| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 150
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba in uspešnost 'meme' marketinga kot metode pozicioniranja na trgu
Mitja Potočnik, 2024, magistrsko delo

Opis: Marketing je pomemben aspekt uspešnosti podjetja. Za trenutno informacijsko dobo je bil ključnega pomena razvoj interneta, ki se lahko razume za enega najpomembnejših izumov človeštva. Vsako podjetje stremi k čim večji uspešnosti, kar se najbolj izraža v dobičku. Tukaj nastopi vloga marketinga, ki se je v zadnjih letih in z razvojem tehnologije prevesil iz metod oglaševanja v tradicionalnih medijih v metode oglaševanja v digitalnih medijih. Podjetja se morajo priučiti ciljnega oglaševanja in uporabe aktualnih popularnih kultur, kar so v letih postali internetni memi. V nalogi smo ugotovili, da so internetni memi v Sloveniji že prisotni in poznani. Rezultati ankete so pokazali, da internetni memi lahko postanejo zanimivo marketinško sredstvo za boljše pozicinoniranje na trgu, če je ciljna skupina mlajša.
Ključne besede: marketing, internetni meme, pozicioniranje na trgu
Objavljeno v DKUM: 19.03.2024; Ogledov: 68; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
MERJENJE POZICIJE BLAGOVNE ZNAMKE UNISTARPRO PODJETJA UNISTAR LC D. O. O., LJUBLJANA
Maša Zidanšek, 2023, magistrsko delo

Opis: Informacijska tehnologija je v vsakem podjetju postala ena izmed ključnih strategij podjetja, brez nje podjetje na trgu ni konkurenčno in ne more kakovostno ter učinkovito delovati. V današnjem času že zelo težko ločimo informacijsko tehnologijo in poslovanje samega podjetja. Informacije so postale največja konkurenčna prednost podjetja. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja in bolj zahtevna, ker se informacijska tehnologija hitro razvija. Podjetja v IT panogi se morajo usmerjati v svojo konkurenčno prednost pred ostalimi ponudniki na trgu, kar je kakovost, storitve, cena in odzivni čas. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka UnistarPRO podjetja Unistar LC d. o. o., Ljubljana pozicionira na slovenskem B2B trgu. Podjetje Unistar LC d. o. o., Ljubljana in podjetja X, Y, Z smo primerjali po različnih kriterijih; primerjali smo kakovost, ceno, odzivne čase in izkušnjo odjemalca. Anketiranci ocenjujejo, da ima UNISTAR LC d. o. o. v primerjavi z ostalimi tremi podjetji najvišjo kakovost storitve, najvišjo ceno, skoraj najvišjo hitrost odziva, z njimi imajo anketiranci najboljšo izkušnjo, prav tako pa menijo, da je ugled znamke najvišji. Ker se IT razvija zelo hitro, se morajo podjetja v IT panogi hitro prilagajati tem spremembam, da obdržijo svojo konkurenčnost na trgu. Te prednosti se kažejo v kakovosti storitev, ceni in odzivnem času.
Ključne besede: Blagovna znamka, pozicioniranje, marketing, informacijska tehnologija, odjemalec.
Objavljeno v DKUM: 16.02.2024; Ogledov: 167; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

3.
Koncipiranje in zasnova naprave za sortiranje in pozicioniranje plastenk : diplomsko delo
Sabina Vratarič, 2023, diplomsko delo

Opis: V podjetju Ecolab d.o.o. imajo proizvodno linijo za polnjenje in pakiranje plastenk. Pred fazo polnitve je stroj za pozicioniranje plastenk, ki pa ni optimalen, saj na njem prihaja do številnih napak. V diplomskem delu je opisan princip delovanja stroja in napake, ki se pri posamezni fazi pojavijo. Poiskala sem tri konceptne rešitve, ki služijo za potencialno izboljšanje/nadomestitev obstoječega stroja. Prva dva koncepta sta sorodna obstoječemu stroju, pri tretjem pa sem uspela zmanjšati število korakov procesa ter dosegla visoko stopnjo avtomatizacije z izbiro robotske roke. Izvedena je bila FMEA analiza za vse tri koncepte. Za najboljši koncept sem izbrala tretjega.
Ključne besede: koncipiranje, stroj, pozicioniranje, plastenke, avtomatizacija
Objavljeno v DKUM: 30.01.2024; Ogledov: 129; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

4.
Pozicioniranje blagovne znamke Bacardi na slovenski trg
Lea Čušin, 2023, magistrsko delo

Opis: V sodobnem času, ko si marsikdo izmed nas želi biti uspešen, imeti svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, imajo blagovne znamke izredno velik pomen. Blagovna znamka nam omogoča, da se z ljudmi čustveno povežemo in jim na ta način omogočamo reševanje osebnih težav. Dobra blagovna znamka je tista, s katero se posamezniki poistovetijo, jo vzamejo za svojo, vanjo nikoli ne podvomijo in ji za vedno ostanejo zvesti. Namen magistrskega dela je ugotoviti, kaj pravzaprav so blagovne znamke, kako jih upravljamo, kako jih prepoznavamo in kako jih pozicioniramo. Osredotočamo se predvsem na blagovno znamko Bacardi in na njeno pozicioniranje na slovenskem trgu. Namen je spoznati priljubljenost in ozaveščanje o blagovi znamki Bacardi, pogostost uživanja ter prepoznavnost drugih obravnavanih blagovnih znamk ruma med prebivalci Republike Slovenije. V magistrski nalogi so uporabljene kombinacije različnih metod raziskovanja. V prvem delu naloge v večini uporabimo metodo deskripcije in metodo kompilacije. V drugem delu pa si v večini pomagamo z metodo anketiranja. Poleg omenjenih metod pri izdelavi naloge uporabljamo še metodo indukcije, metodo dedukcije, metodo sinteze, metodo analize in metodo komparacije. Ugotovimo, da je delež ozaveščenosti blagovne znamke Bacardi na slovenskem trgu visok, saj ljudje rum Bacardi prepoznavajo in ga radi uživajo. Ugotovimo tudi, da rum Bacardi spada med najbolj priljubljene rume v Sloveniji. S pomočjo raziskav ugotovimo, IV da je Bacardi svetovno znan rum in cenjen, in da so njegovi največji konkurenti Plantation, Havana Club in Diplomatico. Priporočamo, da se rum Bacardi na slovenskem trgu še naprej oglašuje tradicionalno, hkrati pa naj se nameni nekaj pozornosti digitalnemu oglaševanju, ki vsak dan pokriva večji trg potrošnikov.
Ključne besede: blagovna znamka, pozicioniranje, rum Bacardi
Objavljeno v DKUM: 31.05.2023; Ogledov: 275; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

5.
Izgradnja in avtomatizacija laboratorijskega sistema za pozicioniranje s servopogonom in trifaznim elektromotorjem : diplomsko delo
Žan Golob, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na izgradnji in avtomatizaciji laboratorijskega sistema za pozicioniranje s servopogonom in trifaznim elektromotorjem. Izgradnja sistema je zasnovana na načrtovanju in tisku-3D komponent ter priključitvi električnih komponent proizvajalca Mitsubishi Electric. Avtomatizacija sistema pa je temeljila na uporabi programske opreme proizvajalca Mitsubishi Electric, pri čemer smo v diplomskem delu avtomatizirali in inicializirali vse uporabljene električne komponente. Nazadnje je sledilo še preizkušanje izgrajenega in avtomatiziranega sistema za pozicioniranje, pri čemer smo preizkusili delovanje sistema ter odpravili morebitne napake. Izgrajen laboratorijski sistem je namenjen uporabi v laboratoriju kot didaktični modul pri laboratorijskih vajah.
Ključne besede: Sistem za pozicioniranje, avtomatizacija, Misubishi Electric, servopogon, trifazni elektromotor, frekvenčni pretvornik.
Objavljeno v DKUM: 07.11.2022; Ogledov: 582; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (5,52 MB)

6.
Povezava med pozicijo korporativne blagovne znamke glede na okoljsko sprejemljive značilnosti in izbiro trgovca na drobno
Maruša Vindiš, 2021, magistrsko delo

Opis: Odjemalci so vse bolj zavedni do okolja in želijo kupovati ter uživati izdelke, ki se skladajo z njihovimi nazori, hkrati pa se tudi podjetja začenjajo zavedati številnih koristi, ki jim jih lahko prinaša zasledovanje trajnostnih poslovnih praks. V tuji znanstveni literaturi s področja marketinga so se v zadnjih letih vse pogosteje začeli pojavljati termini »zeleni izdelki«, »zelena blagovna znamka«, »zeleni marketing«, »zeleno pozicioniranje« ipd. V teoretičnem delu magistrske naloge smo naredili pregled znanstvene literature, ki proučuje omenjene koncepte, ter ugotovili, da bodo podjetja morala trajnost čim prej vpeljati v svoje poslovanje, če želijo v prihodnosti še preživeti in biti uspešna. V empiričnem delu pa smo se osredinili na okoljsko učinkovitost trgovcev na drobno, ki poslujejo v Sloveniji. Osredotočili smo se na 4 trgovce ¬¬¬ Mercator, Spar, Hofer in Lidl. Naredili smo pregled aktivnosti za varovanje okolja, ki jih trgovci izvajajo in predstavljajo na svojih spletnih mestih. Nato smo s pomočjo raziskave preverjali, kakšno je pozicioniranje z vidika okoljske učinkovitosti izbranih trgovcev pri slovenskih odjemalcih in kakšna je povezava med zaznano pozicijo korporativne blagovne znamke in izbiro trgovca, pri katerem bo odjemalec kupoval. Izbrani trgovci so bili ocenjeni po več dimenzijah okoljske učinkovitosti ter ugleda in ugotovili smo, da pri trgovcih, ki dosegajo boljše pozicije glede okoljske učinkovitosti, odjemalci kupujejo pogosteje, hkrati pa takšna podjetja uživajo tudi večji ugled. Oblikovali smo priporočila, po katerih dimenzijah trgovci lahko izboljšajo svoje pozicije z vidika okoljske sprejemljivosti, in zaključili, da morajo podjetja aktivno vlagati v izboljševanje svojih trajnostnih naporov.
Ključne besede: trajnostni marketing, pozicioniranje, zeleni izdelki, okolju prijazno, korporativna blagovna znamka, trgovec na drobno
Objavljeno v DKUM: 23.12.2021; Ogledov: 654; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

7.
Marketinški načrt za repozicioniranje izdelka jogurtova gibanica sirarne gorički raj
Blaž Jeza, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se osredotočili na pozicioniranje in repozicioniranje izdelka Jogurtova gibanica. Ugotavljali smo strateško pozicijo izdelka na slovenskem trgu ter pripravili načrt za repozicioniranje izdelka. V prvem delu raziskave smo raziskali teoretični vidik pozicioniranja in repozicioniranja blagovne znamke ter vsebino marketinškega načrta, ki lahko služi za uveljavljanje trenutne strategije v analiziranem podjetju. Namen teoretičnega dela raziskave je tako predstavljal seznanitev z uporabljenimi pojmi ter jih v nadaljevanju implementirati v obstoječo raziskavo. V drugem delu raziskave smo opravili analizo turističnih ponudnikov, s katero smo pridobili informacije o stanju v turistični panogi, za katero smatramo, da bi ob implementaciji izdelka Jogurtova gibanica v njihovo ponudbo oplemenitila obstoječo gastronomsko ponudbo v hotelih oziroma turističnih nastanitvah. V nadaljevanju smo izvedli analizo trga ponudnikov izdelkov, iz katere smo pridobili informacije o konkurentih na trenutnem tržišču, analizirali deserte glede na različne parametre ter s tem pridobili okvir za izvajanje ankete o zaznani vrednosti izdelka. Za podrobnejše razumevanje porabnikov smo opravili intervjuje, iz katerih smo pridobivali informacije o nakupnem vedenju odjemalcev, odjemalčevo lastno mnenje o izboljšavi izdelka, ter raziskati prednosti in pomanjkljivosti v očeh odjemalca. V nadaljevanju smo izvedli anketo, s katero smo pridobili informacije o zaznani vrednosti odjemalcev. S pomočjo anketnega vprašalnika smo na podlagi rezultatov prišli do različnih ugotovitev tako o tem, kdaj in kako potrošniki uživajo deserte, kakšna embalaža našega izdelka se jim zdi primerna, do tega, kakšna je zaznana vrednost deserta z dejansko vrednostjo. Pri slednji smo ugotovili, da prihaja do večjega odstopanja med zaznano in realno vrednostjo produkta. V zadnji fazi drugega dela raziskave smo opravili oceno dotičnega izdelka Jogurtova gibanica, podjetja Gorički Raj, ki je bil usmerjen na pridobivanje informacij o odnosu ter percepciji izdelka pri potrošnikih in njihovo mnenje o zaznani vrednosti ter primernosti prodaje omenjenega izdelka v restavracijah, slaščičarnah in hotelih. Rezultate smo nato predstavili in dodali svoje ugotovitve. Na podlagi izvedenih tako kvalitativnih kot kvantitativnih metod v raziskavi, smo prišli do ugotovitve, da je primerno repozicioniranje blagovne znamke, predvsem zaradi trenutne pozicije izdelka, kakor tudi vsebine, ki jo predstavlja. Smatramo, da izdelek Jogurtova gibanica sicer predstavlja lokalni Slovenski izdelek, vendar potenciala, ki ga ima s kakovostjo produkta, ne trži zadostno. Slednje ugotovitve smo podrobneje predstavili v raziskavi.
Ključne besede: pozicioniranje, repozicioniranje, marketing, Jogurtova Gibanica, marketinški načrt.
Objavljeno v DKUM: 22.10.2021; Ogledov: 779; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

8.
Vodenje servo motorja z delovno postajo Mitsubishi Electric : diplomsko delo
Antonio Hulec, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil izdelati sistem za vodenje servo motorja, ki se temelji na delovni postaji Mitsubishi Electric. Z uporabo CAD in ECAD, ter Mitsubishi inženirske programske opreme je bilo potrebno delovno postajo fizično oblikovati in izdelati. Nato je bilo potrebno zapisati ustrezen sekvenčni program preko Mitsubishi PLK-ja za vodenje in pozicioniranje osi servo motorja na točno določene pozicije z možnostjo nastavitve parametrov smeri, pospeška, hitrosti in pojemka, ki jih vpisujemo v posebne registre, kot tudi spremljanje simulacije preko Mitsubishi HMI-ja. Delovna postaja bo služila kot odličen učni pripomoček na katerem se bodo prikazali principi vodenja servo motorjev.
Ključne besede: Mitsubishi Electric, delovna postaja, vodenje servo motorja, pozicioniranje servo motorja, Mitsubishi PLK, Mitsubishi HMI, Mitsubishi inženirska programska oprema, učni pripomoček, sistem
Objavljeno v DKUM: 05.10.2021; Ogledov: 816; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (6,21 MB)

9.
Umeščanje izdelkov v filmsko in zabaviščno industrijo
Nadja Kos, 2021, diplomsko delo

Opis: Umeščanje izdelkov je posebna tehnika oglaševanja v filmih, serijah, videjih, oddajah, na televiziji, v videospotih, knjigah in podobno. Je način oglaševanja, ki je za odjemalce prikazano na privlačen način. Gre za oglaševanje določenih produktov v filmih ali serijah. Prikazuje uporabo izdelka, imidž blagovne znamke ali služi za zapolnitev prostora v sceni. Za oglaševalce je to pametno orodje, saj so na ta način odjemalci lažje dosegljivi in jih mogoče lažje prepričati v nakup. Veliko podjetij predstavi ali pridobi svoje dobro ime, se s tem tudi ustrezno pozicionira na trgu s pomočjo uporabe umeščanja izdelkov. V filmu se izdelki lahko predstavijo kot prestižna znamka, nizkocenovna znamka, športna, elegantna znamka, ki jo preprosto moraš imeti. V premišljenih umestitvah je mogoče, da blagovne znamke tudi zaslovijo. Tako lahko podjetja gradijo na svojem premoženju in imidžu blagovne znamke. Vendar je ta tehnika izpostavljena zlorabi in uporabljena kot prekrito oglaševanje. Nemoralna uporaba te tehnike je, kadar gledalci ne vedo, da so izpostavljeni vplivu prepričevanja v nakup izdelka ali blagovne znamke. Gledalci morajo vedeti, da so takim vplivom izpostavljeni med ogledom filma ali serije in to tudi pričakujejo. To je moralno umeščanje izdelkov oziroma blagovnih znamk. Tehnika umeščanja izdelka je prisotna že veliko časa. V državah ZDA jo uporabljajo zelo pogosto. Zanimalo pa nas je, kako je ta tehnika razširjena v Sloveniji, in ali se da primerjati s filmi narejenimi na ameriškem trgu. Naš cilj je poiskati in proučiti bistvene razlike med obema trgoma. Predvidevamo, da je omenjena tehnika oglaševanja bolj razvita na ameriškem trgu.
Ključne besede: Oglaševanje, umeščanje izdelkov, pozicioniranje blagovne znamke, filmska industrija.
Objavljeno v DKUM: 06.09.2021; Ogledov: 1053; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

10.
Precizna navigacija v zaprtem prostoru s pomočjo uporabe UWB tehnologije : diplomsko delo
Emin Pamuk, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sta opisana delovanje in izvedba pozicioniranja v zaprtem prostoru s pomočjo tehnologije UWB. Ključni del naloge je oddajnik DW1000, ki temelji na tehnologiji UWB, podpira frekvenčne pasove od 3GHz do 6,5GHz in je popolnoma programljiv. Med moduli poteka izmenjava sporočil, pri čemer lahko beležimo čas pošiljanja in prejemanja sporočil ter preračunamo čas preleta signala. Signal UWB potuje s svetlobno hitrostjo. Na osnovi časa preleta lahko določimo razdaljo med dvema moduloma. Za pridobivanje koordinat na podlagi razdalj uporabimo matematični postopek trilateracije.
Ključne besede: UWB, DW1000, trilateracija, pozicioniranje v zaprtem prostoru
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 749; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 13.54 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici