| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni učinki rabe umetne inteligence v CRM na primeru rešitve Salesforce
Denis Gönc, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučili rabo umetne inteligence (AI) v najbolj napredni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) Salesforce. Na konkurenčnem trgu kombinacija CRM-rešitve in AI omogoča, da podjetja izstopajo od povprečja in postanejo učinovitejša pri poslovanju ter zmanjšajo svoje stroške. Prodajnikom se s tem pristopom olajša delo, saj AI daje priporočila za najboljši naslednji korak, pripomore k oblikovanju nadzornih plošč in vpogledov ter omogoča izdelavo raznih napovednih modelov. Zaradi avtomatizacije se lahko osredotočajo na druga bolj pomembna opravila. CRM-rešitve so že v osnovi zelo napredne, vendar dodatek AI izboljša njihove zmogljivosti in podjetjem omogoča, da presežejo zastavljene cilje. V prvem delu magistrske naloge smo najprej preučili AI, predstavili njeno zgodovino, opisali področja rabe in najbolj znane ponudnike. Preučili smo tudi okrepitev varnosti in predpostavke različnih znanstvenikov o njenem razvoju v prihodnosti. V nadaljevanju smo preučili CRM-rešitve, njihove značilnosti, prednost in slabosti, zgodovino, trende ter opisali tudi njene največje ponudnike . V drugem delu smo opisali vodilno CRM-rešitev Salesforce, predstavili njene produkte, opisali skupne stroške lastništva teh produktov in utemeljili, zakaj spada med najbolj priljubljene CRM-rešitve na svetu. V nadaljevanju smo opisali Einstein AI, ki je vgrajena v jedro platforme Salesforce in s svojim naborom rešitev zagotavlja napredne zmogljivosti. Na koncu smo opisali 12 študij primerov, s katerimi smo ugotavljali, kako podjetja iz različnih panog uporabljajo Einstein AI v vodilni CRM-rešitvi in kakšne rezultate so s tem dosegli.
Ključne besede: umetna inteligenca, upravljanje odnosov s strankami, CRM, salesforce, Einstein AI, strojno učenje, globoko učenje, oblačna rešitev, študije primerov, poslovni učinki.
Objavljeno v DKUM: 20.10.2021; Ogledov: 306; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

2.
Finančno-Poslovni vidik informatizacije in novih poslovnih procesov Pošte Slovenije
Doris Radovan, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar začenjamo z razlago in opredelitvijo poslovnih procesov, e-poslovanja in temeljnih dveh konceptov, ki stojita za njima – menedžmenta poslovnih procesov in poslovne informatike. Informatika in poslovni procesi so pogosto sestavni deli poslovnih modelov, zato v nadaljevanju seminarja predstavljamo poslovne modele in celovito povežemo vsa omenjena področja, tako da je bralcu očitno, kako lahko posredno vplivajo na finančno-poslovne učinke v podjetjih in oskrbovalnih verigah. Aplikativni del diplomskega seminarja začenjamo s predstavitvijo Pošte Slovenije, ki se vse bolj približuje vzpostavitvi koncepta oskrbovalne verige v svoji industriji. Predstavimo finančne in poslovne učinke, rast in upad števila storitev ter prihodkov za obdobje zadnjih 5 let. Nato izvedemo polstrukturiran intervju z vodjo poslovnih procesov pri Pošti Slovenije, ki mu sledi diskusija s strokovnjakom s področja poslovne informatike. V sklepnem razmisleku predstavimo idejo o menedžmentu poslovnih modelov in potrdimo hipoteze s področja informatike, menedžmenta poslovnih procesov in finančno-poslovnih učinkov teh področij na primeru Pošte Slovenije.
Ključne besede: poslovni procesi, menedžment, poslovna informatika, poslovni modeli, finančno-poslovni učinki
Objavljeno v DKUM: 17.11.2020; Ogledov: 362; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (778,95 KB)

3.
Učinki uvedbe rešitve CRM v banko
Patricija Pepelnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Komunikacija izpolnjuje osnovno človeško potrebo po tem, da bomo v stiku z drugimi ljudmi. Ona je način delitve informacij ali prenašanja sporočil. Osebni in poslovni uspeh sta v veliki meri odvisna od tega, kako dobro razumemo druge ljudi ter v kolikšni meri drugi ljudje razumejo tisto, kar jim mi želimo posredovati s komunikacijo. Hitri in globalni razvoj tehnologije je prinesel s seboj spremembe, ki so bile pomembne tudi za bančništvo. Danes se banke soočajo z veliko konkurenco. To zahteva od banke, da vloži velik napor, če si želi zagotoviti preživetje na konkurenčnem in nepredvidljivem trgu. Uporabniki predstavljajo osnovo razvoja bančnega sektorja, poslovanje banke pa ne more funkcionirati brez uporabnikov. Danes je treba vložiti veliko napora v zadovoljevanje potreb strank in razvijanje dologoročnih odnosov z njimi. Če je stranka zadovoljna, se bo vrnila v banko in uporabljala njene storitve. Zato je upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management; CRM) strateškega pomena za bančno poslovanje. Kakovostno upravljanje odnosov s strankami je nepredstavljivo brez podpore kakovostnega informacijskega sistema oziroma rešitve CRM, ki omogoča zaposlenim, da hitro pridobijo podatke o vsaki stranki in da gradijo dolgoročne odnose s strankami, uresničijo svoje poslovne cilje in da bodo konkurenčni na trgu. Poslovni proces je osnova organizacije dela vsakega podjetja. To je skupek različnih dejavnosti in opravil, ki se opravljajo z določenim zaporedjem aktivnosti in z uporabo določenih virov podjetja. Poslovne procese je zelo pomembno spremljati in jih analizirati, da bi določili pomanjkljivosti in jih čim prej odpravili. Na osnovi tega lahko določimo, katere poslovne procese je treba spremeniti ali izboljšati z uvedbo rešitve CRM. Omenjeno smo obravnavali tudi v magistrskem delu. V pričujočem magistrskem delu smo raziskali koncept uvedbe rešitve CRM v banko. Najprej smo teoretično predstavili upravljanje odnosov s strankami, opredelili značilnosti rešitve CRM in način njene uvedbe. Po teoretični opredelitvi poteka uvajanja rešitve CRM smo predstavili potek uvajanja rešitve CRM v banko, ki je zajemala posnetek stanja obstoječega sistema in kritično analizo sedanjega stanja. Na podlagi tega smo predlagali spremembe. V tem delu smo tudi opredelili korake uvedbe (izbiro, uvedbo in ovire) ter predstavili učinke, ki jih prinaša uvedba rešitve CRM v banko. Kakovostno upravljanje odnosov s strankami zagotavlja banki uspeh in obstoj. Zadovoljna stranka je enako kot poslovni uspeh. H kakovostnem upravljanju odnosov s strankami pripomore tudi uvedba rešitev CRM, kjer so vsi podatki o stranki shranjeni na enem mestu. Zatorej bo prinesla uvedba rešitve CRM banki številne pozitivne učinke.
Ključne besede: poslovni proces, upravljanje odnosov s strankami, CRM, uvedba, prenova, učinki
Objavljeno v DKUM: 19.10.2016; Ogledov: 879; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1023,07 KB)

4.
RAZKRITJA INFORMACIJ O (PO) ODSEKIH V LETNIH POROČILIH SLOVENSKIH VELIKIH DRUŽB
Daniel Zdolšek, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Splošno sprejeta pravila računovodenja dajejo podjetjem in njihovim vodstvom možnost diskrecijske izbire, da znotraj dovoljenega nabora možnih metod in razkritij izberejo metode računovodenja in razkritja po svoji presoji. Pomemben dejavnik, ki vpliva na odločanje podjetij (vodstev podjetij) glede razkrivanja ali prikrivanja računovodskih informacij, je obstoj stroškov (bremen), povezanih z (možnimi) škodljivimi učinki za podjetje, na katere je podjetje občutljivo. Izsledki raziskave kažejo, da tri četrtine slovenskih (po velikosti) velikih družb ne razkriva informacij o (po) odsekih v svojih letnih poročilih. Prav tako obseg (število) razkritih informacij po odsekih glede na splošno sprejeta pravila računovodenja (Slovenske računovodske standarde) pri tistih slovenskih (po velikosti) velikih družbah, ki informacije po odsekih razkrivajo v letnih poročilih in katerih vrednostni papirji praviloma niso uvrščeni na organizirani trg vrednostnih papirjev, ni odvisen od dejavnikov (lastnosti podjetja), kot so velikost podjetja, finančno vzvodje podjetja, dobičkonosnost podjetja, stopnja rasti podjetja, obstoj takšnega imetnika deleža podjetja, ki podjetje obvladuje, in obstoj obvladujočega podjetja drugemu podjetju. V več preteklih raziskavah je imelo več teh dejavnikov vpliv na obseg razkritih informacij o (po) odsekih, vendar pri proučitvi vzorca družb, katerih vrednostni papirji so bili uvrščeni na organizirani trg vrednostnih papirjev in ne tistih, katerih vrednostni papirji niso bili uvrščeni na organizirani trg vrednostnih papirjev. Edini dejavnik, ki ima vpliv na obseg razkritih informacij o (po) odsekih, je tisti, ki kaže, ali podjetje deluje v proizvodni dejavnosti. Proučitev ravnanja (obnašanja) vodstev podjetij glede razkrivanja posameznih (vrst) informacij po odsekih v letnih poročilih pri tistih slovenskih (po velikosti) velikih družbah, ki informacije po odsekih razkrivajo v letnih poročilih, kaže, da sta glede ravnanja vodstev podjetij pomembni dejstvi, ali je podjetje razkrilo svoje obveznosti do virov sredstev po odsekih in ali je podjetje razkrilo svoje prihodke po odsekih. Razkritje obveznosti do virov sredstev po odsekih v letnem poročilu tako na splošno opredeljuje vzorec razkrivanja podjetja glede ravnanja vodstva podjetja pri razkrivanju informacij po odsekih. Dejavniki, ki imajo vpliv na ravnanje vodstva podjetja pri razkrivanju informacij po odsekih, so velikost podjetja, obstoj takšnega imetnika deleža podjetja, ki podjetje obvladuje, in obstoj obvladujočega podjetja drugemu podjetju. Izidi proučevanega vzorca družb, ki informacije po odsekih razkrivajo v letnih poročilih in katerih vrednostni papirji praviloma niso uvrščeni na organizirani trg vrednostnih papirjev, kažejo, da stroški (bremena), povezani z (možnimi) škodljivimi učinki za podjetje, na katere je podjetje občutljivo, niso pomemben dejavnik, ki bi imel vpliv na obseg (število) razkritih informacij o (po) odsekih v letnem poročilu (glede na v raziskavi proučevane dejavnike). Ima pa obstoj stroškov (bremen), povezanih z (možnimi) škodljivimi učinki za podjetje, na katere je podjetje občutljivo, vpliv na ravnanje (obnašanje) vodstva podjetja pri razkrivanju informacij po odsekih, zaradi katerih vodstvo podjetja razkritje le nekatere posamezne vrste informacij o (po) odsekih v letnem poročilu.
Ključne besede: računovodsko poročanje, razkritja, računovodska razkritja, računovodske informacije, letno poročilo, poslovni odsek, poročanje po odsekih, slovenski računovodski standardi (SRS), poročanje o odsekih, mednarodni standardi računovodskega poročanja (MSRP), razvoj, stroški, povezani z možnimi škodljivimi učinki za podjetje, tveganja, kazalec (indeks) razkrivanja, (vedenjski) vzorec razkrivanja, odločanje o razkrivanju informacij
Objavljeno v DKUM: 29.06.2011; Ogledov: 2784; Prenosov: 141
URL Povezava na celotno besedilo

5.
POSLOVNI UČINKI E-POSLOVANJA
Meta Plankl, 2009, diplomsko delo

Opis: Novo tisočletje je prineslo pravi razmah elektronskega poslovanja. Število uporabnikov interneta še vedno narašča in s tem v sorazmerju tudi raba elektronskega poslovanja tako v svetu, kot tudi pri nas. Elektronsko poslovanje zajema proces elektronskega nakupovanja, prodajo proizvodov in storitev ter elektronsko komuniciranje, sodelovanje in iskanje informacij. Podjetja vidijo prednost elektronskega poslovanja v hitrejšem dostopu do informacij, ki so lahko v določenem trenutku ključnega pomena, v nižanju stroškov podjetja in v povečanju učinkovitosti podjetja. Glavno oviro pri uvajanju elektronskem poslovanju podjetij predstavljajo predvsem visoki stroški uvedbe in pomanjkanje strokovnjakov za uvedbo in podporo elektronskega poslovanja. Ekonomski učinek uvajanja e-poslovanja se lahko kaže na povečevanju prihodkov ali pa na zniževanju stroškov. Največji pozitivni učinki so opazni pri podjetjih, ki so uvedla bolj celovite spletne rešitve. Veliko manjši so učinki v skupini podjetij, ki so uvedle spletne rešitve, ki ne podpirajo niti odnosov s potrošniki. Slednja skupina podjetij je največja, kar nakazuje na to, da se tudi v razvitem svetu veliko več podjetij odloča le za predstavljanje podjetja na spletu, kot pa uvajanje celovitih spletnih rešitev. Uvedba elektronskega poslovanja je za podjetja postala eksistenčnega pomena, saj se v nasprotnem primeru ne bodo imela moč boriti s konkurenco.
Ključne besede: • elektronsko poslovanje, • učinki uporabe • informacijsla tehnologija • poslovni učinki • svetovni splet
Objavljeno v DKUM: 23.11.2009; Ogledov: 2146; Prenosov: 463
.pdf Celotno besedilo (666,72 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici