1.
Pospeševanje spletne prodaje izdelkov široke potrošnjeAnja Štravs, 2017, magistrsko delo
Opis: Spletno nakupovanje ima veliko prednosti z vidika odjemalca. Če se samo spomnimo na vsakotedenske mrzlične nakupe v raznih marketih, na polna parkirišča, gnečo, prerivanje z vozički in neskončno čakanje na blagajni, se le nekaj klikov v spletni trgovini z domačega naslanjača sliši kot sproščujoča melodija. Kljub temu, vsaj na slovenskem trgu, še vedno prevladuje tradicionalna off-line trgovina. Vendar pa se prodajni trendi v Sloveniji spreminjajo, o čemer priča rast spletne prodaje; vsako leto je več spletnih nakupovalcev, spletna prodaja raste tudi vrednostno. Po vzoru tujih trgov lahko rečemo, da ima spletna prodaja v Sloveniji še ogromno potenciala. Po raziskavah Mediane je spletnih odjemalcev vsako leto več. Na ta hitro naraščajoč trend zelo vpliva uporaba pametnih telefonov, vendar le za določene kategorije izdelkov. Najbolj priljubljene so tehnika, letalske karte, potovanja, oblačila, knjige ipd. Med njimi ni izdelkov široke potrošnje z manjšo vrednostjo (v nadaljevanju FMCG).
Ključne besede: spletna prodaja, spletni nakup, vedenje odjemalcev na spletu, pospeševanje spletne prodaje, FMCG izdelki.
Objavljeno v DKUM: 19.05.2017; Ogledov: 1572; Prenosov: 222
Celotno besedilo (2,06 MB)