| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJITEV KAKOVOSTI VRAT ZA KONČNEGA KUPCA PO METODI ŠEST SIGMA V GORENJU D.D.
Miha Hriberšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja reševanje problema v podjetju Gorenje d.d. z metodo Šest sigma, katere cilj je doseči nič manj kot popolnost. Rdeča nit diplomskega dela je nezadovoljen kupec, ki v trgovini opazi hladilnik, ki ima povešena vrata. Poves vrat je dolgoročno gledano vzrok za nastanek novih problemov z delovanjem hladilnika in s tem povezanih stroškov. S tem postane poves vrat ključen problem za zagotavljanje kakovosti izdelka. V diplomskem delu je predstavljen praktični projekt izboljšave kakovosti hladilniških vrat po metodi DMAIC. Pridobljene izboljšave, poleg izboljšanja kakovosti vrat, prinašajo večjo funkcionalnost, zadovoljstvo kupca in dvig ugleda blagovne znamke.
Ključne besede: kakovost, Šest sigma, DMAIC, GAGE R&R, VOC-glas kupca, CTQ-kritična mera za kakovost, poves vrat hladilnika, Gorenje
Objavljeno: 13.04.2011; Ogledov: 2007; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (5,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici