| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
TRAJNOSTNA MOBILNOST IN STANOVANJSKA OBMOČJA V SLOVENSKIH MESTIH
Doris Arnuš, 2010, diplomsko delo

Opis: Države poskušajo z različnimi ukrepi zmanjšati negativne posledice, ki jih povzroča motorni promet. Zraven infrastrukturnih in regulativnih ukrepov se vse pogosteje uporabljajo različne oblike spodbujanja uporabe okolju prijaznejših oblik mobilnosti. Primaren cilj spodbujanja je zmanjšati število potovanj z osebnim vozilom in jih nadomestiti z bolj trajnostnimi oblikami, kot so pešačenje, kolesarjenje in uporaba javnega potniškega prometa.
Ključne besede: upravljanje mobilnosti, stanovanjska območja, trajnostna mobilnost, potovalne navade
Objavljeno: 09.02.2010; Ogledov: 2401; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (4,54 MB)

5.
ZNAČILNOSTI POVPRAŠEVANJA PO JAVNEM PREVOZU V OBČINI RUŠE
Jernej Kajzer, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opravljena analiza stanja in povpraševanja po javnem potniškem prevozu v občini Ruše. Podaja pregled splošnega stanja in zakonskih podlag v Republiki Sloveniji na tem področju. S pomočjo opazovanj in anketiranja uporabnikov javnega potniškega prometa v občini Ruše, so bili ugotovljeni deleži uporabe njegove posamezne vrste , ocena kvalitete in problemi.
Ključne besede: povpraševanje, javni potniški promet, potovalne navade, ...
Objavljeno: 03.06.2010; Ogledov: 1753; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (7,52 MB)

6.
Uporaba metod diskretnega odločanja pri modeliranju izbire prevoznega sredstva v suburbanem okolju
Simon Hmelak, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je na podlagi logistične distribucije (logit) razvit prometni model oziroma enačba za modeliranje izbire prevoznega sredstva v suburbanih okoljih treh slovenskih mest. Obseg raziskovanja je zajel dnevne migrante naselij, ki gravitirajo na mesta Ljubljana, Maribor in Celje. Osnovni pristop temelji na umerjanju zapisane enačbe z razpoložljivimi statističnimi podatki in podatki sorodnih študij za določitev posplošenih stroškov potovanj ter izračun enotnega koeficienta β, ki določa naklon logit krivulje in predstavlja bistveni element umeritve modela. V treh primerih uporabe modela za prikaz posledic različnih ukrepov so zaznani pozitivni učinki na spodbujanje uporabe javnega potniškega prometa. Z modelom lahko ob minimalnih stroških predvidimo učinke izjemno dragih sistemskih in drugih ukrepov, kot so npr. uvedba integrirane vozovnica, povečanje frekvence voženj, spremembe cen itd.
Ključne besede: javni potniški promet, dnevni migranti na delo, potovalne navade, izbor prevoznega sredstva, logit
Objavljeno: 04.04.2012; Ogledov: 1674; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

7.
POTOVALNE NAVADE OBISKOVALCEV FITNES CENTROV
Mitja Duh, 2013, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V projektni nalogi so s spletno anketo pridobljeni podatki o potovalnih navadah obiskovalcev fitnes centrov. S pomočjo teh podatkov smo ugotavljali, ali so anketiranci bolj osveščeni, kar se tiče varovanja okolja z uporabo drugih, bolj ekoloških oblik prevoza, kot so javni potniški prevoz, kolo in hoja.
Ključne besede: potovalne navade, anketiranje, fitnes center
Objavljeno: 05.09.2013; Ogledov: 722; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

8.
MOBILNOST LJUDI V OBČINI MIKLAVŽ NA DRAVSKEM POLJU
Jožica Uršnik, 2015, diplomsko delo

Opis: Večji del energije v Sloveniji se porabi za transport, poleg tega ima transport številne negativne vplive na ljudi in okolje. Posebno kritičen je cestni transport z osebnimi vozili. Z načrtovanjem urbane trajnostne mobilnosti se želi uvesti trajnostne oblike prevoza (javni transport in kolesarjanje). Trajnostna mobilnost pomeni zagotoviti učinkovito mobilnost za vse ljudi ob hkratnem zmanjšanju porabe neobnovljivih virov energije in negativnih okoljskih učinkov, kar se odraža v izboljšanju kakovosti življenja. Trajnostna mobilnost zahteva spoštovanje gospodarskih, socialnih in naravnih omejitev ter odgovorno ravnanje do prihodnjih generacij. V nalogi sem na primeru Občine Miklavž na Dravskem polju preučevala potovalne navade domačinov in uporabo transportnih sredstev pri vsakodnevnih opravilih (prevozi v službo in v prostem času ) in v času dopustov. Glavna ugotovitev raziskave glede mobilnosti odraslih oseb je, da večina ne uporablja javnega prevoza, čeprav je ta dobro organiziran; kljub relativno visoki ceni pogonskega goriva domačini še vedno najpogosteje uporabljajo osebni avtomobil. Tudi pri prevozih otrok v šolo prevladuje osebni prevoz ob rahlem naraščanju uporabe javnega prevoza. Večja uporaba sredstev javnega prevoza bi lahko izboljšala bivanjske pogoje domačinov.
Ključne besede: potovalne navade ljudi, promet v urbanem okolju, trajnostna mobilnost, dnevna mobilnost ljudi, mobilnost ljudi v času dopustov in počitnic, prevoz z osebnimi vozili, javni potniški prevoz.
Objavljeno: 25.08.2015; Ogledov: 547; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (700,91 KB)

9.
Napovedovanje učinkov ukrepov spodbujanja javnega prevoza potnikov
Marjan Lep, Simon Hmelak, 2011, izvirni znanstveni članek

Opis: V Sloveniji že leta izjavljamo, da želimo imeti bolj trajnostno mobilnost, na terenu pa lahko ugotovimo drugačna dejstva. Pri razvoju sistema javnega potniškega prometa se sprašujemo predvsem, kam investirati javni denar, da bo prišlo do želenih premikov v izboru načina potovanja. V podporo nosilcem odločanja je razvit model v obliki enačbe, s pomočjo katere je moč verodostojneje napovedati učinke ukrepov, kot so integrirana enotna vozovnica, bistveno znižanje cene vozovnic, sprememba cene parkiranja v mestih, povečanje obsega ponudbe vlakov itd. Model je validiran in umerjen na vzorcu potovanj na delo iz okoliških naselij v Maribor.
Ključne besede: javni potniški promet, vozači, potovalne navade, izbor sredstva, logit, Maribor
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 533; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (191,38 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
VPLIV INVESTICIJ V PROMETNO INFRASTRUKTURO NA POTOVALNE NAVADE LJUDI
Mateja Jaklin, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preverili, kakšen vpliv so imele investicije v cestno infrastrukturo v občini Velika Polana na potovalne navade ljudi in na njihovo varnost v prometu. Z anketo smo preverili, ali se občani zdaj po rekonstrukciji cestne infrastrukture počutijo bolj varne v prometu, kot pa so se pred rekonstrukcijo in ali so se spremenile njihove potovalne navade.
Ključne besede: investicije, prometna infrastruktura, potovalne navade ljudi
Objavljeno: 20.09.2016; Ogledov: 322; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici