1. |
2. MODEL ZA POMOČ PRI IZBIRI PRENOSNEGA RAČUNALNIKAIztok Blažević, 2012, diplomsko delo Opis: Na področju prenosnih računalnikov se je dandanes zelo težko odločiti, kaj kupiti. Vedno znova nas nove rešitve, zmogljivejše in manjše naprave spravljajo v obup in vedno znova se pri nakupu prenosnega računalnika soočamo z vprašanjem, kaj je bolj primerno za nas in kje so meje, ki jih ne želimo prestopiti.
Na izbor vpliva zelo veliko kriterijev, ki opisujejo tehnične lastnosti in zmogljivosti prenosnega računalnika, prav tako pa se moramo pred nakupom odločiti, za kakšno vrsto dela bomo prenosni računalnik uporabljali.
S pomočjo večparametrskega odločanja in podpore programa DEXi je bil izdelan odločitveni model za pomoč pri izbiri prenosnega računalnika, prav tako pa so v diplomskem delu podane smernice, s pomočjo katerih se bomo lažje odločili, za kakšno vrsto dela je bolj primeren posamezen prenosni računalnik. Ključne besede: - Prenosni računalnik
- DEXi
- Večparametrsko odločanje
- Procesor
- Trdi disk Objavljeno v DKUM: 10.01.2013; Ogledov: 2015; Prenosov: 213
Celotno besedilo (2,88 MB) |
3. MERJENJE STALIŠČ DO NEKATERIH BLAGOVNIH ZNAMK PRENOSNIH RAČUNALNIKOVAlexander Tonko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: Dandanes je glavni cilj vsakega podjetja, ki ustanovi lastno blagovno znamko, da bi ta blagovna znamka imela na trgu pozitiven ugled, dejanski in bodoči uporabniki pa pozitivno stališče.
Analiza rezultatov raziskave stališč uporabnikov treh blagovnih znamk prenosnih računalnikov »Apple«, »Acer« in »HP« kaže, da ima vsak uporabnik stališče do svoje blagovne znamke,ki pa ni vedno pozitivno. Izmed teh znamk imajo najbolj pozitivno stališče uporabniki blagovne znamke »Apple«, kar je pokazala naša raziskava. Uporabniki te znamke imajo najbolj pozitivno stališče zato, ker je računalnik udoben za uporabo in ima kompromis dizajna, teže in velikosti. Zelo zanimivo je tudi to, da imajo v odvisnosti od blagovne znamke uporabniki različne predstave o idealnem izdelku. Za uporabnike znamke »Apple« je bolj pomemben kompromis dizajna, velikosti in teže pa tudi udobnost uporabe, za uporabnike znamke »Acer« pa hitrost procesorja in varčnost porabe energije.
Zelo pomembno pri stališčih je to, kako pogosto podjetje skuša spremeniti stališča svojih uporabnikov. Uporabnik s slabim stališčem je zelo nevaren za ugled podjetja in blagovne znamke. Zato je zelo pomembno pogosto merjenje stališča svojih uporabnikov, spreminjanje slabega stališča in ohranjanje pozitivnega stališča. Ključne besede: Stališče, merjenje stališč, prenosni računalnik. Objavljeno v DKUM: 17.11.2010; Ogledov: 2283; Prenosov: 729 (1 glas)
Celotno besedilo (666,29 KB) |
4. ODLOČITVENI MODEL PRI NAKUPU PRENOSNEGA RAČUNALNIKAKristina Slijepčević, 2010, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo izdelali odločitveni model za nakup prenosnega računalnika. Prenosnik mora biti primeren za korporativno okolje. Pomembno je določiti pomembnejše kriterije za optimalni nakup. Cene in modeli prenosnikov so zelo različni. Vsaka znamka ponuja nekaj edinstvenega, kar lahko olajša upravljanje prenosnikov in s tem posledično tudi izboljša kriterije odločanja. Predstavili smo okolje, v katerem bomo prenosne računalnike uporabljali. Na podlagi posredovanih minimalnih zahtev smo zbrali različne ponudbe prenosnikov. Ključne besede: Prenosni računalnik, Večparametrsko odločanje, Odločitveni model, DEXi, Vredana Objavljeno v DKUM: 09.06.2010; Ogledov: 3050; Prenosov: 498
Celotno besedilo (754,54 KB) |