| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OZAVEŠČANJE UČENCEV O SPREMEMBAH V OKOLJU S POMOČJO SODOBNIH DIDAKTIČNIH STRATEGIJ V PRVEM TRILETJU
Andreja Rečnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V praktičnem diplomskem delu z naslovom Ozaveščanje učencev o spremembah v okolju s pomočjo sodobnih didaktičnih strategij v prvem triletju je teoretični del razdeljen na okoljski in pedagoško-didaktični vidik. V okoljskem vidiku so predstavljene splošne okoljske spremembe in težave v ravnanju z okoljem v današnjem času ter okoljska vzgoja kot pomemben dejavnik vzgoje za dolgoročno prihodnost. Pedagoško-didaktični vidik predstavlja sodobne didaktične strategije pouka in didaktične pristope za pouk okoljske vzgoje ter opredelitev predmeta spoznavanje okolja z vidika okoljske vzgoje. Empirična raziskava nam prikaže, kako učiteljice uresničujejo cilj, pri katerem učenci spoznavajo, da so spremembe v okolju za živali ali rastline včasih ugodne, včasih pa škodljive, in katere didaktične strategije uporabljajo. Rezultati so pokazali, da nekatere učiteljice cilj obravnavajo površinsko, da pa v proces poučevanja vnašajo elemente odprtega pouka. V praktičnem delu je priložena priprava na učno uro, ki sem jo z elementi izkustvenega in problemskega pouka izvedla tako, da so učenci izbrani cilj iz raziskave usvojili z neposrednim opazovanjem narave in človekovega vpliva nanjo ter da so s praktičnimi dejavnostmi samostojno prišli do novih spoznanj.
Ključne besede: Spremembe v okolju, okoljska vzgoja, predmet spoznavanja okolja, sodobne didaktične strategije, prvo triletje.
Objavljeno: 03.06.2009; Ogledov: 3113; Prenosov: 447
.pdf Celotno besedilo (5,00 MB)

2.
IZKUSTVENO UČENJE PRI POUKU SPOZNAVANJE OKOLJA V TRETJEM RAZREDU
Maja Gutsmandl, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi najprej teoretično opredelimo izkustveno učenje. Vključena so načela uspešnega izkustvenega pouka, metode in postopki ter krog učenja skozi neposredne izkušnje. Zajete so glavne značilnosti tovrstnega pouka ter mnenja teoretikov. V diplomski nalogi je zajeta tudi ena izmed raziskav, v kateri učitelji povedo svoje mnenje o izkustvenem učenju. Iz učnega načrta za spoznavanje okolja v tretjem razredu so izpisani vsi učni cilji in pripadajoči tematski sklopi, ki so glede na predlagane dejavnosti načrtovani za doseganje pri pouku izkustvenega učenja. Tem ciljem je pripisano število dejavnosti izkustvenega učenja iz štirih učbeniških kompletov za tretji razred, ki so potrjeni s strani strokovnega sveta za vzgojo in izobraževanje. Razlike v številu zastopanosti dejavnosti izkustvenega učenja glede na tematske sklope in glede na posamezne založbe so analizirane. Dodan je primer izvedene učne priprave za primer izkustvenega učenja v tretjem razredu, pri predmetu spoznavanje okolja. V prilogah je dodan izpis nekaj dejavnosti načrtovanih za izvajanje izkustvenega učenja v učilnici in zunaj nje.
Ključne besede: predmet spoznavanja okolja, pomen izkušnje, izkustveno učenje, priročniki za učitelje, okoljska vzgoja
Objavljeno: 18.10.2012; Ogledov: 3986; Prenosov: 683
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici