| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
PREVAJANJE NAPISOV POD SLIKAMI V REVIJI NATIONAL GEOGRAPHIC
Tine Manfreda, 2012, diplomsko delo

Opis: Že stoletja si prevajalci prizadevajo, da bi ohranili original in tako prenesli ključne podatke v druge jezike in kulture. To so poizkušali tudi že osvajalci, popotniki, sli, vendar se je marsikdaj pripetilo, da je prišlo do nesporazuma prav zaradi nepoznavanja konteksta v originalu. Nič drugače ni danes. Prevajalec mora odlično poznati izhodiščno in ciljno kulturo ter njen jezik, da lahko pridobljene informacije uspešno obdela in jih ustrezno povrne v dani jezik. Enako velja za prevode pri reviji National Geographic. Pri revijah in magazinih je prevod slik in teksta pod njimi ključnega pomena, morda celo pomembnejši od samega besedila v reviji National Geographic, saj s tem dosežemo prenos informacij ne samo v lokalno, temveč tudi v tujo kulturo. Napisi pod slikami pa to še dodatno poglobijo z lažjim razumevanjem vidnega teksta (slik). V diplomski nalogi so tako podrobneje določeni in opisani teksti pod slikami, njihova slogovna in slovnična primerjava ter komentarji in analiza o pravilnosti oz. nepravilnosti prevoda. V zaključku so ponujene izboljšave in razlage.
Ključne besede: Ključne besede: revije, original, napisi pod slikami, izhodiščna in ciljna kultura, prenos informacij, revija National Geographic.
Objavljeno: 12.07.2012; Ogledov: 1269; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (451,34 KB)

5.
UPRAVLJANJE, OBVLADOVANJE TVEGANJ IN SKLADNOST V ZAVAROVALNICI MARIBOR
Karmen Semler, 2015, diplomsko delo

Opis: Nov sistem upravljanja zavarovalnic, ki ga prinaša direktiva Solventnost II zagotavlja večjo stabilnost in transparentnost poslovanja zavarovalnic in s tem tudi boljšo zaščito zavarovancev, ki so uporabniki zavarovalnih storitev. Kot negativno posledico uvedbe direktive Solventnost II lahko štejemo višje administrativne stroške ob vpeljavi direktive. Dolgoročno pa bi naj direktiva vplivala na ugodnejše poslovanje zavarovalnic. Korporativno upravljanje zavarovalnic pa v sektor zavarovalništva prinaša več etike, s tem pa tudi večje zaupanje v zavarovalne storitve in produkte.
Ključne besede: zavarovalništvo, Zavarovalnica Maribor, Zakon o zavarovalništvu, korporativno upravljanje, obvladovanje tveganj, tveganja, skladnost, Solventnost II, Lamfalussyjev proces, EIOPA, zahtevani solventnostni kapital, minimalni zahtevani kapital, zavarovalno-tehnične rezervacije, vrednotenje lastnih sredstev ORSA, kakovost podatkov, prenos informacij, sposobnost in primernost, ključne funkcije, notranje kontrole, izločeni posli, poročanje in razkritja
Objavljeno: 23.10.2015; Ogledov: 747; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

6.
INFORMIRANJE ZAPOSLENIH V BIOTEHNIŠKEM CENTRU NAKLO
Tjaša Pavec, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali informiranje zaposlenih v Biotehniškem centru Naklo. V teoretičnem delu naloge smo spoznali osnovne pojme, kot so informacija, komunikacija ter interna komunikacija. Ugotovili smo, kako poteka informiranje znotraj podjetja, torej proces komunikacije, in osnovne kanale, po katerih ta poteka. Seznanili smo se tudi z orodji internega komuniciranja. Pri teoretičnem delu diplomske naloge smo ugotovili, da vsako podjetje, organizacija oziroma center za svoje uspešno ter dobro delovanje potrebuje zadovoljne ter motivirane zaposlene. To pa dosežemo le z zadostno informiranostjo ter odlično komunikacijo v podjetju. Zavedati se moramo tudi, da se je komunikacije v poslovnem okolju treba priučiti in vložiti veliko časa ter truda v izgradnjo uspešnega in učinkovitega komunikacijskega sistema znotraj podjetja. V praktičnem delu diplomske naloge smo spoznali Biotehniški center Naklo. S pomočjo ankete smo ugotavljali, kolikšna je informiranost zaposlenih v Centru. Osredotočeni smo bili na orodja internega komuniciranja in ugotavljali, ali so zaposleni z njimi dobro seznanjeni. Ugotovili smo, da so zaposleni v Biotehniškem centru dobro informirani, kar pozitivno vpliva tudi na ugodno notranjo klimo. Odnosi med zaposlenimi so strokovni ter prijazni, odnosi med nadrejenimi in podrejenimi ter obratno pa strokovni in učinkoviti. Rezultati ankete so pokazali, da odnose in informiranje v Biotehniškem centru Naklo opredelimo lahko kot učinkovite.
Ključne besede: komunikacija, prenos informacij, interna komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija
Objavljeno: 01.10.2015; Ogledov: 788; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (910,52 KB)

7.
ORGANIZACIJA DELA ZA POMOČ UPORABNIKOM V PODJETJU LOGOS.SI
Alenka Jereb, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Obravnavani problem v tej diplomski nalogi je vzpostavitev učinkovitega centra za pomoč uporabnikom v podjetju LOGOS.SI. Naloga centra za pomoč uporabnikom je razdeljevanje informacij v podjetju ter pomoč in podpora uporabnikom pri reševanju težav oziroma njihovih zahtev. V uvodnem delu smo izpostavili problem, ki se pojavlja v podjetju LOGOS.SI na področju podpore uporabnikom, in predstavili podjetje. Zaposleni v podjetju opravljajo veliko nalog, zato jim primanjkuje časa za kakovostno opravljanje rednega dela in istočasno nalog podpore uporabnikom, in tako se pozna na kakovosti. V teoretičnem delu naloge predstavljamo parametre za kakovostno izgradnjo centra, npr. pregled obstoječega stanja, postavitev ciljev, definiranje področij podpore, definiranje organizacije zaposlenih, izbira pripomočkov za avtomatizacijo centra itd. Podani so tudi parametri, s katerimi si načrtovalci centra pomagajo pri izbiri zaposlenih, in postopek delovanja službe za podporo uporabnikom. Opisani so nekateri načini za merjenje zmogljivosti delovanja službe: semetrika doseganja ciljev, izpolnjevanje dogovorjenih stopenj podpore, vrednotenje podpore s strani uporabnikov, spremljanje razvoja in prilagajanja osebja ter pregled statistike delovanja sistema. V zaključku teoretičnega dela je opisano še usposabljanje uporabnikov in osebja z namenom vzpostavitve centra za pomoč uporabnikom. V zaključnem delu naloge predstavljamo rezultate anketnih analiz, strnjenih v povzetku raziskave. Na podlagi pridobljenih podatkov pa predlagamo rešitve, ki jih lahko podjetje uvede ob vzpostavitvi centra za pomoč uporabnikom.
Ključne besede: center za pomoč uporabnikom izobraževanje uporabnikov prenos informacij evidenca za vodenje problemov pri uporabnikih
Objavljeno: 22.11.2016; Ogledov: 476; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici