| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
ANALIZA RAZUMEVANJA VSEBIN KOMUNIKACIJSKEGA VMESNIKA ZA SPLETNE POIZVEDOVALNIKE O POTOVANJIH Z JPP
Tomaž Borko, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je analizirano razumevanje informacijskega sistema EFA/DIVA, s pomočjo katerega so si uporabniki načrtovali različna potovanja z JPP na območju Maribora. S primerjavo različnih IS se je opazovalo predvsem zanimivosti in pomanjkljivosti, na podlagi katerih so bili narejeni predlogi za izboljšavo programskega paketa DIVA za mesto Maribor. Podrobneje je opisana struktura informacijskega sistema, izpostavljene pa so določene lastnosti sistema, zaradi katerih uporabniki naletijo na težave pri načrtovanju poti. Z nadgradnjo takšnega sistema bi uporabnikom omogočili preprostejšo uporabo JPP na podlagi želenih informacij.
Ključne besede: Ključne besede: javni potniški promet, potovalni informacijski sistem, spletni poizvedovalniki, komunikacijski vmesnik, avtobusna postajališča, »od vrat do vrat«.
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 2230; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

6.
7.
METODOLOGIJA IZRAČUNA NAPOVEDI PRIHODOV AVTOBUSOV NA POSTAJALIŠČA V REALNEM ČASU
Marko Čelan, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predlagana metodologija za izračun napovedi prihodov avtobusov na postajališče v realnem času. Metodologija v osnovi sestoji iz treh delov, in sicer na oblikovanju oz. modifikaciji avtobusnega omrežja, algoritmu za napoved prihodov avtobusov na postajališča in izračunu potovalnih časov avtobusov po segmentih avtobusnega omrežja. Osnova za izračun časa, ki ga bo avtobus porabil do izbranega avtobusnega postajališča, je trenutna lokacija avtobusa in predvideni potovalni časi avtobusov po segmentih omrežja, ki temeljijo na podatkih iz preteklosti. Avtobusno omrežje sestoji iz postajališč in cestnih odsekov oz. segmentov, ki povezujejo postajališča med seboj. V predlagani metodologiji je avtobusno omrežje razdeljeno na cestne in postajne segmente oz. na segmente brez in s pripadajočimi avtobusnimi postajališči. Glede na sestavo avtobusnega omrežja se avtobusi lahko nahajajo na različnih lokacijah, in sicer na cestnem segmentu omrežja, na postajnem segmentu omrežja ali pa na začetnem avtobusnem postajališču. Za vsako izmed navedenih opcij je podan algoritem za izračun prihoda avtobusov na postajališče. Najzahtevnejši del pri izračunu prihoda avtobusov na postajališče je določitev potovalnih časov, ki jih avtobusi porabijo za prevoz po posameznem segmentu avtobusnega omrežja. V predlagani metodologiji so podane tri opcije izračuna potovalnih časov po segmentih avtobusnega omrežja: določitev potovalnih časov glede na časovno obdobje, v katero spada dotična napoved prihoda avtobusa na postajališče, glede na potovalne čase predhodnih avtobusov, ki so vozili po istem segmentu avtobusnega omrežja in kombinacija izračuna potovalnih časov posameznih segmentov omrežja glede na predhodne avtobuse in potovalne čase po časovnih obdobjih, določenih na podlagi podatkov iz preteklosti. Predlagana metodologija je preverjena na primeru mestnega avtobusnega prometa Maribor.
Ključne besede: algoritem izračuna prihoda avtobusov na postajališče, potovalni čas, segment avtobusnega omrežja, RTPI sistem, RT informacije, trenutna lokacija avtobusa
Objavljeno: 07.10.2013; Ogledov: 1601; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

8.
IZVEDBA POTOVALNEGA RAČUNALNIKA ZA OSEBNO VOZILO S POMOČJO PLATFORME RASPBERRY PI
Uroš Krajnc, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava prikaz podatkov na zaslonu, pridobljenih iz avtomobilsko diagnostičnega sistema OBD-II, preko operacijskega sistema Linux. V diplomski nalogi, smo se odločili spoznati sistem OBD-II, razviti programsko opremo ter vse skupaj preko platforme Raspberry PI prikazati na zaslonu. Osredotočili smo se na prikaz le določenih podatkov, kot so hitrost, vrtljaji na minuto, temperatura motorja in trenutna poraba goriva. Celoten sistem smo preizkusili na avtomobilu Opel Corsa 1.8 ter naredili analizo podatkov. Cilj programske opreme je, da omogoča vozniku pogled na trenutno porabo goriva ter drugih podatkov pridobljenih iz avtomobilskih senzorjev.
Ključne besede: potovalni računalnik, Raspberry PI, OBD, Python
Objavljeno: 13.08.2013; Ogledov: 1274; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

9.
Izvedba potovalnega računalnika na električnem velomobilu
Jernej Hribar, 2013, diplomsko delo

Opis: V delu je opisan postopek opremljanja velomobila s potovalnim računalnikom. Potovalni računalnik prikazuje aktualne podatke o vožnji in stanju električnih komponent velomobila.Ti podatki so: hitrost, moč motorja, napetost baterije, porabljena energija, energija, ki se je z rekuperacijo vrnila v baterijo, prevoženi kilometri, trenutna poraba in povprečna poraba ter domet, dodan je tudi podatek o frekvenci osveževanja podatkov. V okviru diplomske naloge so proučene in izdelane vse potrebne komponente za izvedbo potovalnega računalnika na velomobilu. Te komponente so nameščene na velomobil, tako da ne motijo pogleda na cesto. Sistem krmili mikrokrmilnik P8X32A Propeller, ki se programira v programskem jeziku Spin.
Ključne besede: velomobil, potovalni računalnik, propeller, spin
Objavljeno: 15.11.2013; Ogledov: 773; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

10.
POTOVALNI RAČUNALNIK Z GPS
Domen Murn, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena zasnova in izdelava potovalnega računalnika, ki z uporabo sistema GPS prikazuje trenutno hitrost, pot, porabo goriva ter prevožene kilometre vozila. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena kratka zgodovina razvoja sistema GPS in njegovo delovanje. Podrobno so opisane vse periferne naprave, ki smo jih potrebovali za izdelavo potovalnega računalnika z GPS. V drugem, praktičnem delu, je natančno opisano delovanje programa, kateri je napisan v programskem jeziku ANSI C, s pomočjo razvojnega okolja MPLAB X IDE. Predstavljen je tudi izdelan prototip, ki vključuje prikazovalnik na dotik.
Ključne besede: GPS, protokol NMEA, mikrokrmilnik, PIC, MPLAB X IDE, grafična knjižnica, prikazovalnik na dotik, potovalni računalnik
Objavljeno: 08.07.2014; Ogledov: 1043; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici