| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ČUSTVENA INTELIGENCA SODELAVCEV NA PODROČJU INFORMATIKE
David Vincekovič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo predstavili čustveno inteligenco kot pomemben del človeške »biti«, ki predstavlja posameznikov pogled na svet, okolico in ljudi okrog nas, hkrati pa vpliva tudi na to, kako nas ljudje iz okolice vidijo in doživljajo. Raziskovanje in uporaba čustvene inteligence je relativno nov pojav v družbi, čeprav je čustvena inteligenca prisotna v človeški kulturi že od samega nastanka civiliziranega človeka. V zadnjem času pa se vse več ljudi zaveda pomembnosti čustvene inteligence na poslovnem in zasebnem področju. Tako na primer vse več delodajalcev išče ljudi, ki so dobri ali celo odlični na področju čustvene inteligence, saj takšni zaposleni doprinesejo organizaciji, v kateri delujejo, veliko več, kot tisti manj vešči na tem področju, saj ne čutijo enake povezanosti s podjetjem, nimajo tako razvitega občutka za odgovornost, so manj uspešni pri samomotivaciji in so tudi manj samoiniciativni. V nadaljevanju diplomskega seminarja smo podrobneje predstavili komponente čustvene inteligence. Pisali smo o tem, kako jih izboljšati, da se posameznik ne znajde v težavah zaradi nepoznavanja in nezavedanja, kako njegovo vedenje vpliva na okolico, hkrati pa je pri čustveni inteligenci potrebno tudi dodati, da ni pomembno samo kako se posameznik v družbi počuti, ampak tudi kako lahko ta posameznik drugim pomaga, da se bodo tudi oni počutili bolje v družbi, v kateri bivajo. Sledi poglavje, v katerem predstavimo področje informatike in njen pomen v organizacijah. Empirični del pričujočega diplomskega seminarja predstavljata anketi, ki so ju izpolnili zaposleni na delovnem mestu informatike v podjetju X. Odgovore smo analizirali in predstavili v opisni in grafični obliki. Na podlagi te analize smo potrdili vse na začetku postavljene hipoteze. S tem smo ovrgli problem, da so zaposleni na področju informatike manj vešči v poznavanju in uporabi čustvene inteligence.
Ključne besede: Čustva, čustvena inteligenca, povečanje čustvene inteligence, informatika, informatizacija.
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 1520; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici