| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Videoprodukcija dogodkov in prireditev
Darjan Kacin, 2016, diplomsko delo

Opis: Profesionalna izvedba videoprodukcije dogodka ali prireditve za prenos v živo je ena najbolj tehnično in organizacijsko zahtevnih produkcij, ki ne dopušča veliko napak. Vse se začne že s predprodukcijo, kjer se pripravi scenarij in produkcijski plan ter nadaljuje z realizacijo produkcije, kjer se združijo vsi procesi in elementi predpriprav. Naloga postopkov ne opisuje samo teoretično, ampak izpostavlja tudi praktične primere iz svetovne in slovenske produkcije. Skozi oči producenta pogleda tudi na druge aspekte produkcije, kot so finančni plan, avtorske pravice in produkcija za naročnike.
Ključne besede: videoprodukcija, predprodukcija, produkcija, dogodek, prireditev
Objavljeno: 16.09.2016; Ogledov: 527; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (5,02 MB)

2.
PRODUKCIJA DOKUMENTARNEGA FILMA KOT UČNI PRIPOMOČEK
Ludvik Rogan, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave dokumentarnega filma od ideje do končnega izdelka, ki zajema procese predprodukcije, produkcije in postprodukcije ter distribucije samega filma. Video in dokumentarni film v učnem procesu je obravnavan tako z vidika uporabe kot tudi nastanka v šolskem okolju. Teoretični del je podkrepljen z analizo opravljenega raziskovanja in s prikazom praktičnega primera produkcije dokumentarnega filma kot učnega pripomočka v šolskem okolju, filma o Primožu Trubarju – Rodoljubu ilirskem.
Ključne besede: film, učni proces, dokumentarni film, dokumentarni film kot učni pripomoček, predprodukcija, produkcija, postprodukcija, Primož Trubar, Rodoljub ilirski
Objavljeno: 06.08.2012; Ogledov: 2327; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (4,02 MB)

3.
PRODUKCIJA DOKUMENTARNEGA FILMA
Katja Remic, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje produkcijo dokumentarnega filma od iskanja ideje do distribucije v kinodvoranah ali na televizijskih ekranih. Bralca vodi skozi postopke produkcije petdesetminutnega dokumentarno igranega filma V iskanju črnega zlata, v katerem je predstavljeno delo rudarjev nekoč in danes. Z diplomskim delom želimo ugotoviti, kateri postopki produkcije filma so najtežji in kakšne napake se lahko pojavijo ter kako jih odpravimo. Primerjava slovenskih dokumentarnih filmov s tujimi omogoča iskanje razlogov za zapostavljenost tovrstnih filmov v Sloveniji. Opredelitev razlogov vodi do cilja diplomskega dela, to je ugotoviti, kakšne so rešitve za izboljšanje položaja slovenskih producentov dokumentarnih filmov ter vnovičnega razmaha slovenske produkcije dokumentarnih filmov.
Ključne besede: dokumentarni film, predprodukcija, produkcija, postprodukcija, distribucija
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 8493; Prenosov: 424
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

4.
PRODUKCIJA NIZKOPRORAČUNSKEGA VIDEOSPOTA
Matej Serušnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Različna glasba izzove pri ljudeh različne emocije in vizualne predstave. Mnogi ljudje si ob isti glasbi predstavljajo drugačne slike, drugačne zgodbe. V diplomski nalogi obravnavamo proces produkcije nizkoproračunskega avdiovizualnega izdelka – videospota. Zanima nas, katero opremo uporabiti, da bi kljub nizkim stroškom izdelali kvaliteten in konkurenčen izdelek. Skozi raziskavo spoznamo, na katere dejavnike moramo biti pozorni skozi proces, da je naš projekt čim manj finančno in časovno obremenjujoč. Ugotovimo, da je najvažnejša faza priprava projekta, saj na njej gradimo celoten projekt. Prav tako je potrebno skrbno izbrati opremo ter ljudi, s katerimi sodelujemo. Posebej pomembno pa je, da skrbno načrtujemo vsako podrobnost, ne glede na pomembnost, saj nam to lahko prihrani ogromno časa in živcev.
Ključne besede: Videoprodukcija, glasbeni videospot, predprodukcija videospota, produkcija videospota, montaža
Objavljeno: 21.12.2011; Ogledov: 7792; Prenosov: 599
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

5.
PRODUKCIJA TELEVIZIJSKE ODDAJE
Tamara Prejac, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: Produkcijo televizijske oddaje razumemo kot proces, ki je sestavljen iz treh glavnih faz: predprodukcije, produkcije in postprodukcije. Tem fazam sledi še zadnji korak: promocija in distribucija oddaje. Predprodukcijska faza je prva in najpomembnejša faza, saj moramo določiti vse dejavnike, ki so pomembni za produkcijo televizijske oddaje. Tukaj naredimo načrt za vsak posamezen del produkcije in ga razdelamo. Sledi ji produkcijska faza, v kateri oddajo posnamemo. Nato moramo v postprodukcijski fazi oddajo zmontirati, kasneje pa jo promoviramo in distribuiramo ter tako gledalce opozorimo na oddajo in jim jo približamo.
Ključne besede: televizija, oddaja, predprodukcija, produkcija, postprodukcija
Objavljeno: 22.09.2011; Ogledov: 11166; Prenosov: 409
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

6.
PRODUKCIJA GLASBENEGA VIDEA
Tatjana Kopitar, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Produkcijo glasbenega videa je najlažje razumeti, če jo dojemamo kot proces. Postopek je vedno enak, ne glede na to, če gre za preprost ali zahtevnejši izdelek. Proces produkcije delimo v štiri poglavitne korake: predprodukcijo, produkcijo, postprodukcijo in distribucijo. Predprodukcijska faza je najpomembnejša, saj so od nje odvisne vse ostale faze produkcije glasbenega videa. Potrebno je skrbno načrtovanje celotnega projekta od začetne ideje do končnega izdelka. V drugi fazi produkcije video posnamemo. Po snemanju videa sledi tretja faza — postprodukcija. Vsebuje zajemanje, montažo zabeleženih posnetkov, dodajanje glasbe v ozadju in dodajanje video učinkov, ki obogatijo končni video material. Pomemben del produkcije glasbenega videa je tudi distribucija končnega izdelka. Tukaj gre predvsem za iskanje načinov, ki omogočajo, da bi video videlo čim večje število gledalcev. Cilj tovrstnega projekta je promoviranje glasbenikov in njihovega dela, ter možnost za večjo prepoznavnost.
Ključne besede: predprodukcija, produkcija, postprodukcija, distribucija, video, snemanje.
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 7886; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

7.
DOKUMENTARNI FILM KOT ORODJE PROMOCIJE
Žiga Zavrl, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen dokumentarni film kot orodje promocije. Skozi teorijo množičnih medijev in filma, dokumentarni film opredelimo kot kategorijo vizualnega izražanja, ki temelji na prizadevanju različnih podkategorij, da »dokumentirajo« resničnost. Definicija in karakteristike dokumentarnega filma nam omogočajo, da ga lahko uporabimo kot sredstvo za promoviranje izdelkov ali storitev. Opisan je proces izdelave dokumentarnega filma z uporabo digitalne tehnologije, ki je razdeljen na tri izvedbene faze in predstavlja ključ do vsebinske in tehnične izdelave. Skozi analizo primera raziskujemo optimalne rešitve pri izdelavi dokumentarnega filma v promocijske namene, ki je nastal kot produkt tega diplomskega dela.
Ključne besede: Množični mediji, množično komuniciranje, film, dokumentarni film, dokumentarni film kot orodje promocije, predprodukcija, produkcija in postprodukcija
Objavljeno: 07.09.2009; Ogledov: 12047; Prenosov: 337
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici