| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 347
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje prodaje v proizvodnem podjetju
Žan Grošelj, 2020, diplomsko delo

Opis: Ob poplavi informacij, razvoju novih izdelkov in tehnologij, ki smo jim priča na vsakodnevni ravni, samo oglaševanje podjetij in njihovih izdelkov oziroma storitev žal ne zadošča več. Uspešna podjetja poleg odlične kakovosti izdelkov, konkurenčnih cen, hitrih dobavnih rokov in klasičnega oglaševanja ponujajo še nekaj več, da obdržijo obstoječe, pridobijo nove kupce in da se še naprej razvijajo. Razvoj uspešnih podjetij temelji poleg vsega naštetega tudi na pospeševanju prodaje, ki je osrednja tematika diplomskega dela. V delu smo se osredotočali na pospeševanju prodaje v proizvodnem podjetju na medorganizacijskem trgu, ki smo jo preučili na primeru podjetja VistlerPlast, ki proizvaja izdelke in polizdelke iz plastičnih mas v Osrednjeslovenski regiji. Problem, ki ga zaznavamo, vidimo v občutno manjši prodaji malih proizvodnih podjetij od pričakovane. Zato smo si zadali cilj, da poiščemo odgovor na vprašanje, na kakšen način lahko proizvodno podjetje na medorganizacijskem trgu poveča in pospeši prodajo svojih izdelkov. Ugotovili smo, da so glavni dejavniki, ki vplivajo na izbor dobavitelja zanesljivost, sodobna proizvodna linija in sodelovanje pri razvoju novih izdelkov s strani dobavitelja. Opredelili smo položaj podjetja VistlerPlast glede na konkurenco v Osrednjeslovenski regiji, s primerjanjem parametrov, ki imajo največji vpliv na izbiro določenega dobavitelja. Parametri so pokazali, da ima podjetje veliko konkurenčnih prednosti in le tri slabosti, ki so slabo oziroma nezadostno marketinško pojavljanje, ter nabavna in prodajna moč. Skozi teoretični in empirični del smo tako pridobivali odgovore na naša zastavljena vprašanja, na koncu pa smo v zaključni fazi diplomskega dela podali rešitve, kako s pomočjo pospeševanja prodaje podjetje izboljša svoje poslovne rezultate.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, medorganizacijski trgi, marketing, nabavno poslovanje.
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 242; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
Podpora spirit slovenija predstavitvam slovenskih podjetij na sejmih v tujini
Sara Koler, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen tega diplomskega projekta je ugotoviti, kako SPIRIT Slovenija podpira predstavitve slovenskih podjetij na sejmih v tujini. Sejem je torej dogodek, mesto, kjer se razstavljavci lahko neposredno predstavijo svojim starim in novim odjemalcem. Pri nastopu na sejmih je za uspešnost potrebna natančnost in vztrajnost. Podjetje mora izdelati jasno tržno strategijo, sicer izgubi pomen tudi nastop na sejmu. Kljub razvoju sodobne tehnike so sejmi še vedno zelo pomembna oblika komunikacije s kupci. Če podjetje želi poslovati pozitivno, mora razviti inovativen in konkurenčen izdelek ali storitev. S pomočjo dobro razvitega tržnega komuniciranja, ki je najpomembnejša funkcija v vsakem podjetju, podjetje poskuša vzdrževati poslovne prednosti pred konkurenco. Samo podjetje komunicira s porabniki, posredniki in tudi različnimi javnostmi. Kljub vsem možnim oblikam komunikacije z odjemalci so sejmi še zmeraj na samem vrhu pospeševanja prodaje. Podjetje najprej razišče domač trg, in če predvidi upadanje prodaje, se odloči za razširitev na tuje trge. S pomočjo institucije SPIRIT Slovenija slovenska podjetja veliko lažje vstopajo na tuja tržišča, institucija razpiše razpis, na katerega se lahko podjetje prijavi, če ustreza vsem postavljenim pogojem. Sofinancirani so skupinski in individualni nastopi podjetij na mednarodnih sejmih.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, sejem, nastop na sejmu, SPIRIT Slovenija.
Objavljeno: 21.01.2020; Ogledov: 355; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (708,14 KB)

3.
Inovativne metode oglaševanja
Nik Tominc, 2019, diplomsko delo

Opis: V 21. stoletju smo izpostavljeni najrazličnejšim oglasom. Tržniki se na vse pretege trudijo pritegniti našo pozornost. Vedno bolj se zatekajo k inovativnim metodam oglaševanja, s čimer se tudi ukvarjamo v tem diplomskem projektu. Kot smo predvidevali, pridobijo ne tradicionalne metode več pozornosti potrošnikov in jih v večjem deležu prepričajo v nakup kot tradicionalne metode oglaševanja, kar potrdi našo prvo hipotezo. Vedno več stvari se oglašuje in proda preko spleta, kar potrjuje našo hipotezo o upadu zanimanja za tradicionalne metode oglaševanja. Kljub temu se večina anketirancev ne omejuje na fizične prodajalne, ampak želeni izdelek raje naroči preko telefona ali spleta. Večina navedenih posega po izdelkih v akciji, a raje izbere priznane blagovne znamke, kar potrdi našo hipotezo o pospeševanju prodaje. Najrazličnejše akcije in pospeševanje prodaje, kar vključuje področje marketinga, so ključne za dolgoročen obstanek podjetja na trgu, kar potrjuje našo zadnjo hipotezo. Pri odločitvi za nakup je večini najpomembnejša cena, zato se odločijo za primerjavo cen in kakovosti v primerjavi s substitutom. Tudi to omogoča globalizacija, ki jo je s seboj prinesla uporaba svetovnega spleta.
Ključne besede: marketing, inovativni pristopi oglaševanja, pospeševanje prodaje.
Objavljeno: 17.12.2019; Ogledov: 331; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

4.
Načrt marketinškega komuniciranja v spletni prodajalni skyhill
Špela Sedevčič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem opisala teoretični del načrta marketinškega komunicranja, v praktičnem delu pa ga projecirala na podjetje Skyhill. V prvem delu teoretične dela smo predstavili šest korakov načrtov marketinškega komuniciranja in vsakega opisali. V drugem delu smo predstavili najpogostejša orodja marketinškega komuniciranja to so: oglaševanje, pospeševanje prodaje in odnosi z javnostjo. Z temi inštrumenti poskuša približati podjetje oz. izdelek ali storitev javnosti oziroma odjemalcem. V praktičnem delu smo predstavili novonastalo podjetje Skyhill, ki se ukvarja s prodajo otroških oblačil in obutev. Predstavili smo celotni marketinški načrt za podjetje. Prvotni cilj podjetja je, da doseže čim večjo prepoznavnost in pridobivanje zvestih kupcev, zato je celotni marketinški načrt prilagojen danim ciljem. Cilj diplomskega projekta je spoznati teoretične osnove o načrtu marketinškega komuniciranja in znanje prenesti na marketinško komuniciranje za podjetje Skyhill. Razložili smo, kako bi naše podjetje predstavili odjemalcem.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, Skyhill
Objavljeno: 17.12.2019; Ogledov: 264; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

5.
Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke naravne kozmetike LaboratoriHur
Ana Rak, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Blagovna znamka LaboratoriHur d.o.o. je s svojo 30-letno tradicijo na italijanskem trgu že dobro prepoznavna. Izdelke razvijajo v lastnih laboratorijih z 99% naravnimi sestavinami. Izdelali so tudi svoje certifikate, ki jim potrošnik lahko zaupa. Vsak nov izdelek ima za seboj vrsto nadzorov in raziskav trga ter želja kupcev in potrošnikov. Žal pa zaradi neprepoznavnosti in velike zasičenosti z drugimi kozmetičnimi izdelki na slovenskem tržišču zaenkrat ni na voljo v večjih hipermarketih, trgovinah ali specializiranih prodajalnah. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V prvem delu bomo spoznali nekaj osnovnih teoretičnih izhodišč, za lažje nadaljnje razumevanje, v drugem delu pa se bomo skušali približati rešitvi težav, s katerimi se blagovna znamka na slovenskem trgu sooča. Znamka je relativna novost in na domačem tržišču skoraj neprepoznavna, saj izdelki zaenkrat niso na voljo v širši prodaji. Distributer za promocijo ne namenja veliko sredstev. Izboljšanje slednjega bi zagotovo dvignilo prepoznavnost in s tem tudi tržni delež. Trg nege telesa je eden najpomembnejših segmentov za omenjeno blagovno znamko in s trdnimi temelji pozitivno zre v prihodnost. Ogromno truda in pozornosti je vloženo v vsako sestavino in vsak proizvod, ki se kasneje pojavi na trgu. Zaradi izjemne kakovosti izdelkov smo prepričani v uspeh naše blagovne znamke tudi na tujih tržiščih, ne samo na italijanskem. Slovensko podjetje Hebesa d.o.o. je pred nekaj leti prevzelo zastopstvo za slovenski trg, a glede na dosedanja razpoložljiva sredstva, ni bilo najbolj uspešno pri uvajanju na širše tržišče. Izdelki so tako zaenkrat na voljo v izbranih lekarnah ter kozmetičnih salonih. V kozmetičnih salonih poleg raznih storitev z njihovimi izdelki nudijo tudi nakup izdelka; zelo nas veseli, da je strank in kupcev vedno več. Zaradi zasičenosti tržišča in močnemu domačemu proizvajalcu kozmetičnih izdelkov bo prodor na prodajne police težji, vendar menimo, da tako kakovostni izdelki s pravilno medijsko podporo in promocijo preprosto mora uspeti.
Ključne besede: naravna in bio kozmetika, certifikat, blagovna znamka, pospeševanje prodaje
Objavljeno: 02.04.2019; Ogledov: 455; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (900,55 KB)

6.
Virtualno pomerjanje oblačil
Iris Kečkeš, 2018, diplomsko delo

Opis: Virtualne, povečane in mešane resničnosti so tehnologije, ki pridobivajo večji pomen iz dneva v dan. Tako so proizvajalci teh tehnologij opazili priložnost za nov tehnološki trend kateremu pravimo »fashion mirror«. Strokovnjaki so začeli programirati programe, z pomočjo prej omenjenih resničnosti ter ustvarili programsko opremo, ki nam omogoča da virtualno pomerjamo oblačila. V tem diplomskem projektu se bomo prvo osredotočili na predstavitev virtualnega pomerjanja oblačil. Opisali bomo različne vrste resničnosti, ki to izkušnjo omogočajo, predstavili primer ter kasneje v diplomski nalogi pospeševanje prodaje iz vidika virtualnega pomerjanja oblačil kot orodja za pospeševanje prodaje. Cilj tega diplomskega projekta je predvsem ozavestiti bralce ter udeležence v empiričnem delu tega projekta o obstoju takšnega načina pomerjanja. Na podlagi zastavljenih ciljev ter hipotez smo oblikovali anketni vprašalnik, v katerem je sodelovalo 100 anketiranih, in na podlagi njihovih odgovorov potrdili ali ovrgli vnaprej zastavljene hipoteze. Pomemben cilj diplomskega projekta je bil tudi ugotoviti ali bi si sodelujoči v raziskavi takšnega načina pomerjanja želeli ali ne. V empiričnem delu smo po analizi pridobljenih odgovorov in podatkov ugotovili, da smo dosegli prej omenjeni cilj, saj je večina odgovorila, da bi si takšnega načina pomerjanja želeli. Uvedbo takšnega načina pomerjanja oblačil prodajalnam svetujemo, saj je zelo dobro orodje pospeševanja prodaje, ker predstavlja nekaj novega, zanimivega, interaktivnega ter zabavnega. Ljudje se tudi na neki ravni povežejo med seboj, kajti takšno pomerjanje oblačil je javno, kjer drugi lahko opazujejo uporabnike pri ustvarjanju novega videza.
Ključne besede: virtualna resničnost, povečana resničnost, pospeševanje prodaje, virtualne garderobe.
Objavljeno: 26.11.2018; Ogledov: 446; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (620,86 KB)

7.
Marketinško komuniciranje v podjetju Spar d.o.o.
Jan Kološa, 2018, diplomsko delo

Opis: Uspešno tržno komuniciranje je v sodobnih podjetjih ključnega pomena za uspeh podjetja. Uspešno tržno komuniciranje podjetju prinaša prepoznavnost njihovih izdelkov in/ali storitev, prepoznavanje prednosti izdelkov/storitev v primerjavi s konkurenčnimi produkti in ob uspešnem marketinškem komuniciranju vodi k večji prodaji ter posledično ustvarjanju dobička. Ustvarjen dobiček pa je danes tisto merilo, ki kaže, da je poslovni izid podjetja pozitiven in uspešen in daje podjetju možnost samoohranitve na zahtevnem in običajno konkurenčno močnem trgu. Ohranjanje podjetja in njegova uspešna rast na trgu pa je še kako pomembna za ohranjanje delovnih mest vseh zaposlenih v ponudbi izdelka ali storitve. Uspešna ponudba in prodaja izdelka/storitve pa je še kako odvisna od uspešnega marketinškega komuniciranja, ki kupca pripelje do odločitve o nakupu. Tukaj je dobro poznavanje in uporaba orodij marketinškega komuniciranja izjemnega pomena. Oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in osebna prodaja so dragocena orodja uspešnega marketinškega komuniciranja, katerih namen je vzpostaviti zvezo med proizvajalcem/ponudnikom izdelka/storitve in uporabnikom. Cilj marketinškega komuniciranja je uspešno prenesti marketinško informacijo od ponudnika h kupcu. Sodobni svet je danes preplavljen z marketinškimi sporočili vseh vrst in zlahka prihaja do prezasičenosti, ko sporočila v obtoku presegajo maksimum in tako težje dosegajo svoj cilj. V zastavljenem projektu sem se osredotočil na orodja marketinškega komuniciranja in njihov uspeh v doseganju kupcev za podjetje Spar, ki trži izdelke široke potrošnje, ki jih potrebuje vsako gospodinjstvo in vsak dom. Prav na tem področju pa je konkurenca izredno močna, saj so v zadnjih letih naselja opremljena z blagovnicami močnih konkurenčnih ponudnikov: Spar, Mercator, Tuš, Lidl, Hofer, … ki vneto zasipajo svoje potencialne kupce z mnoštvom marketinških pristopov, od TV in radijskih objav, digitalnih sporočil do vsakodnevnih letakov in časopisov, s katerimi mašijo poštne nabiralnike kupcev. V podjetju Spar so oblikovali uspešen splet orodij marketinškega komuniciranja, ki podjetju prinaša povečanje prodaje, prepoznavnost izdelkov in prednost pred konkurenco. Uporaba orodij tržnega komuniciranja je za Spar izrednega pomena. Uporabljajo široko paleto orodij marketinške komunikacije, od oglaševanja v časopisih, revijah, katalogih, do televizijskega in radijskega oglaševanja. Ob Hervisu so prvi, ki so uporabili tudi pošiljanje sms sporočil v direktni komunikaciji s kupcem. Prisotni so na Facebooku in Instagramu. S projektom Štartaj Slovenija, so vzpodbudili razvoj podjetniških idej malih podjetnikov in jih podprli s ponudbo njihovih izdelkov na Sparovih policah. S tem projektom postajajo mladi podjetniki prepoznavni, Spar pa se dvigne nad običajne marketinške pristope svoje konkurence. V Sparu so tudi mojstri pospeševanja prodaje s kartico zvestobe, ponujenimi popusti, ugodnostmi in akcijskimi ponudbami. V podjetju se zavedajo, da načrtovane cilje in poslovni uspeh lahko dosežejo samo s primernim načrtovanjem uporabe široke palete orodij marketinškega komuniciranja. S takim premišljenim pristopom h komunikaciji s kupci, pa ohranjajo vodilno mesto ponudnika široke palete kakovostnih izdelkov široke potrošnje po ugodni ceni.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, osebna prodaja, povečanje prodaje, štartaj Slovenija, kartica zvestobe.
Objavljeno: 23.10.2018; Ogledov: 699; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

8.
Pospeševanje prodaje v Spar Slovenija d.o.o.
Sandra Nemec, 2017, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje ima v današnjem svetu velik pomen. Podjetja namenjajo pospeševanju prodaje veliko pozornosti in še več finančnih sredstev. Ker se mi zdi delo na tem področju zelo zanimivo in razgibano, sem si za diplomski projekt izbrala pospeševanje prodaje in vse skupaj zožila na eno podjetje, in sicer Spar Slovenija. V diplomskem projektu me je zanimala predvsem primerjava med tem, kako naj bi pospeševanje prodaje potekalo v teoriji in kako dejansko poteka v podjetju, ki sem si ga izbrala. S tem namenom sem najprej raziskala razno strokovno gradivo, nato pa ugotavljala, kako se pospeševanja prodaje loteva podjetje Spar Slovenija. Raziskati sem želela tudi, kako pospeševanje prodaje podjetja Spar Slovenija zaznavajo potrošniki. S tem namenom sem sestavila anketni vprašalnik; v raziskavi je sodelovalo 50 posameznikov. Diplomsko delo je najprej sestavljeno iz uvodnega dela in jedra, v katerem najprej predelam strokovno literaturo na temo pospeševanja prodaje. V naslednjem poglavju je predstavljeno podjetje Spar Slovenija; sledi razčlenitev pospeševanja prodaje, ki je usmerjeno h kupcem, in pospeševanje prodaje, usmerjeno k zaposlenim. Naslednje poglavje vsebuje empirično raziskavo, ki sem jo opravila. Na koncu diplomskega projekta sem v sklepu predstavila še svoje ugotovitve in rezultate empirične raziskave.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, orodja za pospeševanje prodaje, Spar Slovenija
Objavljeno: 19.12.2017; Ogledov: 896; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

9.
Stališča potrošnikov do trgovskih kuponov za popust na izdelek po izbiri
Almira Garčević, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali tematiko pospeševanja prodaje, ki je pridobila pomembnost v zadnjih letih, saj podjetja vlagajo v pospeševanje prodaje vedno več denarja. Ker smo kupci postali zelo zahtevni in preudarni, morajo podjetja v konkurenčnem okolju vedno znova razmišljati o novih inovativnih prijemih, s pomočjo katerih obstoječe kupce ohranijo ter pridobijo nove kupce. V prvem delu magistrskega dela smo se osredotočili na teoretično predstavitev področja pospeševanja prodaje in proučili različna orodja pospeševanja prodaje, usmerjena na porabnike, katerih se podjetja poslužujejo ter med katera uvrščamo tudi kupone, na katere smo se podrobneje osredotočili v tretjem poglavju. V nadaljevanju smo predstavili 3 največje slovenske trgovce in se osredotočili na trenutno zelo aktualne in za kupce zanimive kupone za popust na izdelek po izbiri, ki jih ti trgovci nudijo. Ker priljubljenost tovrstnih kuponov narašča, smo v drugem delu magistrskega dela, ki temelji na empirični raziskavi, proučevali odziv potrošnikov na kupone za popust na izdelek po izbiri. Rezultati ankete podajajo odgovor, kako potrošniki dojemajo kupone, ki jih v celotnem spektru različnih orodij za pospeševanje prodaje nudi vedno več trgovcev.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, pospeševanje prodaje, usmerjeno na porabnike, kuponi kot orodje za pospeševanje prodaje, kuponi za popust na izdelek po izbiri
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 540; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

10.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja Paloma d. d.
Martina Oreški, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V uvodu je predstavljena tema samega projekta, njegov namen, cilji, metode in omejitve. V teoretičnem delu je predstavljen pomen komuniciranja in njegov potek. Predstavljene so opredelitve marketinškega komuniciranja in oblikovanja celovitega programa marketinškega komuniciranja. Marketinško komuniciranje običajno sestoji iz štirih instrumentov in sicer, oglaševanja, pospeševanja prodaje, osebne prodaje in stikov z javnostmi. Samo komuniciranje pa služi kot dvosmerni tok informacij med organizacijami in obstoječimi ter potencialnimi odjemalci. Odjemalce informira o izdelkih, storitvah in blagovnih znamkah neke organizacije ter jih opominja na nakup in uporabnost le teh. V empiričnem delu diplomskega projekta je predstavljeno marketinškego komuniciranje na primeru podjetja Paloma d.d.. Predstavljeno je podjetje, njegova zgodovina ter njegovi izdelki in blagovne znamke. Opisan je celoten komunikacijski program podjetja in predstavljeni so instrumenti marketinškega komuniciranja na primeru tega podjetja. Cilji diplomskega projekta zajemajo predstavitev in opredelitev komuniciranja, marketinškega komuniciranja in njegovih instrumentov. Prav tako zajemajo predstavitev družbe Paloma, njenih izdelkov in blagovnih znamk ter njenega programa in instrumentov marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, odjemalci.
Objavljeno: 27.11.2017; Ogledov: 472; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici