1.
Strateško načrtovanje marketinga v potovalni organizacijiDejan Štruc, 2017, magistrsko delo
Opis: Storitveni sektor je v drugi polovici dvajsetega stoletja v gospodarstvu pričel prevzemati
pobudo in tako danes predstavlja steber razvitih ekonomij. Skladno z rastjo pomena
storitev se je razvijal tudi turizem. Z leti se je sorazmerno z razvojem turizma na trg
pričelo vključevati vse več organizacij, kar je zaostrilo konkurenco. Še vedno smo priča
primerom, ko se organizacije ne zavedajo pomena marketinga, kaj šele pomena
strateškega načrtovanja marketinga.
V teoretičnem delu so podrobneje predstavljena izhodišča strateškega marketinškega
načrtovanja. V drugem delu je predstavljen strateški marketinški načrt v konkretni
potovalni organizaciji.
V sklepnem poglavju so podane ugotovitve v vezi s strateškim marketinškim načrtom
potovalne organizacije X. Izpostavljene so pozitivne lastnosti in na drugi strani
pomanjkljivosti. Na podlagi pomanjkljivosti so podani predlogi za odpravo le-teh
oziroma so opredeljene priložnosti.
Ključne besede: potovalna organizacija, strateška analiza in diagnoza, strateško
načrtovanje marketinga, izvajanje strateškega marketinga, nadzor strateškega
marketinga.
Objavljeno v DKUM: 24.10.2017; Ogledov: 1381; Prenosov: 187
Celotno besedilo (1,11 MB)