| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pouk z raziskovanjem - pedagoški eksperiment v petem razredu OŠ Sladki Vrh
Nastja Nudl, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko nalogo Pouk z raziskovanjem  pedagoški eksperiment v petem razredu OŠ Sladki Vrh sestavljajo trije med seboj povezujoči se deli  teoretični, empirični in praktični del. V teoretičnem delu so trije sklopi, ki se nadgrajujejo in dopolnjujejo ter podpirajo raziskovalni problem. V naravoslovnem sklopu je predstavljeno naravoslovje (poudarek je na zgodnjem naravoslovju) in vreme (poudarjen je vpliv Sonca na vreme). V psihološko didaktičnem sklopu so predstavljene psihološko fizične lastnosti desetletnikov, edukacijska vertikala naravoslovnih vsebin, izkustveno učenje, pouk z raziskovanjem in učni predmet naravoslovje in tehnika. V geografskem sklopu je predstavljen kraj Sladki Vrh, OŠ Sladki Vrh in peti razred, v katerem je pedagoški eksperiment potekal. V empiričnem in praktičnem delu magistrske naloge je opisan pedagoški eksperiment in predstavljeni so njegovi rezultati. Ugotovljeno je, da pouk z raziskovanjem vpliva na znanje otrok.
Ključne besede: pouk z raziskovanjem, naravoslovje in tehnika, peti razred, pedagoški eksperiment, znanje učencev.
Objavljeno v DKUM: 05.12.2018; Ogledov: 1510; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
Pouk z raziskovanjem v četrtem razredu Osnovne šole Turnišče - ogljikov dioksid.
Valentina Žižek, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom »Pouk z raziskovanjem v četrtem razredu Osnovne šole Turnišče – ogljikov dioksid« sestavljata dve zaokroženi celoti, ki se med seboj dopolnjujeta in nadgrajujeta: teoretični in praktični del. Teoretični del sestavljajo trije sklopi, ki utemeljujejo raziskovalni problem. V didaktičnem sklopu je opredeljen pouk z raziskovanjem (izpostavljen je Krnelov model, 2007) in učni predmet naravoslovje in tehnika. V psihološkem sklopu so predstavljene psihofizične lastnosti 9-letnikov, v geografskem sklopu pa občina Turnišče (posebej Osnovna šola Turnišče, predstavljen pa je tudi četrti razred, kjer je praktični del naloge potekal). V praktičnem delu so pridane podrobne učne priprave, usklajene s Krnelovim modelom (2007) pouka z raziskovanjem, natančneje je opisan pouk praktičnega dela in zapisana evalvacija narejenega. Ugotovljeno je, da pouk z raziskovanjem od učitelja terja natančno učno pripravo, ogromno materialnih sredstev, iznajdljivosti in znanja. Učitelj mora poskrbeti, da so učni cilji in vsebina primerni razvojni stopnji učencev, da so navodila za delo natančno podana in da je ura zanimiva, razgibana in pestra. Pouk z raziskovanjem omogoči učencem, da pridejo do znanja sami, le-tega bolje uzavestijo, vendar pod pogojem, da so aktivno vključeni v vse etape učne ure.
Ključne besede: pouk z raziskovanjem, Krnelov model (2007), četrti razred, naravoslovje in tehnika, ogljikov dioksid.
Objavljeno v DKUM: 23.08.2018; Ogledov: 1280; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

3.
SPOZNAJMO NARAVNE POJAVE - VULKAN
Lea Zver, 2012, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu je predstavljeno projektno delo in načela, na katerih temelji, ter pouk z raziskovanjem, kot sodoben pristop k zgodnjemu poučevanju naravoslovja. Posebej je izpostavljena primerjava med omenjenima didaktičnima pristopoma in primerjava med frontalnim poukom in projektnim delom. Podrobneje je opisana tudi izbrana naravoslovna vsebina projekta – vulkani. V empiričnem delu je predstavljen projekt z naslovom Spoznajmo naravne pojave – vulkan. Projekt je bil izveden v prvem razredu devetletke. Ciljna zasnova projekta je bilo spodbujanje k samostojnemu razmišljanju učencev, oblikovanju idej in zamisli za rešitev problema v skupini in individualno ter razvoju posameznih naravoslovnih kompetenc. V sami idejni zasnovi projekta in raziskovalnih dejavnostih, ki so ji sledile, je bila posebna pozornost namenjena medpredmetni povezavi, v smislu doseganja ciljev na več področjih v okviru iste naravoslovne teme. V projektu je sodelovalo 13 otrok prvega razreda in njihova razredna učiteljica. Rezultati so predstavljeni kvalitativno – z opisovanjem. Podrobneje je predstavljena evalvacija doseganja ciljev po posameznih dnevih.
Ključne besede: vulkan, projektno delo, pouk z raziskovanjem, spoznavanje okolja, naravoslovje.
Objavljeno v DKUM: 28.11.2012; Ogledov: 2658; Prenosov: 521
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici