| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 164
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Si ali nisi manager v franšizni organizaciji? : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Brigita Šorli, 2013, diplomsko delo

Opis: V današnjem času se pojavlja veliko franšiznih organizacij, kot ena izmed oblik poslovnega sodelovanja. Pri franšizi ne govorimo o običajnem poslovnem partnerstvu, temveč o posebni obliki organizacije pravno samostojnih podjetnikov. Franšizing je mnogim bližnjica za uresničitev podjetniških vizij, saj je glavna prednost pri tej poslovni metodi, da franšizing podjetnikom omogoča delovanje znotraj določenega poslovnega sistema, po drugi strani pa v določeni meri ohranijo svojo neodvisnost. To pomeni, da podjetnik posluje zase, v veliko podporo pri tem pa je priznana in uveljavljena ter dobro poznana blagovna znamka. Izkušnje franšizijev potrjujejo, da je franšizing veliko varnejši način poslovanja, kot pa če bi začeli s posli sami, istočasno pa morajo kot voditelji in odgovorni pokazati odlične vodstvene in managerske sposobnosti. Vodenje franšize predstavlja tudi tveganje, saj franšiziji kot managerji ne morejo popolnoma samostojno delovati, saj morajo delovati v skladu s franšizno pogodbo. Na drugi strani pa postavljena pravila predstavljajo poslovno podporo pri doseganju poslovnega uspeha. Za uspešno vodenje franšize v veliki meri potrebna določena osebnost, kar pomeni, da mora biti franšizij dovolj dovzeten, da upošteva pravila franšizne pogodbe in dovolj podjeten, da razvija posel na trgu.
Ključne besede: organizacije, franšizne organizacije, poslovno sodelovanje, franšizing, managerji, franšizij, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 08.08.2013; Ogledov: 1583; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (610,83 KB)

4.
Poslovna partnerstva in logistična pogodba v oskrbovalni verigi
Sonja Povh, 2013, magistrsko delo

Opis: Dandanes se podjetja srečujejo z izredno konkurenco na globalni ravni, zaradi česar je pomembno, da sprejemajo pravilne poslovne odločitve. V to področje spada tudi izbira poslovnih partnerjev in vzpostavljanje odnosov z njimi, ki naj bi temeljili na vzajemnem zaupanju in ustvarjanju dolgoročnega sodelovanja v oskrbovalni verigi. Pri tem je pomembna tudi vpetost logistike, ki z optimizacijo procesov pripomore k boljšemu poslovanju in s tem k zmanjšanju stroškov. Podjetja se srečujejo tudi s poverjanjem storitev zunanjim izvajalcem logističnih aktivnosti, pri čemer se pojavi potreba po ureditvi pravnega razmerja med njimi oziroma sklenitvi logistične pogodbe. S preučitvijo logističnih podsistemov, obravnave nabavne in prodajne funkcije v petih proizvodnih podjetjih bomo poskusili dokazati, da ustvarjanje dolgoročnih poslovnih sodelovanj pripomore k uspešnosti in blaginji v podjetjih.
Ključne besede: poslovno partnerstvo, sodelovanje v oskrbovalni verigi, logistična pogodba
Objavljeno v DKUM: 28.05.2013; Ogledov: 2249; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici