| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Preureditev skladišča zbirnih pošiljk za proizvodne družbe Gorenja, d.d. v tujini
Tadej Hren, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali možnost preureditve zbirnega skladišča za materiale, ki jih Gorenje, d. d. vsakodnevno odpremlja v proizvodne družbe v tujini. V prvem delu diplomskega dela smo naredili posnetek obstoječega stanja v skladišču. Prikazali smo trenutno prostorsko razporeditev, opravila zaposlenih, tehnološke rešitve ter izpostavili problem nekurantnih zalog. V drugem delu smo pripravili predlog za možno preureditev skladišča. Pri tem smo skušali čim bolj racionalno izrabiti trenutno lokacijo in sredstva, kot so infrastruktura in viličarji. Jasneje smo definirali cone skladišča, ter v njih uvedli različne skladiščne rešitve v obliki polic, regalov ali talnega skladiščenja. Dodatno smo še predlagali vpeljavo WMS, ter za to potrebne spremembe. V zaključnem delu smo primerjali trenutno in predlagano organizacijo skladišča. Spremembe smo ovrednotili kot pozitivne, zato smo pregledali še možnost fazne vpeljave sprememb, ter predlagali možnosti nadaljnjega razvoja skladišča.
Ključne besede: skladiščenje, preureditev, posnetek stanja, skladiščni informacijski sistemi, regali
Objavljeno: 26.01.2015; Ogledov: 709; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

3.
PRENOVA PROCESA REKLAMACIJ V PODJETJU AMEC D.O.O.
Rok Ličen, 2014, diplomsko delo

Opis: Reklamacije so za podjetje pomembno orodje, s katerim se odraža odnos do kupca in njegovega zadovoljstva. Današnji čas zahteva hitre odzive in rešitve za problematiko reklamacij. V diplomski nalogi so predstavljeni procesi reklamacij, ki potekajo v podjetju Amec d.o.o. Podjetje Amec d.o.o. se ukvarja z razmnoževanjem in distribucijo avtorskega gradiva, kot so zgoščenke, DVD-plošče, USB-ključi, knjige itd., tako doma kot po Evropi. V teoretičnem delu so opisane vrste reklamacij, zakonodaja reševanja, načini izboljševanja in vrste prenove poslovnih procesov. V praktičnem delu so na podlagi posnetka stanja v programskem orodju Aris izrisani poslovni modeli procesa reklamacij. Na podlagi posnetka stanja smo izbrali proces, ki se nam je zdel najbolj kritičen in potreben prenove. V analizi stanja so predstavljene slabosti procesa ter podani predlogi rešitve za izboljšavo procesa reklamacij.
Ključne besede: - proces - reklamacije - prenova procesa - izboljšave - posnetek stanja
Objavljeno: 24.12.2014; Ogledov: 790; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

4.
PRIPRAVA SMERNIC ZA OBLIKOVANJE SISTEMA ZAGOTAVLJANJA KAKOVOSTI V VZGOJNEM ZAVODU PLANINA
Marjan Mrhar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je analizirati stanje managementa kakovosti in pripraviti smernice za oblikovanje managementa kakovosti v Vzgojnem zavodu Planina. Vzgojni zavod Planina opravlja svoje poslanstvo vzgoje in izobraževanja otrok in mladostnikov s tako imenovanimi kombiniranimi motnjami – to so motnje vedenja in osebnosti, lažje motnje v duševnem razvoju ter v vedno več primerih diagnosticirane psihiatrične motnje in sumi na duševno bolezen. Vzgojni zavod Planina izvaja program osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom intri programe nižjega poklicnega izobraževanja, in sicer: pomočnik v tehnoloških procesih, obdelovalec lesa in pomočnik v biotehniki in oskrbi. V diplomskem delu smo najpej opredelili teoretična izhodišča kakovosti, sistema managementa kakovosti, procesnega pristopa v šolstvu in standardov ISO 9001. Še posebej smo analizirali standard ISO 9001:2015, saj smo na osnovi standarda podali ustrezne rešitve za organizacijo. V empiričnem delu smo si zadali cilj, da s pomočjo vprašalnika samoevalviramo kakovost dela v Vzgojnem zavodu Planina, analiziramo stanje in ugotovimo, na katerih področjih moramo kakovost dela še izboljšati ter podamo smernice za nadalnje delo. V drugem delu diplomske naloge smo s pomočjo vprašalnika podrobno analizirali stanje dela, počutja in motiviranosti zaposlenih učiteljev v Vzgojnem zavodu Planina. Ugotavljali smo, ali so se učitelji kdaj srečali s pojmom kakovosti, kaj kakovost pomeni, zanimalo nas je ali so učitelji seznanjeni s standardom ISO 9001 itd. Vprašalnik smo nato analizirali in predlagali ustrezne rešitve, predvsem na osnovi standarda ISO 9001:2015 ter podali ustrezne smernice za nadalnje delo.
Ključne besede: - kakovost, - zagotavljanje kakovosti, - standardi ISO 9001, - posnetek stanja, smernice, predlogi, - management kakovosti v šolstvu.
Objavljeno: 30.05.2016; Ogledov: 382; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici