| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
ZRAČNI TUNEL KOT POSLOVNA PRILOŽNOST V SLOVENSKEM ZABAVIŠČNEM TURIZMU
Aleš Cobl, 2010, diplomsko delo

Opis: Proučevanje poslovne ideje kot nove poslovne priložnosti je prav v času gospodarske recesije še kako pomembna. Ideja drugačnosti v turizmu pa je še posebna, saj je doslej svetovni turizem temeljil na potovanjih v daljne kraje in za daljši čas, kar pa se zelo hitro spreminja. Pomen dobivajo turistične destinacije, ki so v bližini, so inovativne in cenovno dostopnejše. Na tej predpostavki temelji tudi diplomsko delo zračnega tunela kot poslovne priložnosti v slovenskem turizmu. Poslovne ideje se v podjetnikih porajajo, se spreminjajo, zato jih je vedno potrebno preveriti z izdelavo poslovnega načrta, kar je osrednji del diplomske naloge. Prikazal sem različne možnosti udejanjanja poslovne ideje, bodisi, da jo predstavim potencialnim investitorjem ali jo uresničim sam na svoji podjetniški poti. Ni bilo pomembno samo spoznanje, da je poslovna ideja uresničljiva, spoznal sem tudi veliko ovir, ki stojijo na poti in za katerih premagovanje ni dovolj inovativen posameznik ali skupine. Spoznal sem zakaj v Sloveniji zaostajamo, zato ker ne znamo videti, da se lahko poslovne ideje uresničijo samo že s tem, ker so jih preizkusili že drugi, kot je to v primeru zračnega tunela, in najdejo tisoč in eno oviro, da to ne bo možno, namesto da vidimo, da je to samo še ena izmed tisoč in ene priložnosti. Študij ni samo memoriranje povedanega in prebranega, največ ti lahko študij doprinese, da si to znanje upaš udejaniti. Prav zato sem opisal svojo poslovno idejo, ki me je že spremlja nekaj časa, menim, da je prvi korak z izdelavo diplomske naloge opravljen. Zahvale mentorjem in vsem mojim profesorjem, ki so me naučili videnja poslovnih priložnosti.
Ključne besede: poslovna ideja, turizem, poslovna priložnost, poslovni načrt, zračni tunel
Objavljeno: 26.08.2010; Ogledov: 1543; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (866,12 KB)

6.
EKOLOŠKI TURIZEM - PRIHODNOST JUTRIŠNJEGA DNE
Martin Gorjanc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V prvem poglavju diplomskega seminarja z naslovom »Ekoturizem, prihodnost jutrišnjega dne« smo opredelili področje oziroma problem, predstavili namen dokumenta, navedli tudi cilje in osnovne trditve ter predpostavke in omejitve. Tematika je aktualna, saj gre za analizo vidnih sprememb v vedenju potrošnikov glede načina prehranjevanja. Osnovna teza je bila, da je v Mariboru dovolj povpraševanja po ekološki gostinski ponudbi, da lahko restavracija, v kateri strežejo ekološko pridelano hrano, posluje pozitivno. V drugem poglavju smo opisali področje ekoturizma oziroma ekoprehrane. Definirali smo, kaj je restavracija z ekološko pridelano hrano in predstavili konkretne primere takšnih restavracij v Sloveniji in v tujini (Avstriji, Nemčiji, Hrvaški, Srbiji). V tretjem poglavju smo predstavili analizi dveh anket, ki smo ju izvedli v mesecu maju 2010 v Mariboru. V prvi skupini so bili kupci trgovin s ponudbo ekološko pridelane hrane, v drugi pa naključno izbrani telefonski naročniki z območja Podravja. V tem delu smo nato na osnovi pridobljenih podatkov izvedli okvirno študijo izvedljivosti. V četrtem poglavju smo strnili ugotovitve o tem, da je lahko opisana poslovna ideja tudi uspešna poslovna priložnost. Z raziskavo smo ugotovili, da so bolj izobraženi in bolje situirani ljudje, bolj pozitivno naravnani k nakupu ekološko pridelane hrane. Ugotovili smo tudi, da so kupci v trgovinah, ki ponujajo biološko pridelano hrano, bolj naklonjeni obisku restavracij z ekološko pridelano hrane kot naključno izbrani telefonski naročniki. Prav tako smo ugotovili, da so tej hrani najbolj naklonjeni ljudje v starosti od 31 do 50 let. Glede na spol ni bilo vidnih razlik med stališči obeh spolov. Največja odstopanja pa so bila pri izobrazbi in dohodku, kjer se je pokazalo, da so bolj odklonilnega mnenja do te prehrane predvsem manj izobraženi in tisti z nižjimi dohodki. Raziskava je tudi pokazala, da večina vprašanih v obeh skupinah v Mariboru pogreša takšno restavracijo in da bi jo obiskovali, če bi obstajala. Nekoliko zaskrbljujoč je le rezultat, da nihče izmed vprašanih takšnih restavracij do sedaj ni obiskoval pogosteje.
Ključne besede: ekologija, biološko pridelana hrana, restavracija, turizem, poslovni načrt, anketiranje
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1813; Prenosov: 339
.pdf Celotno besedilo (216,77 KB)

7.
KAKO IZBOLJŠATI PROCESE TRŽENJA V TERMAH VIVAT
Tilen Grah, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Naslov diplomske naloge je kako spremeniti poslovne procese trženja v Termah Vivat, kar pomeni, da smo se osredotočili na Terme Vivat v okviru procesa trženja. Trženjski proces zajema novo obliko izvajanja procesa trženja, ki se prilagaja veliki ponudbi Term Vivat, ki postaja eden izmed vodilnih turističnih ponudnikov kakovostnih storitev v tem delu Evrope. V uvodnem delu smo na kratko predstavili področje raziskovanja in predmet raziskave, navedli smo namen in cilj diplomske naloge, osnovne trditve, predpostavke in omejitve ter metode raziskovanja. V drugem poglavju sledi predstavitev Term Vivat, začetek delovanja in razvoj Term od leta 2005. Opisali smo značilnosti poslovanja Term Vivat, ki dajejo velik poudarek plačilni disciplini do svojih partnerjev in do svojih zaposlenih. V Termah Vivat je trenutno zaposlenih 85 sodelavcev, ki s svojo predanostjo, odgovornim delom in izvajanju kakovostnih storitev izkazujejo zaupanje in pripadnost podjetju. V tem poglavju se nahaja še opis trenutnega trženja v Termah Vivat in strategije trženja. V tretjem poglavju je predstavljen proces trženja v Termah Vivat in predlog za izboljšavo procesa trženja, ki temelji na vzpostavitvi nove strukture. Poleg direktorja trženja imamo pet vodij različnih primarnih trgov Term Vivat. V četrtem poglavju so opisani predlogi izvajanja procesa trženja. Opisani so oglaševanje, osebna prodaja in neposredno trženje. To poglavje obsega še spremembo produktov po posameznih trgih, sprememba cenovne politike po posameznih trgih in produktih ter vzpostavitev službe za plan in kontroling v trženju. V petem poglavju smo opisali še odprte probleme, ki ostanejo po spremembi procesa trženja. Sledi še sklep diplomske naloge.
Ključne besede: Poslovni procesi, trženje, turizem, Terme Vivat
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 2030; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (706,39 KB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici