| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV VSTOPA SLOVENIJE V EVROPSKO UNIJO NA TRŽNE POTI SLOVENSKIH ZAVAROVALNIC
Marjan Kranjc, 2011, magistrsko delo

Opis: Glavni namen magistrske naloge je raziskati vpliv vstopa Slovenije v EU 1. maja 2004 na slovensko zavarovalništvo s poudarkom na tržnih poteh, ki jih za dosego trženjskih ciljev uporabljajo zavarovalnice v EU, v primerjavi s tržnimi potmi, ki so značilne za slovenske zavarovalnice. Ugotoviti želimo, ali so se alternativne tržne poti, ki so značilne za evropske zavarovalnice v zadnjih nekaj letih že prenesle v Slovenijo, oziroma ali so sploh prave za zelo konzervativno usmerjene slovenske zavarovance. Poseben poudarek pa bomo v tej magistrski nalogi namenili Zavarovalnici Triglav in njenim tržnim potem, saj je prav Zavarovalnica Triglav tista, ki zaradi svoje dolgoletne tradicije in velikosti v veliki meri usmerja slovensko zavarovalništvo. Prodaja zavarovalniških storitev je močno odvisna od pravilne izbire tržnih poti. Tradicionalni načini prodaje zavarovalniških storitev se vedno bolj umikajo novim načinom prodaje, ki jih omogoča hitri tehnološki napredek. Ne nazadnje pa vpliva na razvoj novih tržnih poti tudi čedalje večja konkurenca v zavarovalništvu, ki sili zavarovalnice, da so vedno bolj inovativne pri distribuciji svojih produktov. Načini distribucije zavarovalniških storitev pomembno vplivajo na tržni delež zavarovalnice ter na njeno dobičkonosnost, zato je razvijanje novih načinov trženja v njenem življenjskem interesu. Na to pa še dodatno vpliva pritisk zmanjševanja stroškov, kar nenehno zahteva iskanje novih tržnih poti v zavarovalništvu. Teh izzivov se zaveda tudi Zavarovalnica Triglav, ki vedno bolj sledi razvitim evropskim zavarovalnicam, saj bo le tako dolgoročno lahko ostala velik igralec na področju jugovzhodne Evrope. Z vstopom Slovenije v EU so se razmere v slovenskem zavarovalništvu spremenile, saj slovensko zavarovalništvo vse bolj čuti pritisk konkurence iz razvite Evrope. Danes evropskim zavarovalnicam ni potrebno več ustanavljati svojih podružnic v Sloveniji, saj po evropski zakonodaji lahko delujejo na vsem območju EU. To pa je dodaten razlog, da morajo slovenske zavarovalnice čim bolj približati ponudbo produktov evropskim standardom, saj si bodo le tako zagotovile obstoj na zahtevnem zavarovalniškem trgu. Zavarovalnica Triglav je zelo pomembna finančna institucija v Sloveniji, saj na slovenskem trgu zavzema malo manj kot 50% tržni delež. Tak tržni delež zahteva od Zavarovalnice Triglav tudi veliko odgovornost na področju trženja zavarovalniških storitev in izbiro pravih tržnih poti, ki ji bodo omogočile kar najboljšo prodajo svojih produktov. Zavarovalnica Triglav zaenkrat še trži svoje storitve s svojo lastno prodajno mrežo preko zastopnikov in komercialistov, vedno bolj pa sodeluje tudi z zavarovalnimi posredniki, ki čedalje pogosteje trkajo na vrata slovenskih zavarovalnic. Pri tem pa se zavarovalnica vse bolj ozira za sodobnimi načini tržnih poti, predvsem za bančnim zavarovalništvom in trženjem zavarovalnih storitev preko interneta in telefona. Velik izziv svetovnim in slovenskim zavarovalnicam predstavlja vprašanje, kako izkoristiti stroškovno učinkovitost visoke tehnologije in hkrati ne izgubiti osebnega stika z zavarovanci, ki ga omogočajo tradicionalne prodajne poti. V magistrski nalogi bomo poskušali prikazati tako tradicionalne kot sodobne tržne poti ter opozoriti na dobre in slabe strani le-teh. Zavarovalniška storitev zavzema v tržnem spletu prav posebno mesto. Zavarovalna storitev je nekaj neotipljivega. Gre predvsem za zaupanje zavarovancev, da bodo v primeru škode dobili neko povračilo. Vse te specifičnosti pa moramo upoštevati pri izbiri tržnih poti, saj bomo le na ta način optimizirali prodajo zavarovalniških storitev. Zavarovalnica Triglav se zaveda omejenosti tradicionalnih tržnih poti, zato se vedno bolj ozira po sodobnih tržnih poteh. Dobičkonosnost zavarovalnice postaja glavno merilo uspešnosti, zato smo prisiljeni iskati vedno nove načine distribucije zavarovalniških storitev s čim manjšimi stroški. Glavni problem pri pripravi magistrske naloge je bil v p
Ključne besede: zavarovalnica, zavarovanec, odškodnina, broker, lastni zastopnik, referent za sklepanje zavarovanj, premoženjska premija, življenjska premija, brokeraža, tradicionalne tržne poti, moderne tržne poti, bančno zavarovalništvo
Objavljeno: 14.10.2011; Ogledov: 2698; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

2.
PRIMERJAVA TRGA ŽIVLJENJSKIH ZAVAROVANJ V SLOVENIJI V PRIMERJAVI S TRGOM EVROPSKE UNIJE
Brigita Čepelnik Knez, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Življenjsko zavarovanje je osebno zavarovanje, ki se nanaša na zavarovanje za nevarnosti, ki pretijo človeku, njegovemu življenju, njegovi integriteti. Gre za zavarovanje človekovega življenja za primer pogodbenega dogodka in za obdobje, za katero je zavarovanje sklenjeno. Življenjska zavarovanja so v Sloveniji doživela pravi razcvet. Njihov delež v skupni premiji se iz leta v leto povečuje. Kar nekaj let zapovrstjo dosegajo življenjska zavarovanja višjo rast obračunane premije kot neživljenjska zavarovanja. Slovenija kot srednje razvit zavarovalni trg ter razvijajoči se trg življenjskih zavarovanj dosega majhen delež življenjskih zavarovanj v svoji celotni premiji. Magistrska naloga je razdeljena na pet poglavij. V prvem poglavju smo opredelili osnovne pojme življenjskih zavarovanj ter prikazali nekatere vrste življenjskih zavarovanj in osnovne razlike med njimi, ki vplivajo na odločitve o posamezni obliki življenjskega zavarovanja. Seveda pa nismo pozabili opredeliti osnovnega pomena in posameznih funkcij, katere nosi življenjsko zavarovanje.
Ključne besede: Ključne besede: življenjsko zavarovanje, trg življenjskih zavarovanj, zavarovalna premija, neživljenjska zavarovanja, premija na prebivalca, stopnja rasti, zakon o zavarovalništvu, premoženjska zavarovanja.
Objavljeno: 05.07.2011; Ogledov: 3181; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

3.
ANALIZA RAZVOJNEGA POTENCIALA ZAVAROVALNIŠTVA V DRŽAVAH BIVŠE JUGOSLAVIJE
Andreja Žmavc France, 2012, magistrsko delo

Opis: Zavarovalništvo je pomemben del svetovnega finančnega trga, na katerem zaradi liberalizacije in globalizacije na kapitalskih trgih izginjajo ovire in omejitve med različnimi finančnimi storitvami. Prav tako na razvoj zavarovalniških trgov vplivajo prevzemi in združitve, ki predstavljajo priložnosti tudi za slovenske zavarovalnice. V nalogi želimo napovedati razvoj zavarovalniškega trga v državah nekdanje Jugoslavije (Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Makedonija in Kosovo) ter odgovoriti na vprašanje, koliko za »evropskimi zavarovalniškimi standardi« zaostaja zavarovalništvo v državah nekdanje Jugoslavije. Gre za vprašanje konvergence v zavarovalnem sektorju ter vprašanje, kakšna je lahko vloga slovenskih zavarovalnic na trgih nekdanje Jugoslavije. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh sklopov, in sicer teoretičnega in empiričnega. Prvi del je teoretično-analitični, v katerem so opredeljene teoretične osnove in stanje na zavarovalnih trgih. Drugi del predstavlja model razvojnega potenciala zavarovalništva v državah nekdanje Jugoslavije, s katerim smo poizkusili napovedati predvidena dogajanja v zavarovalništvu na omenjenih trgih.
Ključne besede: zavarovalništvo, zavarovalnice, premija, premoženjska premija, življenjska premija, makroekonomske spremenljivke, ekonometrični model, premija v BDP, premija na prebivalca, regresija, metoda glavnih komponent
Objavljeno: 22.02.2013; Ogledov: 1170; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici