| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
IZDELAVA SPLETNEGA PORTALA ZA SPREMLJANJE PROJEKTOV V DRUŽBI VEGRAD D.D.
Evgen Jamnikar, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava funkcijo kontrolinga. Predstavi pojem kontrolinga, njegove cilje in dobre prakse. Cilj diplomske naloge je izdelava spletnega portala za spremljanje projektov v družbi Vegrad d.d., zato predstavi podjetje, informacijski sistem podjetja, ki je osnova za gradnjo portala, opisuje spremljanje projektov ter vlogo skupine za kontroling v omenjenem podjetju. Podrobneje opiše, kaj je spletni portal, kakšna je njegova zgradba in predstavi različne delitve portalov. Vsebuje tudi opis tehnologij, s katerimi je implementiran Projektni portal, ter predstavi končno rešitev spletnega portala in njegove najpomembnejše funkcionalnosti.
Ključne besede: kontroling, spremljanje projektov, spletni portali, spletna aplikacija, sodobne tehnologije, poslovno obveščanje
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 2610; Prenosov: 366
.pdf Celotno besedilo (5,41 MB)

4.
MODEL UVAJANJA UPRAVLJANJA ODNOSOV S STRANKAMI V KULTURNI DEJAVNOSTI
Mensur Hodžić, 2011, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava problematiko upravljanja odnosov s strankami v kulturni dejavnosti. V magistrskem delu so pojasnjeni vsi bistveni elementi sistemov za upravljanje odnosov s strankami. Teoretični prispevek bo lahko vodilo vsem, ki se nameravajo ali se že ukvarjajo s področjem, ki ga v tem delu obravnavam. Na enem mestu so združeni bistveni elementi sistemov za upravljanje odnosov s strankami: • teorija sistemov za upravljanje s strankami, • uvajanje CRM, • poslovno obveščanje, • računalništvo v oblaku, • socialna omrežja, • kontaktni centri, • programske rešitve. V osrednjem delu sem izdelal model upravljanja odnosov s strankami v kulturni organizaciji, kjer sem opisal dejavnike, ki vplivajo na vzpostavitev celovitega sistema za upravljanje odnosov s strankami. Posebej sem se osredotočil na model analitičnega sistema upravljanja odnosov s strankami
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, poslovno obveščanje, kontaktni center, računalništvo v oblaku, socialno omrežje.
Objavljeno: 01.08.2011; Ogledov: 1720; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

5.
6.
VZPOSTAVITEV PODATKOVNEGA SKLADIŠČA IN POROČILNEGA SISTEMA
Matej Kranjc, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava problem poročanja vrhnjemu menedžmentu v večjem slovenskem podjetju, ki ima svojo mrežo hčerinskih družb, predstavništev in agentov razpršeno po Evropi in Bližnjem vzhodu. Zaradi neenotnega vira podatkov je postalo poročanje o poslovanju matične in vseh odvisnih družb praktično nemogoče, saj analitiki niso več uspeli obvladovati povečane količine podatkov. Še težje ali nemogoče je bilo te podatke pravočasno združiti in analizirati ter vodstvu predlagati sprejem ustreznih ukrepov. Potrebno je bilo poiskati rešitev za poenostavitev in poenotenje poročanja ter za pravočasno dostavo pomembnih in pravih informacij odločevalcem v podjetju. Rešitev smo podali z vzpostavitvijo novega podatkovnega skladišča, ki združuje vse pomembne vire informacij v skupini. Nad tem podatkovnim skladiščem smo zgradili sistem za poročanje. Preučili smo problem obstoječega stanja. Izvedli smo temeljito analizo in z vodstvom podjetja ter znjanjskimi delavci uskladili pričakovane rezultate. Prav tako smo rezultate razvoja rešitve na področju poročanja preverjali sproti in po potrebi prilagajali. Rezultat tega dela sta novo podatkovno skladišče in poročilni sistem, ki je razširljiv ter prilagodljiv tudi za nova področja poročanja. V zaključku smo se dotaknili tudi možnosti nadaljnjega razvoja uvedenega sistema. Uporabniki so začutili velik potencial in koristi te rešitve. Razvoj rešitev se tako nadaljuje, opazen pa je tudi pozitiven rezultat pri poslovanju organizacije.
Ključne besede: podatkovno skladišče – DWH (angl. Data Warehouse), poslovno obveščanje – BI (angl. Business Intelligence), informacije, poročanje, odločanje
Objavljeno: 07.07.2015; Ogledov: 658; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

7.
POSLOVNI POTENCIAL KONCEPTA BIG DATA
Patricija Gavez, 2013, diplomsko delo

Opis: Informacije predstavljajo neotipljivo premoženje organizacij in so njihova pomembna konkurenčna prednost. Za najboljši izkoristek informacij se organizacije posložujejo poslovnega obveščanja, katerega glavna komponenta so podatkovne baze. Najbolj razširjene podatkovne baze so relacijske baze podatkov, pri katerih so podatki shranjeni v logično povezanih tabelah. Trend povečane rasti količine podatkov je povzročil, da relacijske baze ne uspejo zadovoljiti potreb poslovnega obveščanja. Pojavil se je koncept Big Data in z njim povezane tehnologije za zajem, shranjevanje, obdelavo in izkoristek masovnih količin podatkov. Big Data predstavljajo veliko poslovno priložnost tako za organizacije, ki se jih bodo posluževale pri poslovnem obveščanju, kot tudi za ponudnike programske opreme. Orodje Apache Hadoop, ki vsebuje dve pomembnejši komponenti – MapReduce in HDFS, je le ena izmed prepoznavnejših programskih rešitev na področju koncepta Big Data. Pomembna storitev, ki spada k velikim podatkovnim bazam je tudi računalništvo v oblaku, saj zadovoljuje zahteve s strani infrastrukture, prilagodljivosti storitve pa tudi varstva podatkov.
Ključne besede: Big Data, tehnologije za obvladovanje Big Data, Apache Hadoop, MapReduce, HDFS, poslovno obveščanje, podatkovne baze, relacijske podatkovne baze, integracija podatkov, računalništvo v oblaku
Objavljeno: 04.11.2013; Ogledov: 1368; Prenosov: 357
.pdf Celotno besedilo (974,42 KB)

8.
Učinki aplikacij interneta stvari na poslovanje podjetja: analiza primera
Tamara Srebot, 2015, magistrsko delo

Opis: Poslovno obveščanje je danes sestavni del vsake organizacije, saj lahko strateško obvladovanje velike količine podatkov podjetju prinese konkurenčno prednost pred drugimi. Internet nam ponuja ogromno prednosti, predvsem z vidika zagotavljanja velike količine informacij na enem mestu, kjerkoli in kadarkoli. Z razvojem poslovanja v oblaku je računalništvo postalo še bolj dostopno tako posameznikom kot organizacijam. To pomeni, da je bil narejen evolucijski korak pri prenosu sodobnih tehnologij v poslovna in domača okolja. Danes si življenja ne znamo več predstavljati brez interneta, mobilne telefonije in najrazličnejših aplikacij, zato lahko temu rečemo tudi doba Interneta stvari. Internet stvari predstavlja enega izmed stebrov interneta prihodnosti, ki bo zagotovo spremenil naše vsakdanje življenje. V prihodnosti lahko pričakujemo, da bo vedno več vsakdanjih stvari povezanih v internet. Te stvari bodo komunicirale med sabo ali s končnimi uporabniki in pošiljale podatke o realnem stanju. S tem bodo postale aktivne udeleženke procesov na različnih področjih človekovega udejstvovanja. V prvem delu magistrske naloge je predstavljen teoretični okvir, ki zajema poslovno obveščanje, poslovanje v oblaku, internet stvari ter telematiko in mobilno senzoriko. Vsako poglavje je podrobneje opisano s posameznimi definicijami za kasnejše lažje razumevanje namena in učinkov aplikacij Interneta stvari na poslovanje podjetja. V drugem delu magistrske naloge smo se osredotočili na analizo primera, s katero bomo skušali ugotoviti, kako lahko storitve v oblaku pripomorejo k boljšemu poslovanju podjetja. V izbranem podjetju bomo opravili eksperiment, ki nam bo pokazal, kako se pokrivajo zahteve podjetja z učinki, ki jih ponuja poslovanje v oblaku in Internet stvari. Na podlagi rezultatov primerjalne analize poslovnih izzivov z učinki ULU v podjetju bomo preverili zastavljene hipoteze.
Ključne besede: poslovno obveščanje, mobilno poslovno obveščanje, poslovanje v oblaku, mobilno poslovanje v oblaku, Internet stvari, telematika in mobilna senzorika
Objavljeno: 10.11.2015; Ogledov: 836; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

9.
Zrelost poslovnega obveščanja v slovenskem sodstvu
Mirko Malešič, 2016, magistrsko delo

Opis: Vse več organizacij spoznava, da je v današnjem času pravilna, pregledna in pravočasna informacija ter znanje o notranjih in zunanjih dejavnikih poslovanja ključnega pomena. Takšen dostop do informacij omogoča poslovno obveščanje, ki je običajno sestavljeno iz podatkovnega skladišča z ETL procesom in programsko opremo (platformo) za izvajanje poizvedb, analiz, pregleda in tudi napovedi poslovanja. Pri tem slovensko sodstvo ni nobena izjema in se je zaradi zmanjševanja sodnih zaostankov, boljšega kadrovskega pregleda nad poslovanjem ter izpolnjevanja drugih zakonskih zahtev po izdelavi raznih statističnih poročil, odločilo za uvedbo podatkovnega skladišča in poslovnega obveščanja. Zrelost na področju poslovnega obveščanja v organizaciji se ugotavlja na podlagi zrelostnega modela, kjer se na podlagi uvrstitve v ustrezno hierarhično stopnjo ugotavlja stanje na področju poslovnega obveščanja. Na podlagi petih največkrat omenjenih modelov zrelosti (CMM, AMR, Gartner, HP, TDWI) smo razvili lasten stopenjski zrelostni model za ugotavljanje zrelosti poslovnega obveščanja v slovenskem sodstvu. Da bi lahko razvili svoj sistem zrelosti se je bilo potrebno seznaniti z evolucijo, zgradbo, gradniki in značilnostmi poslovnega obveščanja, ter z njegovimi vplivi ter koristmi za organizacijo s poudarkom na Kimball-ovem modelu uvedbe poslovnega obveščanja. Prav tako pa je bilo potrebno opraviti analizo in sintezo največkrat uporabljenih petih modelov zrelosti. Na podlagi razvitega stopenjskega modela zrelosti s petimi stopnjami in petimi dimenzijami, smo razvili tudi vprašalnik za ugotavljanje tehnične stopnje zrelosti in vprašalnik za ugotavljanje platformske stopnje zrelosti poslovnega obveščanja v slovenskem sodstvu. Oba vprašalnika sta služila kot osnova za kvalitativno raziskavo primera tehnične in platformske zrelosti v slovenskem sodstvu. Poleg tega smo predpostavili, da bi poslovno obveščanje v realnem času še dodatno pripomoglo k večji kakovosti poslovnega obveščanja v slovenskem sodstvu, to je k še hitrejši odpravi zaostankov. Pri tem se je večina udeležencev raziskave sicer strinjala s trditvijo, da bi pohitrili pridobivanje informacij iz platforme poslovnega obveščanja, vendar obstoječi sistem zaradi narave pravnih postopkov zadošča, uvajanje pa bilo tudi povezano z precejšnimi dodatnimi stroški. Torej ta teza ni potrjena. Raziskava pa je v nadaljevanju potrdila tezo, da se poslovno obveščanje v slovenskem sodstvu nahaja na tretji, to je optimalni, stopnji tehnične zrelosti stopenjskega modela. Prav tako pa je potrdila, da se poslovno obveščanje v slovenskem sodstvu nahaja na tretji, to je na optimalni platformski stopnji poslovnega obveščanja v slovenskem sodstvu.
Ključne besede: ETL proces, skladišče podatkov, poslovno obveščanje, zrelostni model, stopnja zrelosti, slovensko sodstvo
Objavljeno: 26.05.2016; Ogledov: 554; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

10.
Testiranje sistema za poslovno obveščanje
Mojca Gros, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Raziskava obravnava testiranje sistemov za poslovno obveščanje. Posebnost testiranja sistemov za poslovno obveščanje je, da poleg kakovosti programske opreme obravnava tudi kakovost podatkov. V raziskavi so predstavljene značilnosti standarda ISO/IEC/IEEE 29119, ki opisuje tehnike testiranja, primerne za različne metode razvoja programske opreme. Metoda razvoja programske opreme lahko pomembno vpliva na način in napredek testiranja sistema za poslovno obveščanje. Standard predlaga osnutke testirne dokumentacije, ki jo je možno uporabiti na celotnih projektih ali posameznih aktivnostih v procesu testiranja programske opreme. V raziskavi je razvit model testiranja sistemov za poslovno obveščanje, ki zajema predlog postavitve okolja testiranja in definicijo vlog testerjev v procesu testiranja. Predlagane so testirne procedure z definiranimi merili za posamezno proceduro. Osnutki dokumentov, ki so skladni s standardom ISO/IEC/IEEE 29119, so izdelani okviru te raziskave. Testirne procedure, merila in testirna dokumentacija so integrirani v življenjski cikel razvoja sistema. Predlagani model testiranja skrajša čas odkrivanja in odpravljanja napak v zgodnjih fazah razvoja sistema, kar poveča učinkovitost testiranja. Ocenjujemo, da smo s takim pristopom zmanjšali prenos logičnih napak v nadaljnje faze razvoja sistema za poslovno odločanje. Testerji sistema za poslovno obveščanje morajo imeti tehnične kompetence, dobro morajo poznati procese v poslovnem okolju, vsebino in pomen podatkov. Vključevanje poslovnih uporabnikov v zgodnje fazah testiranja sistema izboljša kakovosti podatkov, hkrati pa uporabniki lažje razumejo delovanje rešitve. Testiranje sistemov za poslovno odločanje, ki aktivno vključuje uporabnike, poveča njihovo zaupanje v delovanje programske opreme in v pravilnost podatkov.
Ključne besede: sistem za poslovno obveščanje, podatkovno skladišče, kakovost podatkov, testiranje programske opreme, ISO/IEC/IEEE 29119
Objavljeno: 03.06.2016; Ogledov: 456; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici