| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 97
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Koncept turistične destinacije in model razvoja
Mihaela Franjić, Elizabeta Strunjak, Luka Stanić, Fran Pokasić, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 26.01.2024; Ogledov: 308; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Uvod v trženjsko komuniciranje Banove domačije
Maja Turnšek, Tjaša Alegro, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Konceptualni model turistične destinacije in njeni ključni deležniki
Aleš Semeja, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 242; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Artiče : snovanje turistične destinacije
Barbara Pavlakovič Farrell, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 310; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
2023, zbornik

Opis: Monografijo z naslovom ' TURISTIČNE DESTINACIJSKE ORGANIZACIJE: gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja' sestavljajo štirje znanstveni tematski sklopi namenjeni turističnim delavcem v javnem in zasebnem sektorju, študentom turizma in hotelirstva ter predstavnikom civilne družbe. 40 avtorjev se je v diskurzih osredotočilo na: (i) trajnostno upravljanje turističnih destinacij, ponudnikov in doživetij skozi dodajanje lokalne vrednosti, kot tudi na varnost v turizmu in načrtovano upravljanje kriznih situacij; (ii) digitalizacijo v turizmu za potrebe upravljanja in trženja deležnikov povezanih v destinacije; (iii) elemente destinacij skozi: kreativno ponudbo v naravi, kulturno dediščino, arhitekturne posebnosti, gastronomski turizem, nastanitve na turističnih kmetijah, vlogo sprejemnih turističnih agencij in turističnih vodnikov za nepozabna doživetja; ter (iv) nosilne produkte slovenskega turizma: aktivni turizem v naravi; valorizacija kulturne dediščine; velneške in zdravstvene storitve; prireditve in poslovna srečanja; gastronomska doživetja in vinske destinacije. Proučevane vsebine so lahko odlična popotnica za jasno pozicioniranje slovenskih turističnih destinacij na močno konkurenčnem zelenem turističnem zemljevidu Evrope.
Ključne besede: destinacija, turistična destinacijska organizacija, destinacijski management in marketing, trajnosten in družbeno odgovoren turizem, turistični sistem, turistična ponudba, turistično povpraševanje, varstvo narave, krajina, interpretacija, kulturna dediščina, arhitektura, krajina, valorizacija, gastronomski turizem, turistične nastanitve, turistična kmetija, sprejemna turistična agencija, turistični vodnik, vodeno doživetje
Objavljeno v DKUM: 13.01.2023; Ogledov: 1094; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (29,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...
Gradivo je zbirka in zajema 17 gradiv!

6.
Analiza povpraševanja po govejem mesu v koroški regiji in model trženjskega spleta na primeru kkgz : magistrsko delo
Rok Brajnik, 2022, magistrsko delo

Opis: Meso kot del prehrane je bolj ali manj nepogrešljiv del naših življenj. Glede na to, da se kmetije na Koroškem v veliki meri ukvarjajo s prirejo bikov pitancev, smo nalogo osnovali na ugotavljanju, kakšno je povpraševanje po govejem mesu na tem območju. Predvsem nas je zanimalo, kako pogosto ljudje uživajo meso in konkretno govedino ter kateri so dejavniki, ki najpomembneje vplivajo, da se potrošniki odločijo za nakup dotičnega izdelka. V prvem delu naloge je navedenih nekaj statističnih podatkov v povezavi s samooskrbo v Sloveniji ter porabo mesa na posameznika. Sledi nekaj o marketinškem spletu, ki je kasneje osnova za pripravo točno določenega modela na primeru Koroške kmetijsko-gozdarske zadruge. Gre za organizacijo, ki deluje na Koroškem na področju odkupa mesa, mleka in lesa. Pred kratkim so ustanovili skupino proizvajalcev, ki bo oziroma že nudi kakovostno meso znanega porekla, saj je proizvedeno lokalno. Drugi del naloge je namenjen analizi rezultatov, primerjavi z našimi predpostavkami in ugotavljanju, kateri so tisti dejavniki, ki so bistvenega pomena pri nakupni odločitvi. V zadnjem delu pa je predstavljena uporaba naših rezultatov v konkretnem modelu, in sicer smo glede na potrošniške zahteve pripravili trženjski splet, v katerem smo okvirno zastavili posamezne komponente, kakšna naj bo torej cena, kje naj se meso prodaja, kako naj se promovira in kakšne tipe izdelkov bi bilo sploh primerno ponuditi na trgu.
Ključne besede: povpraševanje, govedina, marketinški splet, anketa, analiza
Objavljeno v DKUM: 06.06.2022; Ogledov: 835; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

7.
Turistična destinacija Artiče : študija izvedljivosti
2021

Opis: Monografija »Turistična destinacija Artiče: študija izvedljivosti« obravnava turistični razvoj potencialne destinacije Artiče. Artiče so kraj v občini Brežice v posavski regiji, kjer v zadnjem času dajejo velik poudarek razvoju turizma. Občina je znana predvsem po zdraviliškem turizmu, vendar se čedalje bolj razvija tudi druga ponudba – od naravnih in kulturnih znamenitosti do gastronomske in športne ponudbe. Krajani Artič, ki so ponosni na danosti svojega območja, želijo v svoje konce privabiti obiskovalce, zato so se povezali s Fakulteto za turizem Univerze v Mariboru, da bi pripravili študijo izvedljivosti potencialne turistične destinacije. Pri projektu so skupaj z mentorji sodelovali študenti 1. letnika magistrskega programa in 3. letnika visokošolskega študijskega programa ob participativnem sodelovanju lokalnega prebivalstva. Po opravljeni analizi območja so pripravili strateški dokument za razvoj turistične destinacije skupaj z marketinškim načrtom posameznih predlaganih turističnih produktov.
Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, marketing destinacije, Artiče, Posavje
Objavljeno v DKUM: 19.11.2021; Ogledov: 1233; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...
Gradivo je zbirka in zajema 3 gradiva!

8.
Karakteristike uvoznega povpraševanja v izbranih evropskih gospodarstvih
Ajda Lipnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Analizi funkcije uvoznega povpraševanja države je bilo v mednarodni ekonomski literaturi namenjene veliko pozornosti. Prepoznavanje dejavnikov uvoznega povpraševanja in razumevanje njihovega vpliva je oblikovalcem politik v pomoč pri vzpostavljanju praks, ki omogočajo makroekonomsko stabilnost in spodbujajo gospodarsko rast. Pojasnjevalne spremenljivke uvoznega povpraševanja se med državami razlikujejo zaradi različne strukturne podlage gospodarstva, ki vpliva na trgovino. S preučevanjem dolgoročne perspektive uvoznega povpraševanja za italijansko, špansko in francosko gospodarstvo smo uporabili četrtletne podatke od leta 2000 do 2019. Empirični rezultati kažejo, da je pomembna determinanta uvoza vseh treh držav realni dohodek (BDP), funkcijo španskega agregatnega uvoza pa smo razširili še s spremenljivko industrijske proizvodnje, francosko s spremenljivko uvoznih cen in italijansko z menjalnim razmerjem in industrijsko proizvodnjo. Dohodkovna elastičnost uvoznega povpraševanja je dolgoročno pozitivna in v skladu s stališči ekonomske teorije. Za modeliranje funkcije uvoznega povpraševanja za špansko, italijansko in francosko gospodarstvo je bila uporabljena metoda najmanjših kvadratov (OLS). Predpostavljamo, da metoda najmanjših kvadratov zagotavlja dosledne ocene uvozne funkcije in da je cenilka linearna, nepristranska in najboljša.
Ključne besede: Uvozno povpraševanje, ekonometrična analiza, Španija, Italija, Francija, metoda najmanjših kvadratov.
Objavljeno v DKUM: 10.11.2021; Ogledov: 1124; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

9.
Makroekonomske posledice podnebnih sprememb
Anja Babič, 2021, diplomsko delo

Opis: Ena izmed vrst tržnih nepopolnosti so eksternalije. Izsledki empiričnih raziskav kažejo na skrb vzbujajoče posledice podnebnih sprememb. Segrevanje ozračja nastane zaradi izpustov toplogrednih plinov. Njegove posledice pa preko ekstremnih vremenskih dogodkov občutimo tako v realnem sektorju kot tudi v monetarnem segmentu gospodarstva. Čeprav imamo veliko dobrih praks blaženja posledic podnebnih sprememb, pa je učinkovita implementacija okoljskih politik prepočasna.
Ključne besede: podnebne spremembe, tržne napake, agregatna ponudba, agregatno povpraševanje, ekonomska politika
Objavljeno v DKUM: 28.10.2021; Ogledov: 1115; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

10.
Vpliv logističnih dejavnikov na potovalne navade mladih
Karmen Šprah, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. Prvi del predstavlja teoretični del, v katerem smo opredelili nekaj osnovnih pojmov, turistično povpraševanje in turistični proizvod ter informacijsko-komunikacijske tehnologije v turizmu. S pomočjo tujih spoznanj smo navedli vlogo logistike v turizmu, opisali oskrbovalno verigo v turizmu, pomembnost informacij in opisali transport v turizmu. V drugem delu naloge podrobneje predstavimo značilnosti potovalnih navad mladih, vir teh podatkov predstavlja analiza anketnega vprašalnika, ki je bila opravljena. Cilj ankete je bil pridobiti čim bolj popolno analizo potovalnih navad mladih. Namen ankete je bil, da ocenimo, ali so naše hipoteze potrjene ali zavrnjene.
Ključne besede: Turistični proizvod, turistično povpraševanje, mladinski turizem, potovalne navade, transport, oskrbovalna veriga
Objavljeno v DKUM: 15.06.2021; Ogledov: 1266; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici