| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PREDLOG ZA IZBOLJŠANJE SMUČARSKE PONUDBE NA MARIBORSKEM POHORJU
Mojca Breznik, 2009, diplomsko delo

Opis: Kvalitetna in raznovrstna ponudba v smučarskih centrih dobiva vse večji pomen tako za slovensko kot avstrijsko področje celotnega turizma. Proučevali smo, kako so si storitve smučarske ponudbe v Sloveniji in Avstriji v določenih smučiščih podobne oziroma kako se razlikujejo med seboj in kako je na podlagi avstrijskih možno izboljšati domače smučišče. V uvodnem poglavju smo opredelili problem, ki smo ga raziskovali, hkrati smo opredelili tudi področje raziskave, namen, cilje in postavili tri osnovne trditve. Nato smo opredelili še predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali skozi raziskavo. V drugem poglavju smo opredelili pomen storitev smučarskih centrov za zadovoljstvo obiskovalcev in pojasnili, kako pomembni so nastanitvena in gostinska ponudba ter dodatna ponudba (aktivnosti in animacija) ter varnost v smučarskih centrih. Tretje poglavje smo v celoti posvetili predstavitvi slovenskega smučarskega centra Mariborsko Pohorje in avstrijskega smučarskega centra Saalbach-Hinterglemm. Ponudbo obeh smučarskih centrov smo podrobnjeje razčlenili in ju primerjali ter hkrati podajali lastne komentarje. Predstavili smo tudi analizo anket, ki smo jih izvajali na terenu ter podali sklepe obeh raziskav. V četrtem poglavju smo izdelali SWOT analizo in na podlagi le-te ter analize anket podali predloge izboljšav za domače smučišče Mariborsko Pohorje in jih tudi utemeljili.
Ključne besede: smučišče Mariborsko Pohorje, smučišče Saalbach-Hinterglemm, zimsko-športni turizem, anketa, primerjava, predlogi izboljšav
Objavljeno: 11.01.2010; Ogledov: 1995; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (500,37 KB)

2.
VPLIV STALNIH IZBOLJŠAV IN ČLOVEŠKEGA KAPITALA NA POSLOVNO ODLIČNOST ORGANIZACIJE
Karmen Kern Pipan, 2010, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji obravnavamo temeljne komponente, ki vodijo k doseganju poslovne odličnosti organizacij. Glavni namen raziskave je, pokazati, kako načrtno, sistematično vlaganje v razvoj človeškega kapitala in spodbujanje stalnih izboljšav vpliva na poslovno odličnost organizacije. V začetnih poglavjih smo podrobneje predstavili temeljne pojme, nadaljevali pa s pregledom literature ter z izsledki predhodnih relevantnih raziskav, ki proučujejo vpliv spodbujanja stalnih izboljšav in vpliv razvoja človeškega kapitala na management kakovosti in poslovne odličnosti v organizacijah. Pri proučevanju povezav med vlaganjem v razvoj človeškega kapitala, v stalne izboljšave in poslovno odličnostjo organizacij, smo se osredotočili predvsem na eno vrsto organizacij v zasebnem sektorju, na velika slovenska podjetja. Podatki za raziskavo so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika in intervjujev, ki so potekali od junija 2007 do septembra 2007. Skupno smo proučili rezultate sto desetih slovenskih velikih organizacij. Proučili smo značilnosti celotnega vzorca podjetij ter znotraj le-tega obravnavali razlike med tremi skupinami po finančnih kazalcih najboljših slovenski podjetij, t. i. »top podjetij«, in kontrolno skupino podjetij, ki je bila naključno izbrana, ter skupino podjetij, ki se je prijavljala na tekmovanje za slovensko nagrado za poslovno odličnost »Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost — PRSPO«. Na podlagi pridobljenih rezultatov celotne raziskave smo z uporabo faktorske analize in analize hierarhičnega združevanja oblikovali model stanja in modelno rešitev vpliva managementa stalnih izboljšav in človeškega kapitala na poslovno odličnost organizacije. Izsledki raziskave kažejo znatno boljše rezultate pri Skupini organizacij 1 (ki vsebuje 59 % PRSPO prijaviteljev, od tega vse finaliste in zmagovalce PRSPO, ki so v raziskavi sodelovali) v primerjavi z drugimi organizacijami. Rezultati naše raziskave so pokazali, da model obstoječega stanja uporabe orodij za stalne izboljšave v slovenskih organizacijah temelji pretežno na vplivih orodij za spremljanje in merjenje kakovosti poslovanja, manjši vpliv pa imajo komponente, povezane z managementom zaposlenih. V doktorski disertaciji smo dokazali, da v organizacijah, kjer načrtno, sistemsko spodbujajo proces stalnih izboljšav in hkrati vlagajo v človeški kapital, dosegajo višjo raven poslovne odličnosti. Zaključki raziskave potrjujejo, da je za doseganje poslovne odličnosti v organizaciji poleg orodij in pristopov za merjenje in spremljanje poslovanja, bistven človek, njegovo edinstveno znanje, ustvarjalnost in potencial, ki s pravim načinom vodenja lahko naredi razliko, ustvari dodano vrednost in tako pripomore k dvigu konkurenčnosti.
Ključne besede: proces stalnih izboljšav, kakovost, management celovite kakovosti, poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, nagrada za kakovost in poslovno odličnost, priznanje RS za poslovno odličnost, organizacija, management, vodenje, uspešnost, učinkovitost, intelektualni kapital, človeški kapital, inoviranje, ustvarjalnost, predlogi za izboljšave, motivacija, organizacijska kultura
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 3833; Prenosov: 960
.pdf Celotno besedilo (8,39 MB)

3.
ANALIZA ORGANIZACIJSKE STRUKTURE PODJETJA TALUM D.D.
Luka Hvalec, 2011, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih sta gospodarski in finančni pritisk glavna dejavnika, ki sta najpogosteje zaznamovala usodo številnih podjetij ter posledično povzročila propad še tako uspešnega podjetja. Da bi podjetja preživela ali celo izkoristila spremembe in pritiske, ki so nastali v času globalne gospodarske krize, so primorana sproti opazovati, ocenjevati in analizirati dogajanja v svojem poslovanju. Skozi diplomski seminar smo poskušali s teoretičnega vidika opredeliti splošni pojem organizacije, organizacijsko strukturo, vplivne dejavnike ter oblike organizacijskih struktur. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo še opredelili pojem prestrukturiranje, razloge ter proces prestrukturiranja. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo izvedli analizo organizacijskih struktur na primeru podjetja Talum d.d., ki je z začetkom tega leta začelo uporabljati novo organizacijsko strukturo. Analizirali smo staro organizacijsko strukturo ter novo organizacijsko strukturo, napisali najpomembnejše razloge za prestrukturiranje, kadrovske spremembe v novi organizaciji ter proces prestrukturiranja. Na koncu diplomskega seminarja smo podali ugotovitve med staro organizacijsko strukturo in novo organizacijsko strukturo ter predloge za izboljšave in nadgradnjo le-teh ugotovitev.
Ključne besede: organizacijska struktura, prestrukturiranje organizacije, spremembe, ugotovitve, predlogi izboljšav.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1928; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (989,11 KB)

4.
ORGANIZACIJSKA STRUKTURA PODJETJA X
Nika Kager, 2011, diplomsko delo

Opis: Hitro spreminjajoče okolje 21. stoletja nenehno narekuje svoje zahteve in priložnosti, na katere se morajo podjetja in ljudje odzivati ter prilagajati. Če hočejo biti podjetja uspešna in učinkovita, morajo nove potenciale iskati tudi v strukturi organizacije. Organizacijska struktura je odvisna od situacijskih spremenljivk, in sicer tehnologije, okolja in velikosti podjetja, ciljev in strategije ter zaposlenih v podjetju. V diplomski nalogi so opredeljene posebnosti managementa v majhnih in družinskih podjetjih. V podjetju X se namreč na področju organiziranja in vodenja pojavljajo tako značilnosti majhnih kot tudi družinskih podjetij. Za boljše razumevanje podjetja X so predstavljena mnenja različnih avtorjev o organizacijski strukturi in tipi organizacijskih struktur. Posebna pozornost je namenjena petim ključnim situacijskim dejavnikom, ki vplivajo na oblikovanje organizacijske strukture. Teoretična izhodišča, predstavljena na začetku diplomske naloge, so osnova za posnetek stanja v podjetju X, ki zajema analizo organizacijskih struktur in analizo situacijskih spremenljivk, ki vplivajo na organizacijo. S posnetkom stanja v podjetju X dobimo celovit vpogled v delovanje podjetja na področjih dodeljenih odgovornosti in pristojnosti po delovnih mestih, potencialov zaposlenih, interne komunikacije in organizacijske klime v podjetju. Ugotovljena slika obstoječega stanja je izhodišče za pripravo predlogov sprememb in izboljšav v podjetju X.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, tipi organizacijskih struktur, vpliv situacijskih spremenljivk, družinsko podjetje, analiza stanja, predlogi izboljšav.
Objavljeno: 24.01.2012; Ogledov: 3944; Prenosov: 759
.pdf Celotno besedilo (853,01 KB)

5.
Primeri dobrih praks pri poslovanju z euro paletami v različnih podjetjih in predlog izboljšav pri poslovanju s paletami
Tea Knez, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Glavni cilj podjetij je zmanjšati stroške poslovanja v vseh procesih, pri tem pa si še vedno veliko podjetij pomaga pri poslovanju z euro paletami. Danes imamo na trgu veliko alternativ, s katerimi želimo zamenjati standardizirane euro palete. Skozi diplomsko delo smo raziskali obstoječe stanje poslovanja z euro paletami v podjetju Gorenje, d. d., ter raziskali, kako poslujejo druga logistična podjetja v Sloveniji. Na podlagi raziskav in opisa poslovanja s paletami v podjetju Gorenje, d. d. in drugih logističnih podjetjih v Sloveniji, bomo videli, kje so največji problemi pri poslovanju. Ugotovili smo, da danes še zmeraj največ podjetji uporablja pri poslovanju standardizirane euro palete. Vendar opazijo problem predvsem z vidika menjave. Z raziskavo smo ugotovili, da je uporaba palet najbolj razširjena oblika transporta blaga v Sloveniji. Prav tako smo ugotovili, da v podjetju Gorenje, d. d., prihaja do dolga pri internem zadolževanju palet.
Ključne besede: Euro palete, izmenljive palete, obstoječe stanje, predlogi izboljšav, poslovanje s paletami
Objavljeno: 24.07.2018; Ogledov: 216; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici