| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Epilepsija pri otroku in mladostniku
Doroteja Lorber, 2019, diplomsko delo

Opis: Izhodišča, namen: Epilepsija velikokrat pri otroku vpliva na kakovost življenja. Predvsem na psihološke, socialne in poklicne elemente. Gre za bolezen, ki prizadene možgane. Namen zaključnega dela je raziskati, kako lahko medicinska sestra izboljša otrokovo delovanje v okolju ter kateri so negovalni problemi, ki vplivajo na vsakodnevne aktivnosti življenja dečka. Raziskovalne metode: Uporabljena je bila kvalitativna metoda raziskovanja, v sklopu katerega je bil izveden intervju odprtega tipa. Vprašanja za intervju smo sestavili po funkcionalnih vzorcih obnašanja Marjory Gordon. V raziskavi je sodeloval deček z epilepsijo. Rezultati: Ugotovljeno je bilo, da so najpogostejši problemi s katerimi se srečujejo otroci z epilepsijo strah pred nesprejetostjo v družbi, šoli, strah pred utopitvijo, nevarnost padcev, telesna prizadetost ter nepoučenost o diagnozi epilepsije. Prav tako smo ugotovili, da se otroci z epilepsijo še vedno težje vključijo v družbo, kot ostali, ki nimajo nobenih zdravstvenih težav. Diskusija in zaključek: Epilepsija se največkrat pojavi v otroštvu in ima velik vpliv na kvaliteto življenja. Stiske, ki spremljajo otroke in starše, so dolgotrajne in zahtevajo posebno obravnavo, zato morata družina in družba sprejeti otroka z epilepsijo kot celoto in ne kot osebo, ki ima omejitve.
Ključne besede: zdravstvena nega, prva pomoč, ketogena dieta, zdravstveno vzgojno delo, poučevanje staršev
Objavljeno: 16.12.2019; Ogledov: 568; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

2.
UČENJE IN POUČEVANJE TUJEGA JEZIKA NA SLOVENSKI WALDORFSKI ŠOLI
Patricija Senekovič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene teorije o pridobivanju tujega jezika. V teoretičnem delu diplome je opisan razvoj otroškega govora v prvem tujem jeziku, njegovo pridobivanje jezikovnih znanj, spretnosti in sposobnosti, poti do znanja tujega jezika, spoznavni stili in učenje tujega jezika, dejavniki uspešnega učenja, vpliv učenja tujega jezika na materinščino in pomen učenja tujih jezikov. V nadaljevanju sta opisani javna osnovna šola in waldorfska osnovna šola, kjer so opisane razlike v njunih programih, pouk angleškega jezika na obeh šolah v 1. triletju ter primerjava učnih načrtov za angleščino v 2. triletju. Predstavljena je tudi primerjava sistema vzgoje med waldorfsko šolo in javno osnovno šolo, primerjava obeh šol v poučevanju in vlogi učitelja, sodelovanje in interakcija s starši, kazalniki zadovoljstva staršev, uporaba učnih pripomočkov in didaktičnih iger pri izvedbi pouka angleščine, pomen nebesednih sredstev pri pouku angleščine v otroštvu ter izobrazba in usposabljanje zaposlenih. V empiričnem delu diplome sem želela pridobiti podatke o tem, kakšno je stališče staršev do tujega jezika in poučevanja angleščine v drugem triletju na waldorfski osnovni šoli v Mariboru. S pomočjo anketnih vprašalnikov sem pridobila odgovore na vprašanja glede zastavljenih ciljev in hipotez. Podatki so pokazali, da imajo starši dober odnos do učenja tujega jezika in so zadovoljni z učiteljevimi pristopi pri poučevanju angleščine na Waldorfski šoli Maribor.
Ključne besede: učenje in poučevanje tujega jezika, mnenje staršev.
Objavljeno: 08.10.2012; Ogledov: 2568; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (501,07 KB)

3.
POUČEVANJE TUJEGA JEZIKA V PRVEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU NA PODROČJU POMURSKE REGIJE
Jasmina Makoter, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni razvojno-psihološki in pedagoško-didaktični vidiki učenja in poučevanja tujega jezika na nižji stopnji osnovne šole. V teoretičnem delu so opisane razvojne značilnosti govora, poti do znanja jezika, pred jezikovno in jezikovno obdobje učenja jezika ter opisana struktura spomina. V nadaljevanju je predstavljeno učenje in poučevanje tujega jezika v otroštvu, rezultati zgodnjega in kasnejšega poučevanja tujega jezika v otroštvu, pogledi strokovnjakov na kritično obdobje učenja tujega jezika, cilji učenja tujega jezika in razlikovanje med pojmoma drugi in tuji jezik. Predstavljeni so dejavniki pri usvajanju drugega/tujega jezika, razlike in podobnost med usvajanjem maternega in tujega jezika ter sodoben pristop jezikovne kopeli. V empiričnem delu naloge pa sem s pomočjo anketnega vprašalnika preučila mnenja staršev o uvajanju učenja tujega jezika v prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, čigar otroci so bili oz. niso bili vključeni v poučevanje tujega jezika v prvem izobraževalnem obdobju. Rezultati kažejo, da postaja vloga tujega jezika vedno pomembnejša, česar se zavedajo tudi straši. Začeli so dojemati, da je znanje tujega jezik dandanes nuja in ne le prednost, kakor je bilo včasih. Starši se tudi zavedajo, da znanje tujega jezika pomeni za njihove otroke večjo možnost za pridobitev zaposlitve in jim lahko tudi v vsakdanjem življenju koristi, kar je tudi glavni vzrok, da so starši začeli podpirati in vključevati svoje otroke v poučevanje tujega jezika v začetku vstopa v osnovno šolo in tudi že pred njim.
Ključne besede: poučevanje tujega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, stališča staršev
Objavljeno: 22.06.2011; Ogledov: 2552; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (412,22 KB)

4.
MNENJA STARŠEV O POUČEVANJU IN UČENJU TUJEGA JEZIKA V 1. TRILETJU OSNOVNE ŠOLE NA PODROČJU CELJSKE REGIJE
Nataša Kerznar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene številne sodobne teorije o pridobivanju jezika, proces zgodnjega usvajanja tujega jezika, njegove prednosti in cilji. V teoretičnem delu diplomske naloge sem opisala psihološke in pedagoške osnove učenja tujega jezika ter sodobne didaktične pristope poučevanja tujega jezika (med njimi tudi t.i. jezikovno kopel). V diplomski nalogi predstavljam tudi, kako se s poučevanjem in učenjem tujih jezikov v otroštvu spopadajo druge evropske in svetovne države. Osrednja tema diplomskega dela se nanaša na mnenje staršev o zgodnjem učenju in poučevanju tujega jezika v otroštvu. Izvedena je bila anketa, zasnovana na vzorcu 405 staršev, ki so svojega otroka vključili v projekt učenja in poučevanja angleškega jezika v 1. triletju OŠ, ter stališča staršev, kjer njihov otrok ni vključen v omenjeni projekt.
Ključne besede: zgodnje poučevanje in učenje tujega jezika, mnenja staršev.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 3549; Prenosov: 491
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici