| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
PREDLOG ZA IZBOLJŠANJE SMUČARSKE PONUDBE NA MARIBORSKEM POHORJU
Mojca Breznik, 2009, diplomsko delo

Opis: Kvalitetna in raznovrstna ponudba v smučarskih centrih dobiva vse večji pomen tako za slovensko kot avstrijsko področje celotnega turizma. Proučevali smo, kako so si storitve smučarske ponudbe v Sloveniji in Avstriji v določenih smučiščih podobne oziroma kako se razlikujejo med seboj in kako je na podlagi avstrijskih možno izboljšati domače smučišče. V uvodnem poglavju smo opredelili problem, ki smo ga raziskovali, hkrati smo opredelili tudi področje raziskave, namen, cilje in postavili tri osnovne trditve. Nato smo opredelili še predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali skozi raziskavo. V drugem poglavju smo opredelili pomen storitev smučarskih centrov za zadovoljstvo obiskovalcev in pojasnili, kako pomembni so nastanitvena in gostinska ponudba ter dodatna ponudba (aktivnosti in animacija) ter varnost v smučarskih centrih. Tretje poglavje smo v celoti posvetili predstavitvi slovenskega smučarskega centra Mariborsko Pohorje in avstrijskega smučarskega centra Saalbach-Hinterglemm. Ponudbo obeh smučarskih centrov smo podrobnjeje razčlenili in ju primerjali ter hkrati podajali lastne komentarje. Predstavili smo tudi analizo anket, ki smo jih izvajali na terenu ter podali sklepe obeh raziskav. V četrtem poglavju smo izdelali SWOT analizo in na podlagi le-te ter analize anket podali predloge izboljšav za domače smučišče Mariborsko Pohorje in jih tudi utemeljili.
Ključne besede: smučišče Mariborsko Pohorje, smučišče Saalbach-Hinterglemm, zimsko-športni turizem, anketa, primerjava, predlogi izboljšav
Objavljeno: 11.01.2010; Ogledov: 2007; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (500,37 KB)

2.
3.
PODOBA PODJETJA PANVITA IN NJENIH BLAGOVNIH ZNAMK PRI UPORABNIKIH
Dani Smej, 2009, diplomsko delo

Opis: Podoba (imidž) je ena izmed najpomembnejših stvari, za katero mora skrbeti podjetje. Podoba izraža sliko, ki si jo javnost ustvari o neki organizaciji. Podoba podjetja sicer v sebi nosi neko značilnost trajnosti in stabilnosti, vendar je vseeno možno nanjo vplivati in jo na ta način spreminjati (na slabše ali na boljše). Zato je pomembno, da podjetje skrbno izbira sredstva komuniciranja, s katerimi vpliva na podobo podjetja in podobo lastne blagovne znamke. V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavil in povzel ugotovitve in spoznanja, tako slovenskih kot tudi tujih avtorjev na področju podobe podjetja. Praktični del je bil namenjen raziskavi dejanskega stanja podobe podjetja Panvita, kot ga vidijo uporabniki. V ta namen sem izvedel anketni vprašalnik, da bi si zagotovil čim boljše in kvalitetnejše podatke. Zaključek samega diplomskega dela pa je bil namenjen prikazu rezultatov anketnega vprašalnika in predlogom, ki so izhajali iz ugotovitev raziskave.
Ključne besede: Ključne besede: podoba (imidž), blagovna znamka, podjetje Panvita, uporabniki, organizacije, raziskava, predlogi, ugotovitve.
Objavljeno: 21.05.2010; Ogledov: 1922; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

4.
UVAJANJE SISTEMA MENTORSTVA KOT NAČINA RAZVOJA ZAPOSLENIH V VZAJEMNI, ZDRAVSTVENI ZAVAROVALNICI, D.V.Z.
Nataša Bricelj, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki se zaveda pomena kadrov, uporablja različne metode za njihov razvoj in povečanje učinkovitosti. Mentorstvo je ena izmed metod, ki pripomorejo pri hitrejšemu uvajanju novo zaposlenih, hkrati pa nudi pomoč tudi ostalim zaposlenim, ki to potrebujejo. V diplomskem delu je najprej predstavljen izvor mentorstva ter definicija pojma kot ga vidijo različni avtorji, v nadaljevanju so na kratko predstavljene veščine, tehnike in kompetence, ki jih potrebuje dober mentor, možne vrste mentorstva, pomembnost komunikacije ter prisotnost coachinga v procesu mentorstva. Pozitivni vplivi uvedbe mentorstva se kažejo na več področjih in imajo koristi tako za podjetje kot udeležence procesa. V diplomskem delu so opisane pridobitve, ki jih podjetje, mentoriranec in ne nazadnje tudi mentor izkusi skozi sodelovanje v procesu. Zadnji del pa je namenjen predstavitvi podjetja Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z. ter predstavitvi projekta Akademija Vzajemne, v okviru katerega se je osnovala skupina zaposlenih za uvedbo mentorstva v Vzajemni ter načini izbire in izobraževanja zaposlenih za mentorje. Poleg vzpostavitve samega sistema ter procesov, je predstavljeno tudi izvajanje procesov v okviru sistema, ki so opredeljeni v okviru Pravilnika o izvajanju mentorstva. Za zaključek je predstavljena problematika ter možni predlogi za izboljšanje procesov ter sistema mentorstva.
Ključne besede: Razvoj kadrov, mentor, mentoriranec, coaching, proces mentorstva, sistem mentorstva, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z., Akademija Vzajemne, Pravilnik o izvajanju mentorstva, problematika in predlogi za izboljšanje.
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 2614; Prenosov: 494
.pdf Celotno besedilo (782,59 KB)

5.
Vodenje zaposlenih v proizvodnem podjetju z uporabo metod in sredstev za ohranjanje konkurenčnosti na trgu
Barbara Kastelic Repovž, 2010, magistrsko delo

Opis: Organizacijski razvoj in spremembe v poslovnem okolju podjetij se nagibajo k vzpostavitvi prožnih organizacijskih struktur in uvajanju sprememb na način, ki omogoča, da so podjetja sposobna hitrega odzivanja na nove pogoje poslovanja. Te spremembe so priložnost za uspeh, a le v primeru, če se jim je podjetje sposobno hitro in ustrezno prilagoditi. Podjetje mora biti torej vse bolj aktivno in ustvarjalno, da se lahko prilagaja spremembam na trgu. Da bi lahko zadostili vsem tem pogojem, pa je potrebno spremeniti notranjo organiziranost podjetij. To pomeni reorganizacijo, prenovo procesov in postavljanje novih konceptov organizacije, ki vodijo k doseganju zastavljenih ciljev. Kot odgovor na ta izziv so podjetjem na voljo nove organizacijske oblike. V raziskovalni nalogi se posvečamo razvoju osnovnih delovnih enot kot tudi metodam in sredstvom za rast in razvoj teh novih organizacijskih oblik. To so timsko delo, reševanje problemov v skupini, koristni predlogi in inovacije, Kaizen izboljšave, stalno in konstantno izobraževanje ter metoda osebnih razgovorov. Napredek podjetja je moč doseči le z vključevanjem vseh zaposlenih v nastanek, razvoj in napredek delovnih enot ter ob tem ne pozabiti na prispevek vsakega zaposlenega posebej. Danes je tudi kakovost izdelkov in storitev eden izmed osnovnih pogojev obstanka na tržišču, ki postaja ob poplavi ponudnikov vse bolj konkurenčno. Kakovost povezuje vse aktivnosti v podjetju, delavce, kupce in celotno okolje. Tako poizkuša podjetje doseči najvišjo stopnjo izpolnjevanja zahtev na področju kakovosti. Celoten proces se namreč prične pri kupcu in sklene pri kupcu. V sedanjem času je vse bolj pomembna tudi inovativnost izdelkov in storitev, ki jih podjetja ponujajo. Pogoj, da je kupec z izdelkom zadovoljen pa je tudi zadovoljen izdelovalec izdelka - delavec. Zadovoljstvo delavca se med ostalim doseže tudi z njegovim stalnim in aktivnim vključevanjem v delo delovnih skupin, z možnostjo vpliva na svoje delovno okolje, s povečevanjem njegovih kompetenc, itd.
Ključne besede: osnovne delovne enote, koristni predlogi in inovacije, reševanje problemov v skupini, osebni razgovori, izobraževanje na delovnem mestu
Objavljeno: 02.06.2010; Ogledov: 2077; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

6.
VPLIV STALNIH IZBOLJŠAV IN ČLOVEŠKEGA KAPITALA NA POSLOVNO ODLIČNOST ORGANIZACIJE
Karmen Kern Pipan, 2010, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji obravnavamo temeljne komponente, ki vodijo k doseganju poslovne odličnosti organizacij. Glavni namen raziskave je, pokazati, kako načrtno, sistematično vlaganje v razvoj človeškega kapitala in spodbujanje stalnih izboljšav vpliva na poslovno odličnost organizacije. V začetnih poglavjih smo podrobneje predstavili temeljne pojme, nadaljevali pa s pregledom literature ter z izsledki predhodnih relevantnih raziskav, ki proučujejo vpliv spodbujanja stalnih izboljšav in vpliv razvoja človeškega kapitala na management kakovosti in poslovne odličnosti v organizacijah. Pri proučevanju povezav med vlaganjem v razvoj človeškega kapitala, v stalne izboljšave in poslovno odličnostjo organizacij, smo se osredotočili predvsem na eno vrsto organizacij v zasebnem sektorju, na velika slovenska podjetja. Podatki za raziskavo so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika in intervjujev, ki so potekali od junija 2007 do septembra 2007. Skupno smo proučili rezultate sto desetih slovenskih velikih organizacij. Proučili smo značilnosti celotnega vzorca podjetij ter znotraj le-tega obravnavali razlike med tremi skupinami po finančnih kazalcih najboljših slovenski podjetij, t. i. »top podjetij«, in kontrolno skupino podjetij, ki je bila naključno izbrana, ter skupino podjetij, ki se je prijavljala na tekmovanje za slovensko nagrado za poslovno odličnost »Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost — PRSPO«. Na podlagi pridobljenih rezultatov celotne raziskave smo z uporabo faktorske analize in analize hierarhičnega združevanja oblikovali model stanja in modelno rešitev vpliva managementa stalnih izboljšav in človeškega kapitala na poslovno odličnost organizacije. Izsledki raziskave kažejo znatno boljše rezultate pri Skupini organizacij 1 (ki vsebuje 59 % PRSPO prijaviteljev, od tega vse finaliste in zmagovalce PRSPO, ki so v raziskavi sodelovali) v primerjavi z drugimi organizacijami. Rezultati naše raziskave so pokazali, da model obstoječega stanja uporabe orodij za stalne izboljšave v slovenskih organizacijah temelji pretežno na vplivih orodij za spremljanje in merjenje kakovosti poslovanja, manjši vpliv pa imajo komponente, povezane z managementom zaposlenih. V doktorski disertaciji smo dokazali, da v organizacijah, kjer načrtno, sistemsko spodbujajo proces stalnih izboljšav in hkrati vlagajo v človeški kapital, dosegajo višjo raven poslovne odličnosti. Zaključki raziskave potrjujejo, da je za doseganje poslovne odličnosti v organizaciji poleg orodij in pristopov za merjenje in spremljanje poslovanja, bistven človek, njegovo edinstveno znanje, ustvarjalnost in potencial, ki s pravim načinom vodenja lahko naredi razliko, ustvari dodano vrednost in tako pripomore k dvigu konkurenčnosti.
Ključne besede: proces stalnih izboljšav, kakovost, management celovite kakovosti, poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, nagrada za kakovost in poslovno odličnost, priznanje RS za poslovno odličnost, organizacija, management, vodenje, uspešnost, učinkovitost, intelektualni kapital, človeški kapital, inoviranje, ustvarjalnost, predlogi za izboljšave, motivacija, organizacijska kultura
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 3835; Prenosov: 960
.pdf Celotno besedilo (8,39 MB)

7.
TRŽENJE EKOLOŠKO TURISTIČNEGA OBJEKTA
Urška Zagoršek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskali poznavanje besede ekoturizem med ljudmi, trg v pogledu ekoloških zahtev in podali nekaj koristnih predlogov za čim boljše poslovanje ekološko turističnega objekta v Podkorenu. Ekoturizem v Sloveniji, posledično pa tudi v Kranjski Gori, še ni razvit, zato menimo, da bo razvoj in trženje novega ekološko turističnega objekta v občini Kranjska Gora pozitiven in dobro sprejet tako na trgu kot tudi med domačini. V prvem delu smo predstavili problem, namen in cilje, predpostavke in omejitve, v drugem smo predstavili različna teoretična izhodišča na temo turizma in ekoturizma, v tretjem delu smo navedli teorijo o trženju in o trženjskem spletu, trženjski splet za ekološko turistični objekt v Podkorenu pa smo predstavili v četrtem delu diplomske naloge. Prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti smo predstavili v SWOT analizi, z analizo o informiranosti ljudi o pomenu besede ekološko pa smo nadaljevali v šestem delu. S predlogom o ureditvi in s predlogom trženja ekološko turističnega objekta smo navedli nekaj naših zamisli, kako naj ekološko turistični objekt deluje, kako naj bo zgrajen in kako naj bodo zaposleni med seboj povezani za čim boljše delovanje tovrstnega objekta.
Ključne besede: ekoturizem, trženje, ekološki objekt, raziskava, predlogi
Objavljeno: 21.01.2011; Ogledov: 1542; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

8.
AKTIVNE OBLIKE DELA S POUDARKOM NA ASTRONOMSKIH OPAZOVANJIH ZA UČENCE NA RAZREDNI STOPNJI
Lea Kukovica, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je vzpodbuditi aktivne oblike dela v okviru astronomskih vsebin. Astronomija je tema, ki deluje na učence zelo motivacijsko, hkrati pa omogoča širok spekter aktivnosti. V diplomskem delu smo se osredotočili predvsem na astronomska opazovanja. V teoretičnem delu definiramo in opisujemo aktivne oblike in metode dela, predstavljamo astronomske vsebine na razredni stopnji ter razlagamo in nakazujemo, kaj je potrebno vedeti za astronomska opazovanja s prostim očesom ter z optičnimi pripomočki. V empiričnem delu je predstavljena analiza raziskave med učitelji četrtih in petih razredov, kjer preverjamo, kako učitelji povezujejo posamezne naravoslovne vsebine iz učnega načrta z astronomskimi vsebinami v smislu aktivnih oblik dela. V raziskavi proučimo ključne probleme pri opazovanju s teleskopom in na katerem področju bi želeli učitelji izpopolniti svoje znanje o astronomiji. Rezultati so pokazali, da večina učiteljev vsebino iz učnega načrta obravnava kar v razredu. Čeprav nekateri uporabljajo didaktične igre in modele, je takega aktivnega dela veliko premalo. To dokazuje tudi, da učenci še niso opazovali z optičnimi pripomočki, čeprav je na šoli na razpolago vsa astronomska oprema, ki je bila v prejšnjem letu posodobljena. Večina učiteljev meni, da ni sposobna organizirati astronomskega opazovanja, pri tem pa jim največji problem predstavlja preučitev zvezdnih kart in računalniških programov, primerna izbira mesta in časa za opazovanje ter iskanje objektov na nebu. Na podlagi rezultatov smo oblikovali predloge za seminar, ki bi pripomogel k boljši ozaveščenosti učiteljev o astronomskih opazovanjih na razredni stopnji izobraževanja.
Ključne besede: aktivne oblike dela, astronomska opazovanja, optični pripomočki, razredna stopnja, predlogi za seminar
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 2067; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

9.
ANALIZA ORGANIZACIJSKE STRUKTURE PODJETJA TALUM D.D.
Luka Hvalec, 2011, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih sta gospodarski in finančni pritisk glavna dejavnika, ki sta najpogosteje zaznamovala usodo številnih podjetij ter posledično povzročila propad še tako uspešnega podjetja. Da bi podjetja preživela ali celo izkoristila spremembe in pritiske, ki so nastali v času globalne gospodarske krize, so primorana sproti opazovati, ocenjevati in analizirati dogajanja v svojem poslovanju. Skozi diplomski seminar smo poskušali s teoretičnega vidika opredeliti splošni pojem organizacije, organizacijsko strukturo, vplivne dejavnike ter oblike organizacijskih struktur. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo še opredelili pojem prestrukturiranje, razloge ter proces prestrukturiranja. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo izvedli analizo organizacijskih struktur na primeru podjetja Talum d.d., ki je z začetkom tega leta začelo uporabljati novo organizacijsko strukturo. Analizirali smo staro organizacijsko strukturo ter novo organizacijsko strukturo, napisali najpomembnejše razloge za prestrukturiranje, kadrovske spremembe v novi organizaciji ter proces prestrukturiranja. Na koncu diplomskega seminarja smo podali ugotovitve med staro organizacijsko strukturo in novo organizacijsko strukturo ter predloge za izboljšave in nadgradnjo le-teh ugotovitev.
Ključne besede: organizacijska struktura, prestrukturiranje organizacije, spremembe, ugotovitve, predlogi izboljšav.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1930; Prenosov: 310
.pdf Celotno besedilo (989,11 KB)

10.
ORGANIZACIJSKA STRUKTURA PODJETJA X
Nika Kager, 2011, diplomsko delo

Opis: Hitro spreminjajoče okolje 21. stoletja nenehno narekuje svoje zahteve in priložnosti, na katere se morajo podjetja in ljudje odzivati ter prilagajati. Če hočejo biti podjetja uspešna in učinkovita, morajo nove potenciale iskati tudi v strukturi organizacije. Organizacijska struktura je odvisna od situacijskih spremenljivk, in sicer tehnologije, okolja in velikosti podjetja, ciljev in strategije ter zaposlenih v podjetju. V diplomski nalogi so opredeljene posebnosti managementa v majhnih in družinskih podjetjih. V podjetju X se namreč na področju organiziranja in vodenja pojavljajo tako značilnosti majhnih kot tudi družinskih podjetij. Za boljše razumevanje podjetja X so predstavljena mnenja različnih avtorjev o organizacijski strukturi in tipi organizacijskih struktur. Posebna pozornost je namenjena petim ključnim situacijskim dejavnikom, ki vplivajo na oblikovanje organizacijske strukture. Teoretična izhodišča, predstavljena na začetku diplomske naloge, so osnova za posnetek stanja v podjetju X, ki zajema analizo organizacijskih struktur in analizo situacijskih spremenljivk, ki vplivajo na organizacijo. S posnetkom stanja v podjetju X dobimo celovit vpogled v delovanje podjetja na področjih dodeljenih odgovornosti in pristojnosti po delovnih mestih, potencialov zaposlenih, interne komunikacije in organizacijske klime v podjetju. Ugotovljena slika obstoječega stanja je izhodišče za pripravo predlogov sprememb in izboljšav v podjetju X.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, tipi organizacijskih struktur, vpliv situacijskih spremenljivk, družinsko podjetje, analiza stanja, predlogi izboljšav.
Objavljeno: 24.01.2012; Ogledov: 3955; Prenosov: 760
.pdf Celotno besedilo (853,01 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici