| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI (CRM) V PODJETJU GORENJE, d.d. S POUDARKOM NA LOGISTIČNIH STORITVAH
Tadej Rojko, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstavitev sistema upravljanja odnosov s strankami oz. CRM, ki v središče poslovanja podjetja postavlja kupce ter njihove želje in potrebe. Delovanje CRM je tudi predstavljeno na primeru podjetja Gorenje, d.d. V uvodu diplomskega dela sem predstavil obravnavano problematiko, namen in cilje diplomskega dela. V drugem delu sem se osredotočil na razliko med komuniciranjem s strankami nekoč in danes ter predstavil sestavo CRM. Tretje poglavje je namenjeno predstavitvi samega CRM sistema. Osredotočil sem se na dejavnike, ki spodbujajo potrebo po uvajanju CRM ter na načela, ki so potrebna in bi se naj upoštevala pri uvedbi CRM sistema. Prav tako sem predstavil korake, katerih bi se morali držati za uspešno implementacijo CRM. V tem poglavju sem se dotaknil tudi arhitekture CRM in poslovnega cikla CRM. V četrtem poglavju sem na teoretični bazi prikazal, kako se CRM uvaja v podjetje ter kakšne so njegove koristi in cilji pri tej uvedbi. Prav tako sem se dotaknil ovir, ki jih lahko pričakujemo pri uvajanju CRM sistema v podjetje. Peto poglavje predstavlja praktični del. Najprej sem predstavil podjetje Gorenje, d.d., njegovo dejavnost, prednosti in cilje, ki si jih je podjetje zadalo. Prikazal sem tudi, kako sistem CRM deluje v samem podjetju.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami - CRM, dobičkonosnost, implementacija, trženje, poslovni cikel CRM, elektronska pošta, komuniciranje s potrošniki, Gorenje, d.d.
Objavljeno: 02.03.2010; Ogledov: 5078; Prenosov: 1275
.pdf Celotno besedilo (6,41 MB)

3.
4.
ANALIZA CILJNIH SKUPIN PRI KATALOŠKI PRODAJI
Katja Gorenc, 2009, diplomsko delo

Opis: Dandanes nam hiter življenjski tempo in številne obveznosti, dopuščajo le malo časa. Vse to se odraža tudi pri nakupovanju v trgovskih centrih, za katerega je lahko idealna rešitev kataloška prodaja. Prinaša tako dobre kot slabe plati, vendar dobro osveščeni potrošniki, s takšno obliko nakupovanja lahko le pridobijo. Namen diplomskega dela je opredeliti pomen neposrednega trženja s poudarkom na kataloški prodaji in predstaviti dosedanja spoznanja ter prikazati obstoječe stanje tovrstnega trženja. Cilj raziskave je predvsem boljše poznavanje kupcev kataloške prodaje, torej spoznati nakupne navade in značilnosti posameznega tržnega segmenta. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu so predstavljena spoznanja teoretikov o neposrednem trženju, njegov pomen v današnjem času in njegove značilnosti. Podrobneje je predstavljena kataloška prodaja. Poudarek pa je na analizi porabniških trgov in nakupnega vedenja. Raziskovalni del sem opravila s pomočjo metode anketiranja. Anketni vprašalnik je izpolnilo 50 anketirancev, sama anketa pa je vsebovala 14 vprašanj. Postavila sem tudi nekaj hipotez, ki sem jih testirala s pomočjo Pearsonovega koeficienta. Pomembnejše ugotovitve raziskave so, da se kataloško trženje vse bolj razvija tudi v Sloveniji, takšne oblike se poslužuje vse več potrošnikov, tako ženske kot moški. Slednji se najpogosteje odločajo za nakup pohištva in stvari za dom in okolico, medtem ko se ženske v večini odločajo za nakup oblačil in obutve. Temu primeren je tudi znesek enkratnega nakupa. Ženske porabijo več časa za sam ogled kataloga, prav tako ga dalj časa hranijo. Starejši anketirani izdelke najpogosteje naročajo prek klasične naročilnice po pošti, medtem ko se mlajši, vse bolj pogosto odločajo za naročilo prek spleta. Cena in kakovost izdelkov, sta bili ocenjeni povprečno, brez večjih odstopanj navzgor ali navzdol.
Ključne besede: neposredno trženje, kataloška prodaja, kupci/ potrošniki
Objavljeno: 29.09.2009; Ogledov: 2379; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (392,73 KB)

5.
Varstvo potrošnikov nekoč in danes : diplomsko delo
Maja Tomić, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: potrošniki, varstvo potrošnikov, Evropa, potrošniške organizacije, diplomska dela
Objavljeno: 24.07.2009; Ogledov: 3328; Prenosov: 401
.pdf Celotno besedilo (435,70 KB)

6.
7.
VLOGA MARKETINŠKE AGENCIJE V SLOVENSKEM PROSTORU IN POMEN RAZLIČNIH VRST OGLAŠEVANJA
Vesna Pogorevčnik, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Marketing je akcija. Akcija za pridobitev kupcev, za povečanje prodaje, prepoznavnosti podjetja, njegovih izdelkov ter storitev in podobno. V tej akciji zmagujejo prodornejši, učinkovitejši, drznejši, bolj inovativni, bolj usposobljeni. Podjetja se žal premalo zavedajo, da je njihova marketinška prepoznavnost vse, kar počnejo na trgu. Kar pomeni, da gre za splet aktivnosti, ki jih izvajajo podjetje ter njegovi zaposleni v posrednih in neposrednih stikih s kupci, poslovnimi partnerji, konkurenco ter tudi širšim okoljem. Namen marketinške prepoznavnosti podjetja je pritegniti pozornost ožjega in širšega okolja na izdelke ali storitve, na ugled ter prepoznavnost podjetja, na celotno ponudbo podjetja, in s tem povezano povečano prodajo. Zato je za podjetje ključnega pomena pravilna izbira marketinške agencije, saj s pomočjo marketinške agencije, ki se poslužuje strokovnega, profesionalnega in odgovornega dela, podjetje dosega večjo prepoznavnost, dolgoročno navezanost in pripadnost pri potrošnikih, poslovnih partnerjih ter konkurentih. Marketinška agencija lahko posameznemu podjetju pomaga ter svetuje na podlagi izkušenj in specializiranih znanj, hkrati pa z učinkovitim delom prispeva k rasti ter razvoju podjetja. Večina podjetij veliko finančnih sredstev namenjajo za komunikacijsko orodje, oglaševanje, vendar pa se jih velika večina ne zaveda pomembnosti komuniciranja. Zato je, poleg pravilne izbire marketinške agencije, za podjetje zelo pomembno zavedanje pomena različnih vrst oglaševanja. Kajti vsak medij ima določene prednosti in slabosti, pri čemer mora marketinška agencija predpostaviti, kateri mediji bo v določeni oglaševalski akciji dosegel čim večjo pozornost ciljne skupine.
Ključne besede: Podjetje, potrošniki, marketinška agencija, oglaševanje, mediji, komuniciranje
Objavljeno: 02.07.2010; Ogledov: 2297; Prenosov: 315
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

8.
POTROŠNIŠKI KREDIT IN OPRAVLJANJE STORITEV POTROŠNIŠKEGA KREDITIRANJA V SLOVENIJI
Tatjana Bašić, 2010, diplomsko delo

Opis: Zadolževanje prebivalstva je do nedavnega bilo zelo aktualno, saj je stanje marsikatere družine tako, da s tekočimi prihodki ne more živeti oziroma si kupiti dobrine večje vrednosti. Zaradi tega se odločajo za najem potrošniških kreditov. Da bi bil potrošnik pri najemu kreditov zaščiten je bil sprejet Zakon o potrošniških kreditih, kateri jasno opredeljuje kaj je tovrstni kredit, kako skleniti pogodbo, kašne so lahko obresti ter sami stroški takega kredita. Podjetja, ki opravljajo tovrstne dejavnosti se morajo določil zakona držati, saj jih lahko ustrezni nadzorni organi kaznujejo z denarnimi kaznimi ali odvzemom dovoljenja. Posredovanje kreditov ne more opravljati vsaka pravna oseba, ampak le tista, ki izpolnjuje kadrovske, tehnične in organizacijske pogoje. Pred oddajo vloge za opravljanje posredovanja kreditov, mora pravna oseba izpolnjevati vse prej omenjene pogoje. Pri izdaji dovoljenja je ministrstvo izredno natančno in upošteva dejansko le popolne vloge, kar je tudi prav, saj le gre za posredovanje denarja. Pri potrošnikih kreditih ima izredno pomembno vlogo tudi Zveza potrošnikov Slovenije, ki si še posebej intenzivno prizadeva za varstvo potrošnikov tudi pred zlorabami ter nepoštenimi praksami pri posredovanju kreditov. Marsikatero podjetje zlorabi stisko ljudi in jim zaračuna visoke oz. večje obresti od dovoljenih. Kljub temu, da je to področje zakonsko dobro urejeno je potrebno razjasniti še marsikatere podrobnosti, predvsem glede obrestne mere ter stroškov kreditiranja.
Ključne besede: Ključne besede: potrošniki kredit, zaščita potrošnikov, dovoljenje za opravljanje dajanja kreditov, vloga, nadzor, poročanje.
Objavljeno: 01.09.2010; Ogledov: 1878; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (433,36 KB)

9.
Raziskava mnenja potrošnikov o prehranskih izdelkih z označbo kakovosti
Aleš Rozmarič, 2010, diplomsko delo

Opis: Potrošniki se danes vse bolj zavedajo pomena čim boljše kakovosti prehranskih izdelkov. Zaščitni znak na izdelku potrošniku omogoča lažje prepoznavanje kakovostnejših kmetijskih pridelkov oz. živil in mu daje zagotovilo o certificirani kakovosti izdelka. Trenutno je v Sloveniji zaščitenih 38 kmetijskih pridelkov oz. živil. Cilj diplomske naloge je s pomočjo anket ugotoviti mnenje potrošnikov o izdelkih z označbo kvalitete ter preveriti poznavanje posebnih izdelkov med potrošniki SV Slovenije. Ugotoviti smo želeli, ali so izdelke z označbo potrošniki opazili na prodajnih mestih in ali obstaja povezava med nakupovanjem izdelkov z označbo ter življenjskim slogom. Podatke smo statistično obdelali s pomočjo programa SPSS. Rezultati raziskave so pokazali, da je potrošniku najbolj pomembna kakovost izdelka, sledi izvor, šele nato cena. Poznavanje teh izdelkov med potrošniki je relativno zadovoljivo, vendar mnogo potrošnikov še vedno ne pozna dobro posameznih konceptov zaščite. Raziskava je pokazala, da si večina potrošnikov želi, da bi bilo takih izdelkov več ter da so primerno označeni, prav tako so mnenja, da je posebej potrebno označiti prodajne police. Ugotovili smo, da obstajajo statistično značilne razlike v povezavi z življenjskim slogom med potrošniki, ki so izdelke z označbo že kupili in tistimi, ki takšnih izdelkov še niso kupili.
Ključne besede: prehranski izdelki / označba kakovosti / potrošniki / življenjski slog / anketa
Objavljeno: 11.01.2011; Ogledov: 3593; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici