| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DOSTOP DO INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA V SLOVENSKIH OBČINAH
Danica Trifunac, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela in raziskave. V teoretičnem delu je obravnavan Zakon o dostopu do informacij javnega značaja, ki opredeljuje informacijo javnega značaja, načelo prostega dostopa do informacij, zavezance za dajanje informacij, načine dostopa do teh informacij ter pritožbeni postopek na Informacijskega pooblaščenca in sodno varstvo. Teoretični del prinaša tudi pregled sodne prakse s področja dostopa do javnih informacij, tj. stališče Ustavnega, Vrhovnega in Upravnega sodišča. Omenjeni zakon je prinesel večjo ozaveščenost državljanov glede pravic ter večji nadzor nad porabo javnega denarja. V empiričnem delu naloge sem ugotavljala, v kolikšni meri občine v Republiki Sloveniji spoštujejo Zakon o dostopu do informacij javnega značaja. Zanimalo me je zlasti, ali občine zahtevane informacije posredujejo v zakonsko določenem času. Na 212 občin sem naslovila zahtevo za dostop do informacije javnega značaja, in sicer na polovico občin eno (pomoč ob rojstvu otroka), na polovico občin pa drugo vprašanje (povrnitev materialnih stroškov in potni nalogi za župana v letu 2014). Velika večina občin je odgovorila v zakonsko določenem roku. Po ponovnem pozivu po izteku zakonsko določenega roka, deloma tudi preko Informacijskega pooblaščenca, je bilo poslanih še nekaj odgovorov, 5 občin pa sploh ni odgovorilo. Poleg tega je bilo pri vprašanju v zvezi z določenimi izplačili županu tudi s strani občin postavljenih več vprašanj o namenu iskanja informacij, in tudi vsebina odgovorov na drugo vprašanje ni bila vedno zadovoljiva.
Ključne besede: Zakon o dostopu do informacij javnega značaja, informacija javnega značaja, načelo prostega dostopa, transparentnost, zavezanci za posredovanje informacij, upravičenci do informacij, informacije dostopne na zahtevo, neposredno dostopne informacije, pritožbeni postopek, sodno varstvo, občine, lokalna samouprava, Informacijski pooblaščenec
Objavljeno: 06.07.2015; Ogledov: 880; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

2.
IZDELAVA E-POSLOVNEGA MODELA ZA PORTAL NAJDIOBRTNIKA.SI
Domen Močnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi želimo izdelati e-poslovni model za portal najdiObrtnika.si. NajdiObrtnika.si je spletni portal namenjen predvsem oglaševanju obrtnikov, njihovih izdelkov oziroma storitev. Portal želi z inovativnimi idejami, preprostim izgledom, konkurenčno ponudbo in koristnimi informacijami poseči na trg tovrstnih portalov, ki posredujejo informacije oziroma male oglase na področju oglaševanja obrtnikov. S konkurenčno ponudbo, ažurnimi informacijami ter prijaznim pristopom želimo doseči zaupanje tako obrtnikov, ki oglašujejo na portalu, kot iskalcev teh oglasov ter s tem ustvariti neko spletno skupnost in pomoč tako obrtnikom kot iskalcem. Opredelitve in oblike e-poslovnega modela se razlikujejo od strokovnjaka do strokovnjaka, saj je težko opredeliti neko področje, ki se stalno spreminja in nadgrajuje. To pa je ravno prednost e-podjetij, ki lahko hitro spremenijo svojo ponudbo ali jo nadgradijo. Od nekaj naštetih opredelitev ter oblik e-poslovnega modela smo izbrali štiri ključne med seboj povezane temelje e-poslovnega modela, kot sta jih predlagala Osterwalder in Pigneur (2001): predlog izdelka oziroma storitve, odnos do strank, infrastruktura managementa, finančni plan. Preko teh štirih temeljev želimo predstaviti in hkrati izdelati e-poslovni model za portal najdiObrtnika.si. S tem, da predstavimo idejo portala oziroma storitve, ki jih ponuja, politiko odnosa do uporabnikov, infrastrukturo in nenazadnje finančni plan portala, želimo portal predstaviti, organizirati in hkrati usmerjati. E-poslovni model je nujno potreben za nadaljno delovanje portala, v kolikor želi resno konkurirati na trgu. Z bolj jasnim vpogledom v nekatera področja delovanja portala želimo pridobiti in graditi tudi na zaupanju uporabnikov kot potencialnih investitorjev.
Ključne besede: e-poslovni model, internetni portal, internetna stran, oglaševanje preko interneta, obrtnik, samozaposlovanje, posredovanje informacij, mali oglasi
Objavljeno: 04.07.2011; Ogledov: 1676; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (638,05 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici