1. |
2. Ponudba Hotela Grad Otočec s ponudbo drugih slovenskih gradov, združenih v luksuzni turistični aranžma : diplomsko deloJanja Šašek, 2003, diplomsko delo Ključne besede: hotelirstvo, ponudba, gradovi, turizem, tržna analiza, marketing, turistične agencije, trženje, tržni mehanizem, povezanost, storitve, posredniki, turistično posredovanje, turistično gospodarstvo, strategija trženja, zmogljivost Objavljeno: 03.10.2007; Ogledov: 3407; Prenosov: 394
Celotno besedilo (1,11 MB) |
3. Refinanciranje izvoznega kredita podjetja LES-EX : diplomsko deloMarko Ambrož, 2003, diplomsko delo Ključne besede: izvoz, financiranje, krediti, kreditiranje, družbe, lesna industrija, pohištvena industrija, posojila, izvršba, boniteta, banke, kreditna politika, bančno poslovanje, mednarodni finančni odnosi, posredniki, finančno upravljanje, finančna analiza, storitve, finančni instrumenti, plačilni instrumenti, plačilna sposobnost, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2470; Prenosov: 146
Celotno besedilo (1000,23 KB) |
4. Izvensodna poravnava med Davčno upravo in davčnim zavezancem : diplomsko deloRenata Vajngerl, 2004, diplomsko delo Ključne besede: davki, dohodnina, obdavčenje, sodni postopek, davčne službe, odločanje, posredniki, davčni sistemi, ocenjevanje, Slovenija, ZDA Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2507; Prenosov: 266
Celotno besedilo (603,77 KB) |
5. Finančni posredniki in praksa s kreditnim tveganjem : diplomsko deloLidija Kupec, 2005, diplomsko delo Ključne besede: krediti, kreditiranje, tveganje, panoge dejavnosti, ocenjevanje, vrednotenje, boniteta, odjemalec, banke, zavarovalnice, borze, operativni management, finančno poslovanje, posredniki, bančništvo, Slovenija, poslovne banke, finančni kapital, rizični kapital, zavarovanje, bančno poslovanje, finančno poslovanje, denarni tokovi, finančni trg, mednarodne organizacije, mednarodni sporazumi, finančne ustanove, centralne banke, mednarodne banke, metode, bančni sistemi, metodologija, finančni instrumenti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2062; Prenosov: 136
Celotno besedilo (479,03 KB) |
6. Tržno komuniciranje na primeru adrenalinskega športa Zorbing : diplomsko deloSaša Žula, 2005, diplomsko delo Ključne besede: šport, komuniciranje, trženje, Slovenija, Nova Zelandija, ponudba, turizem, turistični objekti, storitve, ponudba, znamenitosti, rekreacija, SWOT analiza, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, tržni mehanizem, posredniki, strategija trženja Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2408; Prenosov: 147
Celotno besedilo (388,26 KB) |
7. Športni turizem na primeru podjetja BIP iz ZDA : diplomsko deloJasmina-Marija Vugdalić, 2005, diplomsko delo Ključne besede: šport, agencije, podjetje, turizem, management, komuniciranje, trženje, Slovenija, ZDA, ponudba, storitve, rekreacija, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, sponzorstvo, tržni mehanizem, posredniki, strategija trženja Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2164; Prenosov: 196
Celotno besedilo (513,16 KB) |
8. Izvajanje odnosov z javnostmi v Slovenski turistični organizaciji : diplomsko deloNataša Krajnc, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, organiziranost, odnosi z javnostjo, aktivnosti, organizacija, organizacijske strukture, Slovenija, turistično gospodarstvo, turistična industrija, komuniciranje, poslovno komuniciranje, mediji, odjemalec, kupci, storitve, ponudba, povpraševanje, javnost, javno obveščanje, posredniki, turistično posredovanje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2287; Prenosov: 437
Celotno besedilo (717,94 KB) |
9. Razvoj novih storitev v zavarovalnici X : diplomsko deloVesna Grapulin, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zavarovalnice, zavarovalstvo, storitve, izdelki, življenjski cikel, novi proizvodi, tržne poti, zastopniki, posredniki, prodaja, pospeševanje prodaje, trženje, marketing, vodenje, management, tveganje, informacije, strokovne službe, prednost, izboljšave, predstava, ideje, organizacija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1810; Prenosov: 216
Celotno besedilo (1,06 MB) |
10. Pospeševanje prodaje v podjetju Mercator d.d. : diplomsko deloValentina Gregurić, 2005, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, orodja, funkcije, podjetje, uporabniki, kontrola, komuniciranje, marketing, trženje, strategija trženja, mediji, organizacijske strukture, posredniki, partnerstvo, poslovno okolje, potrošnik, nakup, poslovno sodelovanje, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, poslovni sistemi, osebje, zaposlenost, izobraževanje, trgovec, tržne poti, predstava, storitve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3334; Prenosov: 774
Celotno besedilo (1022,89 KB) |