| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 141
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Precizna navigacija v zaprtem prostoru s pomočjo uporabe UWB tehnologije
Emin Pamuk, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sta opisana delovanje in izvedba pozicioniranja v zaprtem prostoru s pomočjo tehnologije UWB. Ključni del naloge je oddajnik DW1000, ki temelji na tehnologiji UWB, podpira frekvenčne pasove od 3GHz do 6,5GHz in je popolnoma programljiv. Med moduli poteka izmenjava sporočil, pri čemer lahko beležimo čas pošiljanja in prejemanja sporočil ter preračunamo čas preleta signala. Signal UWB potuje s svetlobno hitrostjo. Na osnovi časa preleta lahko določimo razdaljo med dvema moduloma. Za pridobivanje koordinat na podlagi razdalj uporabimo matematični postopek trilateracije.
Ključne besede: UWB, DW1000, trilateracija, pozicioniranje v zaprtem prostoru
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 101; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

2.
Konstruiranje vpenjalne priprave za varjenje ogrodja gozdarskega vitla 55h
Dejan Cigler, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema načrtovanje, konstruiranje in izdelavo tehnične dokumentacije vpenjalne naprave. Naprava je namenjena predvsem izboljšanju ponovljivosti izdelka, točnosti in hitrejši izdelavi le-tega. Ker so v podjetju postavili novo robotsko celico, so mi za diplomsko delo dodelili projekt, ki vsebuje konstruiranje nove vpenjalne naprave za varjenje ogrodja vitla 55H. Vpenjalna naprava je v celoti zasnovana s pomočjo programske opreme SolidWorks. Skozi diplomsko delo sem predstavil projekt in vse zahteve, ki so pomembne pri snovanju takšne naprave.
Ključne besede: strojništvo, varjenje, robot, vpenjalna naprava, konstruiranje, pozicioniranje
Objavljeno: 01.10.2020; Ogledov: 95; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

3.
Precizno pozicioniranje pnevmatskega valja
Vid Pigac, 2020, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je bil zasnovati in izdelati servo-pnevmatski pozicionirni sistem. Ta uporablja servo-pnevmatski ventil Enfield S2 ter induktivno senzorsko letev Sick MPA. S pomočjo teh komponent in programirljivega logičnega krmilnika Siemens S7 lahko sistem precizno pozicionira batnico pnevmatskega aktuatorja ter na njo pritrjeno breme. Avtomatsko vodenje sistema je možno upravljati preko tipk na nadzorni plošči, prav tako je možno ročno vodenje sistema z vrtenjem potenciometra. Sistem smo tudi testirali in na podlagi rezultatov testiranj določili točnost ter ponovljivost pozicioniranja batnice vzdolž pnevmatskega aktuatorja.
Ključne besede: servo-pnevmatika, valj, pozicioniranje, krmilje, industrijski krmilnik
Objavljeno: 24.09.2020; Ogledov: 73; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Segmentiranje trga za računovodske storitve v občini Domžale
Matevž Slavič, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga v svojem teoretičnem delu razlaga pojme s področja marketinga storitev, segmentacije računovodskih storitev in njihovega pozicioniranja. V nadaljevanju razlaga koristnost analize SWOT pri prepoznavanju slabosti, prednosti podjetja in nevarnosti in priložnosti zunanjega okolja. Del v diplomskem delu smo namenili tudi analizi raziskave trga, ciljnih uporabnikov in tržne raziskave konkurentov. Podali smo tudi značilnosti računovodskih storitev. Segmentacija trga računovodskih storitev zahteva od tržnikov razdelitev na različne skupine odjemalcev, tako obstoječih kot morebitnih. Potem želimo v nadaljevanju s pozicioniranjem opredeliti trenutno in želeno mesto podjetja na konkurenčnem trgu, z analizo SWOT pa opredeliti nevarnosti, prednosti, slabosti in priložnosti. V raziskavi je sodelovalo 67 anketirancev, ki so razkrili, da kljub obsežni ponudbi računovodskih storitev pogrešajo večjo kakovost, celovitost ponudbe na enem mestu, boljše plačilne pogoje, večjo personalizacijo in optimalnejši delovnik ponudnika storitev. S tem smo ugotovili, da je kljub obširnem trgu in veliki konkurenci ponudbo računovodskih storitev v občini Domžale možno izboljšati in tako ustvariti večjo konkurenčno prednost.
Ključne besede: Marketing, trženje, segmentiranje, pozicioniranje, računovodske storitve.
Objavljeno: 13.01.2020; Ogledov: 285; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

5.
Raziskava pred uvedbo novega prehrambnega proizvoda na trg
Urška Mikelj, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga postavlja temelje marketinškega načrta in smernic postavitve novega prehrambnega proizvoda na trg. Vse večji interes slovenskih potrošnikov je, da bi kupovali lokalne izdelke, zato smo raziskali, kako na trgu predstaviti nov lokalni prehrambni produkt. V nalogi raziskujemo, kateri so ključni elementi naše strategije pozicioniranja, kakšne so želje in navade naših kupcev in ciljnih skupin in kakšna je optimalna cenovna in distribucijska politika. S kratkim pregledom teorije smo postavili teoretične okvirje za našo raziskavo. Analizirali smo panogo in prepoznali rastoči trend v segmentu lokalno pridelanih prehrambnih proizvodov. Naredili smo hiter pregled zakonodaje prehrambnega področja, ki nas definira in omejuje. Definirali smo svoje tržišče in ocenili naše potencialne konkurente na trgu. Z analizo smo določili njihove prednosti in slabosti. S SWOT analizo smo pregledali naše prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti. Glavne prednosti, ki jih imamo, so prav v posebnem okusu, kakovostnih in naravnih sestavinah, lastni blagovni znamki in izkušeni ekipi. V glavnem delu raziskave smo s pomočjo odgovorov, ki smo jih dobili z anketo, analizirali mnenje potrošnikov. V nalogi smo tudi podrobneje analizirali rezultate anket in naredili tudi nekaj navzkrižnih analiz. Definirali smo ciljni trg. Opredelili smo dve največji skupini kupcev in določili tipičnega potrošnika svojih izdelkov. Preučili smo tudi marketinško pot svojega produkta - marmelade Ugotovili smo, da naša ciljna skupina marmelado kupuje v trgovinah z domačimi izdelki in eko/bio trgovinah. Opredelili smo marketinški splet po definiciji 4P in nestandardni okus proizvoda postavili kot del strategije pozicioniranja. Socialna omrežja smo določili kot glavno orodje marketinškega komuniciranja. Kljub priložnostim na tržišču raste tudi številčna konkurenca, zato je ključno dobro poznavanje naših kupcev, našega proizvoda in vzpostavitev pravilnega pozicioniranja na pravi način, skratka oblikovanje dobrega marketinškega načrta. Tako bosta blagovna znamka marmelad in prodaja uspešnejši.
Ključne besede: - marketinška raziskava - lansiranje novega proizvoda - blagovna znamka - marketinški splet - pozicioniranje proizvoda - prehrambni izdelek
Objavljeno: 02.12.2019; Ogledov: 333; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

6.
Precizno pozicioniranje pnevmatskega valja
Tadej Mauko, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo zasnovali in izdelali servo-pnevmatski pozicionirni sistem, ki z uporabo ventila Enfiled S2 in senzorja SICK MPA omogoča natančno pozicioniranje in ustavljanje bata na poljubni točki vzdolž cilindra. Ventil za krmiljenje uporablja PD regulator. V praktičnem delu smo nabavili potrebne komponente in sistem sestavili. Za pravilno delovanje ventila je potrebno določiti parametre regulatorja, kar smo dosegli na več načinov. Sistem smo krmilili preko potenciometra, programskega vmesnika ter s pomočjo industrijskega krmilnika. Za izbran proces avtomatskega krmilja smo podali besedni opis tehnoloških zahtev, tehnološko shemo, krmilno verigo, diagram stanj in prireditveno tabelo. Nazadnje smo sistem tudi testirali, izmerili dejansko točnost pozicioniranja in jo primerjali s predpisano.
Ključne besede: servo-pnevmatika, valj, pozicioniranje, PD, krmilje, industrijski krmilnik
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 297; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

7.
Satelitski navigacijski sistemi ob uvedbi omrežij 5G
Dario Molnar, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu so predstavljeni različni načini določanja položaja mobilnih naprav v celičnih omrežjih, določanje položaja z globalnimi navigacijskimi sistemi in hibridni načini določanja položaja. Raziskali smo tudi različne metode določanja položaja v naslednji, peti generaciji mobilnih celičnih omrežij (5G). V nadaljevanju smo s pomočjo mobilnih aplikacij primerjali delovanje in natančnost določanja položaja različnih metod. Testiranja smo opravljali na gosto naseljenem območju v mestu in na redko naseljenem območju na podeželju. Iz rezultatov meritev smo ugotovili, da je natančnost določanja položaja z globalnimi navigacijskimi sistemi veliko boljša kot določanje položaja v celičnih omrežjih ter da je natančnost globalnih navigacijskih sistemov na podeželju boljša kot v mestu.
Ključne besede: omrežje 5G, določanje lokacije, GNSS, navigacijski sistemi, pozicioniranje
Objavljeno: 08.11.2019; Ogledov: 424; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (8,74 MB)

8.
Zemljevidi in aplikacije
Simon Hojnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Naloga v osnovi proučuje, kako se posamezniki odzivajo na uporabo potovalnih aplikacij, namenjenih lokacijskemu pozicioniranju za potrebe turistov. Prvi del naloge se osredotoča na teoretične vidike tradicionalnih in novodobnih metod za odkrivanje destinacije. Podrobneje smo proučili njihov izvor, zgodovinsko ozadje, način delovanja in splošne značilnosti, teoretične modele (model sprejetja tehnologije, teorija inovacijske difuzije in socialna kognitivna teorija), proučili pa smo tudi nekatere pozitivne in negativne učinke, identificirane v prejšnjih raziskavah. S pomočjo ugotovitev smo v drugem delu zastavili pet hipotez, ki ugotavljajo, kaj vpliva na pogostost uporabe potovalnih aplikaciji in ali uporaba potovalnih aplikacij zmanjšuje uporabo tiskanih medijev. Hipoteze smo nato testirali s pomočjo anketnega vprašalnika, na katerega se je odzvalo 359 posameznikov. V skladu s poprejšnjimi raziskavami smo ugotovili, da imajo zaznana uporabnost potovalne aplikacije, zaznana enostavnost uporabe, zaznana združljivost in zaznano zaupanje v lastno učinkovitost pozitiven vpliv na uporabo potovalnih aplikacij. Nismo pa zaznali, da bi pogostost uporabe potovalnih aplikacij vplivala na zmanjšanje uporabe tiskanih medijev, čeprav je pogostost uporabe tiskanih medijev v korelaciji s starostjo uporabnikov.
Ključne besede: zemljevidi, aplikacije, pametni telefoni, lokacijsko pozicioniranje, turizem
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 665; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

9.
Pozicioniranje blagovnih znamk osebnih avtomobilov
Lea Ul, 2018, magistrsko delo

Opis: Nakup osebnega avtomobila je ena izmed bolj pomembnih investicij v življenju. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja, proizvajalci avtomobilov pa prisiljeni ta pričakovanja izpolnjevati. Zato se morajo tržniki usmerjati v diferenciacijo svojih izdelkov, saj je to ključno za uspeh. Odjemalčevo zaznavanje oblikuje pozicijo, ki jo dosega posamezna blagovna znamka v njegovi predstavi. Proizvajalci avtomobilov imajo zastavljene svoje vizije in poslanstva, svojo miselnost in sporočilo, ki ga želijo posredovati svojim ciljnim skupinam. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kakšne so pozicije blagovnih znank BMW-ja, Volva in Volkswagna glede na mnenje odjemalcev. Med seboj smo jih primerjali po različnih kriterijih in ugotovili, da odjemalci zaznavajo blagovno znamko BMW v primerjavi z blagovnima znamkama Volvo in Volkswagen, kot najboljšo. Blagovna znamka Volvo je najbolje ocenjena pri kriteriju visoka stopnja varnosti. Pri blagovni znamki Volkswagen pa so odjemalci najbolje ocenili kriterij kakovost izdelave.
Ključne besede: blagovna znamka, pozicioniranje, ciljna skupina, osebni avtomobil, odjemalec.
Objavljeno: 22.10.2018; Ogledov: 638; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

10.
Razvoj integrirane marketinške komunikacije
Goran Arsenijević, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: OsredotočaNJE na marketinške komunikacije ter vse zadevne gradnike, ki na eni strani predstavljajo ključna izhodišča za razvoj komunikacije, na drugi strani pa učinkovito izvajanje le teh, upoštevajoč različne kanale ter vzpostavljanje in gradnjo odnosov. Pri razvoju modela razvoja in izvajanja IMK smo raziskali različne modele in na podlagi ugotovitev tudi razvili model, ki vključuje vsa pomembna izhodišča ter gradnike celovite komunikacije v dobi digitalne ekonomije in digitalnega potrošnika.
Ključne besede: Digitalna ekonomija, Integrirana marketinška komunikacije (IMC)Digitalni marketing, Analiza spletnega trga, Pozicioniranje, Razvoj komunikacije, Zagotavljanje izkušenj
Objavljeno: 18.09.2018; Ogledov: 654; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici