| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Prepoznavnost blagovnih znamk in vloga marketinškega komuniciranja v organizaciji x
Jan Ošlak, 2023, magistrsko delo

Opis: Blagovne znamke so postale izredno pomemben dejavnik v moderni družbi in jih lahko zaznamo skoraj na vsakem koraku. Zaradi vpliva, ki ga imajo na naše življenje, jih moramo obravnavati s številnih perspektiv. Prav tako so postale izredno pomemben del premoženja organizacije, saj ji omogočajo oziroma prinašajo dodatne koristi (Kapferer, 2019, str. 7). Zaradi velikega števila blagovnih znamk, ki so v današnjem času prisotne na trgu, so izrednega pomena tudi aktivnosti marketinškega komuniciranja, ki jih izvajajo posamezne blagovne znamke. V zadnjih 10 letih smo na tem področju priča zelo velikim spremembam. Govorimo predvsem o pojavu digitalnega marketinškega komuniciranja, ki je močno spremenil številne marketinške strategije organizacij. Januarja 2021 je bilo na svetu kar 4.66 milijard uporabnikov interneta oz. 59.9 % celotnega prebivalstva (Statista, 2021). Številna podjetja so se v zadnjih letih uspešno transformirala in uspešno digitalizirala svoje notranje okolje, kamor sodi tudi področje marketinškega komuniciranja. Digitalni marketing, katerega del je tudi digitalno marketinško komuniciranje, dokazano spreminja vedenje kupcev, to pa tudi neposredno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke, za katero velja, da je eden izmed najpomembnejših dejavnikov pri izgradnji dolgoročne konkurenčne prednosti na trgu (Khwaja et al., 2020). V teoretičnem delu magistrske naloge so podrobneje opisani blagovne znamke in orodja digitalnega marketinškega komuniciranja. Podrobneje smo zajeli orodja, kot so e-poštni marketing, optimizacija SEO, marketing družbenih omrežji in marketing vsebine. Prav tako smo prikazali nekaj primerov uspešnega digitalnega marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu smo preučevali razlike v prepoznavnosti med obravnavanimi blagovnimi znamkami. Prav tako smo s pomočjo globinskega intervjuja, ki smo ga izvedli z zaposlenim iz organizacije, ki ima v lastni obravnavane blagovne znamke, ugotovili, kako se je organizacija odzvala na spremembe s področja marketinškega komuniciranja in kakšna je njena vizija digitalnega marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: digitalno marketinško komuniciranje, blagovne znamke, družbena omrežja, prepoznavnost blagovne znamke, marketinško komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 81; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (5,44 MB)

2.
Možne strategije za dvig prepoznavnosti blagovne znamke MAD BOYS Garage
Dominik Gönc, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na blagovni znamki MAD BOYS Garage, pomurski delavnici, ki se specializira v obnovi starodobnih vozil, predvsem avtomobilov. Delavnica sicer posluje uspešno, a zaradi zaznanega potenciala v blagovni znamki in želje vodstva podjetja po večji prepoznavnosti je nastala potreba po načrtu, kako to doseči. Trenutno je delavnica le to – delavnica. Moja in lastnikova želja je, da se razišče potencial blagovne znamke v segmentu obnove klasičnih avtomobilov, da se odkrijejo dodatne aktivnosti, ki bi lahko spremljale trenutno dejavnost, in oblikujejo smernice, kako to doseči. Blagovno znamko trenutno sestavljajo ime, logotip in kultura avtomobilskih fanatikov, ki imajo željo ohraniti ikone avtomobilske folklore. Slednje širši javnosti ni vidno na prvi pogled. Za namene oblikovanja smernic, kako se naj blagovna znamka uspešno razvija in širi svoje vrednote, sem v diplomskem delu predstavil tri področja, na katerih je treba strateško planirati: blagovna znamka, marketing izdelkov ter marketinško komuniciranje. Blagovni znamki je treba v samem začetku ustrezno oblikovati njene temelje, ki jih podpremo z izpolnjevanjem obljube blagovne znamke preko storitve, ki jo izvajamo, in s primernim pozicioniranjem, vse to pa tudi uspešno predstavimo trgu, potencialnim odjemalcem in obstoječim strankam. Dolgoročna ideja dviga prepoznavnosti blagovne znamke MAD BOYS Garage ni namenjena samo pridobivanju novih strank, temveč graditvi skupnosti ljubiteljev klasičnih avtomobilov, ki se bodo s podjetjem poistovetili tudi, če sami niso lastniki klasičnih avtomobilov. Ti ljubitelji bodo lahko nekega dne postali stranke delavnice, v tem času pa so lahko stranke v ostalih podjemih, ki jih bom predlagal v tem delu, kot so zabavne vsebine na spletu, MAD BOYS Garage znamčeni izdelki ali center klasičnih avtomobilov.
Ključne besede: starodobna vozila, klasični avtomobili, obnova klasičnih avtomobilov, blagovne znamke, marketinško komuniciranje, prepoznavnost blagovne znamke.
Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 207; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

3.
Celostna grafična podoba - restavracija s hitro hrano : diplomsko delo
Amanda Vogrin, 2023, diplomsko delo

Opis: Vsebina diplomskega dela se osredotoča na izdelavo priročnika celostne grafične podobe in vseh bistvenih vizualnih elementov za namišljeno restavracijo s hitro hrano. Namen diplome je ustvariti vizualno kohezivno celoto, ki spodbuja prepoznavnost podjetja. Ker se diplomsko delo nanaša na področje grafičnega oblikovanja, smo za izdelavo končnega rezultata uporabili Adobe programe (InDesign, Illustrator, Photoshop). Učili smo se tudi iz obstoječih primerov, medtem ko smo analizirali ter risali in skicirali koncepte in ideje. Skozi kreativni proces smo se zavedali pomena sinhroniziranih vizualnih elementov, pa tudi pomena predpriprave, ki vključuje spoznavanje restavracije, njenih ciljev in ciljev ter raziskovanje ciljne publike.
Ključne besede: grafična podoba, vizualni elementi, oblikovanje, prepoznavnost
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 127; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (6,14 MB)

4.
Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Barbara Cer, 2021, diplomsko delo

Opis: Naša življenja se iz dneva v dan spreminjajo. Sledimo tehnološkim razvojem in posledično sledimo tudi novim in inovativnim marketinškim pristopom in strategijam. Tradicionalni marketinški pristopi se spreminjajo in le te vztrajno zamenjujejo avtomatizirane oblike sodobnega digitalnega marketinga. Tovrstna oblika marketinga podjetjem prinaša ne le prednosti iz stroškovnega vidika, temveč močno pripomore k prepoznavnosti blagovnih znamk, njihovem boljšem targetiranju, boljši konverziji in boljšem dosegu. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je na enem mestu zbranih veliko uporabnih in koristnih informacij o digitalnem marketingu. Opredelili smo digitalni marketing, njegove prednosti in slabosti, strategije in predstavili oblike digitalnega marketinga. Podrobneje smo predstavili tudi družbeno omrežje Facebook in kako lahko podjetje le to uporabi v svoj prid ter boljše rezultate svojega poslovanja. V praktičnem delu je podrobneje predstavljeno podjetje Cer – Cvet in njihova Facebook stran. Namen eksperimenta, ki je bil izveden v okviru diplomske naloge, je bilo dokazati, da lahko z doslednostjo in konsistentnimi objavami na Facebook strani, podjetje dosega pozitivne rezultate in učinke. Za obdobje enega meseca smo splanirali objave za dotično podjetje, jih redno objavljali na Facebook strani in analizirali dobljene rezultate. Na koncu smo na podlagi pridobljenih rezultatov tudi preverili zastavljeni hipotezi.
Ključne besede: Facebook, družbeno omrežje, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, Cer – Cvet, prepoznavnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 09.12.2021; Ogledov: 942; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

5.
Vpliv družbenih omrežij na prepoznavnost podjetja
Sara Vrečko, 2021, diplomsko delo

Opis: Z digitalizacijo se svet povezuje, družbena omrežja pa so postala najbolj vplivni virtualni prostor, ki se ne uporablja zgolj za mreženje in komuniciranje ljudi, temveč predstavljajo tudi odlično orodje za digitalno komuniciranje podjetij. Poznamo več različnih vrst družbenih omrežij, ki se med seboj razlikujejo predvsem glede na to kakšnim uporabnikom so namenjena in katera je prevladujoča dejavnost, ki se na družbenem omrežju dogaja. Od pojava družbenih omrežij pa do danes, so presegla svoje osnovne namene uporabe, saj so njihove koristi prepoznala številna podjetja, ki so v njih videla potencial za doseganje širšega kroga odjemalcev. Predmet obravnave diplomskega dela je preučevanje vpliva družbenih omrežij na prepoznavnost podjetij na primeru podjetja Granitex d. o. o. V diplomskem delu sem najprej opredelila pojem družbenih omrežij, predstavila najpopularnejša družbena omrežja ter podrobneje obravnavala družbeni omrežji Facebook in Instagram. V nadaljevanju sem se osredotočila na uporabo izbranih družbenih omrežij in predstavila prednosti in slabosti uporabe le teh v poslovne namene. Sledila je predstavitev podjetja ter definiranje ključnih informacij o podjetju, ki so bile koristne pri izvajanju empiričnega dela. V empiričnem delu diplomskega dela sem ugotavljala vpliv družbenega omrežja Facebook na prepoznavnost podjetja. S preverjanjem zastavljenih hipotez sem ugotovila, da omogočajo družbena omrežja podjetjem številne priložnosti za gradnjo in večanje prepoznavnosti. Facebook je eno izmed najbolj popularnih družbenih omrežij in odlično orodje za doseganje večje prepoznavnosti podjetja, ohranjanje stika z obstoječimi uporabniki in pridobivanje novih uporabnikov. S temeljito analizo svoje Facebook strani lahko podjetje namreč pridobi koristne informacije in izboljša svojo komunikacijo. Njihove objave na Facebook strani podjetja so atraktivne, pri čemer imajo največji doseg objave z nagradno igro. Zaradi naraščanja vloge družbenih omrežij v poslovne namene, sem v zadnjem delu diplomskega dela podala nekaj predlogov in smernic, ki bi lahko podjetju pripomogle k boljši komunikaciji na družbenih omrežjih in izboljšanju prepoznavnosti podjetja.
Ključne besede: družbena omrežja, Granitex d. o. o., prepoznavnost podjetja, Facebook, Instagram.
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 1222; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

6.
Izdelava ploščic za orodja podjetja EMO – Orodjarna d.o.o. : magistrsko delo
Aleksandra Krivec, 2020, magistrsko delo

Opis: Orodja nas spremljajo že od samega začetka razvoja življenja na Zemlji. Skozi čas so ljudje spoznavali nove materiale in različne obdelovalne postopke. Danes poznamo veliko naprednih postopkov, ki omogočajo izdelavo najrazličnejših orodji. Orodja so v današnjem času zelo pomembna, saj brez njih ne bi bilo izdelkov. Razvoj družbe je vplival na to, da pričakujemo vedno več izdelkov, ki so izdelani hitro, brezhibno in so prilagojeni posameznikovim potrebam. Na trgu je veliko orodjarn, zato je prepoznavnost ključnega pomena za uspešno poslovanje podjetja. V podjetju EMO Orodjarna d.o.o. smo se odločili, da bomo orodja oplemenitili s ploščicami, ki bodo sporočale kje je bilo orodje narejeno. Najprej smo se posvetili dizajnu, nato pa še izdelavi ploščic. Ena izmed zahtev podjetja je bila, da so ploščice narejene v podjetju, zato smo pripravili tri možne postopke izdelave. Odločili smo se za najbolj učinkovit in najcenejši postopek – izrez z laserjem, lakiranje za doseganje temne barve in graviranje z vlaknastim laserjem. Med izdelavo magistrske naloge smo se naučili predvsem razlike med teoretično in realno izdelavo ploščic. Naše ideje in dizajni so lahko dobri, ampak je realizacija takšne ploščice toliko težja. Izdelali smo ploščice, ki izpolnjujejo vse zahteve podjetja, vsa orodja izdelana od januarja 2021 dalje pa bodo imela na odlitku orodja našo ploščico. Spremljali bomo poslovanje podjetja in takrat bomo lahko tudi najbolje opazili ali se nam je zaradi uporabe ploščice povečala prepoznavnost.
Ključne besede: Ploščice, orodjarstvo, dizajn, prepoznavnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 12.01.2021; Ogledov: 1054; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

7.
Strategije lastnih blagovnih znamk trgovinskih organizacij in prepoznavnost znamke spar
Špela Rajh, 2020, diplomsko delo

Opis: Trgovinska podjetja, se morajo za dolgoročno uspešnost in večanje dobička prilagajati trgu. Dandanes je konkurenca med trgovskimi podjetji vedno večja, zato želijo s svojimi lastnimi blagovnimi znamkami čim bolje zadovoljiti odjemalce in si zagotoviti njihovo zvestobo. Predmet obravnave diplomske naloge je preučevanje trgovinskih blagovnih znamk in prepoznavanje izbrane trgovinske znamke pri odjemalcih ter vpliv prepoznavnosti blagovnih znamk na njihovo odločanje pri izbiri izdelkov. Namen naloge je ugotoviti vpliv prepoznavnosti blagovne znamke Spar na prodajo njenih izdelkov in primerjava prepoznavnosti trgovinske blagovne znamke Spar s konkurenčnimi trgovinskimi znamkami. Z analizo ankete smo ugotovili, da je trgovinska blagovna znamka Spar med odjemalci bolj prepoznavna od obravnavanih konkurentov in da kakovost in cena sparovih izdelkov odločilno vplivata na nakupno vedenje odjemalcev.
Ključne besede: Trgovinska blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, zvestoba odjemalcev, cenovna dostopnost, konkurenti.
Objavljeno v DKUM: 30.11.2020; Ogledov: 892; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (570,81 KB)

8.
Povezanost prepoznavnosti znanega športnika in prepoznavnosti blagovne znamke
Kaja Rajh, 2019, magistrsko delo

Opis: V okviru magistrskega dela smo se odločili preveriti, kakšna je povezanost prepoznavnosti znanega športnika in prepoznavnosti blagovne znamke, saj je blagovna znamka v današnjem svetu postala več kot le izdelek in tega se zavedajo tudi podjetja po vsem svetu. Podjetja na različne načine gradijo prepoznavnost blagovne znamke. Sponzoriranje športa predstavlja podjetjem orodje, s katerim podjetja dosegajo večjo prepoznavnost. Šport je postal del življenja in vsakdana ljudi. Ljudje smo vsakodnevno v stiku s športom, ko gledamo televizijo, prebiramo časopis, internet ali pa nakupujemo. Podjetja veliko denarja namenjajo za sponzoriranje športnikov, športnih ekip, dogodkov ipd., saj na ta način povečujejo prepoznavnost in ugled podjetja ter blagovnih znamk na različnih trgih. Prepričani smo, da je že vsak izmed vas slišal za Rogera Federera, Lionela Messija, Marijo Sharapovo itd. To so le nekateri izmed vseh vrhunskih športnikov po svetu, ki služijo ogromno denarja iz sponzorskih pogodb in promocij za različna podjetja. Nekateri športniki na letni ravni zaslužijo iz tega naslova več denarja, kot pa prejmejo iz nagrad iz športnih tekmovanj. Znotraj magistrskega dela smo izvedli kvantitativno raziskavo, kjer smo uporabili metodo zbiranja podatkov in metodo obdelave podatkov. Pri prvi metodi smo uporabili vprašalnik za zbiranje podatkov. Zbrane podatke smo s pomočjo statističnega programa SPSS obdelali in izdelali statistično analizo ter prišli do zanimivih ugotovitev. Od štirih hipotez smo dve ovrgli in tri potrdili. Naredili smo opisno statistiko, izvedli faktorsko analizo, preverili povezave med spremenljivkami s Pearsonovim koeficientom korelacije. Predvidevamo, da bo tudi v prihodnje priljubljenost športa rastla in s tem bo zanimanje za sponzoriranje športnikov, športnih ekip in dogodkov s strani podjetij postalo vse večje. Navedemo lahko vsaj en primer, ko želimo biti ljudje oblečeni po zadnji modi svojega najljubšega športnika in zato pripravljeni odšteti gore denarja.
Ključne besede: prepoznavnost, znan športnik, blagovna znamka, šport
Objavljeno v DKUM: 22.11.2019; Ogledov: 928; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

9.
Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
Martina Jazbec, 2019, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega projekta temelji na naslovu Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti. Razdeljeno je na dva dela, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu smo predstavili oglaševanje, njegove cilje, podrobneje predstavili vrste in medije oglaševanja. Pomemben del diplomskega projekta pa so same oglaševalske agencije, zato najdemo v tem delu njihov podrobnejši opis, predvsem pa predstavitve določenih oglaševalskih agencij, ki delujejo na slovenskem trgu. Ker pa se na vsakem trgu veliko stvari vrti okrog tekmovanja in konkurence, smo predstavili še najpomembnejše nagrade za oglaševalske agencije. V praktičnem delu smo se osredotočili na analizo prepoznavnosti. Anketa je bila razdeljena med 17 študentov marketinga in 17 študentov drugih usmeritev v času od 21. 5. 2018 do 25. 6. 2018. Predstavljena je z barvnimi grafi in razumljivimi opisi.
Ključne besede: oglaševanje, oglaševalske agencije, prepoznavnost, študenti
Objavljeno v DKUM: 19.09.2019; Ogledov: 667; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (615,13 KB)

10.
Položaj in prepoznavnost blagovne znamke Fruc na slovenskem trgu
Leonela Domitrovič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Proučili bomo različne marketinške teorije, ki govorijo o pomenu blagovne znamke za podjetje, njenem položaju, prepoznavnosti in pozicioniranju. V nadaljevanju predstavljamo metode in tehnike, ki pomagajo pri raziskavi in posledično pri podajanju predlogov. Predstavljeni so nekateri osnovni modeli, ki pomagajo razumeti opredelitev blagovne znamke in njen položaj, prepoznavnost in pozicioniranje na trgu. Naša tematika se nanaša na panogo sadnih brezalkoholnih pijač. Osredotočili se bomo na blagovno znamko sadnih sokov Fruc, ki je blagovna znamka v lasti podjetja Fructal, d.o.o. Zanimalo nas je, kako se potrošniki odzivajo na blagovno znamko na trgu. Za uspeh blagovne znamke sta ključna dober položaj in prepoznavnost na zasičenem trgu sadnih pijač v Sloveniji. Z raziskavo bomo dobili jasnejšo sliko stanja v panogi sadnih pijač v Sloveniji in videli, kakšen je položaj blagovne znamke Fruc glede na preostalo konkurenco. Primerjali bomo ugotovitve raziskave z ugotovitvami zadnje raziskave podjetja Fructal d.o.o., kar nam bo dalo jasnejšo sliko stanja na trgu sadnih pijač v zadnjem letu. Ovrednotili bomo odziv uporabnikov na blagovno znamko Fruc, njene dejavnike, različne okuse, oglaševanje ter oceno priljubljenosti in pozicije. Na podlagi ugotovitev raziskave bomo podali predloge, kaj lahko podjetje stori, da bi še dodatno izboljšalo položaj in prepoznavnost blagovne znamke Fruc. Iz pregleda in primerjave stanja je razvidno povečanje uporabe sadnih pijač med potrošniki. Ugotovili smo, da se blagovna znamka Fruc učinkovito prebija v ospredje v panogi sadnih pijač in da so se dejavniki za izbiro Fruca v zadnjem letu precej spremenili.
Ključne besede: blagovna znamka pozicioniranje položaj blagovne znamke prepoznavnost blagovne znamke
Objavljeno v DKUM: 25.05.2018; Ogledov: 1514; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici