe z zakasnitvijo, polgrupe rešitev, adjungirane polgrupe, prepoznavnost
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 244; Prenosov: 19
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici