SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 66
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
INFORMACIJSKA PRENOVA NABAVNEGA PODROČJA Z UVEDBO E-PODPRTEGA POSLOVANJA NA PRIMERU PODJETJA AERO
Sabina Cokan, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo z naslovom Informacijska prenova nabavnega področja z uvedbo e – podprtega poslovanja na primeru podjetja Aero, smo v grobem razdelili na dva dela in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature različnih avtorjev opredelili poslovno modeliranje, prenovo poslovnih procesov ter e – poslovanje in informatizacijo nabavnega področja, medtem ko smo v praktičnem delu naloge, na podlagi dokumentacije in strokovne pomoči podjetja Aero iz Celja, predlagali in analizirali informatizacijo nabavnega področja v omenjenem podjetju. V drugem poglavju magistrskega dela smo podrobneje govorili o poslovnem modeliranju in pri tem pojasnili poslovni proces in procesni vidik, nekaj na splošno o modelih, poslovne modele in modele poslovnih procesov, metode, tehnike in orodja za poslovno modeliranje in nakazali, kateri so cilji poslovnega modeliranja. V tretjem poglavju smo se podrobneje dotaknili prenove poslovnih procesov in pojasnili vlogo poslovnih procesov pri prenovi poslovanja, celovito prenovo poslovanja, cilje in uspešnost prenove poslovnih procesov, informacijsko tehnologijo, zagotavljanje računalniških rešitev in poudarili uporabo informacijske tehnologije v prenavljanju procesov. V četrtem poglavju teoretičnega dela smo opisali nabavo kot poslovno funkcijo podjetja in elektronsko podprto poslovanje podjetja, pojasnili smo kaj je SCM oziroma management oskrbovalne verige, kateri so potenciali na področju SCM in kakšni so vplivi e – poslovanja na SCM. To poglavje oziroma teoretični del magistrske naloge smo zaključili z modelom e – oskrbe. V praktičnem delu magistrske naloge smo pojasnili prenovo poslovnih procesov na področju oskrbe v podjetju Aero, pri tem pa izhajali iz obstoječega stanja na nabavnem področju. V okviru tega dela smo najprej predstavili podjetje Aero, njegovo nabavno področje ter opisali potek in analizo poslovnega procesa nabavne službe. V nadaljevanju smo podrobneje pojasnili izhodišča za informacijsko prenovo procesa nabavne službe v omenjenem podjetju, ki temelji na uvedbi e – podprtega poslovanja in elektronske izmenjave podatkov, ob koncu tega poglavja oziroma praktičnega dela magistrske naloge pa smo analizirali prenovljeni proces nabave v podjetju Aero.
Ključne besede: poslovno modeliranje, prenova poslovnih procesov, informacijska tehnologija, nabava, elektronsko poslovanje, oskrbovalna veriga, management oskrbovalne verige.
Objavljeno: 02.11.2010; Ogledov: 1997; Prenosov: 445
.pdf Polno besedilo (1,35 MB)

8.
UVEDBA CELOVITE PROGRAMSKE REŠITVE SAP ERP NA PRIMERU NABAVNEGA PROCESA
Katja Jakofčič, 2009, diplomsko delo

Opis: Za uspešno poslovanje potrebuje podjetje ustrezno informacijsko podporo, ki zagotavlja splošno preglednost in hiter dostop do bistvenih informacij za pomoč pri sprejemanju poslovnih odločitev. Medijska hiša Delo, d. d. je trenutno na pragu uvajanja celovite programske rešitve v svoj informacijski sistem. V diplomski nalogi so v prvem delu opisane osnove celovitih rešitev ter možni pristopi k prenovi poslovanja podjetja. Predstavljena je celovita rešitev SAP ERP. V drugem delu je analiza obstoječega stanja v podjetju Delo, d. d. narejena z obravnavo procesa nabave izdelkov (surovin za izdelavo časopisa, kot so barve, papir, itd.) za proizvodnjo in tisk časopisov. Predstavljen je tudi prototip celovite rešitve SAP ERP na primeru nabavnega procesa. Nakazana je pot od zapisa novega izdelka v bazo do obdelave prejetega računa. Problem, ki se v nabavnem procesu v podjetju Delo, d. d. pojavlja, je predolgo trajanje od zaznave potrebe po izdelku do plačila računa. S pomočjo večje transparentnosti podatkov ter enotnim poslovanjem bi lahko veliko pripomogli k skrajšanju tega časa, prav to pa prinaša uvedba rešitve SAP ERP. Namen diplomske naloge je prikazati celovito rešitev SAP ERP in njeno uporabnost v podjetju Delo, d. d. na primeru nabavnega procesa.
Ključne besede: - Celovita programska rešitev (ERP) - Prenova poslovnih procesov - SAP ERP - Nabavni proces
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 3099; Prenosov: 576
.pdf Polno besedilo (3,08 MB)

9.
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA IN SODOBNA ORGANIZIRANOST PODJETIJ: PRIMER PODJETJA APROS D.O.O.
Tomo Tancer, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo sem razdelil na dva dela. Prvi del je teoretični, kjer predstavim lastnosti informacijske družbe v kateri živimo, ter razmere, ki vladajo v podjetništvu. Napredek v razvoju informacijske tehnologije in komunikacij, je skupaj z uveljavljanjem kriterijev globalnega trga, eden izmed najpomembnejših dejavnikov, ki oblikujejo sodobno družbo. V nadaljevanju predstavim prednosti elektronskega poslovanja, opišem vrste informacijskih sistemov ter podam napovedi nekaterih avtorjev glede trendov in prihodnosti elektronskega poslovanja. Za uspešen razvoj in obstoj, mora podjetje zagotoviti takšen informacijski sistem, ki mu bo zagotavljal kakovostne, točne, primerne in pravočasne informacije. Nato v diplomski nalogi predstavim postopek načrtovanja in ključne dejavnike uspeha uvedbe elektronskega poslovanja v podjetje, nakažem pa tudi vlogo človeških virov in varnost elektronskega poslovanja. Prenova poslovnih procesov in informacijska tehnologija sta povezana že od vsega začetka. Informacijska tehnologija igra pomembno vlogo v projektih prenove poslovnih procesov. Uporaba informacijske tehnologije pa sama po sebi še ne prinese vidnejšega uspeha. Pobuda za prenovo mora vedno izhajati iz samega vrha podjetja (top menedžment), vendar pa brez sodelovanja zaposlenih prenove ni mogoče izpeljati. V drugem delu diplomske naloge predstavim podjetju Apros d.o.o. možnost uvedbe informacijskega sistema, ki bi avtomatiziral izvajanje storitev gradbenega laboratorija in geomehanskih storitev, kakor tudi povečal produktivnost in izboljšal kakovost opravljanja teh storitev.
Ključne besede: sodobna organiziranost podjetij, informacijska tehnologija, poslovna informatika, informacijski sistem podjetja, avtomatizacija poslovanja, prenova poslovnih procesov.
Objavljeno: 11.06.2009; Ogledov: 2938; Prenosov: 1204
.pdf Polno besedilo (986,33 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici