| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vključitev kupca v proces razvoja novega izdelka
Luka Pušnik, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se ukvarjam z vključitvijo kupca v razvoj novega izdelka na različnih stopnjah razvoja. Predstavljam pomembnost glasu kupca pri razvoju funkcij izdelka oziroma gradnji hiše kakovosti (QFD). Opisujem potrebe kupcev in načine, kako pridobimo informacije o tem, kaj kupci dejansko želijo oziroma pričakujejo od izdelka. Kupce razdelim v različne vrste in opisujem načine, kdaj jih je smiselno vključiti v sam razvoj. Poudarjam tudi esencialnost instrumentalnega orodja FMEA in analize SWOT. Za slednjo predstavljam tudi realni primer. Ugotavljam, da je za uspešen razvoj izdelka pomembnih veliko dejavnikov. Ključno je tudi prizadevanje zaposlenih v podjetju, da kupcu ponudijo izdelek, o katerem se bo širil dober glas, in ga bo trg dobro sprejel.
Ključne besede: razvoj novega izdelka, hiša kakovosti, QFD, potrebe kupcev, vrste kupcev, analiza SWOT
Objavljeno: 06.03.2018; Ogledov: 514; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici