| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZDRAVA PREHRANA - KAJ JEDO IN KAJ VEJO O NJEJ OSNOVNOŠOLCI MESTNE IN PODEŽELSKE OSNOVNE ŠOLE IZ OBČINE SLOVENSKA BISTRICA
Urška Kogej, 2012, diplomsko delo

Opis: Zdrava prehrana nam ne pomeni nič, če je sami ne uživamo. Pomembno je, da se zavedamo, s kakšno hrano se prehranjujemo, in da s svojo pozitivno odločitvijo vplivamo tudi na svojo okolico. Predvsem je pomembno, da se o zdravi prehrani zavedajo že otroci, ki prevzemajo navade prehranjevanja od svojih staršev. K tem navadam pripomore tudi šola s svojimi dejavnostmi in hrano, ki jo ponuja. Poudarek diplomske naloge je na zdravi prehrani anketiranih osnovnošolskih otrok. Namen je bil ugotoviti, kaj o zdravi prehrani vedo in če se zdravo prehranjujejo učenci tretjega, petega, sedmega in devetega razreda OŠ Pohorskega odreda Slovenska Bistrica (mestna šola) in OŠ dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec (podeželska šola). V teoretičnem delu je predstavljeno zdravo življenje in dejavniki, ki omogočajo zdravo življenje. Posebej je analizirana prehranska piramida, predstavljena je prehrana v osnovni šoli ter Resolucija o nacionalnem programu prehranske politike. V empiričnem delu je bila v raziskavi uporabljena deskriptivna in kavzalno neeksperimentalna metoda pedagoškega raziskovanja. V tem delu je predstavljena analiza raziskave med učenci tretjega, petega, sedmega in devetega razreda mestne in podeželske osnovne šole. Zanimalo nas je, v kolikšni meri na njihovo znanje o zdravi prehrani in uživanju le-te vplivajo spol, razred in lokacija osnovne šole, ki jo anketirani učenci obiskujejo. Rezultati so pokazali, da so učenci obeh anketiranih šol dobro ozaveščeni o tem, kaj je zdrava prehrana, in vendar znanje ne pomeni nič, če ga ne uporabiš, se pravi, da v primeru uživanja zdrave prehrane ne ravnajo zdravo.
Ključne besede: Zdrava prehrana, prehranska piramida, prehrana v osnovni šoli, učenci.
Objavljeno: 03.01.2013; Ogledov: 2034; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (2,87 MB)

2.
PREHRANJEVALNE NAVADE PREDŠOLSKIH OTROK
Sanja Rauter, 2015, diplomsko delo

Opis: Tako kot vse druge navade in znanja, si tudi prehranjevalne navade začnemo pridobivati že v zgodnjem otroštvu. V diplomski nalogi z naslovom Prehranske navade predšolskih otrok smo se zato osredotočili na prehranske navade, ki jih imajo naši predšolski otroci, in na načine, s katerimi lahko vplivamo na pridobivanje le-teh v vrtcu. V prvem delu diplomske naloge smo opisali splošne smernice, ki veljajo za zdrav način prehranjevanja otrok. Osredotočili smo se na prehransko piramido, posamezne skupine živil, kakor tudi na pomen otrokovega sodelovanja pri pripravi skupnih obrokov. V drugem delu smo predstavili svoje ugotovitve raziskovalnega dela. Odločili smo se namreč za aktivno delo z otroki in na ta način ugotavljali, koliko lahko v enem tednu vplivamo na pojmovanje zdrave prehrane pri otroku z didaktičnimi igrami, raziskovanjem, s pokušanjem, z ustvarjanjem in drugimi aktivnostmi. Poleg tega smo sestavili še anketni vprašalnik za starše, ki ga je izpolnilo 18 staršev otrok, ki obiskujejo skupino, v kateri smo izvajali dejavnosti. Na ta način smo si pridobili osnovne informacije o tem, v kolikšni meri se otroci prehranjujejo zdravo glede na smernice zdravega prehranjevanja predšolskih otrok.
Ključne besede: predšolski otrok, prehranjevalne navade, prehranska piramida, pomen zdravega prehranjevanja
Objavljeno: 03.12.2015; Ogledov: 962; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (3,89 MB)

3.
Kaj o zdravi prehrani védo in kaj jedo učenci osnovne šole Janka Padežnika
Tjaša Mlakar, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo Kaj o zdravi prehrani vedo in kaj jedo učenci osnovne šole Janka Padežnika je sestavljeno iz dveh zaokroženih, med seboj dopolnjujočih celot - teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je opredeljen zdrav način življenja, opisana zdrava prehrana in predstavljen projekt Zdrava šola. V empiričnem delu pa je s stališča zdrave prehrane analiziran šestmesečni jedilnik Osnovne šole Janka Padežnika Maribor in predstavljena empirična raziskava, s pomočjo katere je ugotovljeno, kaj o zdravi prehrani vedo in kaj jedo učenci Osnovne šole Janka Padežnika Maribor (N = 260). Ugotovljeno je, da anketirani učenci veliko vedo o zdravi prehrani, vedo, kaj je zdravo jesti in poznajo primerno število dnevnih obrokov hrane. Kljub znanju, ki ga imajo o zdravi prehrani, uživajo manj zdravo hrano, vendar v večini ne večkrat tedensko. V večini imajo anketirani učenci redne dnevne obroke hrane, vendar pijejo premalo tekočine.
Ključne besede: zdrava prehrana, prehranska piramida, osnovna šola, znanje o zdravi prehrani, prehranjevalne navade
Objavljeno: 04.08.2016; Ogledov: 818; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici