| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba pametnih naprav študentov v študijske namene
Meta Šuštar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je opisano, katere pametne naprave za potrebe študija in obštudijskih dejavnosti študentje Fakultete za organizacijo in management najpogosteje uporabljajo ter kakšna je njihova uporaba v vsakdanjem življenju študentov. V diplomski nalogi smo analizirali razlike med klasičnim izobraževanjem in izobraževanjem na daljavo ter e-izobraževanjem. Predstavili smo vlogo učitelja v današnjih časih in v preteklosti, opisali bistvene razlike z vidika sodobnega poučevanja in z vidika poučevanja v preteklosti.
Ključne besede: Pametne naprave, prenosni računalnik, pametni telefon, e-izobraževanje, študijske dejavnosti
Objavljeno v DKUM: 30.08.2018; Ogledov: 978; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
MODEL ZA POMOČ PRI IZBIRI PRENOSNEGA RAČUNALNIKA
Iztok Blažević, 2012, diplomsko delo

Opis: Na področju prenosnih računalnikov se je dandanes zelo težko odločiti, kaj kupiti. Vedno znova nas nove rešitve, zmogljivejše in manjše naprave spravljajo v obup in vedno znova se pri nakupu prenosnega računalnika soočamo z vprašanjem, kaj je bolj primerno za nas in kje so meje, ki jih ne želimo prestopiti. Na izbor vpliva zelo veliko kriterijev, ki opisujejo tehnične lastnosti in zmogljivosti prenosnega računalnika, prav tako pa se moramo pred nakupom odločiti, za kakšno vrsto dela bomo prenosni računalnik uporabljali. S pomočjo večparametrskega odločanja in podpore programa DEXi je bil izdelan odločitveni model za pomoč pri izbiri prenosnega računalnika, prav tako pa so v diplomskem delu podane smernice, s pomočjo katerih se bomo lažje odločili, za kakšno vrsto dela je bolj primeren posamezen prenosni računalnik.
Ključne besede: - Prenosni računalnik - DEXi - Večparametrsko odločanje - Procesor - Trdi disk
Objavljeno v DKUM: 10.01.2013; Ogledov: 2015; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

3.
MERJENJE STALIŠČ DO NEKATERIH BLAGOVNIH ZNAMK PRENOSNIH RAČUNALNIKOV
Alexander Tonko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Dandanes je glavni cilj vsakega podjetja, ki ustanovi lastno blagovno znamko, da bi ta blagovna znamka imela na trgu pozitiven ugled, dejanski in bodoči uporabniki pa pozitivno stališče. Analiza rezultatov raziskave stališč uporabnikov treh blagovnih znamk prenosnih računalnikov »Apple«, »Acer« in »HP« kaže, da ima vsak uporabnik stališče do svoje blagovne znamke,ki pa ni vedno pozitivno. Izmed teh znamk imajo najbolj pozitivno stališče uporabniki blagovne znamke »Apple«, kar je pokazala naša raziskava. Uporabniki te znamke imajo najbolj pozitivno stališče zato, ker je računalnik udoben za uporabo in ima kompromis dizajna, teže in velikosti. Zelo zanimivo je tudi to, da imajo v odvisnosti od blagovne znamke uporabniki različne predstave o idealnem izdelku. Za uporabnike znamke »Apple« je bolj pomemben kompromis dizajna, velikosti in teže pa tudi udobnost uporabe, za uporabnike znamke »Acer« pa hitrost procesorja in varčnost porabe energije. Zelo pomembno pri stališčih je to, kako pogosto podjetje skuša spremeniti stališča svojih uporabnikov. Uporabnik s slabim stališčem je zelo nevaren za ugled podjetja in blagovne znamke. Zato je zelo pomembno pogosto merjenje stališča svojih uporabnikov, spreminjanje slabega stališča in ohranjanje pozitivnega stališča.
Ključne besede: Stališče, merjenje stališč, prenosni računalnik.
Objavljeno v DKUM: 17.11.2010; Ogledov: 2283; Prenosov: 729  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (666,29 KB)

4.
ODLOČITVENI MODEL PRI NAKUPU PRENOSNEGA RAČUNALNIKA
Kristina Slijepčević, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo izdelali odločitveni model za nakup prenosnega računalnika. Prenosnik mora biti primeren za korporativno okolje. Pomembno je določiti pomembnejše kriterije za optimalni nakup. Cene in modeli prenosnikov so zelo različni. Vsaka znamka ponuja nekaj edinstvenega, kar lahko olajša upravljanje prenosnikov in s tem posledično tudi izboljša kriterije odločanja. Predstavili smo okolje, v katerem bomo prenosne računalnike uporabljali. Na podlagi posredovanih minimalnih zahtev smo zbrali različne ponudbe prenosnikov.
Ključne besede: Prenosni računalnik, Večparametrsko odločanje, Odločitveni model, DEXi, Vredana
Objavljeno v DKUM: 09.06.2010; Ogledov: 3050; Prenosov: 498
.pdf Celotno besedilo (754,54 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici