1. Key customers : how to manage them profitablyMalcolm McDonald, Beth Rogers, Diana Woodburn, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: potrošnik, zadovoljstvo, strategija trženja, trg, marketing, trženje, komercialno poslovanje, management, uspešnost poslovanja, vodstveno računovodstvo, kupci, ponudba, spremembe, perspektive, kritika, strategija, uporabniki, tržno planiranje, organiziranost, pospeševanje prodaje, poslovno sodelovanje, poslovni proces, partnerstvo, poslovni odnosi, vrednotenje, meritve, dobiček, donos, verige, management, manager, računovodske informacije, vodenje, predvidevanje, prihodnost, cilj, sposobnosti, učbeniki, priročniki, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1317; Prenosov: 81 Povezava na celotno besedilo |
2. Zunanje izvajanje dejavnosti - priložnost za mala podjetja : magistrsko deloBernarda Uršič, 2002, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, majhna podjetja, poslovanje podjetja, zunanje izvajanje dejavnosti, poslovno sodelovanje, razvoj, trendi, kvantiteta, ekonomski razvoj, izvajanje, pogoji, mednarodne primerjave Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1104; Prenosov: 153 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Si ali nisi manager v franšizni organizaciji? : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko deloBrigita Šorli, 2013, diplomsko delo Opis: V današnjem času se pojavlja veliko franšiznih organizacij, kot ena izmed oblik poslovnega sodelovanja. Pri franšizi ne govorimo o običajnem poslovnem partnerstvu, temveč o posebni obliki organizacije pravno samostojnih podjetnikov.
Franšizing je mnogim bližnjica za uresničitev podjetniških vizij, saj je glavna prednost pri tej poslovni metodi, da franšizing podjetnikom omogoča delovanje znotraj določenega poslovnega sistema, po drugi strani pa v določeni meri ohranijo svojo neodvisnost. To pomeni, da podjetnik posluje zase, v veliko podporo pri tem pa je priznana in uveljavljena ter dobro poznana blagovna znamka. Izkušnje franšizijev potrjujejo, da je franšizing veliko varnejši način poslovanja, kot pa če bi začeli s posli sami, istočasno pa morajo kot voditelji in odgovorni pokazati odlične vodstvene in managerske sposobnosti. Vodenje franšize predstavlja tudi tveganje, saj franšiziji kot managerji ne morejo popolnoma samostojno delovati, saj morajo delovati v skladu s franšizno pogodbo. Na drugi strani pa postavljena pravila predstavljajo poslovno podporo pri doseganju poslovnega uspeha. Za uspešno vodenje franšize v veliki meri potrebna določena osebnost, kar pomeni, da mora biti franšizij dovolj dovzeten, da upošteva pravila franšizne pogodbe in dovolj podjeten, da razvija posel na trgu. Ključne besede: organizacije, franšizne organizacije, poslovno sodelovanje, franšizing, managerji, franšizij, diplomske naloge Objavljeno v DKUM: 08.08.2013; Ogledov: 1583; Prenosov: 203 Celotno besedilo (610,83 KB) |
4. Poslovna partnerstva in logistična pogodba v oskrbovalni verigiSonja Povh, 2013, magistrsko delo Opis: Dandanes se podjetja srečujejo z izredno konkurenco na globalni ravni, zaradi česar je pomembno, da sprejemajo pravilne poslovne odločitve. V to področje spada tudi izbira poslovnih partnerjev in vzpostavljanje odnosov z njimi, ki naj bi temeljili na vzajemnem zaupanju in ustvarjanju dolgoročnega sodelovanja v oskrbovalni verigi. Pri tem je pomembna tudi vpetost logistike, ki z optimizacijo procesov pripomore k boljšemu poslovanju in s tem k zmanjšanju stroškov. Podjetja se srečujejo tudi s poverjanjem storitev zunanjim izvajalcem logističnih aktivnosti, pri čemer se pojavi potreba po ureditvi pravnega razmerja med njimi oziroma sklenitvi logistične pogodbe. S preučitvijo logističnih podsistemov, obravnave nabavne in prodajne funkcije v petih proizvodnih podjetjih bomo poskusili dokazati, da ustvarjanje dolgoročnih poslovnih sodelovanj pripomore k uspešnosti in blaginji v podjetjih. Ključne besede: poslovno partnerstvo, sodelovanje v oskrbovalni verigi, logistična pogodba Objavljeno v DKUM: 28.05.2013; Ogledov: 2249; Prenosov: 312 Celotno besedilo (1,12 MB) |
5. Kiss, bow, or shake hands : how to do business in sixty countriesTerri Morrison, Wayne A. Conaway, George A. Borden, priročnik Ključne besede: mednarodno poslovanje, mednarodni ekonomski odnosi, globalizacija, poslovno okolje, svet, dežele, poslovna pogajanja, kultura, pogajanje, poslovno sodelovanje, mednarodna trgovina, poslovna etika, medkulturna komunikacija, poslovni razgovori, vedenje, informacije, poslovna psihologija, komuniciranje, mednarodno podjetje, vodiči, pravila, pregledi Objavljeno v DKUM: 06.06.2012; Ogledov: 1708; Prenosov: 107 Povezava na celotno besedilo |
6. Erfolgreich beraten : Grundlagen der UnternehmensberatungKonrad Schwan, Kurt G. Seipel, priročnik Ključne besede: gospodarski svetovalci, svetovanje, tipologija, osnove, metode, management consultants, nabava, pravila, strokovnjaki, strokovne službe, poslovni razgovori, poslovna pogajanja, poklicna uspešnost, management, podjetje, kooperacija, poslovno sodelovanje, uspešnost poslovanja, dejavnost, vrednotenje, komuniciranje, poslovni rezultati, evalvacija, ocenjevanje, strateški management Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1770; Prenosov: 56 Povezava na celotno besedilo |
7. Managing cultural differences : effective strategy and execution across cultures in global corporate alliancesPiero Morosini, 2001, pregledno delo Ključne besede: mednarodno podjetje, globalizacija, uspešnost poslovanja, kultura, medkulturna komunikacija, narod, združevanje, združitve podjetij, povezanost, pogajanje, poslovna pogajanja, pregledi, management, vodenje, koncerni, predstava, kultura podjetja, mednarodno poslovanje, poslovno sodelovanje, joint venture, korporacije, izvršba, združenja Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 3046; Prenosov: 77 Povezava na celotno besedilo |
8. Managing cultural differences : effective strategy and execution across cultures in global corporate alliancesPiero Morosini, 1999, pregledno delo Ključne besede: mednarodno podjetje, globalizacija, uspešnost poslovanja, kultura, medkulturna komunikacija, narod, združevanje, združitve podjetij, povezanost, pogajanje, poslovna pogajanja, pregledi, management, vodenje, koncerni, predstava, kultura podjetja, mednarodno poslovanje, poslovno sodelovanje, joint venture, korporacije, izvršba, združenja Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1759; Prenosov: 26 Povezava na celotno besedilo |
9. Business Computing mit SAP R/3 : Modellierung, Customizing und Anwendung betriebswirtschaftlich-integrierte Geschäftsprozesse1999, priročnik Ključne besede: poslovni proces, poslovna politika, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, trgovanje, prodaja na drobno, kooperacija, poslovno sodelovanje, reševanje problemov, rešitve, potrošnik, benchmarking, reinženiring, zmogljivost, mehka logika, teorija mehkosti, teorija odločitev, poslovne odločitve, krmiljenje, podatkovne strukture, verige, proizvodnja, upravljanje proizvodnje, uporaba računalnika, računalništvo, software, podpora, client/server, odjemalec/strežnik, programska oprema, avtomatizacija, ap Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2047; Prenosov: 57 Povezava na celotno besedilo |
10. Leading with knowledge : the nature of competition in the 21st centuryRichard C. Huseman, Jon P. Goodman, pregledno delo Ključne besede: znanje, človeški potencial, človeški kapital, kreativnost, ustvarjalnost, vodenje, podjetje, konkurenčnost, organiziranost, delovna organizacija, sposobnosti, management, organizacijski razvoj, poslovni sistemi, družbe, korporacije, prihodnost, futurologija, razvoj, mišljenje, ideje, inteligentni sistemi, poslovno sodelovanje, prednost, interakcije, izobraževanje, poslovodni delavci, proizvodnja, spremembe Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1607; Prenosov: 101 Povezava na celotno besedilo |