| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Funkcionalne specifikacije modula e-potni nalogi v podjetju X
Tatjana Topole, 2019, diplomsko delo

Opis: V podjetju X se uporablja zelo heterogeno informacijsko okolje, katero se v osnovi deli na poslovni del, kateri nudi podporo osnovnim poslovnim procesom, ter tehnični del, za podporo sistemom za upravljanje prometa. Kljub visoki stopnji informatizacije v podjetju, se nenehno strmi k uvedbi izboljšav in dodatni podpori segmentov, kateri še niso informacijsko podprti. Zaradi nekaterih organizacijskih vzvodov, kot tudi namena po optimizaciji poslovni procesov, se je v podjetju pojavila situacija, kjer je poslovodstvo izpostavilo potrebno po informatizaciji procesa upravljanja s potnimi nalogi. V ta namen smo primarno preverili rešitve na trgu, kot tudi možnost integracije želenega modula v obstoječe rešitve. V nadaljevanju smo, s pomočjo intervjuja, opravili podrobno analizo procesa upravljanja s potnimi nalogi. Upoštevajoč podana izhodišča, smo v diplomskem delu izdelali funkcionalno specifikacijo tehnološke rešitve modula obvladovanja potnih nalogov, katera bo del obstoječe informacijske rešitve za upravljanje z delovnim časom zaposlenih. Na osnovi navedenega je podjetje pridobilo racionalno integrirano rešitev, ki v prvi vrsti omogoča, vsebinsko hitrejše in bolj transparentno elektronsko upravljanje potnih nalogov. Proces obvladovanja potnih nalogov, predvsem del vezan na povračilo stroškov je že podprt v okvirih finančno-računovodskega informacijskega sistema. Predlagana informacijska rešitev, zagotavlja, poleg priprave potnega naloga, tudi pripravo osnove za izplačilo, oziroma povračilo stroškov, iz naslova službene poti zaposlenega. Pripravljeni predlogi izplačila se po potrditvi samodejno prenesejo v sistem izplačil.
Ključne besede: potni nalogi, službeno potovanje, modul, poslovni proces, računovodski informacijski sistemi
Objavljeno v DKUM: 16.01.2020; Ogledov: 1240; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

2.
Analiza racionalizacije procesov spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki
Nuša Štruc, 2017, magistrsko delo

Opis: Velikokrat slišimo izraz, da so spremembe v današnjem svetu edina stalnica. Nenehne spremembe se dogajajo tudi v zvezi s poslovnimi procesi v podjetjih. Vzroki za spremembe poslovnih procesov so različni; večinoma so povezani z ohranjanjem ali povečevanjem konkurenčnosti na trgu, povečevanjem stroškovne učinkovitosti, prilagajanjem novim zakonodajnim zahtevam, novim informacijskimi rešitvam in podobnim. Podjetja s prenovo poslovnega procesa sledijo trem temeljnim ciljem po višji kakovosti, krajšem času in nižjih stroških. V magistrski nalogi se osredotočamo na celovite poslovne rešitve ERP, z uvedbo katerih se v podjetju spremeni poslovni proces. Cilj teh sprememb sta racionalizacija in optimizacija poslovanja. Na trgu se pojavlja veliko število ponudnikov celovitih poslovnih rešitev, ki po navadi vključujejo računovodske informacijske sisteme. Eden izmed najprepoznavnejših ponudnikov teh rešitev na svetu je nemško podjetje SAP, ki ga predstavljamo v magistrskem delu. Osrednja tema magistrske naloge je racionalizacija procesa spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki. V prvem delu, ki se navezuje na potne naloge, preučujemo zakonodajo na tem področju v Sloveniji, ki obsega dokaj veliko število pravnih aktov, ki jih moramo upoštevati pri poslovnem procesu. Analiza racionalizacije procesa spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki je povezana z uvedbo novega modula FI-TV v obstoječ aplikacijski sistem SAP. V nalogi opisujemo postopne spremembe procesa in analiziramo uspešnost racionalizacije. Proces se je od leta 1998 do danes spremenil trikrat. Z izvedbo poslovne raziskave ugotavljamo, da je nov proces spremljanja in evidentiranja potnih nalogov lažji in do izpolnjevalcev potnih nalogov prijaznejši, da se je po mnenju izpolnjevalcev potnih nalogov z uvedbo novega modula FI-TV zmanjšala možnost napak, ugotavljamo pa tudi, da se je čas obdelave enega potnega naloga v primerjavi s starim procesom skrajšal. Iz tega sledi, da se je proces spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki racionaliziral.
Ključne besede: poslovni proces, informacijski sistemi, računovodski informacijski sistemi, celovite poslovne rešitve, potni nalogi, SAP
Objavljeno v DKUM: 19.05.2017; Ogledov: 1340; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

3.
Funkcionalne specifikacije aplikacije e-potni nalogi
Rok Božič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Uporaba sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije nam omogoča veliko možnosti in prihranek časa. Dandanes še vedno veliko podjetij piše potne naloge ročno, kar predstavlja veliko zapravljenega časa. Prav tako je potrebno vsak nalog in obračun potnega naloga podpisati, da gremo lahko na službeno pot. Po obračunu stroškov morajo vsi davčni zavezanci poročati nastale stroške FURS-u, znesek, ki ga je potrebno vrniti zaposlenemu, pa zabeležiti v program za plače. Cilj diplomskega dela je izdelava modula e-potni nalogi, ki reši vse omenjene zamudne procese. Modul sestavlja prijazen uporabniški vmesnik, ki je povezan z evidenco delovnega časa in modulom za potrjevanje vlog za potni nalog ter obračunom potnega naloga. Modul za potrjevanje nam omogoča potrjevanje kjerkoli in kadarkoli. Modul vsebuje tudi tri zavihke za pripravo plačilnih nalogov, temeljnice in obrazca za poročanje REK-1 obrazca. V diplomskem delu je najprej na kratko predstavljena zakonodaja potnih nalogov, sledi opis modulov, ki so povezani v našo rešitev. Osrednji prispevek predstavlja specifikacijo aplikacije, sledi pa še testiranje rešitve in zaključek.
Ključne besede: Potni nalogi, evidenca delovnega časa, potrjevanje dokumentov v delovnem toku, finančni izvozi
Objavljeno v DKUM: 13.02.2017; Ogledov: 1961; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

4.
Presoja sistema notranjih kontrol obračuna potnih nalogov v splošni bolnišnici Celje
Klavdija Žerjav, 2016, diplomsko delo

Opis: Poslovni subjekti so izpostavljeni različnim tveganjem, kar velja tudi za javne zavode oz. Splošno bolnišnico Celje. Poslovna tveganja so nepredvidljivi dogodki, ki vplivajo na doseganje zastavljenih ciljev, z notranjimi kontrolami pa se ta tveganja odpravljajo oz. nadzorujejo. Eno izmed tveganj v Splošni bolnišnici Celje je področje kadrov oz. strošek dela, ki v strukturi celotnih stroškov predstavlja zelo pomemben delež. Za učinkovito in uspešno obvladovanje teh stroškov so izrednega pomena notranje kontrole, katerih namen je preveriti učinkovitost in uspešnost obvladovanja poslovnih tveganj, ki vplivajo na povečanje stroškov dela. Organizacije imajo vzpostavljene različne sisteme notranjih kontrol, v diplomski nalogi pa je predstavljen sistem notranjih kontrol obvladovanja tveganj pri obračunu potnih nalogov v Splošni bolnišnici Celje.
Ključne besede: Notranje kontrole, COSO metoda, javni zavod, strošek dela, potni nalogi.
Objavljeno v DKUM: 22.09.2016; Ogledov: 1291; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (698,87 KB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici