| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje v podjetju Spar d.o.o.
Jan Kološa, 2018, diplomsko delo

Opis: Uspešno tržno komuniciranje je v sodobnih podjetjih ključnega pomena za uspeh podjetja. Uspešno tržno komuniciranje podjetju prinaša prepoznavnost njihovih izdelkov in/ali storitev, prepoznavanje prednosti izdelkov/storitev v primerjavi s konkurenčnimi produkti in ob uspešnem marketinškem komuniciranju vodi k večji prodaji ter posledično ustvarjanju dobička. Ustvarjen dobiček pa je danes tisto merilo, ki kaže, da je poslovni izid podjetja pozitiven in uspešen in daje podjetju možnost samoohranitve na zahtevnem in običajno konkurenčno močnem trgu. Ohranjanje podjetja in njegova uspešna rast na trgu pa je še kako pomembna za ohranjanje delovnih mest vseh zaposlenih v ponudbi izdelka ali storitve. Uspešna ponudba in prodaja izdelka/storitve pa je še kako odvisna od uspešnega marketinškega komuniciranja, ki kupca pripelje do odločitve o nakupu. Tukaj je dobro poznavanje in uporaba orodij marketinškega komuniciranja izjemnega pomena. Oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in osebna prodaja so dragocena orodja uspešnega marketinškega komuniciranja, katerih namen je vzpostaviti zvezo med proizvajalcem/ponudnikom izdelka/storitve in uporabnikom. Cilj marketinškega komuniciranja je uspešno prenesti marketinško informacijo od ponudnika h kupcu. Sodobni svet je danes preplavljen z marketinškimi sporočili vseh vrst in zlahka prihaja do prezasičenosti, ko sporočila v obtoku presegajo maksimum in tako težje dosegajo svoj cilj. V zastavljenem projektu sem se osredotočil na orodja marketinškega komuniciranja in njihov uspeh v doseganju kupcev za podjetje Spar, ki trži izdelke široke potrošnje, ki jih potrebuje vsako gospodinjstvo in vsak dom. Prav na tem področju pa je konkurenca izredno močna, saj so v zadnjih letih naselja opremljena z blagovnicami močnih konkurenčnih ponudnikov: Spar, Mercator, Tuš, Lidl, Hofer, … ki vneto zasipajo svoje potencialne kupce z mnoštvom marketinških pristopov, od TV in radijskih objav, digitalnih sporočil do vsakodnevnih letakov in časopisov, s katerimi mašijo poštne nabiralnike kupcev. V podjetju Spar so oblikovali uspešen splet orodij marketinškega komuniciranja, ki podjetju prinaša povečanje prodaje, prepoznavnost izdelkov in prednost pred konkurenco. Uporaba orodij tržnega komuniciranja je za Spar izrednega pomena. Uporabljajo široko paleto orodij marketinške komunikacije, od oglaševanja v časopisih, revijah, katalogih, do televizijskega in radijskega oglaševanja. Ob Hervisu so prvi, ki so uporabili tudi pošiljanje sms sporočil v direktni komunikaciji s kupcem. Prisotni so na Facebooku in Instagramu. S projektom Štartaj Slovenija, so vzpodbudili razvoj podjetniških idej malih podjetnikov in jih podprli s ponudbo njihovih izdelkov na Sparovih policah. S tem projektom postajajo mladi podjetniki prepoznavni, Spar pa se dvigne nad običajne marketinške pristope svoje konkurence. V Sparu so tudi mojstri pospeševanja prodaje s kartico zvestobe, ponujenimi popusti, ugodnostmi in akcijskimi ponudbami. V podjetju se zavedajo, da načrtovane cilje in poslovni uspeh lahko dosežejo samo s primernim načrtovanjem uporabe široke palete orodij marketinškega komuniciranja. S takim premišljenim pristopom h komunikaciji s kupci, pa ohranjajo vodilno mesto ponudnika široke palete kakovostnih izdelkov široke potrošnje po ugodni ceni.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, osebna prodaja, povečanje prodaje, štartaj Slovenija, kartica zvestobe.
Objavljeno: 23.10.2018; Ogledov: 828; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

2.
SODOBNI SISTEM ZA VEČSTRANSKO BLAGOVNO MENJAVO “MENJALKO”
Igor Hočevar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava opredelitev nekaterih ključnih problemov, s katerimi se soočajo male in srednje družbe in ki imajo velik vpliv na uspešnost njihovega poslovanja. Rezultat diplomskega dela je tudi kratek prikaz zgodovinskega razvoja blagovne menjave in prednosti njenih posameznih oblik. Del naloge je posvečen tudi kratki analizi trga IKT rešitev, ki podpirajo sodobne oblike blagovne menjave in kratki predstavitvi posameznih rešitev. V nadaljevanju je rezultat naloge tudi podrobna predstavitev sistema GETS, ki je na globalnem trgu ena vodilnih IKT rešitev za podporo večstranske blagovne menjave. Končni rezultat naloge pa je predstavitev družbe Menjalko d.o.o., ki v Sloveniji podpira večstransko blagovno menjavo s pomočjo sistema GETS. Predstavljeni so tudi rezultati in učinki prvega leta delovanja organizirane večstranske blagovne menjave v Sloveniji.
Ključne besede: Blagovna menjava, uspešno poslovanje, denarni tok, povečanje prodaje, slabe terjatve
Objavljeno: 13.10.2016; Ogledov: 592; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

3.
Troznak kot promocijski material
Aleksandra Ciperle, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Po 10 letih dela kot solastnica in zaposlena v našem podjetju ELCI, Preddvor, d. o. o., sem dobila priložnost, da natančno in podrobno preučujem potek poslovanja. Postavljen mi je bil nov izziv, nov cilj, in sicer povečanje prodaje primarnega izdelka troznaka z razširitvijo potencialnih uporabnikov. K raziskavi o možnostih me je spodbudila izdelava diplomske naloge. Od začetka poslovne kariere v tem podjetju sta mi bila velika vzornika in mentorja moj tast Marjan Ciperle, ki je podjetje ustanovil, razvijal in vodil več kot 30 let, ter vsekakor moj mož Dušan Ciperle, ki je zgodbo in uspehe družinskega podjetja kot direktor peljal naprej in ga uspešno vodi še danes. V podjetju ELCI, Preddvor, d. o. o., prometni znak TROZNAK izdelujejo že od leta 1990. Uporabniki troznakov so večinoma javne službe, kot so: občine, policija in gasilci. Zanimalo me je, ali bi nam v podjetju uspelo povečati in razširiti prodajo troznakov s ponudbo njihove izdelave v promocijske namene. Raziskovala sem, katerim končnim kupcem bi lahko troznake še ponudili tudi v promocijske namene. Namen raziskave v diplomski nalogi je bil poiskati nove možnosti uporabe troznakov v prometu in s tem razširiti mrežo uporabnikov. Raziskava je spodbudila nov zagon v podjetju za razširitev mreže potencialnih kupcev in posledično povečala prodajo. Velik del pozornosti so namenili tudi znižanju stroškov proizvodnje in konkurenci na trgu. Metoda raziskave je v osnovi marketinški splet. Uporabila sem tudi naključna vprašanja glede na trenutno situacijo oziroma povpraševanja. Izkoristila sem intenzivne pogovore s poslovnimi partnerji, tiskarjem, šiviljstvom in pogovore s kupci. Mesečno sem pošiljala ponudbe in akcije ter opazovala odzive, spremljala nova povpraševanja in naročila. Podatke za izdelavo raziskovalnega dela sem pridobivala sproti. Ob vsakem novem povpraševanju že obstoječih kupcev sem izkoristila priložnost za naključna vprašanja in takojšnjo ponudbo. Prav tako so veliko informacij in odgovorov na vprašanja prinesli obiski raznolikih sejmov, na katerih je bila izkoriščena priložnost za neposreden stik s proizvajalci in kupci cestne opreme ter s potencialnimi novimi uporabniki troznaka. Za podrobnejše razumevanje pomena prometnih znakov je v diplomskem delu na kratko predstavljeno tudi, katere vrste cest imamo v Republiki Sloveniji, komu so namenjene in kako se delijo. Pomembno je poznati vrste cest in posledično zakonsko določitev postavljanja znakov glede na njihovo oznako. Še posebej pa so v delu predstavljeni nastanek, razvoj skozi leta in namen uporabe primarnega proizvodnega izdelka v podjetju, tj. troznaka. V diplomskem delu je predstavljeno podjetje ELCI, Preddvor, d. o. o., katerega lastnika sta od leta 2005 zakonca Dušanom in Aleksandra Ciperle. Opisani so: zgodovina podjetja, ponudba proizvodnih in prodajnih artiklov ter ponudba storitev. Predstavljeni so razvoj in poslovanje podjetja skozi leta ter rast podjetja z vizijo in s prodajo. S sestavo diplomskega dela sem ugotovila, da je kakovost troznaka na visoki ravni v primerjavi s konkurenco, vendar pa so še vedno potrebne izboljšave. Uporaba troznaka je mogoča in smiselna tudi v promocijske namene. Z natisnjenim logotipom podjetja troznak poleg opozorila na dogodek omogoča tudi reklamo.  Največ troznakov kupujejo podjetja, ki opravljajo dela na cesti, kjer je troznak kot opozorilo za delo na cesti zakonsko obvezen.
Ključne besede: • troznak, • promocija, • raziskovanje trga, • povečanje prodaje.
Objavljeno: 03.10.2016; Ogledov: 698; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

4.
Analiza spletnega mesta za prodajo slovenskih izdelkov
Marko Kolar, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je, ustvariti dobro spletno mesto, ki vzbudi v slehernem obiskovalcu željo po povpraševanju ali nakupu, analizirati spletno mesto Slovenika.eu in podati predloge, s katerimi lahko povečamo spletno prodajo. Diplomsko delo predstavi teorijo spletnih mest, izdelavo in zgradbo ter značilnosti dobrih spletnih mest. Predstavljene so tudi spletna trgovina, razvoj, prednosti in slabosti le-te ter predlogi za povečanje spletne prodaje. Pridobljeno teoretično znanje nam pomaga pri izboljšanju spletne strani Slovenika.eu in predstavi predloge za povečanje podaje. Preučili smo prednosti in slabosti spletne prodaje, na katere morajo biti podjetja pozorna, da bo njihovo spletno mesto uspešno. Na osnovi študije literature smo spoznali, da je potrebno vzdrževanje, sprotno nadgrajevanje in izboljševanje spletnega mesta glede na potrebe uporabnika, zgodba pa se ne zaključi z objavo spletne strani.
Ključne besede: Spletna mesta, značilnosti dobrih spletnih mest, spletne trgovine, modeli e-poslovanja, slovenika.eu, povečanje prodaje.
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 516; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici