1. Kiss, bow, or shake hands : how to do business in sixty countriesTerri Morrison, Wayne A. Conaway, George A. Borden, priročnik Ključne besede: mednarodno poslovanje, mednarodni ekonomski odnosi, globalizacija, poslovno okolje, svet, dežele, poslovna pogajanja, kultura, pogajanje, poslovno sodelovanje, mednarodna trgovina, poslovna etika, medkulturna komunikacija, poslovni razgovori, vedenje, informacije, poslovna psihologija, komuniciranje, mednarodno podjetje, vodiči, pravila, pregledi Objavljeno v DKUM: 06.06.2012; Ogledov: 1708; Prenosov: 110
Povezava na celotno besedilo |
2. Erfolgreich beraten : Grundlagen der UnternehmensberatungKonrad Schwan, Kurt G. Seipel, priročnik Ključne besede: gospodarski svetovalci, svetovanje, tipologija, osnove, metode, management consultants, nabava, pravila, strokovnjaki, strokovne službe, poslovni razgovori, poslovna pogajanja, poklicna uspešnost, management, podjetje, kooperacija, poslovno sodelovanje, uspešnost poslovanja, dejavnost, vrednotenje, komuniciranje, poslovni rezultati, evalvacija, ocenjevanje, strateški management Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1770; Prenosov: 56
Povezava na celotno besedilo |
3. Managing people : a practical guide for line managersMichael Armstrong, 1998, priročnik Ključne besede: manager, uspešnost poslovanja, sposobnosti, vodenje, odgovornost, management, kadri, motiviranje, psihologija osebnosti, človek, teamsko delo, komuniciranje, poslovno okolje, kadrovska politika, strategija, poklicna uspešnost, poslovni proces, poslovni razgovori, človeški potencial, zaposlenost Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1485; Prenosov: 46
Povezava na celotno besedilo |
4. Komunikacija in vodenje v Upravni enoti Ruše : diplomsko deloIgor Jug, 2006, diplomsko delo Ključne besede: javna uprava, upravna dejavnost, občine, komuniciranje, organizacijske strukture, operativni plani, karakteristike, državna uprava, predstava, Slovenija, kadri, teamsko delo, zaposlenost, vedenje, motiviranje, reševanje problemov, uporaba človeških zmogljivosti, poslovni razgovori, delovno mesto, naloge, organiziranost, cilj, uporabniki, potrebe, državni organi, vodenje, uspešnost poslovanja, učinkovitost, javne službe, lokalna uprava, lokalna samouprava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2232; Prenosov: 93
Celotno besedilo (437,05 KB) |
5. Značilnosti neverbalne komunikacije v japonskih podjetjih : diplomsko deloJure Praper, 2007, diplomsko delo Ključne besede: poslovno komuniciranje, poslovno okolje, komuniciranje, podjetništvo, podjetje, tehnika, Japonska, pravila, vedenje, medkulturna komunikacija, darila, poslovni razgovori, poslovni bonton, sociologija kulture, poslovna etika, kultura, definicija, kultura podjetja, poslovna psihologija, razlike, etnične karakteristike, dežele, država, psihologija osebnosti, poslovni razgovori, praksa Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2114; Prenosov: 143
Celotno besedilo (450,27 KB) |
6. Načrt komuniciranja občine Laško z občani : diplomsko deloMojca Medved Bevk, 2007, diplomsko delo Ključne besede: občine, javna uprava, upravna dejavnost, komuniciranje, planiranje, aktivnosti, organizacijske strukture, operativni plani, karakteristike, državna uprava, predstava, Slovenija, kadri, zaposlenost, vedenje, odnosi z javnostjo, reševanje problemov, poslovni razgovori, delovno mesto, naloge, organiziranost, cilj, uporabniki, potrebe, državni organi, uspešnost poslovanja, učinkovitost, javne službe, lokalna uprava, lokalna samouprava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1712; Prenosov: 76
Celotno besedilo (375,23 KB) |
7. Managementski vidiki internega komuniciranja v podjetju EOC, d.o.o. : diplomsko deloGordana Šolaja, 2007, diplomsko delo Ključne besede: interno komuniciranje, organizacijska kultura, organizacijske strukture, komuniciranje, management, podjetje, naftni derivati, prodaja, poslovni razgovori, poslovna pogajanja, pogajanje, telefon, poslovno komuniciranje, zaposlenost, predstava, manager, poslovodni delavci, komunikacije, zaznavanje, orodja, modeli, poslovna psihologija, pretok informacij, organizacija, sociologija kulture, medosebni odnosi, pogovori, tehnika, metode Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2021; Prenosov: 52
Celotno besedilo (1,09 MB) |
8. Mednarodno poslovno pogajanje : (na primeru Kitajske)Adisa Kovačević, 2007, diplomsko delo Ključne besede: poslovna pogajanja, pogajanje, poslovni razgovori, komunikacije, modeli, mednarodno poslovanje, stilistika, značilnosti, religija, verstvo, jezikovna antropologija, razlike, prilagajanje, metode, medkulturna komunikacija, Kitajska, ekonomski razvoj, gospodarstvo, Slovenija, mednarodno podjetje, uspešnost poslovanja, sociologija kulture, karakteristike, kultura podjetja, poslovno sodelovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2118; Prenosov: 129
Celotno besedilo (583,37 KB) |
9. Sposobnosti pogajanja kot del podjetnikovih kompetenc : diplomsko deloBojan Grudnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, planiranje, mišljenje, moč, čustva, integracijski procesi, teorija iger, metode, cilj, sporazumi, podjetje, poslovna pogajanja, poslovni proces, medosebne komunikacije, procesi, osebnost, lastnosti, psihologija osebnosti, karakterologija, komunikacije, strategija, uspešnost poslovanja, poslovna psihologija, pristojnost, poslovni razgovori, reševanje problemov Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2030; Prenosov: 76
Celotno besedilo (384,43 KB) |
10. Vpliv kulture na način pogajanj na primeru Nemčije in Kitajske : diplomsko deloBarbara Oprčkal, 2007, diplomsko delo Ključne besede: poslovna pogajanja, pogajanje, poslovni razgovori, komunikacije, modeli, mednarodno poslovanje, stilistika, razlike, prilagajanje, metode, medkulturna komunikacija, Nemčija, Kitajska, poslovno komuniciranje, komuniciranje, sociologija kulture, karakteristike, kultura podjetja, poslovno sodelovanje, poslovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2347; Prenosov: 150
Celotno besedilo (423,18 KB) |