| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA BRITA D.O.O.
Brigita Strniša, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Brita, d.o.o. je trgovsko podjetje, ki se ukvarja s prodajo in montažo kuhinj ter bele tehnike. Na domačem tržišču uspešno poslujejo že štiri leta, v prihodnosti pa se želijo razširiti na tuji trg. Podjetje zelo dobro sodeluje z obstoječimi dobavitelji ki prihajajo iz držav EU; s temi si želi ohraniti dobre poslovne odnose, prav tako pa pridobiti tudi nove dobavitelje na področju kuhinj in bele tehnike. Največji poudarek dajejo zadovoljstvu kupcev, ki so pri njih vedno najpomembnejši. Vizija podjetja je doseganje in izboljševanje kakovosti na vseh ravneh poslovanja, za dosego položaja na trgu, ki ga želijo. Kupec in zadovoljstvo sta cilj h kateremu stremijo. Prav tako pa dajejo velik poudarek tudi na zadovoljstvo vseh zaposlenih v podjetju, zavedajo se namreč, da brez zadovoljnih in motiviranih sodelavcev ni zadovoljnih strank. V diplomski nalogi smo najprej spoznali in preučili podjetje. Opredelili smo obstoječo politiko podjetja, strategije in strukture ter na osnovi pridobljenih podatkov planirali razvoj podjetja na ravni politike podjetja, nato pa še na ravni strateškega managementa. Tu smo poiskali strateške možnosti in strategije, te ekonomsko ovrednotili in izbrali ter določili za njihovo uresničitev potrebne strukture. Planiranje smo zaključili s programom razvoja za nadaljnjih pet let. Podjetje Brita, d.o.o. smo proučevali predvsem zato, ker smo želeli lastniku pomagati pri načrtovanju nadaljnjega razvoja podjetja, pa tudi zato, ker nam je le-ta dal priložnost, da na fakulteti pridobljeno znanje utrdimo na praktičnem primeru. V zahvalo smo mu pomagali planirati razvoj njegovega podjetja.
Ključne besede: - podjetje, - vizija podjetja, - politika podjetja, - ključni udeleženci podjetja, - strategije, - strukture, - prednosti in slabosti, - možnosti in nevarnosti, - vrednostni izidi poslovanja, - program razvoja
Objavljeno: 26.03.2010; Ogledov: 1620; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (479,21 KB)

2.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO S POUDARKOM NA MOBILNEM BANČNIŠTVU
Dragica Šorn, 2010, diplomsko delo

Opis: Dandanes smo priča bliskovitemu razvoju sodobnih tržnih poti in njihovih ponudb. Mednje sodita tako elektronsko, kot tudi mobilno bančništvo. Potrošniki postajajo vse zahtevnejši, zahtevajo produkte, ki so prilagojeni njim in njihovim željam. Skladno s tem tudi banke niso mogle ostati na standardni ponudbi storitev, ampak so jih sami porabniki, kakor tudi konkurenca, prisilili k nadaljnjemu razvoju. Ugotovili smo, da se ponudba primerjalnih bank bistveno ne razlikuje, kajti ko ena banka uvede novo storitev, ji kaj hitro sledijo tudi ostale. Elektronsko bančništvo se je v zadnjem desetletju izkazalo za eno najbolj dobičkonosnih spletnih storitev. Za ponudnike je ključnega pomena pridobitev kakovostne splošne slike o panogi. Glavni dejavniki, ki vplivajo na uporabo elektronskega bančništva so predvsem skrb za varnost oziroma zasebnost, finančna tveganja, način dojemanja prednosti in uporabnosti storitve, ter odnos do spletnih storitev nasploh. Mobilni telefon danes predstavlja nujen informacijski in storitveni pripomoček. In WAP je s svojo tehnologijo odprl nove komunikacijske in poslovne možnosti. Tako je prav opravljanje bančnih storitev eno od pogostejših opravil, ki jih imetniki ustreznih telefonov lahko opravljajo neodvisno od kraja in časa. Največ pomislekov je seveda prisotnih zaradi varnosti. Absolutne varnosti ni, ne v klasičnem ne v računalniškem svetu. Vsak uporabnik bi moral poznati osnove varnosti, da lahko varno posluje pri uporabi elektronskega in mobilnega bančništva. Celovite varnosti ne more zagotoviti samo banka, za varnost morajo v prvi vrsti poskrbeti uporabniki sami. Ponudba elektronskega in mobilnega bančništva bo v prihodnje ena izmed ključnih momentov pri odločanju za izbiro banke, spletne storitve bodo postale ključni faktor pri ohranjanju oziroma pridobivanju ali izgubi tržnega dela med komitenti.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, mobilno bančništvo, sodobne tržne poti, varnost poslovanja, NLB Moba, prednosti in slabosti poslovanja, pogoji in oprema, SKB banka, Abanka Vipa, Nova Ljubljanska banka, Nova KBM.
Objavljeno: 16.08.2010; Ogledov: 1868; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (598,75 KB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI PETIH VEČJIH ŽIVILSKIH TRGOVIN
Laura Čonč, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi, z naslovom Primerjalna analiza spletnih strani petih večjih živilskih trgovin, smo analizirali spletne strani petih živilskih trgovin, za katere menimo, da so v Sloveniji najbolj obiskane. V uvodnem delu smo s številnimi definicijami najprej pojasnili pojem elektronskega poslovanja in opisali njegov razvoj, ki se je začel že v šestdesetih letih. V nadaljevanju smo opisali še vrste elektronskega poslovanja, njegove prednosti in slabosti, varnost in tveganja na področju elektronskega poslovanja, ekonomske vplive elektronskega poslovanja, dinamiko in perspektive ter pravno ureditev elektronskega poslovanja v Sloveniji. Elektronsko poslovanje nam je prineslo številne prednosti, kot so enostavnejši dostop do koristnih informacij, nižji stroški, manjša možnost napak, globalizacija trga in še marsikaj. Pri prehodu na elektronsko poslovanje pa je najpomembnejše zagotavljanje varnosti in zaščita podatkov. Za varnost pri poslovanju tako poskrbimo z različnimi varnostnimi storitvami in metodami, kot so kriptografija, šifriranje, elektronski podpis, gesla, digitalni certifikat, požarni zid, pametna kartica ter mnoge druge. Pri elektronskem poslovanju pa ne smemo pozabiti na elektronsko pošto, ki je najbolj razširjen način elektronskega sporočanja in omogoča uporabnikom hitro in cenovno ugodno pošiljanje in sprejemanje sporočil. V drugem delu diplomske naloge smo opredelili spletno stran, opisali vrste, tipe, elemente in strukture spletnih strani, ter ugotovili kdaj lahko rečemo, da je spletna stran slaba. Kot pri elektronskem poslovanju smo tudi tukaj opisali prednosti in priložnosti, ki jih nudijo spletne strani uporabnikom. Kot enega izmed tipov spletnih strani lahko omenimo spletno trgovino, ki jo ima tudi trgovina Mercator. Spletna trgovina omogoča nakup izdelkov preko spleta. Koristi, ki jih imajo potrošniki od spletne trgovine pa so na primer večja izbira, nižje cene, udobnost izbiranja, kupovanja in dostave, boljša informiranost in druge. V zadnjem delu diplomske naloge pa smo naredili na podlagi določenih kriterijev primerjalno analizo spletnih strani petih živilskih trgovin in sicer: Mercator d.d., Tuš d.d., Spar d.o.o., Lidl d.o.o in Hofer d.o.o.. Za primerjavo smo uporabili kriterije za oblikovanje spletnih strani kot so oblikovna podoba, vsebina, tehnologija, interaktivnost, navigacija, in uporabnost. Poleg teh kriterijev pa smo primerjali še ponudbo trgovin, saj menimo, da je bistvenega pomena za kupce in ostale obiskovalce spletnih strani.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, prednosti in slabosti, varnost elektronskega poslovanja, zakon o elektronskem poslovanju, elektronska pošta, spletna stran, spletna trgovina, analiza spletnih strani
Objavljeno: 08.12.2010; Ogledov: 3282; Prenosov: 455
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

4.
NAČRTOVANJE IN UVAJANJE ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA S POUDARKOM NA INTERNETNEM BANČNIŠTVU
Teja Kodrič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi, sem govorila o elektronskem poslovanju ter kaj pomeni za podjetje uvedba takšnega poslovanja. Kaj mora podjetje postoriti, da lahko uvede e-poslovanje, ter kakšne pozitivne oziroma negativne učinke mu to lahko prinese. Lahko rečemo, da danes podjetje skorajda ne more obstajati, če vsaj na nekaterih področjih ne uvede elektronskega poslovanja. Razlogi, zaradi katerih se podjetja odločajo za takšno obliko poslovanja ter cilji, ki jih želijo pri tem doseči, pa so različni. Tako za podjetje kot za posameznike je zelo pomembno vprašanje varnosti e-poslovanja. V Sloveniji se je področje e-poslovanja pravno uredilo s sprejemom Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP). Najbolj so posamezniki občutljivi na varnost pri elektronskem bančništvu, obenem pa se takšnega načina poslovanja z banko vedno pogosteje poslužujejo zaradi nižjih stroškov ter udobnosti. Banka Koper pri e-poslovanju ne zaostaja za svetovnimi bankami.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, prednosti in slabosti elektronskega poslovanja, elektronsko bančništvo, bančni avtomati, telefonsko bančništvo, plačilne kartice, spletna banka.
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 2100; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (398,28 KB)

5.
SPLETNI BANČNI PORTALI NA PRIMERU SKB BANKE
Irena Kristofić, 2012, diplomsko delo

Opis: V dobi informacijske družbe je svetovni splet postal eden izmed najpomembnejših virov podatkov, a se uporabniki med množico strani vedno težje znajde. Pojavil se je trend izgradnje spletnih portalov, ki niso le običajne spletne strani, ampak uporabniku nudijo veliko več. Predstavljajo enotno vstopno točko za uporabnike pri iskanju uporabnih informacij. V grobem delimo spletne portale na splošne uporabniške portale ter na poslovne portale. Splošni uporabniški portali služijo uporabnikom kot vstopna točka, ko le-ti gredo na internet, medtem ko poslovni portali združujejo informacije znotraj intraneta organizacije in izbrane povezave na podatke zunanjih spletnih strani. Da bo spletni portal lahko služil svojemu namenu in zadovoljil še tako zahtevnega uporabnika, se je spletnega projekta potrebno lotiti zelo preudarno. Naročnik portala mora najprej definirati potrebe in cilje, izbrati najustreznejšega izvajalca, ki bo zadovoljil želje in potrebe, ki bodo kasneje prenesene na svetovni splet. Elektronsko poslovanje je oblika poslovanja, kjer potekajo transakcije preko elektronskih omrežij, večinoma interneta. Gre za nov način poslovanja, ki ne uporablja papirja, ampak uporablja sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo. Poznamo različna področja elektronskega poslovanja. Ena izmed njih je tudi elektronsko bančništvo, ki je doživelo velik razvoj v zadnjih letih. Elektronsko bančništvo je sodobna oblika poslovanja med banko in komitenti, ki je vedno bolj pogosta. Poznamo različne oblike elektronskega poslovanja, kot so: poslovanje preko bankomatov, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo ter bančništvo preko interneta oziroma elektronsko bančništvo. Največji razmah dosega ravno elektronsko bančništvo, saj je raba interneta v populaciji zelo narasla. Tako kot vsaka stvar ima tudi elektronsko bančništvo določene prednosti in slabosti, tako za banko kot za končnega uporabnika. Banke stremijo k temu, da bi sama varnost elektronskega bančništva postala vodilna pri razvijanju poslovanja preko interneta, saj je uporabnikom le-ta zelo pomembna.
Ključne besede: Ključne besede: internet, spletni portal, spletna stran, elektronsko bančništvo, bančne storitve, prednosti poslovanja, slabosti poslovanja, varnost poslovanja.
Objavljeno: 30.08.2012; Ogledov: 1607; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

6.
PRESOJA ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA V RAČUNOVODSTVU PODJETJA LANCOM D.O.O.
Petra Škerbinek, 2016, diplomsko delo

Opis: Z razvojem informacijske in komunikacijske tehnologije se je spremenil način poslovanja podjetij. Elektronska oblika poslovanja je postala nepogrešljiva. Ta oblika poslovanja je prinesla nove možnosti in priložnosti za sodelovanje med poslovnimi partnerji Računovodstva v današnjem času pomeni veliko več, kot le knjiženje poslovnih dogodkov. Omogoča učinkovit nadzor nad odhodki in prihodki v podjetju ter posledično močno vpliva na sprejemanje poslovnih odločitev. E-računovodstvo ali spletno računovodstvo predstavlja sodobno obliko vodenja poslovanja podjetij. Računalniška orodja za vodenje računovodstva podjetniku in računovodji močno olajšajo delo. Omogočajo namreč skoraj vse: izdajanje, sprejemanje, pošiljanje predračunov in računov, vnašanje potnih nalogov, obračunavanje stroškov, plačevanje obveznosti v spletni banki, pošiljanje obračunov v e-davke, hkrati pa omogočajo nadzor nad poslovanjem v realnem času. Elektronsko računovodstvo omogoča tudi usklajen in samodejno uveljavljanje novih zakonskih sprememb in ažuriranje pomembnih poslovnih podatkov. Pomembno je zagotavljanje varnosti pri elektronskem poslovanju in zagotavljanje arhiviranja v skladu z zakonodajo. Proučili smo elektronsko računovodstvo in presoditi njegovo uporabo v podjetju LANCom ter predlagati ukrepe za izboljšavo elektronskega računovodstva.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, e-računovodstvo, prednosti in slabosti e-računovodstva, varnost elektronskega poslovanja, arhiviranje.
Objavljeno: 25.05.2016; Ogledov: 506; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (686,65 KB)

7.
VPLIV PRAVNE OBLIKE NA POSLOVNO USPEŠNOST PODJETJA NA PODROČJU KAMNOSEŠTVA V SLOVENIJI IN AVSTRIJI
Dejan Kuronja, 2016, diplomsko delo

Opis: Z diplomsko nalogo želimo na konkretnih primerjalnih izračunih ugotoviti ali se poslovanje glede na pravno obliko v Avstriji in Sloveniji (davčni vidik, podjetniško okolje) razlikuje v dejavnosti kamnoseštva. Primerjalni izračuni pokažejo, da se davčni vidik in podjetniško okolje v Avstriji bistveno razlikuje od Slovenije. Ustanovitev pravne oblike samostojnega podjetnika je v Avstriji najugodnejša oblika poslovanja v dejavnosti kamnoseštva, stroški njenega poslovanja pa so nižji v primerjavi s stroški samostojnega podjetnika v Sloveniji.
Ključne besede: Pravne oblike poslovanja, kamnoseštvo, prednosti, slabosti, primerjalni izračuni.
Objavljeno: 23.03.2017; Ogledov: 587; Prenosov: 1

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici