| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova poslovnega modela in razvoj spletne trgovine v malem podjetju
Eva Štirn, 2020, magistrsko delo

Opis: V zadnjih desetletjih smo priča hitrim in intenzivnim spremembam v načinu poslovanja, oglaševanja in pristopanja do kupcev. Vsako podjetje se mora znati spremembam na trgu hitro prilagoditi, sicer ga lahko ostala konkurenčna podjetja izpodrinejo in prevzamejo njegovo mesto na trgu. V magistrskem delu smo se osredotočili na poslovanje podjetja Agrotehnika, d. o. o., in na njihov pristop do kupcev. Ugotovili smo, da je njihova spletna stran zastarela in ne izpolnjuje današnjih zahtev na trgu. Prav tako ima podjetje nepopolno izdelan poslovni načrt, katerega je potrebno prenoviti za zagotovitev boljše konkurenčnosti na trgu in izpolnitev zahtev strank. V teoretičnem delu magistrskega dela smo opisali ključne elemente sodobnega elektronskega poslovnega sistema, kot so informacijsko-komunikacijske tehnologije, informacijski sistem, tehnologije komuniciranja, elektronsko poslovanje, svetovni splet, spletna trgovina itd. Prav tako smo se osredotočili na raziskovalne strategije in obstoječe poslovne modele. Za potrebe izgradnje novega poslovnega modela podjetja smo se odločili za uporabo poslovnega modela Canvas. V praktičnem delu magistrskega dela smo opisali potek prenove spletne strani za podjetje Agrotehnika, d. o. o., ter izgradnjo in vpeljavo spletne trgovine in spletne prodaje. S tem smo podjetju zagotovili boljšo konkurenčnost v poslovnem svetu ter jim omogočili lažji dostop do širšega kroga potencialnih kupcev. Spletno trgovino smo postavili na OpenCart platformi ter jo nadgradili z vmesnim vtičnikom, ki omogoča hkratni uvoz podatkov iz VASCO ERP sistema v spletno trgovino OpenCart. V drugem delu magistrskega dela smo opisali obstoječi poslovni model podjetja, ga analizirali in ga prenovili glede na nov način poslovanja podjetja, torej glede na spletno prodajo. Za oblikovanje novega poslovnega modela smo se poslužili uporabe poslovnega modela Canvas. Ugotovili smo, da je bila spletna trgovina že takoj v samem začetku dobro sprejeta s strani kupcev, saj se je izdatno povečalo tako povpraševanje po izdelkih podjetja Agrotehnika, d. o. o., kot njihov nakup. Spletna stran je namenjena tako poslovnim uporabnikom kot končnim kupcem in s tem smo zajeli celotno populacijo potencialnih kupcev. Določene potrebe po izboljšavi delovanja spletne strani in njene zmogljivosti se bodo pokazale z daljšo uporabo, zato vemo, da projekt nikoli ne bo v celoti zaključen. Vendar trenutno lahko z gotovostjo trdimo, da je bila vpeljava spletne trgovine v podjetju uspešna.
Ključne besede: Prenova spletne strani, Spletna trgovina, OpenCart, Poslovni model, Canvas
Objavljeno: 17.06.2020; Ogledov: 419; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (5,96 MB)

2.
Prenova spletne strani podjetja za raziskovanje vodnih virov
Blanka Klančar, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljen koncept prenove spletne strani za podjetje Krašovec-Hidrospeleo d. o. o., ki se ukvarja s sanacijo kanalizacij brez izkopa in vzdrževanjem funkcionalnosti kanalizacije ter drugih cevnih sistemov. Potreba po prenovi se je pokazala zaradi trenutno obstoječe spletne strani, ki je izdelana statično, ni posodobljena in vsebuje vsebino, ki jo je bilo potrebno osvežiti ter ažurirati in omogočiti izboljšanje uporabniške izkušnje. Pregledali smo obisk spletne strani preko orodja Google Analytics, kar je bil še en pokazatelj za potrebo po prenovi. Na podlagi SWOT analize smo opravljali izboljšave spletnega mesta. Namen je bil spletno stran izboljšati in nadgraditi. Po zarisanem načrtu žičnega modela, izbrane vsebine ter teme, ki bo na spletnem mestu prikazana, smo pričeli z namestitvijo sistema WordPress. Za večjo dinamičnost in boljše delovanje smo vključili tudi nekaj vtičnikov. Spletna stran je tako postala sodobnejša, preglednejša, uporabniku bolj prijazna in tudi upravljavcu omogoča lažje delo za urejanje in posodabljanje.
Ključne besede: spletna stran podjetja, prenova spletne strani, WordPress, optimizacija
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 399; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (22,80 MB)

3.
Prenova spletne strani Judo kluba Triglav Kranj
Maja Povšnar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Internetni marketing je postal v zadnjem stoletju zelo popularen in izredno učinkovit. Skozi diplomo sem se v tej problematiki osredotočila na Judo klub Triglav Kranj. Judo je postal v zadnjem času izredno popularen šport. Zato mora tudi vsak judo klub delati na promociji samega sebe, da se bodoči člani odločijo zanj, saj se v Sloveniji stalno odpirajo novi klubi. Na tak problem je naletel Judo klub Triglav Kranj, ki je bil prej skoraj edini klub na gorenjskem. Sedaj pa je tu že kar nekaj klubov in če hoče še naprej imeti velik vpis, mora ustvariti privlačno internetno podobo, ki je trenutno še nima. Njihov problem je namreč izredno zastarela spletna stran. Obiskovalci spletne strani se pritožujejo, da je stran prazna, brez galerije slik, neažurna, brez informacij o treningih, trenerjih in podobno. V mojem diplomskem delu, sem se najprej osredotočila na elektronsko poslovanje in predstavila orodja za izdelavo spletne strani, ki sem jih kasneje uporabila za izdelavo prototipa. Raziskala sem želje in predloge članov, glede internetne promocije in na podlagi raziskav ustvarila moderno in privlačno spletno stran. Nato sem se posvetila optimizaciji spletne strani, da bodo bodoči člani stran še hitreje našli. Na koncu sem raziskovala, kakšen vpliv bo na uporabnike naredila nova spletna stran in poskusila predvideti, ali bo vpis na račun nove spletne strani kaj večji v novem šolskem letu.
Ključne besede: prenova spletne strani, optimizacija spletne strani, spletni marketing, promocija
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 660; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

4.
PREDLOG PRENOVE SPLETNE STRANI PODJETJA ALPETOUR d.d.
Ines Mravlja, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Čas v katerem živimo je na vseh področjih prinesel izjemno velik napredek, ki se kaže tudi preko predstavitev podjetij. V preteklosti so podjetja uporabljala klasične poti za oglaševanje kot na primer tiskane medije, radio, televizija. V zadnjih petnajstih letih pa se poslužujejo najbolj enostavne, hitre in dostopne poti za oglaševanje. Govorimo o medmrežju, kjer s pomočjo spletne strani na kateri lahko uporabnik dobi vse potrebne informacije, ki jih v danem trenutku potrebuje ali želi. Lastniki, ki imajo svojo spletno stran se morajo zavedati, da je le-ta zrcalo podjetja, saj je spletna stran dostopna vse dni v letu. S kvalitetno spletno stranjo je mogoče izboljšati pozicijo na trgu in s tem v končni fazi tudi dobiček. Takrat, ko se nekdo odloči, pa naj bo to podjetje, podjetnik ali drug subjekt mora za to, da bo spletna stran všečna uporabnikom vložiti veliko časa, energije in truda, saj mora biti vizualno kot vsebinsko konkurenčna drugim. V diplomskem delu bomo naredili analizo obstoječe spletne strani podjetja Alpetour, PA, d.d. in podali predloge za njeno posodobitev. S prenovljeno spletno stranjo želimo v prihodnosti zgraditi spletni portal, ki bo dosegal cilje podjetja Alpetour, PA, d.d., to je povečati prepoznavnost podjetja na področju turizma in prepričati uporabnike spletne strani, da je prava izbira za njih.
Ključne besede: - prenova spletne strani, - turistična agencija.
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 726; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

5.
PRENOVA SPLETNE STRANI ŠPORTNIKA
Žan Košir, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Prenova spletne strani športnika Žana Koširja nam bo omogočila povezovanje informacij o aktivnostih društva KD Zakon, katerega član je športnik, in dosedanje prakse informiranja javnosti o Žanovih deskarskih zgodbah preko bloga. Z uspehi športnika se je posledično razvijalo tudi društvo, ki je svojim simpatizerjem želelo ponuditi bogato preživljanje njihovega prostega časa ter ustvariti skupnost, ki bo podpirala Žanovo profesionalno kariero. Z namenom enotnosti in izkazovanja pripadnosti so se oblikovali navijaški artikli, katerih nakup je bil možen le na sedežu društva. Cilj je razpršenost teh informacij po različnih socialnih omrežjih združiti na enem mestu s pomočjo nove spletne strani, ki bo omogočila spletni nakup izdelkov, vključevanje novih članov, informiranje obstoječih in potencialnih o aktivnostih kluba in Žana. Po pregledu teoretičnih osnov smo se odločili za orodje WordPress, ki nam omogoča izdelavo ustreznega spletišča, ki bo rešilo problem slabše dostopnosti informacij o aktivnostih KD Zakon, ki se navezujejo na deskarja. Po analizi delovanja društva in analizi obstoječe spletne strani Koširja in nekaterih njegovih kolegov smo najprej načrtovali prenovo, nato pa izdelali novo spletno stran. Ta vsebuje spletno trgovino, predstavitev in informacije o športniku, dogodkih in treningih, prispevke v obliki novic društva in blog Žana kontaktni obrazec ter informacije o članstvu. Rešitev smo testirali 30 dni v realnem svetu in z njeno pomočjo organizirali tri dogodke, na katerih je bilo skupaj preko 300 obiskovalcev. Realizirali smo spletno prodajo artiklov in pridobili nove uporabnike naših storitev. KD Zakon ima sedaj dobro orodje za širjenje svoje dejavnosti, ki se bo nemoteno lahko razvijala tudi po športnikovi upokojitvi.
Ključne besede: - prenova spletne strani - spletna stran športnika - športno društvo
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 577; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (11,01 MB)

6.
SPLETNA PRODAJA DOMEN IN GOSTOVANJ
Peter Eržen, 2013, diplomsko delo

Opis: Optiweb je podjetje, kjer izdelujejo spletne aplikacije, se ukvarjajo s spletnim marketingom in prodajo .si domen ter spletnih gostovanj. V podjetju Optiweb se zadnje čase srečujejo s problematiko upadanja prodaje domen, kar ocenjujemo kot posledico zelo zamudnega in potratnega načina delovanja sedanjega sistema, kjer od prejetega pisnega naročila do končne prodaje domene ali gostovanja stranki mine tudi več dni. Podjetje se je odločilo, da bodo prenovili sistem prodaje domen, tako da bo le-to potekalo čim bolj samodejno in preko spleta ter bi bilo dostopno 24/7. Za rešitev problema smo uporabili sistem za spletno prodajo domen in gostovanj imenovan WHMCS, ki smo ga morali posloveniti in prilagoditi zahtevam slovenskega registrarja Arnes. Novi sistem spletne prodaje domen in gostovanj sedaj omogoča avtomatsko prodajo, brez dodatnega posredovanja zaposlenih pri prodaji, ter novim strankam boljše in lažje nakupovanje teh storitev, ter pregled nad njimi.
Ključne besede: avtomatizacija, prodaja domen, registrar, prenova spletne strani, spletna prodaja
Objavljeno: 23.09.2013; Ogledov: 1741; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

7.
PRENOVA SPLETNE STRANI PODJETJA ISKRATEL
Jure Repnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opisana celotna prenova spletne strani podjetja Iskratel, d.o.o., Kranj. Zaradi zastarele podobe in vsebine se je podjetje odločilo prenoviti tako sistem kot celotno predstavitev vsebine. Prav tako pa je bila želja preiti iz sistema Microsoft SharePoint Server 2007 na odprtokodni sistem, ki omogoča lažji, cenejši in hitrejši nadaljnji razvoj ob nižjih stroških vzdrževanja. Cilj diplomske naloge je bil zgraditi sistem, ki je sodoben, prijazen tako uporabnikom kot tudi urednikom in omogoča nadaljnjo gradnjo spletne strani podjetja. V uvodu je predstavljen problem in kratek opis podjetja Iskratel. Predstavljene so kratke teoretične osnove o izbranem novem sistemu za upravljanje z vsebinami Drupal, uporabljenih programskih jezikih in podatkovni bazi. Ker smo želeli končni izdelek oceniti tudi iz uporabniškega vidika, je predstavljena tudi standardizirana ocenjevalna lestvica uporabniške izkušnje. V osrednjem delu diplomske naloge je prikazano prejšnje stanje in kratka kritična analiza, nato pa sledi potek sistemske in grafične prenove, načrtovanje novih vsebin ter povezovanje z različnimi moduli in zunanjim sistemom za pošiljanje e-novic. Sledi analiza uporabniške izkušnje tako na uporabniškem kot na administrativnem nivoju. V zaključku so predstavljene ocene učinkovitosti in možnosti za nadaljnji razvoj spletne strani.
Ključne besede: Spletne strani, Internet, Sistem za upravljanje vsebin, Drupal, Prenova
Objavljeno: 17.07.2013; Ogledov: 1166; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

8.
PRENOVA INTRANETA V SREDNJE VELIKEM PODJETJU
Metod Bulovec, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja proces nadgradnje intranet portala v podjetju Iskratel, d.o.o., Kranj. Namen nadgradnje je povečati učinkovitost sistema, poenostaviti vzdrževanje sistema ter razširiti zmožnost sistema. S tem želijo v podjetju povečati uporabo intraneta pri vsakodnevnem delu ter povečati produktivnost. V uvodnem delu je podan problem ter predstavljeno podjetje Iskratel, d.o.o., Kranj. Sledijo teoretične osnove z opisom interneta, intraneta, visoke razpoložljivosti, sistema za izdelavo intranet portalov ter programskih jezikov in podatkovnih baz uporabljenih pri prenovi. V osrednjem delu so opisane faze prenove, ki vključujejo prenovo strežnikov, zamenjavo sistema, posodobitev grafične podobe in izdelavo naprednih rešitev. Intranet portal je osnovan na Microsoftovi rešitvi SharePoint 2007. Zaključek vsebuje oceno učinkov ter možnosti nadaljnjega razvoja intraneta v podjetju.
Ključne besede: Intranet, Spletne strani, SharePoint, Prenova, Portal
Objavljeno: 07.06.2010; Ogledov: 1954; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici