SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI SLOVENSKIH IN TUJIH SPLETNIH PRODAJALN
Alen Borošak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Poslovanja podjetij si brez uporabe interneta skorajda ne moremo več zamisliti. Internet je eden ključnih kanalov, ki ga ne zanemarja nobeno podjetje, saj prinaša vrsto koristi. Podjetjem omogoča enostavnejše poslovanje in poslovno komuniciranje praktično po vsem svetu. Internet je postal ključno orodje predstavitve podjetja in grajenja blagovne znamke. Podjetja ga uporabljajo za pospeševanje prodaje, raziskovanje trga in upravljanje odnosov s strankami, saj so to področja, ki si jih brez ustrezne internetne povezave ne moremo zamisliti. Podjetja oblikujejo spletne strani v poslovne namene, saj se zavedajo, da so postale nepogrešljivi del poslovnega okolja podjetij. Njihova vloga je prerasla prepričanje, da so spletne strani namenjene zgolj predstavitvi podjetja. Trženje preko spleta in s tem povezano iskanje novih tržnih priložnosti sta področji, ki jima podjetja namenjajo veliko pozornosti. Sočasno z razvojem interneta so se ustanavljale tudi spletne prodajalne. Spletne prodajalne so se v zadnjih letih razvile do te mere, da na nekaterih področjih po prodajnih rezultatih počasi prehitevajo klasične prodajalne. Spletno nakupovanje izdelkov danes ni več nobena posebnost. Zneski spletnih nakupov so iz leta v leto večji, saj dandanes skorajda ni izdelka, ki ga ni mogoče kupiti preko spleta. Ljudje množično obiskujejo spletne prodajalne zaradi koristi, ki jim jih le-te nudijo, od udobja nakupovanja do prihranka časa. Tehnologija, ki omogoča spletnim prodajalnam enostavno vzdrževanje in osveževanje vsebine spletne strani, je pripomogla k pravi eksploziji nastanka spletnih prodajaln. Tiste najbolje zasnovane spletne strani obiskovalcem nudijo enostavno brskanje po vsebini in jim zagotavljajo dostop do želenih informacij na preprost način. Obiskovalec mora začutiti uporabno vrednost spletne strani, vsebina na njej mora biti ažurna, grafična podoba in izgled pa poskrbita, da se bo spletna stran obiskovalcu vtisnila v spomin. Spletne strani naj ne vsebujejo prevelikega števila grafičnih elementov, saj s tem podaljšujejo čas nalaganja posameznih strani, kar pa bo v najslabšem primeru obiskovalce spodbudilo k selitvi na drugo spletno stran. Spletne prodajalne veliko pozornosti posvečajo varovanju podatkov in iskanju tehnoloških in organizacijskih rešitev, ki zagotavljajo varnost spletnih nakupov. Zavedajo se, da se bodo le zadovoljni kupci vračali z željo po vnovičnem spletnem nakupu. Navade spletnega nakupovanja v Sloveniji ne zaostajajo veliko za tistimi v drugih državah sveta. Spletnih prodajaln je iz dneva v dan več, v okviru tega se pojavlja le vprašanje komu zaupati. V tem delu diplomskega seminarja smo ugotovili, da je elektronsko poslovanje in s tem povezano opravljanje spletnih nakupov zelo široko področje, ki zajema določene organizacijske, tehnološke in ekonomske značilnosti poslovanja. In prav trženje preko spleta je tisti kanal, ki omogoča podjetjem, da poslujejo globalno ter racionalizirajo in širijo poslovanje veliko enostavneje in hitreje. Podjetja se v današnjem času ne ukvarjajo več s smiselnostjo uvajanja spletnega poslovanja in izdelave spletnih strani, saj se zavedajo, da je to za njihov obstoj nujna in edina rešitev.
Ključne besede: Ključne besede: internet, spletne strani, spletne prodajalne, potencialni kupci, spletni nakup, elektronsko poslovanje.
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 2357; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
UPORABA PORTERJEVEGA MODELA PETIH SILNIC NA PRIMERU PODJETJA CLEANGRAD D.O.O.
Mihael Ambrož, 2012, diplomsko delo

Opis: Porterjev Model petih silnic je eden izmed najpogosteje uporabljenih modelov za analiziranje določene panoge in konkurence. Izvirni model vsebuje pet silnic in sicer obstoječe konkurente, potencialne konkurente, dobavitelje, kupce in substitute. V različnih panogah so te silnice različno močne. Bistvenega pomena je, da si podjetje pridobi takšno pozicijo, kjer se bo lahko uspešno branilo pred konkurenti in nanje tudi vplivalo. Podjetje Cleangrad d.o.o. se ukvarja s izdelavo stropnih in stenskih panelov ter tal za čiste prostore. Na trgu si je z leti pridobilo ugled in zaupanje svetovnih največjih farmacevtskih podjetij, kot so Pfizer, Novartis, GlaxoSmithKline in drugi. S širitvijo uporabe čistih prostorov v druge panoge, pa se podjetju odpirajo nove možnosti za povečanje tržnega deleža in utrditve položaja med konkurenti. V nalogi smo analizirali področje proizvodnje čistih prostorov za farmacevtsko industrijo in navedli nekaj možnih ukrepov, ki lahko služijo kot osnova za oblikovanje strategij in ciljev podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: Porter, Model petih silnic, farmacevtska industrija, Cleangrad d.o.o., Pfizer, Novartis, Obstoječi konkurenti, Potencialni konkurenti, Dobavitelji, Kupci, Substituti
Objavljeno: 19.12.2012; Ogledov: 3721; Prenosov: 901
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

3.
Pomen marketinga v prodaji nepremičnin
Tamara Ćuk, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes je potreba po marketingu v nepremičninskem podjetju močno narastla. Prepoznati potrebe, želje in pričakovanja potencialnih kupcev so bistvenega pomena za uspešnost podjetja. Ta nam omogoča, da se osredotočimo ravno na te dejavnike in lastnosti ter posežemo na čustveno ravnem posameznika. Tako jih lahko prepričamo, da je ravno naše nepremičninsko podjetje tisto, katero jim bo omogočilo, da se vselijo v svoj sanjski dom, poslovne prostore itd. Marketing je zelo razširjen pojem in danes predstavlja velik del uspeha posameznim podjetjem, organizacijam in prav tako tudi posameznikom. Z marketingom lahko dosežemo višjo uspešnost na področju prodaje in prepoznavnosti. V diplomski nalogi smo predstavili pojme nepremičnina, marketing in marketing v nepremičninskem podjetju. Ugotovili smo, kateri marketinški prijemi so bistveni v nepremičninskem svetu in kako lahko s tem pripomoremo k izboljšavi na področju marketinga. Z anketo smo ugotavljali, kaj je po mnenju potencialnih kupcev najbolj pomembno pri prodaji in nakupu nepremičnine. Z izvedbo intervjuja zaposlene v podjetju PAK Invest d.o.o. pa smo pridobili konkreten vpogled v njihovo stališče glede marketinga v njihovem podjetju.
Ključne besede: nepremičnine, nepremičninski trg, ponudba, povpraševanje, potencialni kupci, marketing
Objavljeno: 09.06.2017; Ogledov: 392; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (936,37 KB)

4.
Trženje zdravil brez recepta v Sloveniji
Martina Mušič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Ljudje se v današnjem svetu hitrega tempa življenja vse bolj zavedamo kako pomembno je naše zdravje. Na trgu se vsakodnevno pojavljajo nova zdravila brez recepta. Za uspešnost podjetja je ključnega pomena, da prepozna potrebe, pričakovanja in želje potencialnih kupcev. Pomembno je, da kupec začuti pripadnost podjetju, ter tako lahko posežemo na čustveno raven posameznika. Prepričamo jih lahko, da je naše zdravilo brez recepta najboljša izbira za njihovo zdravje. Predstavili in preučili smo ključne pojme za lažje razumevanje trženjskih osnov. V nadaljevanju smo predstavili metode in tehnike, ki pomagajo pri raziskavi in posledično pri podajanju predlogov. Predstavljeni so nekateri osnovni modeli, ki nam pomagajo razumeti, kako trg deluje in kaj vse vpliva nanj. Z raziskavo smo ugotovili, kateri načini trženja so najbolj učinkoviti v farmacevtskem svetu in kako lahko s tem pripomoremo k izboljšavi na področju trženja. Na podlagi ugotovitve raziskave smo podali predloge, kaj podjetje lahko stori, da kupca prepriča, da se odloči prav za njihovo zdravilo brez recepta. Ugotovili smo, da se potrošniki za določenega ponudnika zdravil brez recepta odločajo po predhodnih osebnih izkušnja, ter da oglasi ne spodbudijo kupca k odločitvi za nakup zdravila brez recepta. Predlagamo, da farmacevtsko podjetje razišče trg in ciljne kupce ter kaj so njihove želje. Pomembno je, da podjetje zna zadovoljiti kupčeve potrebe ter zna z njimi dobro komunicirati, saj le tako, lahko ostaneta dolgoročna partnerja v dobrih odnosih. Visoka učinkovitost zdravila brez recepta in zadvoljstvo kupcev pa so glavni recept, da podjetje še naprej dobro posluje na slovenskem trgu.
Ključne besede: - trženje - zdravila brez recepta - potencialni kupci - farmacija
Objavljeno: 10.09.2018; Ogledov: 78; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

5.
Prenova kreditno limitnega procesa za povečanje prodaje
Vladimira Kogovšek Volk, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Problem Izvršnega področja veleprodaja trgovskega podjetja Mercator d.d. je podaljševanje trajanja procesa odobritve kreditnega limita. Kupec pričakuje informacijo o stanju kreditnega limita v realnem času, torej v času oddaje naročila, kar pa mu prodajna služba proučevanega trgovskega podjetja ne more zagotoviti, kar ima za posledico upad prihodkov podjetja. Prav tako prodajna služba nima na voljo strukturiranega prikaza podatkov o stanju terjatev in kreditnih limitov za obstoječe kupce ter potencialih novih kupcev. Uporabili smo metodo grafičnega prikaza za posnetek obstoječega stanja procesa za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Na podlagi zbranih dejstev smo pripravili seznam predlaganih izboljšav. Učinkovitost predlaganih izboljšav smo ugotavljali z metodo intervjuja. Glavni rezultat predstavlja prenovljen proces za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Izdelali smo model za oceno potencialnih kupcev trgovskega podjetja Mercator d.d. v trgovski dejavnosti. Pripravili smo tudi strukturiran izpis podatkov o finančnih informacijah kupcev na grafični - vizualni način kot rešitev za hitro in učinkovito spremljanje podatkov o kupcih.
Ključne besede: kreditni limit, terjatve, potencialni kupci, prenova procesa, podpora poslovanju, obvladovanje podatkov
Objavljeno: 23.11.2018; Ogledov: 157; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici