| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodobne raziskave o poučevanju glasbe v Sloveniji
2024, znanstvena monografija

Opis: Monografija »Sodobne raziskave o poučevanju glasbe v Sloveniji« v 15 poglavjih celovito obravnava različne vidike poučevanja glasbe na različnih ravneh vzgoje in izobraževanja. Poudarja pomen glasbeno-didaktičnih iger za razvoj glasbenih sposobnosti predšolskih otrok, učinke glasbenih dejavnosti na socialne interakcije v zgodnjem otroštvu in izzive vključevanja glasbeno-plesnih dejavnosti v vrtcih s programom montessori. Raziskuje medpredmetno povezovanje glasbe in likovne umetnosti, izzive načrtovanja glasbene umetnosti, glasbeno ustvarjalnost v osnovni šoli in vključevanje elementov glasbene terapije. Analizira zastopanost glasbenih zvrsti v mladinskih romanih, vlogo učiteljev pri razvoju talenta, uporabo interaktivnih učnih gradiv in tehnologije v glasbenem pouku, optimalno motivacijsko okolje v glasbenih šolah, oblikovanje glasbene samopodobe in specifike glasbenega izobraževanja na območju Slovenske Istre. Izsledki predstavljenih raziskav prispevajo k razvoju področja didaktike glasbe in predstavljajo temelj za izboljšanje »glasbenih« praks v slovenskem izobraževalnem sistemu.
Ključne besede: glasba, glasbene dejavnosti, glasbene vsebine, glasbeno izobraževanje, poučevanje glasbe
Objavljeno v DKUM: 13.03.2024; Ogledov: 305; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (6,88 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
MALA ŠOLA ROCK'N' ROLLA: POUK ROCK GLASBE V OSNOVNI ŠOLI
Miha Nemanič, 2015, diplomsko delo

Opis: Popularna glasba predstavlja kompleksno prostočasno aktivnost otrok in mladostnikov. Ravno zaradi tega jo je smiselno vključevati v šolske programe, kajti če izhajamo iz vsebin, ki so med učenci priljubljene, lahko širimo njihovo polje zanimanja tudi na druga področja. Namen diplomske naloge je bil raziskati, kateri dejavniki vplivajo na vključevanje učencev v šolo rock glasbe, ki poteka na osnovni šoli Vižmarje Brod, ali so načini poučevanja motivacijsko spodbudni, katere glasbene zvrsti spoznavajo učenci ter kakšno je njihovo počutje med nastopi. V teoretičnem delu je opisan razvoj rocka, odnos mladih do te glasbe, predstavljena je problematika vključevanja popularne glasbe v osnovnošolske programe ter opisano je delovanje šole rocka. V empiričnem delu smo uporabili deskriptivno in kavzalno neeksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja. V raziskavi sta sodelovala 102 učenca. Podatke smo pridobili z anketnim vprašalnikom in jih statistično obdelali s programskim orodjem SPSS. Raziskava je pokazala, da ne obstaja povezava med željo po igranju glasbila in dejavniki, ki so vplivali na izbiro glasbila. Ugotovljeno je bilo, da načini poučevanja na učence delujejo motivacijsko spodbudno, da spoznavajo poleg rocka tudi druge glasbene zvrsti, da so med nastopanjem v sestavih bolj samozavestni in imajo manjšo tremo kot pri solističnem nastopanju ter da po nastopih dobijo povratne informacije. Glede na ugotovitve raziskave lahko trdimo, da je program šole rocka zasnovan na način, ki pozitivno vpliva na učno motivacijo, raven samozavesti in socialni razvoj učencev.
Ključne besede: popularna glasba, šola rock glasbe, neformalno poučevanje, motivacija, samozavest, trema
Objavljeno v DKUM: 30.03.2015; Ogledov: 2300; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (3,94 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici