| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KAKO PRISLUHNITI OTROKU
Mateja Praznik, 2009, diplomsko delo

Opis: Komunikacija nas spremlja vsak dan, celo življenje in je sestavni del spoznavnega in socialnega razvoja. Zavedati se moramo, kako pomembno vlogo ima medsebojna komunikacija za otrokov razvoj. Učenje komunikacije se največkrat nanaša na učenje književnosti, retorike, lepopisa … Pri sporazumevanju (učinkovito pošiljanje in prejemanje sporočil, poslušanje drug drugega, upoštevanje čustev, razumevanje …) se pogosto dogaja, da ostajamo brez znanja. Diplomsko delo obravnava seznanitev z novimi načini komunikacije. Nevmešavanje, odpiranje vrat, aktivno poslušanje in reševanje konfliktov brez poraženca so metode, ki nam pomagajo, da se lahko učinkovito pogovarjamo z otroki. V delu sem predstavila tudi načine pogovora in poslušanj ter metode reševanja konfliktnih situacij, ki se najbolj pogosto uporabljajo v praksi in niso priporočene. Delo zajema tudi poglavje o kaznovanju. Kaj lahko naredimo namesto kaznovanja, posledice, ki jih pušča kaznovanje pri otrocih in poglavje, zakaj je komunikacija med vzgojitelji in starši pomembna. Podatki zbrani z anketnim vprašalnikom so statistično pregledani in prikazani v tabelah. Dobljeni rezultati so pokazali, v kolikšni meri strokovni delavci uporabljajo nove načine komunikacije.
Ključne besede: komunikacija, pogovor z otroki, poslušanje otrok, konflikti, kaznovanje.
Objavljeno: 07.07.2009; Ogledov: 2178; Prenosov: 357
.pdf Celotno besedilo (341,63 KB)

2.
POSLUŠANJE KLASIČNE GLASBE V VRTCU
Nataša Cvetko, 2011, diplomsko delo

Opis: Poslušanje glasbe je sestavni del različnih glasbenih dejavnosti. Je pomembno področje za otrokov glasbeni, estetski, moralni, telesni in duševni razvoj. Zato je zelo pomembno, da otrok posluša kakovostno glasbo, kar je v veliki meri odvisno od vzgojitelja. V diplomski nalogi z naslovom Poslušanje klasične glasbe v vrtcu je bila v empiričnem delu opravljena raziskava, katere namen je bil izvedeti, ali se pri otrocih poveča interes za poslušanje klasične glasbe ob sistematičnem poslušanju le-te. Za raziskovanje zadanega cilja je bila uporabljena deskriptivna metoda zbiranja podatkov s testom, ki ga je sestavila Sigrid Abel Struth. Rezultati in interpretacija rezultatov raziskave kažejo, da se je pri otrocih bistveno povečal interes za poslušanje klasične glasbe. To potrjuje, da otroci zavračajo zmotno mnenje oz. prepričanje večine odraslih, da je klasična glasba zanje pretežka, preresna, neprimerna, dolgočasna.
Ključne besede: poslušanje glasbe, klasična glasba, predšolski otrok, interes otrok, načrtovanje
Objavljeno: 03.06.2011; Ogledov: 3787; Prenosov: 620
.pdf Celotno besedilo (587,86 KB)

3.
POSLUŠANJE KLASIČNE GLASBE V VRTCU
Špela Božič, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomskem delu z naslovom Poslušanje klasične glasbe v vrtcu smo želeli ugotoviti zastopanost klasične glasbe v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu je predstavljeno poslušanje glasbe na splošno, načrtovanje glasbenih dejavnosti, poslušanje vokalne in instrumentalne glasbe, priprava otrok na poslušanje, sledi predstavitev obdobja klasicizma in nekaj skladateljev iz tega obdobja. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovili, da klasična glasba ni tako zapostavljena, kot smo predvidevali, kar je razveseljivo. Ugotovili smo tudi, da je najbolj zastopana otroška glasba. V empiričnem delu so izpostavljeni tudi najbolj predvajani skladatelji in njihova glasbena dela. Pomembno je, da se zavedamo tako pozitivnih kot negativnih učinkov različnih zvrsti in različnih glasbenih del. Tako kot ima klasična glasba na otroke pomirjajoč učinek, lahko ima katera druga zvrst glasbe agresiven učinek. Klasika spodbuja domišljijo, ustvarjanje, razvija estetski čut ipd.
Ključne besede: Ključne besede: predšolska vzgoja, otrok, poslušanje glasbe, klasična glasba, klasicizem.
Objavljeno: 18.05.2011; Ogledov: 5666; Prenosov: 799
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

4.
Zmožnost upoštevanja predlogov in barv na področju orientacije pri predšolskih otrocih
Teja Jurjevec, 2018, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu z naslovom Zmožnost upoštevanja predlogov in barv na področju orientacije pri predšolskih otrocih bomo govorili o orientaciji, ki je pri otrocih, predvsem pri njihovem zaznavanju prostora, zelo pomembna. Diplomska naloga v teoretičnem delu opredeljuje predvsem razvoj govora in orientacije v predšolskem obdobju. Govori o vrstah govora in orientacije, ki jih otrok spoznava skozi igro. Ker je tema diplomske naloge v večini usmerjena na orientacijo v predšolskem obdobju, je pomembno, da opredelimo tudi razvoj govora, saj je v veliki meri povezan z orientacijo, barvami in tudi predlogi. Zelo pomembno pri vsem tem pa je tudi, da otrok zna poslušati, zato bomo spregovorili tudi o poslušanju, vrstah poslušanja ter kaj in kako poslušamo. Cilj diplomske naloge je, da ugotovimo, kako dobro otroci poznajo levo in desno roko, predloge ter barve.
Ključne besede: prepoznavanje leve in desne roke, razvoj govora, orientacija otrok, poslušanje.
Objavljeno: 02.04.2019; Ogledov: 113; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (917,60 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici