| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
DOKUMENTARNI FILM KOT ORODJE PROMOCIJE
Žiga Zavrl, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen dokumentarni film kot orodje promocije. Skozi teorijo množičnih medijev in filma, dokumentarni film opredelimo kot kategorijo vizualnega izražanja, ki temelji na prizadevanju različnih podkategorij, da »dokumentirajo« resničnost. Definicija in karakteristike dokumentarnega filma nam omogočajo, da ga lahko uporabimo kot sredstvo za promoviranje izdelkov ali storitev. Opisan je proces izdelave dokumentarnega filma z uporabo digitalne tehnologije, ki je razdeljen na tri izvedbene faze in predstavlja ključ do vsebinske in tehnične izdelave. Skozi analizo primera raziskujemo optimalne rešitve pri izdelavi dokumentarnega filma v promocijske namene, ki je nastal kot produkt tega diplomskega dela.
Ključne besede: Množični mediji, množično komuniciranje, film, dokumentarni film, dokumentarni film kot orodje promocije, predprodukcija, produkcija in postprodukcija
Objavljeno: 07.09.2009; Ogledov: 11693; Prenosov: 299
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

3.
PRODUKCIJA GLASBENEGA VIDEA
Tatjana Kopitar, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Produkcijo glasbenega videa je najlažje razumeti, če jo dojemamo kot proces. Postopek je vedno enak, ne glede na to, če gre za preprost ali zahtevnejši izdelek. Proces produkcije delimo v štiri poglavitne korake: predprodukcijo, produkcijo, postprodukcijo in distribucijo. Predprodukcijska faza je najpomembnejša, saj so od nje odvisne vse ostale faze produkcije glasbenega videa. Potrebno je skrbno načrtovanje celotnega projekta od začetne ideje do končnega izdelka. V drugi fazi produkcije video posnamemo. Po snemanju videa sledi tretja faza — postprodukcija. Vsebuje zajemanje, montažo zabeleženih posnetkov, dodajanje glasbe v ozadju in dodajanje video učinkov, ki obogatijo končni video material. Pomemben del produkcije glasbenega videa je tudi distribucija končnega izdelka. Tukaj gre predvsem za iskanje načinov, ki omogočajo, da bi video videlo čim večje število gledalcev. Cilj tovrstnega projekta je promoviranje glasbenikov in njihovega dela, ter možnost za večjo prepoznavnost.
Ključne besede: predprodukcija, produkcija, postprodukcija, distribucija, video, snemanje.
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 7541; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

4.
PRODUKCIJA TELEVIZIJSKE ODDAJE
Tamara Prejac, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: Produkcijo televizijske oddaje razumemo kot proces, ki je sestavljen iz treh glavnih faz: predprodukcije, produkcije in postprodukcije. Tem fazam sledi še zadnji korak: promocija in distribucija oddaje. Predprodukcijska faza je prva in najpomembnejša faza, saj moramo določiti vse dejavnike, ki so pomembni za produkcijo televizijske oddaje. Tukaj naredimo načrt za vsak posamezen del produkcije in ga razdelamo. Sledi ji produkcijska faza, v kateri oddajo posnamemo. Nato moramo v postprodukcijski fazi oddajo zmontirati, kasneje pa jo promoviramo in distribuiramo ter tako gledalce opozorimo na oddajo in jim jo približamo.
Ključne besede: televizija, oddaja, predprodukcija, produkcija, postprodukcija
Objavljeno: 22.09.2011; Ogledov: 10849; Prenosov: 391
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

5.
PRODUKCIJA DOKUMENTARNEGA FILMA
Katja Remic, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje produkcijo dokumentarnega filma od iskanja ideje do distribucije v kinodvoranah ali na televizijskih ekranih. Bralca vodi skozi postopke produkcije petdesetminutnega dokumentarno igranega filma V iskanju črnega zlata, v katerem je predstavljeno delo rudarjev nekoč in danes. Z diplomskim delom želimo ugotoviti, kateri postopki produkcije filma so najtežji in kakšne napake se lahko pojavijo ter kako jih odpravimo. Primerjava slovenskih dokumentarnih filmov s tujimi omogoča iskanje razlogov za zapostavljenost tovrstnih filmov v Sloveniji. Opredelitev razlogov vodi do cilja diplomskega dela, to je ugotoviti, kakšne so rešitve za izboljšanje položaja slovenskih producentov dokumentarnih filmov ter vnovičnega razmaha slovenske produkcije dokumentarnih filmov.
Ključne besede: dokumentarni film, predprodukcija, produkcija, postprodukcija, distribucija
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 7993; Prenosov: 386
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

6.
KONCERTNA FOTOGRAFIJA
Dunja Andrenšek, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga vsebuje povzetek fotografske opreme in njenih značilnosti, ki so uporabne pri zajemanju koncertne fotografije. Obravnavano je tudi področje samega zajemanja z uporabniškega vidika ter uporabniški nasveti iz lastnih in izkušenj drugih fotografov. Zajeta je priprava fotografske opreme, predvsem zaradi zahtevnosti pogojev. Obravnavan je tudi postopek pridobivanja akreditacij , težave pri tem ter postprodukcija po zajemanju.
Ključne besede: FOTOAPARAT, OBJEKTIV, BLISKAVICA, KONCERT, POSTPRODUKCIJA
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 4892; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (52,53 MB)

7.
PRODUKCIJA DOKUMENTARNEGA FILMA KOT UČNI PRIPOMOČEK
Ludvik Rogan, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave dokumentarnega filma od ideje do končnega izdelka, ki zajema procese predprodukcije, produkcije in postprodukcije ter distribucije samega filma. Video in dokumentarni film v učnem procesu je obravnavan tako z vidika uporabe kot tudi nastanka v šolskem okolju. Teoretični del je podkrepljen z analizo opravljenega raziskovanja in s prikazom praktičnega primera produkcije dokumentarnega filma kot učnega pripomočka v šolskem okolju, filma o Primožu Trubarju – Rodoljubu ilirskem.
Ključne besede: film, učni proces, dokumentarni film, dokumentarni film kot učni pripomoček, predprodukcija, produkcija, postprodukcija, Primož Trubar, Rodoljub ilirski
Objavljeno: 06.08.2012; Ogledov: 1942; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (4,02 MB)

8.
SLEDENJE KAMERI PRI PRENOSU ANIMIRANEGA LIKA V FILM
Tatjana Milovanović, 2013, diplomsko delo

Opis: Sledenje kameri je tehnika vizualnih učinkov, ki uporabniku omogoča vstavljanje računalniške grafike v predhodno posnete videe realnega ali navideznega sveta. To poteka tako, da preko sledenja značilk in kalibracije s programsko opremo poskušamo čim bolje ponoviti pomik kamere. Preučili smo teorijo in delovanje programov za sledenje kamere, vključujoč animacijo, sledenje, kalibracijo, parametre kamere, projekcijo točk, določitev ozemljitvene ploskve, rekonstrukcijo, in opisali različno programsko opremo. To znanje smo nato implementirali na praktičnem primeru sledenja kameri.
Ključne besede: sledenje kameri, kalibracija, vizualni učinki, 3D računalniška animacija, digitalna postprodukcija
Objavljeno: 10.01.2014; Ogledov: 1223; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

9.
PRAKTIČNI VIDIKI IN POSTPRODUKCIJA KONCERTNE FOTOGRAFIJE
Darja Povirk, 2014, diplomsko delo

Opis: Koncertna fotografija je zaradi slabih in hitro spremenljivih svetlobnih pogojev ena bolj zahtevnih zvrsti fotografije. S povezovanjem teorije in praktičnih izkušenj smo poskušali ugotoviti smernice za optimalno osvetlitev fotografije in čim boljši izkoristek koncertnega odra in svetlobnih učinkov. S fotografiranjem večjega števila koncertov smo naleteli na ponavljajoče se vzorce med najbolj značilnimi vrstami glasbenikov na pop in rock koncertni sceni. Poznavanje teh vzorcev nam olajša načrtovanje in pripomore k boljši kvaliteti fotografij. K tej pripomore tudi postprodukcija s svetlobno korekcijo, odstranitvijo šuma in odstranjevanjem motečih predmetov.
Ključne besede: fotografija, koncert, koncertna fotografija, postprodukcija
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 587; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (48,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici