| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje spletne prodaje izdelkov široke potrošnje
Anja Štravs, 2017, magistrsko delo

Opis: Spletno nakupovanje ima veliko prednosti z vidika odjemalca. Če se samo spomnimo na vsakotedenske mrzlične nakupe v raznih marketih, na polna parkirišča, gnečo, prerivanje z vozički in neskončno čakanje na blagajni, se le nekaj klikov v spletni trgovini z domačega naslanjača sliši kot sproščujoča melodija. Kljub temu, vsaj na slovenskem trgu, še vedno prevladuje tradicionalna off-line trgovina. Vendar pa se prodajni trendi v Sloveniji spreminjajo, o čemer priča rast spletne prodaje; vsako leto je več spletnih nakupovalcev, spletna prodaja raste tudi vrednostno. Po vzoru tujih trgov lahko rečemo, da ima spletna prodaja v Sloveniji še ogromno potenciala. Po raziskavah Mediane je spletnih odjemalcev vsako leto več. Na ta hitro naraščajoč trend zelo vpliva uporaba pametnih telefonov, vendar le za določene kategorije izdelkov. Najbolj priljubljene so tehnika, letalske karte, potovanja, oblačila, knjige ipd. Med njimi ni izdelkov široke potrošnje z manjšo vrednostjo (v nadaljevanju FMCG).
Ključne besede: spletna prodaja, spletni nakup, vedenje odjemalcev na spletu, pospeševanje spletne prodaje, FMCG izdelki.
Objavljeno v DKUM: 19.05.2017; Ogledov: 1572; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

2.
VSEPRISOTNE INFORMACIJSKE REŠITVE ZA POSPEŠEVANJE PRODAJE NA TERENU
Tomaž Živko, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega izdelavo informacijske rešitve za podporo pospeševanja prodaje na terenu. Naloga zajema vse faze izdelave informacijske rešitve – od analize problema in načrtovanja do implementacije in vzdrževanja. Projekt vsebuje različne tehnologije raznovrstnih ponudnikov in jih uspešno poveže v delujočo informacijsko rešitev. Implementirana je podatkovna baza, ki je izpostavljena preko spletnih storitev. Na te spletne storitve se povezujejo mobilni odjemalci, na katerih sta omogočena vnos informacij in sinhronizacija podatkov. Prav tako je implementiran nadzorni in uporabniški spletni vmesnik za dostop do podatkov.
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, spletne storitve, SOAP, spletne aplikacije, sinhronizacija podatkov, Android
Objavljeno v DKUM: 08.03.2016; Ogledov: 1361; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (4,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici